Mogen we je al feliciteren?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog even geduld, het subforum schijnt er aan te komen.
Met je moderatorschap.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom, ben nog geen miljonair.
Ja! Met wat flutcoins hoor en een paar waves en ripto. Heb er 40K nu. Ben benieuwd, verwacht er niet zoveel van. Jij?quote:
I love it when you talk dirtyquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:26 schreef Greys het volgende:
Ze hebben aangekondigd begin november 70 procent van de TRIGs (die nu nog locked zijn) te gaan burnen. Tegelijk met de token swap op Bittrex die ze gaan doen dan. En ze komen elke dag met nieuws en nieuwe partners zo ongeveer.
https://twitter.com/blocksafe
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:03 schreef fukforce het volgende:
Ik word helemaal para Wagerr heeft de boel verkloot
Heb jij ze al?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef Sosa het volgende:
Naja ik doel op een constructieve discussie/SC. Maargoed.
[..]
Ja! Met wat flutcoins hoor en een paar waves en ripto. Heb er 40K nu. Ben benieuwd, verwacht er niet zoveel van. Jij?
Neuh maar op gravit kun je het aantal zien.quote:
GLIPP, MRT, RBX en WCT ik heb nu 168K OCL maar de definitieve waardering moet nog komen dus het kan nog hoger of lager uitvallen. Daar is nog al wat discussie over geweest omdat die Belg verschillende antwoorden had gegeven daarover naar investeerders toe.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef Sosa het volgende:
Naja ik doel op een constructieve discussie/SC. Maargoed.
[..]
Ja! Met wat flutcoins hoor en een paar waves en ripto. Heb er 40K nu. Ben benieuwd, verwacht er niet zoveel van. Jij?
MRT en WCT in dit project stoppen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:10 schreef fukforce het volgende:
[..]
GLIPP, MRT, RBX en WCT ik heb nu 168K OCL maar de definitieve waardering moet nog komen dus het kan nog hoger of lager uitvallen. Daar is nog al wat discussie over geweest omdat die Belg verschillende antwoorden had gegeven daarover naar investeerders toe.
Ik ben blij met alles tussen vanaf 0.05 ik denk dat dat wel te doen moet zijn.
Ik had bijna 16K WCTquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
MRT en WCT in dit project stoppen. :")
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dus jij hebt meer dan 20K in euro in dit project gestopt?quote:
Je kan ze ook kopen op de DEXquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus jij hebt meer dan 20K in dit project gestopt?
Ik heb niet alles er in gestopt maar een deel van mijn WCT's niet alles natuurlijk al helemaal niet in dit projectquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
16k WCT is al meer dan 20k in euro's waard.
Waarom zou je zoveel in één ICO stoppen?
Als iemand vertrouwen heeft in een projectquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
16k WCT is al meer dan 20k in euro's waard.
Waarom zou je zoveel in één ICO stoppen?
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:13 schreef Greys het volgende:
Je herkent me niet meer de volgende keer dat je me ziet bij de ijswinkel. Ik lees zo veel over deze compleet nieuwe wereld voor me dat ik straks over niks anders meer kan praten. Sorry.Heb je ook al ESF gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah okay.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:15 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik heb niet alles er in gestopt maar een deel van mijn WCT's niet alles natuurlijk al helemaal niet in dit project
Ja, geen idee wat zijn portfolio is. Maar 20-40K in een ICO is toch wel pittig. Maar is dus niet aan de orde.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als iemand vertrouwen heeft in een project
Waardering die er nu staat klopt gewoon, zou misschien een paar tokens meer of minder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:10 schreef fukforce het volgende:
[..]
GLIPP, MRT, RBX en WCT ik heb nu 168K OCL maar de definitieve waardering moet nog komen dus het kan nog hoger of lager uitvallen. Daar is nog al wat discussie over geweest omdat die Belg verschillende antwoorden had gegeven daarover naar investeerders toe.
Ik ben blij met alles vanaf 0.05 ik denk dat dat wel te doen moet zijn.
FF afwachten tot nu toe zijn de meeste ICO's op het Waves platform van een bedroevende kwaliteitquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah okay.
Schrok al.
Verder wel een aardige mogelijkheid om er wat uit te halen hier. Nog geen miljoen opgehaald toch? Als ze een beetje succesvol zin in de cryptowereld heb je natuurlijk al snel een 'marktwaarde' van 10 miljoen als je een aardige token hebt.
Ik help je hopen maar 0.05 ... Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:10 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik ben blij met alles vanaf 0.05 ik denk dat dat wel te doen moet zijn.
Ik heb Blackmoon capital pre order ico ook nog FF meegepakt vandaag met de ETH's die ik verdient heb op Binancequote:Op vrijdag 1 september 2017 22:18 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik help je hopen maar 0.05 ... Ik weet het niet.
Om je BTC stash te vergroten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:33 schreef fukforce het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij weleens af waarom ik nog Alts koopt
Vandaag:quote:Shakeup at SEC Might Increase Chances of a Bitcoin and Ethereum ETF
David W. Grim, Director of SEC’s Division of Investment Management, is to leave the agency next month, according to a press release.
The reasons for his departure are unclear, but it may be part of a shakeup at the SEC after the Trump administration came to power earlier this year.
Grim was the top official in charge of approving new ETFs, including the bitcoin ETF that was rejected at literally the last minute, which some took as an intentional insult towards this space.
He joined the agency directly from law school and rose to oversee “the $70 trillion dollar asset management industry, which includes mutual funds; exchange-traded funds; closed-end funds; variable insurance products; business development companies and investment advisers.”
Under his leadership, SEC took years to reject the ETF at the very last minute and then intervened in the ICO space not by opening a public consultation, but by laying down a judgment.
They have now restricted ICOs to accredited (very rich) investors only, leading us to ask whether they are ideologically against blockchain innovation as they have now created one rule for the rich and another for the rest.
That might change as Dalia Blass, whose firm advised the Winklevoss twins on their most recent bid for SEC approval, “is said to be in line to take over, according to a person familiar with the matter,” says Bloomberg.
SEC has re-opened the bitcoin ETF decision for re-consideration. It’s unclear how long such re-consideration will take but the Winklevoss twins have patiently worked through the process for more than three years, so seem determined to see it through.
twitter:SEC_News twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 15:00:59SEC names Dalia Blass as Director of the Division of Investment Management https://t.co/I9YALc1mhv reageer retweet
Alts gaan vaak omlaag in BTC waarden EUR of USD is een ander verhaal kijk maar naar de Waves ico waarde in BTC en de prijs nu in BTC dan valt de groei wat tegen in BTCquote:
omdat je niet op 1 paard moet weddenquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:33 schreef fukforce het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij weleens af waarom ik nog Alts koopt
Daarom moet je ook geregeld terugschakelen naar BTC.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:35 schreef fukforce het volgende:
[..]
Alts gaan vaak omlaag in BTC waarden EUR of USD is een ander verhaal kijk maar naar de Waves ico waarde in BTC en de prijs nu in BTC dan valt de groei wat tegen in BTC
Als ik mijn BTC's had gehouden had ik meer winst gepakt dan met al die shitcoins bijelkaarquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:35 schreef Oscar. het volgende:
[..]
omdat je niet op 1 paard moet wedden
Dat kan, ik niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:36 schreef fukforce het volgende:
[..]
Als ik mijn BTC's had gehouden had ik meer winst gepakt dan met al die shitcoins bijelkaar
ik niet, mijn shitcoins heb ik soms meer dan 1000% winst. Kan ik van BTC niet zeggen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:36 schreef fukforce het volgende:
[..]
Als ik mijn BTC's had gehouden had ik meer winst gepakt dan met al die shitcoins bijelkaar
Ik had mijn BTC's gekocht op $75quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan, ik niet.
Dan zou je inderdaad meer moeten gaan holden.
Goed zo.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:38 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik had mijn BTC's gekocht op $75
Al die Chinese coins zijn hard onderuit gegaan na die aankondiging van de Chinese overheid over het reguleren van ICO'squote:Op vrijdag 1 september 2017 22:58 schreef robbietobbie het volgende:
Wordt wel steeds moeilijker om neo gewoon te holden zo
Greys coinatomyquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:04 schreef Greys het volgende:
TRIG meer dan verdubbelt m'n speelgeld zojuist![]()
Dat wordt weer een beetje afromen voor Het 1 Hele BTC Projectje.
Klopt, heb de ontwikkeling alleen wat laat meegekregen omdat ik op vakantie wasquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:00 schreef fukforce het volgende:
[..]
Al die Chinese coins zijn hard onderuit gegaan na die aankondiging van de Chinese overheid over het reguleren van ICO's
Lol wat...quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:09 schreef fukforce het volgende:
Waves weer lekker aan het klote zo te zien
Waves marketing team zuigt hard dan druk ik mij nog zacht uit wat een kneuzen zijn het op dat gebiedquote:
Ik heb nog aardig wat winst op BNB gepakt maar blijf voorlopig bij het Chinese spul vandaan zat ook aardig wat lucht inquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:11 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Klopt, heb de ontwikkeling alleen wat laat meegekregen omdat ik op vakantie was
Kans blijft dat red pulse wel goede invloed op neo koers gaat hebben toch?
Kerel het is -1% nadat het in afgelopen weken enorm gestegen is wtf zeg jijquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:14 schreef fukforce het volgende:
[..]
Waves marketing team zuigt hard dan druk ik mij nog zacht uit wat een kneuzen zijn het op dat gebied
quote:
gestegen?? Tijd voor een ATH hoogste koers was ergens rond 6,50 in eur in Mei Waves zou al lang tegen de 10 aan moeten zitten maar als je kansen op PR gebied niet pakt dan gaat het niet lukken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel het is -1% nadat het in afgelopen weken enorm gestegen is wtf zeg jij
Wanneer heb jij Waves gekocht? Ik kocht Waves toen ze 80 cent waren verkocht ze ( met spijt ) op ongeveer 3 euro eind juli. Alsnog enorm veel winst gemaakt. Als je sinds maart/april kijkt is Waves enorm gestegen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef fukforce het volgende:
[..]
gestegen?? Tijd voor een ATH hoogste koers was ergens rond 6,50 in eur in Mei Waves zou al lang tegen de 10 aan moeten zitten maar als je kansen op PR gebied niet pakt dan gaat het niet lukken.
Eens dat de PR hooguit klote is.quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef fukforce het volgende:
[..]
gestegen?? Tijd voor een ATH hoogste koers was ergens rond 6,50 in eur in Mei Waves zou al lang tegen de 10 aan moeten zitten maar als je kansen op PR gebied niet pakt dan gaat het niet lukken.
Ik heb ze tussen de 0.70 en 1.60 gekocht Waves pr zuigt gewoon daarom gaat de prijs niet mee en het ontbreken van meerdere HVE's spelen ook mee Wavs volume is niet zo hoog op Trexquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Waves gekocht? Ik kocht Waves toen ze 80 cent waren verkocht ze ( met spijt ) op ongeveer 3 euro eind juli. Alsnog enorm veel winst gemaakt. Als je sinds maart/april kijkt is Waves enorm gestegen. 60x 70x 80x
Iedereen word gek van dat domme passieve marketing gedrag van Waves gasten begrijpen er echt geen drol vanquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Eens dat de PR hooguit klote is.
Een paar weken geleden zat waves tegen de 2$, nu dus x3. Niet zo veel gestegen als andere coins - net iets meer dan bitcoin - maar zeker niet slecht.
Pak je winst, stap eruit en neem iets anders waar je je niet zo over opwindt. Opgelost.quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:25 schreef fukforce het volgende:
[..]
Iedereen word gek van dat domme passieve marketing gedrag van Waves gasten begrijpen er echt geen drol vanVooral nog meer Russen aannemen
Wat stel je voor?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:26 schreef Greys het volgende:
iets anders waar je je niet zo over opwindt
BTC maakt me blijquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Pak je winst, stap eruit en neem iets anders waar je je niet zo over opwindt. Opgelost.
Waar zit jij allemaal in dan?quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens met z'n allen.
Ik ben een totale beginner. Heb 0.4 btc jaren geleden gekocht voor toen 70 eu. Die heb ik nog steeds en daar probeer ik nu een hele van te maken.quote:
Watquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef niggeplease het volgende:
volgende maand ICO van Kim Dotcom!
Die 1 BTC pakken en weer een jaartje holdenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een totale beginner. Heb 0.4 btc jaren geleden gekocht voor toen 70 eu. Die heb ik nog steeds en daar probeer ik nu een hele van te maken.
Heb naast dat beetje btc ook wat Waves en NEO waar ik lang van af ga blijven. Al maakt NEO het soms moeilijk, ik kocht ze voor 12-15 eu dus het kan nog.
En dan 100 eu mee begonnen aan speelgeld op Bittrex, dat is nu 498 usd geworden in een week of drie. Daar is de originele inleg al af. Had meer kunnen zijn maar ja, ik maakte (en maak) alle beginnersfouten uiteraard.Direct paniekverkopen als het ietsje daalde enzo. Al doende leert men. Ik probeer dus een beetje te daytraden (meer weektraden bij mij) en Twitter en de sites te volgen en grafieken te leren lezen etc. En steeds bij een aardige winst gooi ik de helft daarvan naar btc in m'n hold. TRIG hielp me dus aardig gister en vandaag. En zo had ik nog wat mazzeltjes. Ga vast binnenkort ook weer enorm op m'n waffel maar ik spreid het beetje speelgeld steeds over twee of drie alts. Steeds verschillende eigenlijk. Alleen TRIG hou ik nog wel even. Misschien wel meer dan even.
Allemaal magnet zn schuld omdat door hem dat topic is geslotenquote:Op vrijdag 1 september 2017 23:25 schreef fukforce het volgende:
[..]
Iedereen word gek van dat domme passieve marketing gedrag van Waves gasten begrijpen er echt geen drol vanVooral nog meer Russen aannemen
Breng me niet op ideeën vriendquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Allemaal magnet zn schuld omdat door hem dat topic is gesloten
Heb de NEO trein gemist maar ben nu toch aan het twijfelen om er wat te kopen, nog even afwachten hoe laag hij kan gaan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:58 schreef robbietobbie het volgende:
Wordt wel steeds moeilijker om neo gewoon te holden zo
quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:14 schreef DeLoet het volgende:
Iemand Guldens hier? Heb sinds vorig jaar 250 e aan guldencoins, is nu verdubbeld. Vandaag nog 500 e gekocht. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, lees en hoor positieve dingen. Vriend van had lang geleden voor 100 e aan guldens gekocht. Is inmiddels >30000 euro 😱
Gaat je nu niet meer lukken. Zou in andere coins investeren.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:14 schreef DeLoet het volgende:
Iemand Guldens hier? Heb sinds vorig jaar 250 e aan guldencoins, is nu verdubbeld. Vandaag nog 500 e gekocht. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, lees en hoor positieve dingen. Vriend van had lang geleden voor 100 e aan guldens gekocht. Is inmiddels >30000 euro 😱
Wat vind je er zo goed aan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:14 schreef DeLoet het volgende:
Kom het de laatste tijd ineens vaak tegen. Ik hoorde van iemand dat die met coin X 40000 euro verdiend had! Wil je er voor mij zoveel kopen... coin X was in al die tijd al x 100 gegaan en flink aan het zakken.quote:
Hij gaat gewoon met je geld er vandoor.quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef niggeplease het volgende:
volgende maand ICO van Kim Dotcom!
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon met je geld er vandoor.
1 coin is 0,019 cent waard. Die worden aankomende week naar je Wallet gestuurd. Je kan op gravit zien hoeveel je er krijgt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:24 schreef cb2013 het volgende:
Iemand nog tips voor ico's.
Heb trouwens oceanlab gekocht. Alleen hoe nu verder? Hoeveel is 1 coin waard? En die worden naar je wallet gestuurd?
Weet iemand wanneer wagger naar bittrex gaat of andere exchanges?
Neu, klimt wel weer terugquote:Op zaterdag 2 september 2017 08:18 schreef Komakie het volgende:
Bij mij zakt het ook allemaal in elkaar. Gewoon een weekend dump? Of zit er wat anders achter?
quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:02 schreef fukforce het volgende:
[..]
WeTrust is troep met een vaag plan over verzekeringen bij voorbaat al kansloos
quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mensen die de weekenddip niet herkennen
quote:Op zaterdag 2 september 2017 09:15 schreef fathank het volgende:
Niet wekelijks een dinsdagdip hebben
het is voorbijquote:Op zaterdag 2 september 2017 08:18 schreef Komakie het volgende:
Bij mij zakt het ook allemaal in elkaar. Gewoon een weekend dump? Of zit er wat anders achter?
Ik denk dat fukforce je erg dankbaar zal zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ze zijn er weer
Waves topic op Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2142722.0
Ik heb de hosting voor de plaatjes geregeld, altijd beter dan die gratis diensten die ineens geld gaan rekenen waardoor je hele OP weg isquote:Op zaterdag 2 september 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat fukforce je erg dankbaar zal zijn.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ze zijn er weer
Ik vraag me af waar die enorme influx vandaan komt in een uurtje. Ik zie hem zo wel weer wegvallen nu het orderbook uitdunt om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:44 schreef Greys het volgende:
n geleerd jongens ) onder controle had inmiddels.
🙌quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ze zijn er weer
Ik denk een combi van dit veel op Twitter gedeelde artikel over die China ICO regulations dat dat juist positief is en ze niet gaan bannen:quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:51 schreef Dicing het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die enorme influx vandaan komt in een uurtje. Ik zie hem zo wel weer wegvallen nu het orderbook uitdunt om eerlijk te zijn.
Thanks! Had ze niet zo snel op kunnen duiken. Leuk dat dat artikel exact de redeneerlijn uiteenzet die ik eerder deze week postte. Red Pulse wordt een interessante lakmoesproef voor Neo. Ben benieuwd wat het met de prijs gaat doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk een combi van dit veel op Twitter gedeelde artikel over die China ICO regulations dat dat juist positief is:
https://cointelegraph.com(...)nese-ico-regulations
en dit nieuws:
https://amp.reddit.com/r/(...)gfei_going_to_korea/
deze ico is niet zoals de 99% van de andere scamcoins.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon met je geld er vandoor.
Hij zal wel weer wat in gaan kakken inderdaad maar nu kan hij tenminste weer even zakken voordat ik ga huilen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:09 schreef Dicing het volgende:
[..]
Thanks! Had ze niet zo snel op kunnen duiken. Leuk dat dat artikel exact de redeneerlijn uiteenzet die ik eerder deze week postte. Red Pulse wordt een interessante lakmoesproef voor Neo. Ben benieuwd wat het met de prijs gaat doen.
Die sellwalls die er staan zijn overigens wel enorm. Dus verwacht niet veel meer stijging vandaag
Ja, ik heb er ook nog aardig wat in een wallet staan. Ik bewaar ze nog lekker tot de koers weer stijgt. Per saldo hebben ze me toch niks meer gekostquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:14 schreef DeLoet het volgende:
Wordt leuk ja! oktober ook trouwensquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:17 schreef Greys het volgende:
in gaan kakken inderdaad maar nu kan hij tenminste weer even zakken voordat ik ga huilen.
September wordt een aardige rollercoaster voor diverse alts zag ik. Spannend en leuk en interessant.
Quote from: MaGNeT on Today at 08:32:05 AMquote:Op zaterdag 2 september 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat fukforce je erg dankbaar zal zijn.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:35 schreef Dicing het volgende:
[..]
Wordt leuk ja! oktober ook trouwens
Waves NG - nieuwe Dex
Lisk Rebrand
Red Pulse
Segwit activation (nov)
Eerste hardfork ethereum metropolis
Ripple Swell
En vast nog een hele berg die ik niet op mijn vizier heb. Hebben jullie trouwens nog tips voor interessante ICO's om even goed in te duiken?
En ik mis vast nog een berg.
Thanks, ik duik erin!quote:
shitcoinquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:55 schreef xminator het volgende:
Wie zei er gisteren dat lisk in het weekend juist meer zou stijgen
Niks te zien voor domme beleggers inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:28 schreef xaban06 het volgende:
Afgelopen dagen gewoon omhoog gegaan, nu weekendcorrectie. Niks aan de hand, niks te zien, doorlopen.
Als je dat dan voortaan eventjes van te voren meldt ipv achteraf...quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Niks te zien voor domme beleggers inderdaad.
Slimme beleggers zouden hiervan profiteren.
? buy the dipsquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je dat dan voortaan eventjes van te voren meldt ipv achteraf...
Daar gaat het niet om. Waar het om draait is dat mensen zeggen' het is een dip.. niks aan de hand.'quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je dat dan voortaan eventjes van te voren meldt ipv achteraf...
Fijn dat je begeleider het allemaal even uit heeft gelegdquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:44 schreef fukforce het volgende:
[..]
Quote from: MaGNeT on Today at 08:32:05 AM
I support this coin & platform!
Let's make Waves even bigger!
That's great, but please don't post another bounty campaign Wink.
Hij is wel de Sjaak daar!!!
Maar inmiddels is wel duidelijk geworden dat het niet door MaGNeT komt dat het topic gesloten. Maar door een bounty campagne van Sasha in maart waar men op Bitcointalk nu ineens heel moeilijk over doet gewoon triest!
ik vind het nu ook wel zielig voor Magnet. Op Waves slack word hij ook ten onrechte aangewezen als de veroorzaker van dit probleem met Bitcointalkquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dat je begeleider het allemaal even uit heeft gelegd.
🤣quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dat je begeleider het allemaal even uit heeft gelegd.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:45 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hope Ocl Will hit 1 usd :v: Gonna hold!!!
Ja dus? Is daar wat mis mee? Waarom zou het niet kunnen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:45 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hope Ocl Will hit 1 usd :v: Gonna hold!!!
Alles kan in crypto maar Ik zou al blij zijn met 0.05quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:48 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja dus? Is daar wat mis mee? Waarom zou het niet kunnen?
Dat is al lekker 😉quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:50 schreef fukforce het volgende:
[..]
Alles kan in crypto maar Ik zou al blij zijn met 0.05
Nee nog niet die Belg moet dat nog ff fixen was nog veel onduidelijkheid overquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:51 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dat is al lekker 😉
Trouwens het is nu definitief de aantallen die je krijgt zijn degene die op gravit staan.
Hi everyone, we've been calculating about the ratio thing due to several assets having a bigger valuation than what they are in reality. We made both calculations (by taking the latest and the best trade over the ICO period) and that doesn't change the participation ratio as the total investment value is rising accordingly. So, investing with a pumped Ripto Bux or Coexist just led to a bigger total. We're at approximately 450000$ in real valuation according to the market, but we've only placed our bets on 20 to 25% investments in the main assets(that's why we had set a large Tier 1 target), actually Waves/BTC and Eth account for nearly 60% of the investments.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:54 schreef fukforce het volgende:
[..]
Nee nog niet die Belg moet dat nog ff fixen was nog veel onduidelijkheid over
Interessant stuk, wel erg toegeschreven richting QTUM though. Maar moet zeggen dat iets meer transparantie en inzicht in NEO fijn zou zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:36 schreef kthxbye het volgende:
@EggsTC (en andere geïnteresseerden), hier een erg mooi uitgebreide analyse van QTUM vs NEO:
https://storeofvalue.gith(...)al-chinese-ethereum/
Ben benieuwd naar je reactie.
Disclaimer: ik heb posities in zowel QTUM als NEO.![]()
lekker gokkuhquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:57 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Hi everyone, we've been calculating about the ratio thing due to several assets having a bigger valuation than what they are in reality. We made both calculations (by taking the latest and the best trade over the ICO period) and that doesn't change the participation ratio as the total investment value is rising accordingly. So, investing with a pumped Ripto Bux or Coexist just led to a bigger total. We're at approximately 450000$ in real valuation according to the market, but we've only placed our bets on 20 to 25% investments in the main assets(that's why we had set a large Tier 1 target), actually Waves/BTC and Eth account for nearly 60% of the investments.
The token amount you can see on the estimation page will be the one that will be chosen for the distribution. Choosing the best performance trade will also allow some tokens which didn't perform well lately(most of them) to benefit from their normal share.
We'll set buywalls on the Dex corresponding to 15% of our Waves/Ethereum and BTC holdings.
Dit heeft hij op slack gepost. Dus neem aan dat dat wel klopt.
Dus of mijn Engels moet opeens heel erg achteruit gegaan zijn of hij post dingen die niet kloppen 😉
No shit Sherlock...!quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:44 schreef fukforce het volgende:
[..]
Quote from: MaGNeT on Today at 08:32:05 AM
I support this coin & platform!
Let's make Waves even bigger!
That's great, but please don't post another bounty campaign Wink.
Hij is wel de Sjaak daar!!!
Maar inmiddels is wel duidelijk geworden dat het niet door MaGNeT komt dat het topic gesloten. Maar door een bounty campagne van Sasha in maart waar men op Bitcointalk nu ineens heel moeilijk over doet gewoon triest!
oh ik las bets e.d. en dacht dat het over Wagerr ofzoiets ging, die gare gok coinquote:
Haha oké dan! Geen idee 😜quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:45 schreef kthxbye het volgende:
[..]
oh ik las bets e.d. en dacht dat het over Wagerr ofzoiets ging, die gare gok coin. Sorry, gaat over Oceanlabs zie ik?
Waarom heeft die dude het over "bets" ?
Blockchain + wat dan ook + ICO + ??? = PROFITquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Afwazig het volgende:
Ik lees net iets over Steem maar dat idee slaat toch nergens op? Een social media platform op basis van blockchain. Waarom in godsnaam?
Ik heb net een decentralized huis gekocht via blockchainquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Afwazig het volgende:
Ik lees net iets over Steem maar dat idee slaat toch nergens op? Een social media platform op basis van blockchain. Waarom in godsnaam?
Ik ook. Token heeft m.i. te weinig toegevoegde waarde voor 1 dollar. Misschien als een paar whales gaan pumpen maar anders zie ik het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:50 schreef fukforce het volgende:
[..]
Alles kan in crypto maar Ik zou al blij zijn met 0.05
Is toch gewoon dit? https://steemit.com/quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Afwazig het volgende:
Ja. Ik zie de meerwaarde van de blockchain in deze use case niet. Jij wel?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:44 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Is toch gewoon dit? https://steemit.com/
Verdiep je eens wat meer zou ik zeggen. Ik vind het een van de weinige reeds werkende platfoemen en use cases met handig gebruik van de tokens.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja. Ik zie de meerwaarde van de blockchain in deze use case niet. Jij wel?
Ik ook niet echt, maar blijkbaar is die er wel. Lijkt vrij populair.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja. Ik zie de meerwaarde van de blockchain in deze use case niet. Jij wel?
Dat was ons al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:36 schreef fukforce het volgende:
[..]
Als je zo'n shitcoin maar wel op tijd weer weg doetquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:51 schreef Greys het volgende:
Ja ja ik hou er al over op.
Beginnersenthousiasme
Voorlopig hou ik een deel wel. Sowieso tot na 1 november wanneer ze 70% gaan burnen. Da's toch niet dom?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Als je zo'n shitcoin maar wel op tijd weer weg doetdon't become a bagholder
Volgens velen hier moet de echte pump van Lisk nog komen, rebrand en SDK staan nog op de agenda de komende maanden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:57 schreef Robert727272 het volgende:
Even een beginnersvraagje; afgelopen week een lekker stukje winst gemaakt, maar nu in het weekend is het als sneeuw voor de zon bijna allemaal verdwenen. Blijven jullie Lisk en ltc gewoon het weekend door holden of verkopen jullie dit telkens weer? Om nu alles te verkopen lijkt me niet erg slim namelijk :-)
Waarom is hier een token voor nodig? Als er een blockchain voor nodig is kan het toch ook gewoon op een bestaande chain?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik een deel wel. Sowieso tot na 1 november wanneer ze 70% gaan burnen. Da's toch niet dom?
En leer me waarom dit een shitcoin is? Ik zie juist zeer veel mogelijke toepassingen in de praktijk, patent, enorm grote gun markt in de US, veel nieuws en interesse, een - voor zover ik kan beoordelen uiteraard - goed team dat netjes communiceert en bovenal (nog) geen enkele competitie op het vlak waarop ze zich richten.
Help me inzien waarom shitcoin ajb.![]()
Waar check je of iets een testnet heeft? Github? Ik begrijp nog weinig hoe je op Github kan zien hoe actief teams zijn, wat ze al geproduceerd hebben etc.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom is hier een token voor nodig? Als er een blockchain voor nodig is kan het toch ook gewoon op een bestaande chain?
Geen patent, geen werkend product (zelfs nog geen testnet), niet eens een whitepaper. Komop zeg...
Alle alts naar beneden in fiat omdat Bitcoin gewoon even gedumpt werd toen ie bijna $5k aantikte. Geen paniek hier. Mijn portfolio uitgedrukt in Bitcoin is hetzelfde gebleven. Even wachten tot er genoeg lef is om door de $5k barriere te gaan en dan verwacht ik een leuke lange groene periodequote:Op zaterdag 2 september 2017 17:18 schreef onlogisch het volgende:
De correctie
Het duurde al zolang vond ik. Dit worden weer een paar mooie rode dagen
Geen whitepaper? Jawel, ik heb de download op m'n telefoon hier dus die is er. Toegegeven, slechts 8 pagina's, maar er is iets. Zou dit weekend samen met de diverse updates op de site worden geplaatst, hij had hem tot die tijd op Bitcointalk ter download gezet geloof ik. Daar heb ik hem dan vandaan denk ik of van hun Twitteraccount. En zijn niet veel alts nog in hun ontwikkeling dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom is hier een token voor nodig? Als er een blockchain voor nodig is kan het toch ook gewoon op een bestaande chain?
Geen patent, geen werkend product (zelfs nog geen testnet), niet eens een whitepaper. Komop zeg...
Ja maar verwacht geen wonderen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:28 schreef chroestjov het volgende:
https://www.wavesfullnode.com/welcome-1.html
Is dit een goed adres om Waves aan te leasen?
Nog meer mensen uitgestapt? Morgen weer laag inkopenquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Niks te zien voor domme beleggers inderdaad.
Slimme beleggers zouden hiervan profiteren.
Want?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:36 schreef MisterCe het volgende:
KOOP LITECOIN LIFETIME OPPORTUNITY. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.
Litecoin heeft superieure technologie. Let op mijn woorden, Litecoin zal op een dag evenveel waard zijn als een Ethereum.quote:
Ik heb vanochtend alles behalve Elastic geliquideerd. Dat werpt wel zn vruchten af.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Elastic (XEL) doet het wel goed op deze rode dag viel me op in mijn Blockfolio. Blijkt dat ze met een grote announcement (zullen) gaan komen. Daarnaast is de market cap ook dramatisch laag vergeleken met concurrent Golem (GNT) en heeft het een lage coincap van 86 mio in circulatie.
Buy the rumour, sell the news?
Bron: https://www.reddit.com/r/XEL/comments/6ximgy/7_september/
Waarschijnlijk 6 confirmations, maar tegenwoordig kun je met een lage fee makkelijk 4 a 5u uittrekken voor een BTC transactie.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:59 schreef leolinedance het volgende:
Weet iemand hoeveel block confirmations er benodigd zijn bij een verkooporder op BTCdirect?
Ik wacht nu bijna een uur maar de transactie is nog niet binnen.
Was een ether transactie. 138 confirmations en nog niet op tijd binnenquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:07 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 6 confirmations, maar tegenwoordig kun je met een lage fee makkelijk 4 a 5u uittrekken voor een BTC transactie.
Krosscoin is een scam. Hij gaat nu van Blockchain veranderen. Dus binnenkort gelukkig niet meer op Wavesplatformquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Krosscoin van een waves airdrop +154%.. jullie er ook 700 gehad?
Als ethereum wanneer?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:54 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Litecoin heeft superieure technologie. Let op mijn woorden, Litecoin zal op een dag evenveel waard zijn als een Ethereum.
Zag het toen ik is wat meer er over uitzocht. Toch raar dat hij dan stijgende is..quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:26 schreef Frans449 het volgende:
[..]
Krosscoin is een scam. Hij gaat nu van Blockchain veranderen. Dus binnenkort gelukkig niet meer op Wavesplatform
Waarschijnlijk heeft die gast van Krosscoin zijn eigen coin gewoon veels te duur gekocht om te doen laten lijken alsof hij stijgt. Probeer jouw Krosscoins maar eens te verkopen voor die zelfde prijs....quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
[..]
Zag het toen ik is wat meer er over uitzocht. Toch raar dat hij dan stijgende is..
Artikeltje over Gulden
https://vicemoney.nl/2017(...)l-mainstream-worden/
Het zal allicht spannender zijn dan 0,1% rente.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar verwacht geen wonderen.
Symphonica in Rosso.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Nog wat actie vandaag?
Ik was in Almere, lekker stuk omgereden door Almere omdat de A6 dicht was wegens onderhoud
Tis een aardig bloedbad ja. De weekenddip in volle glorie.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:47 schreef Oscar. het volgende:
zo 60 procent van deze week's winst is weg
Ja, we zijn verwend de afgelopen wekenquote:Op zondag 3 september 2017 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis een aardig bloedbad ja. De weekenddip in volle glorie.
Ach tis zo weer maandag.
Ik kon de whitepaper al niet vinden op de site. Maar dat zo'n team besluit om eerst even een paar miljoenen te gaan binnenharken zegt IMO al genoegquote:Op zaterdag 2 september 2017 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen whitepaper? Jawel, ik heb de download op m'n telefoon hier dus die is er. Toegegeven, slechts 8 pagina's, maar er is iets. Zou dit weekend samen met de diverse updates op de site worden geplaatst, hij had hem tot die tijd op Bitcointalk ter download gezet geloof ik. Daar heb ik hem dan vandaan denk ik of van hun Twitteraccount. En zijn niet veel alts nog in hun ontwikkeling dan?
Hoe dan ook, sowieso hou ik een deel tot na de burn en token swap op Bittrex. En daarna kan ik ze uiteraard altijd nog dumpen. Da's toch wel slim?
Ik waardeer je waarschuwing sowieso erg hoor! Want ik weet nog geen hol. Dus thanks. Maar voor bag holding hoef je bij mij sowieso niet bang te zijn want daar heb ik het speelgeld niet voor, hooguit een heel klein tassie.Nogmaals dank, ik zal voorzichtig doen.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:54 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Litecoin heeft superieure technologie. Let op mijn woorden, Litecoin zal op een dag evenveel waard zijn als een Ethereum.
Superieur ten opzichte van wat?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:54 schreef MisterCe het volgende:
[..]
hij zegt niet in hoeveel wekenquote:
quote:I've been chipping away, and today finally own a full bitcoin. It seems small compared to some of the stories I've read about some of the early adaptors, but I found an old post that puts owning 1/21000000 of a currency into perspective...
Owning 1 BTC compared to how many will ever be made, is the same as owning:
47 of all the cars in the world.
285 of all cell phones in the world.
1,745 acres of all the land mass in the world.
17 pounds of all the gold in the world.
When this shit takes off, us late adaptors with only a 'little' bitcoin, will still be pretty well off!
https://www.reddit.com/r/(...)bitcoin_isnt_so_bad/
Mijn MRT op het Waves Platform staan anders gewoon netjes 30% in de plus.quote:Op zondag 3 september 2017 02:17 schreef roislecxe het volgende:
JA wat is dit voor een rode dag vandaag?
Wat een nonsens. Ik was netjes al weken op weg naar de 10k voor een mooie verbouwing in de achtertuin en vandaag zat er een deuk in.
Wie het ook deed, hopelijk is het z.s.m. weer recht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 september 2017 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn MRT op het Waves Platform staan anders gewoon netjes 30% in de plus.Ja die heb ik niet. Buiten Solar staat alles behoorlijk rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Ik durf niet schaam me een beetjequote:Op zondag 3 september 2017 02:26 schreef roislecxe het volgende:
Wie durft hier z'n portfolio te posten?
TS begint:
10k Solar
200k XVG
200 PIVX
120 Waves
350 ERC
35000 Bitbean
en voor een kleine $300 kleine rommel in de hoop een x10 te doen.
Het geeft niet meid.quote:Op zondag 3 september 2017 02:29 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik durf niet schaam me een beetje
Bittrex ja.quote:Op zondag 3 september 2017 02:32 schreef ikbenrond het volgende:
Ik heb heulmaal nietsMaar ik wil hier volgende week weer inrollen. Jaartje of drie geleden zat ik er wel in, maar daarna heb ik het laten varen en niets meer mee gedaan. Met heel die crypto wereld. Weet niet eens meer wat nu een beetje in is om allemaal te gebruiken. Bittrex nog steeds? En welke coins zijn leuk om mee te traden op het moment?
Ik lig er echt compleet uit
Je bent nu echt te laat als ik jou was zou ik gaan kijken welk bank de beste rente geeft op je spaargeldquote:Op zondag 3 september 2017 02:32 schreef ikbenrond het volgende:
Ik heb heulmaal nietsMaar ik wil hier volgende week weer inrollen. Jaartje of drie geleden zat ik er wel in, maar daarna heb ik het laten varen en niets meer mee gedaan. Met heel die crypto wereld. Weet niet eens meer wat nu een beetje in is om allemaal te gebruiken. Bittrex nog steeds? En welke coins zijn leuk om mee te traden op het moment?
Ik lig er echt compleet uit
Jij bent toch geen vervelende trol hier hequote:Op zondag 3 september 2017 02:33 schreef fukforce het volgende:
[..]
Je bent nu echt te laat als ik jou was zou ik gaan kijken welk bank de beste rente geeft op je spaargeld
Ik kan inderdaad zien dat je van de oude garde bent ik zou je willen adviseren om andere bronnen te gaan raadplegen als je zo serieus met crypto bezig bent op fok valt er weinig te halen. Behalve moon en het is zwaar kut verhaaltjesquote:Op zondag 3 september 2017 02:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij bent toch geen vervelende trol hier he![]()
Ik post al een tijdje niet zoveel hier, maar ik ben nog van de oudste garde, van topic 1 pagina 1
Waarom? Omdat jij niks anders weet of?quote:Op zondag 3 september 2017 02:40 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad zien dat je van de oude garde bent ik zou je willen adviseren om andere bronnen te gaan raadplegen als je zo serieus met crypto bezig bent op fok valt er weinig te halen. Behalve moon en het is zwaar kut verhaaltjes
netjes toch. Goed verdeeld.quote:Op zondag 3 september 2017 02:41 schreef SMS303 het volgende:
Ben net 2-3wkn bezig met crypto en heb:
NEO 1.5
LSK 2.38
ARK 50
DCT 70
ADX 20
NEO en LSK te laat ingestapt en te veel voor betaald.
Waarom ben je daar naar jouw gevoel te laat ingestapt?quote:Op zondag 3 september 2017 02:41 schreef SMS303 het volgende:
Ben net 2-3wkn bezig met crypto en heb:
NEO 1.5
LSK 2.38
ARK 50
DCT 70
ADX 20
ADX, NEO en LSK te laat ingestapt en te veel voor betaald....
Vooral hier blijven hangen met die portfolio vol shitcoinsquote:Op zondag 3 september 2017 02:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij niks anders weet of?
Mijn inleg in 2013 was 50 euro.quote:Op zondag 3 september 2017 02:44 schreef fukforce het volgende:
[..]
Vooral hier blijven hangen met die portfolio vol shitcoins
Wat voor mij erg heeft geholpen qua geduld is gewoon in het begin lekker 'veel' winst pakken. Ik heb er nu vier of vijf keer mijn inleg uitgehaald.quote:Op zondag 3 september 2017 02:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
netjes toch. Goed verdeeld.
Ik kocht ook veel te hoog in 2013 op de top van $1050
Van 50eu nu 5k gemaakt.
Patience is the key.(Al had ik die ook niet altijd)
Ik ben niet echt onder de indruk sorry manquote:Op zondag 3 september 2017 02:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn inleg in 2013 was 50 euro.
Mijn portfolio doet nu een dikke 5300.
Kom maar met een beter rendement newbie.
quote:Op zondag 3 september 2017 02:47 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik ben niet echt onder de indruk sorry man
Is dat door puur holden of echt actief traden?quote:Op zondag 3 september 2017 02:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mijn inleg in 2013 was 50 euro.
Mijn portfolio doet nu een dikke 5300.
Kom maar met een beter rendement newbie.
20 LSK op 8100SAT verkocht en daarna op 15k teruggekochtquote:Op zondag 3 september 2017 02:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom ben je daar naar jouw gevoel te laat ingestapt?
Als je vertrouwen hebt in de producten gaan ze normaal gesproken nog wel even door met groeien?
Ja hier precies hetzelfde. Je moet ook niet denken in dollars of euros, maar in BTC.quote:Op zondag 3 september 2017 02:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor mij erg heeft geholpen qua geduld is gewoon in het begin lekker 'veel' winst pakken. Ik heb er nu vier of vijf keer mijn inleg uitgehaald.
En nu voelt het meer als 'speelgeld'. Ik ben bij wijze van spreken net zo zuinig met mijn geld in Football Manager als met mijn crypto's.
Voorbeeldje: ik schuif nu zonder problemen even een paar honderd euro aan crypto richting een ICO of coin. Dat is eigenlijk te bizar voor woorden voor mij, maar omdat ik al wat winst heb gepakt voelt het allemaal niet zo boeiend.
quote:Op zondag 3 september 2017 02:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja hier precies hetzelfde. Je moet ook niet denken in dollars of euros, maar in BTC.
En van 0.5 wil je 1.0 maken en dan 2.0 enz
In een ver verleden kon ik 13 btc uittikken, maar toen was het zo onrendabel met een koers van $300 per btc dat het me niks boeide.
Nu zou ik best wel blij zijn met 13 btc
2 jaar zeer actief, nu zeer passief...quote:Op zondag 3 september 2017 02:48 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Is dat door puur holden of echt actief traden?
Daarom had je KMD moeten pak rond 19:00 in plaats van hier para te lopen doen over je O.G. status in cryptoquote:Op zondag 3 september 2017 02:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
2 jaar zeer actief, nu zeer passief...
beide hebben wel iets, mits je in de goede coins zit .
Daytrayden is echt heel anders dan voor lange tijd holden.
Lijkt me nogal saai, holdenquote:Op zondag 3 september 2017 02:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
2 jaar zeer actief, nu zeer passief...
beide hebben wel iets, mits je in de goede coins zit .
Daytrayden is echt heel anders dan voor lange tijd holden.
Is ook. Maar als je 50u per week moet werken kun je niet overal bovenop zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Blijf weg bij litebit tenzij je graag premium betaaldquote:Op zondag 3 september 2017 02:54 schreef chantalxx het volgende:
Heb nu ondertussen 4 uur gewacht en mijn nav is nog steeds niet ontvangen na order op litebit
Door je spelfouten onthul je jezelf gelijk als trolquote:Op zondag 3 september 2017 02:57 schreef fukforce het volgende:
[..]
Blijf weg bij litebit tenzij je graag premium betaald
Litebit is wel gewoon gaar natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2017 02:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door je spelfouten onthul je jezelf gelijk als trol
Moet je nog niet naar bed met ipv met je 12 eu krantenwijk bitcoins kopen
Nou en.quote:Op zondag 3 september 2017 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Litebit is wel gewoon gaar natuurlijk.
Jij als echte OG slaat natuurlijk groot in bij litebit met je early adopter statusquote:Op zondag 3 september 2017 02:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door je spelfouten onthul je jezelf gelijk als trol
Moet je nog niet naar bed met ipv met je 12 eu krantenwijk bitcoins kopen
Je benr 4 jaar te laat![]()
Neuh ik blijf er weg.quote:Op zondag 3 september 2017 03:01 schreef fukforce het volgende:
[..]
Jij als echte OG slaat natuurlijk groot in bij litebit met je early adopter status
Misschien moet je wat gaan investeren in Monkey Capital ze investeren ook dik in Golden Fleece echt iets voor jou als OGquote:Op zondag 3 september 2017 03:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Neuh ik blijf er weg.
En als je mij bij early adopters schaart ken je hier echt niemand
Ik trek al 4 jaar m'n eigen plan...quote:Op zondag 3 september 2017 03:05 schreef fukforce het volgende:
[..]
Misschien moet je wat gaan investeren in Monkey Capital ze investeren ook dik in Golden Fleece echt iets voor jou als OG
Hoe oud ben jij? En wanneer ga je je eens volwassen gedragen?quote:Op zondag 3 september 2017 02:51 schreef fukforce het volgende:
[..]
Daarom had je KMD moeten pak rond 19:00 in plaats van hier para te lopen doen over je O.G. status in crypto
Mooi hoe dat het opvalt hoe deze hier een vreemde eend in de bijt is.quote:Op zondag 3 september 2017 03:14 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En wanneer ga je je eens volwassen gedragen?
Ga huilen man ik word echt helemaal gek van jou gezeik hier zo!! Koop gewoon Waves en hou dat gezeik voor je!quote:Op zondag 3 september 2017 03:14 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En wanneer ga je je eens volwassen gedragen?
Ik zal je mama eens bellen dat je na half 11 nog op je kompjoeter zit.quote:Op zondag 3 september 2017 03:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ga huilen man ik word echt helemaal gek van jou gezeik hier zo!! Koop gewoon Waves en hou dat gezeik voor je!
Wat een daap deze gozer
Wat zeg je!! Mijn inbelmodem loopt vast !!!quote:Op zondag 3 september 2017 03:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zal je mama eens bellen dat je na half 11 nog op je kompjoeter zit.
Te traag newbie.quote:Op zondag 3 september 2017 03:22 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat zeg je!! Mijn inbelmodem loopt vast !!!
"daap"? straattaal... <18 confirmedquote:Op zondag 3 september 2017 03:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ga huilen man ik word echt helemaal gek van jou gezeik hier zo!! Koop gewoon Waves en hou dat gezeik voor je!
Wat een daap deze gozer
56kb modem moet jij toch weten vriend als echte O.G. die de eerste BTC's nog met zijn handen heeft uitgegravenquote:
voor bijna 6 Waves heb ik nog aan de ICO van Oceanlab meegedaan = 1799$OCLquote:Op zondag 3 september 2017 02:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorbeeldje: ik schuif nu zonder problemen even een paar honderd euro aan crypto richting een ICO of coin. Dat is eigenlijk te bizar voor woorden voor mij, maar omdat ik al wat winst heb gepakt voelt het allemaal niet zo boeiend.
Koop Waves of MNY en val me verder niet meer lastig tjappiequote:Op zondag 3 september 2017 03:23 schreef kthxbye het volgende:
[..]
"daap"? straattaal... <18 confirmed![]()
ben je lekker jonkos aan het roken knul. je komt een beetje para over.
OCL x10 heb je de volume gezien op Waves DEX gaat niet snel gebeuren vriendquote:Op zondag 3 september 2017 03:26 schreef SMS303 het volgende:
[..]
voor bijna 6 Waves heb ik nog aan de ICO van Oceanlab meegedaan = 1799$OCL
$200 ICO Ethmon = 10coins
¤146 ICO Cryptomart, loopt nog tot 25sept.
Op OCL hoop ik snel een x10 ofzo te pakken![]()
De Ethmon en Cryptomart zijn imo holders
De volume.quote:Op zondag 3 september 2017 03:27 schreef fukforce het volgende:
[..]
OCL x10 heb je de volume gezien op Waves DEX gaat niet snel gebeuren vriend
Sorry man ik schrijf voornamelijk in het Engels als gastarbeiderquote:Op zondag 3 september 2017 03:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De volume.
Och, achmed heeft ook een hobby gevonden.
Je kunt je ook gewoon opblazen in Frankrijk als gastarbeider.quote:Op zondag 3 september 2017 03:31 schreef fukforce het volgende:
[..]
Sorry man ik schrijf voornamelijk in het Engels als gastarbeider
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Je Pegida tactieken hebben op mijn weinig invloed swaquote:Op zondag 3 september 2017 03:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon opblazen in Frankrijk als gastarbeider.
(of gaat het nu te ver, ik wil geen ban hoor)
op jouw wat?quote:Op zondag 3 september 2017 03:34 schreef fukforce het volgende:
[..]
Je Pegida tactieken hebben op mijn weinig invloed swa
nazi fanboy gespotquote:Op zondag 3 september 2017 03:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
op jouw wat?
Iek jou niet gebreip.
Iek naar bet gaan. best laad he alweer.
Weltroeste mienier.
Waar héb jij het in godsnaam overquote:Op zondag 3 september 2017 03:26 schreef fukforce het volgende:
[..]
Koop Waves of MNY en val me verder niet meer lastig tjappie
Ik geef je een tip over Komodo en je begint meteen te janken.
Mooi he. Als we rode cijfers zien komt het beste in iedereen naar boven. Gelukkig gaat BTC weer omhoogquote:Op zondag 3 september 2017 07:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gezellig hier, kan dat niet anders?
Eens!quote:Op zondag 3 september 2017 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het zou al heel erg helpen als 1 bepaalde user zou stoppen met zijn rants en denigrerende persoonlijke gezeik.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Iemand al zijn Aeternity tokens gekregen?
meestal 10-15min na bestellen staat het op mn bittrexquote:Op zondag 3 september 2017 08:00 schreef chantalxx het volgende:
Hoe lang zou het maximaal moeten duren voordat je een order ontvangt ?
Iemand die ik een screenshot mag sturen van cryptoid? Want ik begrijp hem niet echt
Het deposit adres in order klopt gewoon, dan zou er toch niks mis kunnen gaan ?
Ja lol zouden die niet dit weekend komen? Met een soort rekbare deadlinequote:
Hm ja bij mij ook, ik heb deze alleen naar mijn poloniex gestuurdquote:Op zondag 3 september 2017 09:00 schreef SMS303 het volgende:
[..]
meestal 10-15min na bestellen staat het op mn bittrex
Hou je rekening met het feit dat het weekend is? Banken werken dan niet.quote:Op zondag 3 september 2017 09:12 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Hm ja bij mij ook, ik heb deze alleen naar mijn poloniex gestuurd
En de transactie lijkt afgerond in cryptoid maar op mijn account is niets bijgeschreven
En 1 die hier na zoveel jaar binnen komt en gelijk een grote mond geeft.quote:Op zondag 3 september 2017 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het zou al heel erg helpen als 1 bepaalde user zou stoppen met zijn rants en denigrerende persoonlijke gezeik.
Hoe krijg je makkelijk dat overzicht? In blockfolio kun je dat niet standaard instellen voor je overviewquote:Op zondag 3 september 2017 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Het denken in BTC ipv euro's heeft bij mij ook wel even geduurd, helaas.
Als je op het bedrag drukt dan krijg je btc waarde cumulatief en per coin :Squote:Op zondag 3 september 2017 09:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoe krijg je makkelijk dat overzicht? In blockfolio kun je dat niet standaard instellen voor je overview
omgquote:Op zondag 3 september 2017 10:13 schreef Sosa het volgende:
[..]
Als je op het bedrag drukt dan krijg je btc waarde cumulatief en per coin :S
quote:WAVES team failed to notify us of two recent WAVES updates (0.7.6 and 0.7.7). Both of these updates resulted in a fork of the network. We have approached WAVES on multiple occasions to ask them to notify us of updates and they have neglected to do so. As a result WAVES and its assets are being delisted. Once the 0.7.7 update has been applied investors will have a 30 day period to cancel market orders and withdraw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |