Ik zal jou eens in je bek schijten..quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal jouw oortjes eens wassen.
Ik zou er buitengewoon geschikt voor zijn..quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:
Stinho had achteraf gewoon geen mod moeten worden. Het blijkt maar weer dat dit toch een erg veeleisend baantje is.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:
Stinho had achteraf gewoon geen mod moeten worden. Het blijkt maar weer dat dit toch een erg veeleisend baantje is.
8==👊🏿==)💦💦quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
LR en ik hebben jou of Tag niet nodig om de problemen binnen onze relatie op te lossen.
Oke?!
Moment, eerst even tanden poetsen. Smaakt beter in een frisse mond.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:37 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je bek schijten..
Vertel me alles. Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:34 schreef Typisch het volgende:
Zou Tag het echt zo op willen nemen voor Stinho? Of wil hij geen gezichtsverlies lijden en houdt hij nu halsstarrig vast aan zijn ingenomen positie?
Lees FB maar.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel me alles. Wat is er gebeurd?
Moet je in FB zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel me alles. Wat is er gebeurd?
Louter wederzijds respect DP. Ik ben enkel een wannabi bij het zien van behaarde rokende mannen.quote:
Maar jij had de Feyenoordgroep achter je staan. Dat maakt het geheel ook wel weinig uitdagend aangezien daar het gejank vandaan komt.quote:
Ik zag gister weer een filmpje van hem in mijn subscriptionboxquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Louter wederzijds respect DP. Ik ben enkel een wannabi bij het zien van behaarde rokende mannen.
Jij had Danny achter je staan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij had de Feyenoordgroep achter je staan. Dat maakt het geheel ook wel weinig uitdagend aangezien daar het gejank vandaan komt.
Dannygodquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij had Danny achter je staan.
Dan is het oppassen geblazen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij had Danny achter je staan.
nee daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slaapt je been ook altijd na een tijdje?
Roland regelt dit ook voor je.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat LR geen mod meer is
Nu kan ik niet gratis meer mijn notes inzien
Wat een leugens. Zoiets zou ik nooit doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat LR geen mod meer is
Nu kan ik niet gratis meer mijn notes inzien
Wow. Serieuze aantijgingen dit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roland regelt dit ook voor je.
Wat een lul, ik moet elke keer een zak lays sturenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roland regelt dit ook voor je.
Well done sir, well done.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze moest wel lachen, aangezien ze aangaf dat jouw chihuahua meer te bieden had dan wat jij tussen je benen hebt hangen.
Zie post hierboven.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht even op de waardering van Kapo alvorens ik een gat in de lucht spring. Desalniettemin bedankt!
Oh dan moet het Tjacka zijn geweestquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een leugens. Zoiets zou ik nooit doen.
Wat was eigenlijk de reden dat je weg moest als mod?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een leugens. Zoiets zou ik nooit doen.
Weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de reden dat je weg moest als mod?
Hij postte laatst met een kloon in het PSV topic geloof ikquote:
ZO DANquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:26 schreef Doublepain het volgende:
https://twitter.com/Bankai_77/status/903931595819798529/photo/1
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik heb geen zin om te koken. Wellicht bestel ik een indiaas currietje, maar da is ook weer ongezond.
Hoeveel kermissen kan een mens bezoeken?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
denk iets simpels, pizzaatje ofzo
moet vanavond weer kermis
Boer..quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
JC, wat is je favoriete attractie op de kermis?
Je moeder. (lol)quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
nog een paar te gaanquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel kermissen kan een mens bezoeken?
de barquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |