abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173533725
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 22:03:18 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173533738
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nog even geduld, het subforum schijnt er aan te komen.
Mogen we je al feliciteren?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173533750
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mogen we je al feliciteren?
Zou niet weten waarom, ben nog geen miljonair.
pi_173533753
Ik word helemaal para Wagerr heeft de boel verkloot
pi_173533761
Yo, willen jullie ff normaal doen. Geen zin om berichten te gaan weghalen enzo.
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 22:04:12 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173533763
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom, ben nog geen miljonair.
Met je moderatorschap.
4045
onlogisch
  vrijdag 1 september 2017 @ 22:04:20 #7
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173533766
Naja ik doel op een constructieve discussie/SC. Maargoed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:00 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ben je nog in oceanlab gestapt?
Ja! Met wat flutcoins hoor en een paar waves en ripto. Heb er 40K nu. Ben benieuwd, verwacht er niet zoveel van. Jij?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173533778
quote:
18s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Met je moderatorschap.
Nee, doe dat maar niet.
pi_173533780
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:26 schreef Greys het volgende:

Ze hebben aangekondigd begin november 70 procent van de TRIGs (die nu nog locked zijn) te gaan burnen. Tegelijk met de token swap op Bittrex die ze gaan doen dan. En ze komen elke dag met nieuws en nieuwe partners zo ongeveer.

https://twitter.com/blocksafe
I love it when you talk dirty :9~
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 22:04:51 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173533783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:03 schreef fukforce het volgende:
Ik word helemaal para Wagerr heeft de boel verkloot
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 22:05:25 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173533795
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, doe dat maar niet.
Dan wacht ik daar nog even mee :)
4045
onlogisch
pi_173533829
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ja! Met wat flutcoins hoor en een paar waves en ripto. Heb er 40K nu. Ben benieuwd, verwacht er niet zoveel van. Jij?
Heb jij ze al? :o
pi_173533841
eindelijk weer eens iets in de plus....
al die minnen werden me echt te min :(
  vrijdag 1 september 2017 @ 22:09:25 #14
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173533872
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb jij ze al? :o
Neuh maar op gravit kun je het aantal zien.

Hoezo heb ik wat gemist? Heb de client vandaag nog niet geopend.
pi_173533887
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef Sosa het volgende:

[..]

GLIPP, MRT, RBX en WCT ik heb nu 168K OCL maar de definitieve waardering moet nog komen dus het kan nog hoger of lager uitvallen. Daar is nog al wat discussie over geweest omdat die Belg verschillende antwoorden had gegeven daarover naar investeerders toe.

Ik ben blij met alles vanaf 0.05 ik denk dat dat wel te doen moet zijn.
pi_173533901
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:10 schreef fukforce het volgende:

[..]

GLIPP, MRT, RBX en WCT ik heb nu 168K OCL maar de definitieve waardering moet nog komen dus het kan nog hoger of lager uitvallen. Daar is nog al wat discussie over geweest omdat die Belg verschillende antwoorden had gegeven daarover naar investeerders toe.

Ik ben blij met alles tussen vanaf 0.05 ik denk dat dat wel te doen moet zijn.
MRT en WCT in dit project stoppen. :') :')

RBX is trouwens ook gewoon een legit project.

Zonde man.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 22:11:47 ]
pi_173533914
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

MRT en WCT in dit project stoppen. :") :')
Ik had bijna 16K WCT

Inmiddels worden WCT en MRT al gekscherend pacifier tokens genoemd onder de Waves members
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 22:13:34 #18
163650 Greys
pi_173533929
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef Queller het volgende:

[..]

I love it when you talk dirty :9~
_O-

Je herkent me niet meer de volgende keer dat je me ziet bij de ijswinkel. Ik lees zo veel over deze compleet nieuwe wereld voor me dat ik straks over niks anders meer kan praten. Sorry.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173533932
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:12 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik had bijna 16K WCT
Dus jij hebt meer dan 20K in euro in dit project gestopt? :D

Pittige whale hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 22:14:19 ]
pi_173533943
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus jij hebt meer dan 20K in dit project gestopt? :D
Je kan ze ook kopen op de DEX :Y
pi_173533951
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:14 schreef fukforce het volgende:

[..]

Je kan ze ook kopen op de DEX :Y
16k WCT is al meer dan 20k in euro's waard.

Waarom zou je zoveel in één ICO stoppen?
pi_173533953
Ik heb van vijftig euro zesenzestig gemaakt in btc
pi_173533965
Bitstamp $4900 _O_
pi_173533968
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb niet alles er in gestopt maar een deel van mijn WCT's niet alles natuurlijk al helemaal niet in dit project :{w
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 22:16:11 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173533971
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als iemand vertrouwen heeft in een project :?
4045
onlogisch
pi_173533973
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:13 schreef Greys het volgende:

_O-

Je herkent me niet meer de volgende keer dat je me ziet bij de ijswinkel. Ik lees zo veel over deze compleet nieuwe wereld voor me dat ik straks over niks anders meer kan praten. Sorry.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook al ESF gekocht?
pi_173533983
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:15 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik heb niet alles er in gestopt maar een deel van mijn WCT's niet alles natuurlijk al helemaal niet in dit project :{w
Ah okay. :D
Schrok al.

Verder wel een aardige mogelijkheid om er wat uit te halen hier. Nog geen miljoen opgehaald toch? Als ze een beetje succesvol zin in de cryptowereld heb je natuurlijk al snel een 'marktwaarde' van 10 miljoen als je een aardige token hebt.
pi_173534001
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als iemand vertrouwen heeft in een project :?
Ja, geen idee wat zijn portfolio is. Maar 20-40K in een ICO is toch wel pittig. Maar is dus niet aan de orde.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 22:18:21 ]
pi_173534005
quote:

[..]

Waardering die er nu staat klopt gewoon, zou misschien een paar tokens meer of minder kunnen zijn.

Ze nemen de meeste gunstige berekening voor degene die hebben geïnvesteerd.

Dat is gisteren door sphearis gezegd.

Ik krijg er 129k 😊
pi_173534014
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah okay. :D
Schrok al.

Verder wel een aardige mogelijkheid om er wat uit te halen hier. Nog geen miljoen opgehaald toch? Als ze een beetje succesvol zin in de cryptowereld heb je natuurlijk al snel een 'marktwaarde' van 10 miljoen als je een aardige token hebt.
FF afwachten tot nu toe zijn de meeste ICO's op het Waves platform van een bedroevende kwaliteit :') deze gasten neem ik dan nog wel serieus.
  vrijdag 1 september 2017 @ 22:18:58 #31
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173534015
quote:

[..]

Ik help je hopen maar 0.05 ... Ik weet het niet.
pi_173534042
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:18 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ik help je hopen maar 0.05 ... Ik weet het niet.
Ik heb Blackmoon capital pre order ico ook nog FF meegepakt vandaag met de ETH's die ik verdient heb op Binance :7
  Eindredactie Games vrijdag 1 september 2017 @ 22:31:38 #33
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173534226
btc weer nieuwe ath
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173534259
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:31 schreef Oscar. het volgende:
btc weer nieuwe ath
Op naar de 5k USD. _O_
pi_173534263
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:31 schreef Oscar. het volgende:
btc weer nieuwe ath
Soms vraag ik mij weleens af waarom ik nog Alts koopt ;)
pi_173534269
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:33 schreef fukforce het volgende:

[..]

Om je BTC stash te vergroten.
pi_173534289
5 augustus:
quote:
Shakeup at SEC Might Increase Chances of a Bitcoin and Ethereum ETF

David W. Grim, Director of SEC’s Division of Investment Management, is to leave the agency next month, according to a press release.

The reasons for his departure are unclear, but it may be part of a shakeup at the SEC after the Trump administration came to power earlier this year.

Grim was the top official in charge of approving new ETFs, including the bitcoin ETF that was rejected at literally the last minute, which some took as an intentional insult towards this space.

He joined the agency directly from law school and rose to oversee “the $70 trillion dollar asset management industry, which includes mutual funds; exchange-traded funds; closed-end funds; variable insurance products; business development companies and investment advisers.”

Under his leadership, SEC took years to reject the ETF at the very last minute and then intervened in the ICO space not by opening a public consultation, but by laying down a judgment.

They have now restricted ICOs to accredited (very rich) investors only, leading us to ask whether they are ideologically against blockchain innovation as they have now created one rule for the rich and another for the rest.

That might change as Dalia Blass, whose firm advised the Winklevoss twins on their most recent bid for SEC approval, “is said to be in line to take over, according to a person familiar with the matter,” says Bloomberg.

SEC has re-opened the bitcoin ETF decision for re-consideration. It’s unclear how long such re-consideration will take but the Winklevoss twins have patiently worked through the process for more than three years, so seem determined to see it through.
Vandaag:
SEC_News twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 15:00:59 SEC names Dalia Blass as Director of the Division of Investment Management https://t.co/I9YALc1mhv reageer retweet
pi_173534295
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Om je BTC stash te vergroten.
Alts gaan vaak omlaag in BTC waarden EUR of USD is een ander verhaal kijk maar naar de Waves ico waarde in BTC en de prijs nu in BTC dan valt de groei wat tegen in BTC
  Eindredactie Games vrijdag 1 september 2017 @ 22:35:18 #39
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173534298
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:33 schreef fukforce het volgende:

[..]

omdat je niet op 1 paard moet wedden
pi_173534316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:35 schreef fukforce het volgende:

[..]

Alts gaan vaak omlaag in BTC waarden EUR of USD is een ander verhaal kijk maar naar de Waves ico waarde in BTC en de prijs nu in BTC dan valt de groei wat tegen in BTC
Daarom moet je ook geregeld terugschakelen naar BTC.

Dat probeer ik nu te doen.
pi_173534320
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:35 schreef Oscar. het volgende:

[..]

omdat je niet op 1 paard moet wedden
Als ik mijn BTC's had gehouden had ik meer winst gepakt dan met al die shitcoins bijelkaar
pi_173534339
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:36 schreef fukforce het volgende:

[..]

Als ik mijn BTC's had gehouden had ik meer winst gepakt dan met al die shitcoins bijelkaar
Dat kan, ik niet.

Dan zou je inderdaad meer moeten gaan holden.
  Eindredactie Games vrijdag 1 september 2017 @ 22:37:18 #43
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173534341
quote:

[..]

ik niet, mijn shitcoins heb ik soms meer dan 1000% winst. Kan ik van BTC niet zeggen.
pi_173534352
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat kan, ik niet.

Dan zou je inderdaad meer moeten gaan holden.
Ik had mijn BTC's gekocht op $75
pi_173534358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:38 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik had mijn BTC's gekocht op $75
Goed zo.
pi_173534362
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Goed zo.
Als ik ze had gehouden ja
pi_173534721
Wordt wel steeds moeilijker om neo gewoon te holden zo
pi_173534761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:58 schreef robbietobbie het volgende:
Al die Chinese coins zijn hard onderuit gegaan na die aankondiging van de Chinese overheid over het reguleren van ICO's
  vrijdag 1 september 2017 @ 23:01:07 #49
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_173534768
WeTrust doet ook wat *O*.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_173534792
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:01 schreef Mattt het volgende:
WeTrust doet ook wat *O*.
WeTrust is troep met een vaag plan over verzekeringen bij voorbaat al kansloos
pi_173534802
Zie TRST gaan
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 23:04:07 #52
163650 Greys
pi_173534826
TRIG meer dan verdubbelt m'n speelgeld zojuist _O_ _O_

Dat wordt weer een beetje afromen voor Het 1 Hele BTC Projectje. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173534868
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:04 schreef Greys het volgende:
TRIG meer dan verdubbelt m'n speelgeld zojuist _O_ _O_

Dat wordt weer een beetje afromen voor Het 1 Hele BTC Projectje. *O*
Greys coinatomy *O*
pi_173534936
Waves weer lekker aan het klote zo te zien :X
pi_173534972
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:00 schreef fukforce het volgende:

[..]

Al die Chinese coins zijn hard onderuit gegaan na die aankondiging van de Chinese overheid over het reguleren van ICO's
Klopt, heb de ontwikkeling alleen wat laat meegekregen omdat ik op vakantie was :(

Kans blijft dat red pulse wel goede invloed op neo koers gaat hebben toch?
pi_173534975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:09 schreef fukforce het volgende:
Waves weer lekker aan het klote zo te zien :X
Lol wat...
pi_173535020
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Lol wat...
Waves marketing team zuigt hard dan druk ik mij nog zacht uit wat een kneuzen zijn het op dat gebied
pi_173535039
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:11 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Klopt, heb de ontwikkeling alleen wat laat meegekregen omdat ik op vakantie was :(

Kans blijft dat red pulse wel goede invloed op neo koers gaat hebben toch?
Ik heb nog aardig wat winst op BNB gepakt maar blijf voorlopig bij het Chinese spul vandaan zat ook aardig wat lucht in
pi_173535045
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:14 schreef fukforce het volgende:

[..]

Waves marketing team zuigt hard dan druk ik mij nog zacht uit wat een kneuzen zijn het op dat gebied
Kerel het is -1% nadat het in afgelopen weken enorm gestegen is wtf zeg jij _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 23:16:22 #60
163650 Greys
pi_173535049
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Greys coinatomy
:D Klinkt goed.

Moet met m'n speelgeld nog wel een beetje een tactiek vinden waar ik niet zenuwachtig van word - al is m'n inleg er al uitgehaald dus valt sowieso mee qua zenuwen :P - maar toch beetje ballen kweken. Heb nu bv op het punt met TRIG waarop het meer dan verdubbelde snel een vierde verkocht om die winst een beetje veilig te stellen. Maar over een week (of dag.. of uur) blijkt vast dat ik ook dat vast had moeten houden.

Vind het echt zo'n toffe nieuwe hobby :@ Vooral omdat er geen euro meer in zit van m'n kleine inleg dus weinig te verliezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173535090
volgende maand ICO van Kim Dotcom!
pi_173535101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kerel het is -1% nadat het in afgelopen weken enorm gestegen is wtf zeg jij _O-
gestegen?? Tijd voor een ATH hoogste koers was ergens rond 6,50 in eur in Mei Waves zou al lang tegen de 10 aan moeten zitten maar als je kansen op PR gebied niet pakt dan gaat het niet lukken.
pi_173535125
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef fukforce het volgende:

[..]

gestegen?? Tijd voor een ATH hoogste koers was ergens rond 6,50 in eur in Mei Waves zou al lang tegen de 10 aan moeten zitten maar als je kansen op PR gebied niet pakt dan gaat het niet lukken.
Wanneer heb jij Waves gekocht? Ik kocht Waves toen ze 80 cent waren verkocht ze ( met spijt ) op ongeveer 3 euro eind juli. Alsnog enorm veel winst gemaakt. Als je sinds maart/april kijkt is Waves enorm gestegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 23:25:08 ]
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2017 @ 23:23:56 #64
230491 Zith
pls tip
pi_173535162
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef fukforce het volgende:

[..]

Eens dat de PR hooguit klote is.

Een paar weken geleden zat waves tegen de 2$, nu dus x3. Niet zo veel gestegen als andere coins - net iets meer dan bitcoin - maar zeker niet slecht.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173535168
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wanneer heb jij Waves gekocht? Ik kocht Waves toen ze 80 cent waren verkocht ze ( met spijt ) op ongeveer 3 euro eind juli. Alsnog enorm veel winst gemaakt. Als je sinds maart/april kijkt is Waves enorm gestegen. 60x 70x 80x
Ik heb ze tussen de 0.70 en 1.60 gekocht Waves pr zuigt gewoon daarom gaat de prijs niet mee en het ontbreken van meerdere HVE's spelen ook mee Wavs volume is niet zo hoog op Trex
pi_173535187
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Eens dat de PR hooguit klote is.

Een paar weken geleden zat waves tegen de 2$, nu dus x3. Niet zo veel gestegen als andere coins - net iets meer dan bitcoin - maar zeker niet slecht.
Iedereen word gek van dat domme passieve marketing gedrag van Waves gasten begrijpen er echt geen drol van :') Vooral nog meer Russen aannemen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 23:26:43 #67
163650 Greys
pi_173535217
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:25 schreef fukforce het volgende:

[..]

Iedereen word gek van dat domme passieve marketing gedrag van Waves gasten begrijpen er echt geen drol van :') Vooral nog meer Russen aannemen
Pak je winst, stap eruit en neem iets anders waar je je niet zo over opwindt. Opgelost. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173535234
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:26 schreef Greys het volgende:

iets anders waar je je niet zo over opwindt
Wat stel je voor? -O-
pi_173535262
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Pak je winst, stap eruit en neem iets anders waar je je niet zo over opwindt. Opgelost. ^O^
BTC maakt me blij :7
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 23:28:54 #70
163650 Greys
pi_173535266
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:27 schreef Queller het volgende:

[..]

Wat stel je voor? -O-
IJS *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 23:29:36 #71
163650 Greys
pi_173535277
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:28 schreef fukforce het volgende:

[..]

BTC maakt me blij :7
Zijn we het toch nog ergens over eens met z'n allen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173535304
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn we het toch nog ergens over eens met z'n allen. *O*
Waar zit jij allemaal in dan?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 23:44:39 #73
163650 Greys
pi_173535510
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:31 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waar zit jij allemaal in dan?
Ik ben een totale beginner. Heb 0.4 btc jaren geleden gekocht voor toen 70 eu. Die heb ik nog steeds en daar probeer ik nu een hele van te maken.

Heb naast dat beetje btc ook wat Waves en NEO waar ik lang van af ga blijven. Al maakt NEO het soms moeilijk, ik kocht ze voor 12-15 eu dus het kan nog.

En dan 100 eu mee begonnen aan speelgeld op Bittrex, dat is nu 498 usd geworden in een week of drie. Daar is de originele inleg al af. Had meer kunnen zijn maar ja, ik maakte (en maak) alle beginnersfouten uiteraard. :P Direct paniekverkopen als het ietsje daalde enzo. Al doende leert men. Ik probeer dus een beetje te daytraden (meer weektraden bij mij) en Twitter en de sites te volgen en grafieken te leren lezen etc. En steeds bij een aardige winst gooi ik de helft daarvan naar btc in m'n hold. TRIG hielp me dus aardig gister en vandaag. En zo had ik nog wat mazzeltjes. Ga vast binnenkort ook weer enorm op m'n waffel maar ik spreid het beetje speelgeld steeds over twee of drie alts. Steeds verschillende eigenlijk. Alleen TRIG hou ik nog wel even. Misschien wel meer dan even.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173535525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef niggeplease het volgende:
Wat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173535789
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat
Bitcache!
pi_173535844
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben een totale beginner. Heb 0.4 btc jaren geleden gekocht voor toen 70 eu. Die heb ik nog steeds en daar probeer ik nu een hele van te maken.

Heb naast dat beetje btc ook wat Waves en NEO waar ik lang van af ga blijven. Al maakt NEO het soms moeilijk, ik kocht ze voor 12-15 eu dus het kan nog.

En dan 100 eu mee begonnen aan speelgeld op Bittrex, dat is nu 498 usd geworden in een week of drie. Daar is de originele inleg al af. Had meer kunnen zijn maar ja, ik maakte (en maak) alle beginnersfouten uiteraard. :P Direct paniekverkopen als het ietsje daalde enzo. Al doende leert men. Ik probeer dus een beetje te daytraden (meer weektraden bij mij) en Twitter en de sites te volgen en grafieken te leren lezen etc. En steeds bij een aardige winst gooi ik de helft daarvan naar btc in m'n hold. TRIG hielp me dus aardig gister en vandaag. En zo had ik nog wat mazzeltjes. Ga vast binnenkort ook weer enorm op m'n waffel maar ik spreid het beetje speelgeld steeds over twee of drie alts. Steeds verschillende eigenlijk. Alleen TRIG hou ik nog wel even. Misschien wel meer dan even.
Die 1 BTC pakken en weer een jaartje holden :7
  zaterdag 2 september 2017 @ 00:41:34 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173536417
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:25 schreef fukforce het volgende:

[..]

Allemaal magnet zn schuld omdat door hem dat topic is gesloten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173536437
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 00:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Allemaal magnet zn schuld omdat door hem dat topic is gesloten
Breng me niet op ideeën vriend ~O>
pi_173536546
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:58 schreef robbietobbie het volgende:
Heb de NEO trein gemist maar ben nu toch aan het twijfelen om er wat te kopen, nog even afwachten hoe laag hij kan gaan.
pi_173536592
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 00:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bitcache!
yehaa. 3okt pre ico. 18okt ico.
pi_173536830
Iemand Guldens hier? Heb sinds vorig jaar 250 e aan guldencoins, is nu verdubbeld. Vandaag nog 500 e gekocht. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, lees en hoor positieve dingen. Vriend van had lang geleden voor 100 e aan guldens gekocht. Is inmiddels >30000 euro 😱
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_173536840
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 01:14 schreef DeLoet het volgende:
Iemand Guldens hier? Heb sinds vorig jaar 250 e aan guldencoins, is nu verdubbeld. Vandaag nog 500 e gekocht. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, lees en hoor positieve dingen. Vriend van had lang geleden voor 100 e aan guldens gekocht. Is inmiddels >30000 euro 😱
:N
pi_173536845
Ik verwacht wel wat van tenx
Ik ben geil
pi_173536873
quote:
Gaat je nu niet meer lukken. Zou in andere coins investeren.
pi_173536890
quote:
Wat vind je er zo goed aan?
pi_173537050
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 01:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat vind je er zo goed aan?
Kom het de laatste tijd ineens vaak tegen. Ik hoorde van iemand dat die met coin X 40000 euro verdiend had! Wil je er voor mij zoveel kopen... coin X was in al die tijd al x 100 gegaan en flink aan het zakken.

Mensen beginnen goud te zien in crypto's maar weten niet wat ze kopen en wat erachter steekt.

Ik wil niet zeggen dat ik er al veel van weet, maar lees veel mee en lees mij overal in en zoek veel op. Begin wel steeds meer te ontdekken en weet van de coins waar ik geld in steek wel wat ze doen en de ins en outs zijn.
pi_173537142
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:19 schreef niggeplease het volgende:
Hij gaat gewoon met je geld er vandoor.
pi_173537184
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 01:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zou ik ook doen
pi_173537515
Iemand nog tips voor ico's.

Heb trouwens oceanlab gekocht. Alleen hoe nu verder? Hoeveel is 1 coin waard? En die worden naar je wallet gestuurd?

Weet iemand wanneer wagger naar bittrex gaat of andere exchanges?

[ Bericht 45% gewijzigd door cb2013 op 02-09-2017 02:33:18 ]
pi_173537612
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 02:24 schreef cb2013 het volgende:
Iemand nog tips voor ico's.

Heb trouwens oceanlab gekocht. Alleen hoe nu verder? Hoeveel is 1 coin waard? En die worden naar je wallet gestuurd?

Weet iemand wanneer wagger naar bittrex gaat of andere exchanges?
1 coin is 0,019 cent waard. Die worden aankomende week naar je Wallet gestuurd. Je kan op gravit zien hoeveel je er krijgt.

Mogelijk vandaag of morgen dat je ze hebt.
pi_173537965
Bitcoin gaat ontploffen :D
pi_173538002
Bijna helft van de btc die ik. nog had, ongeveer 480 dollar omgezet in nav Lisk en waves
Vooral omdat ik denk dat ik in andere coins meer winst kan maken dan 0.1 btc
Als een nav met 1 euro zou stijgen maak je 300 euro winst.
In vergelijking moet btc klimmen naar bijna 9000 dollar om dezelfde winst te behalen.
Zeg ik dat goed :')
dus voor short term leek het mij wat beter omdat ik denk dat de btc dip nog komt.
pi_173538172
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 01:49 schreef fukforce het volgende:

[..]

Zou ik ook doen
allochtoon zeker
pi_173538194
Tijd om BCC in te slaan 8-)
pi_173538233
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 04:21 schreef brombeer_ het volgende:
Weekenddump :P
pi_173538248
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 04:21 schreef brombeer_ het volgende:
In elkaar idd.
sig verwijderd door FA
pi_173538274
Die gaat nog wel ff door, daarna tijd om weer in te slaan 8-)
pi_173538323
Mijn blockfoilio tyft met 12 procent in elkaar :')
Nog mazzel dat dgb zo goed doet :')
pi_173538386
Ja hier ook alles rood
  zaterdag 2 september 2017 @ 08:18:35 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173538474
Bij mij zakt het ook allemaal in elkaar. Gewoon een weekend dump? Of zit er wat anders achter?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173538496
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:18 schreef Komakie het volgende:
Bij mij zakt het ook allemaal in elkaar. Gewoon een weekend dump? Of zit er wat anders achter?
Neu, klimt wel weer terug
pi_173538534
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:02 schreef fukforce het volgende:

[..]

WeTrust is troep met een vaag plan over verzekeringen bij voorbaat al kansloos
:') fukforce in full force
pi_173538573
Afgelopen dagen gewoon omhoog gegaan, nu weekendcorrectie. Niks aan de hand, niks te zien, doorlopen.
pi_173538645
Mensen die de weekenddip niet herkennen :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173538866
Met een beetje mazzel precies op tijd wat MAID bijgekocht halverwege Augustus.

Op naar de 1$
  zaterdag 2 september 2017 @ 09:04:56 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173538906
Ik zag alles rood staan dus ik heb alles maar even verkocht.

geintje
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 2 september 2017 @ 09:09:12 #107
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173538939
Er komt dit weekend geen dip.
Gr gr
Sminkje de voorspellende vinvis.
pi_173538945
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mensen die de weekenddip niet herkennen :D
  zaterdag 2 september 2017 @ 09:15:31 #109
157922 fathank
pi_173538991
Niet wekelijks een dinsdagdip hebben :')
  zaterdag 2 september 2017 @ 09:25:04 #110
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173539061
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:15 schreef fathank het volgende:
Niet wekelijks een dinsdagdip hebben :')
:') het is geen MDMneeee
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2017 @ 09:37:50 #111
230491 Zith
pls tip
pi_173539195
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:18 schreef Komakie het volgende:
het is voorbij
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173539762
Ze zijn er weer :D

Waves topic op Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2142722.0
pi_173539780
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:31 schreef MaGNeT het volgende:

Ik denk dat fukforce je erg dankbaar zal zijn :).
pi_173539831
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb de hosting voor de plaatjes geregeld, altijd beter dan die gratis diensten die ineens geld gaan rekenen waardoor je hele OP weg is :P

Turing ken ik nog van OrlyCoin, hij had het aan de stok met Yobit.

In eerste instantie wilde ik het topic zelf gaan doen maar ik wil niet teveel tijd meer in crypto steken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 10:38:04 #115
163650 Greys
pi_173539834
quote:

^O^

Een hele verse.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 10:44:09 #116
163650 Greys
pi_173539922
NEO is even aardig bijgetrokken.
Blij dat ik m'n weak hands (zie mij al die crypto termen hebben geleerd jongens 8-) ) onder controle had inmiddels.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173540011
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:44 schreef Greys het volgende:
n geleerd jongens ) onder controle had inmiddels.
Ik vraag me af waar die enorme influx vandaan komt in een uurtje. Ik zie hem zo wel weer wegvallen nu het orderbook uitdunt om eerlijk te zijn.
pi_173540060
quote:

🙌
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 11:05:52 #119
163650 Greys
pi_173540196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:51 schreef Dicing het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar die enorme influx vandaan komt in een uurtje. Ik zie hem zo wel weer wegvallen nu het orderbook uitdunt om eerlijk te zijn.
Ik denk een combi van dit veel op Twitter gedeelde artikel over die China ICO regulations dat dat juist positief is en ze niet gaan bannen:

https://cointelegraph.com(...)nese-ico-regulations

en dit nieuws:

https://amp.reddit.com/r/(...)gfei_going_to_korea/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173540239
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk een combi van dit veel op Twitter gedeelde artikel over die China ICO regulations dat dat juist positief is:

https://cointelegraph.com(...)nese-ico-regulations

en dit nieuws:

https://amp.reddit.com/r/(...)gfei_going_to_korea/
Thanks! Had ze niet zo snel op kunnen duiken. Leuk dat dat artikel exact de redeneerlijn uiteenzet die ik eerder deze week postte. Red Pulse wordt een interessante lakmoesproef voor Neo. Ben benieuwd wat het met de prijs gaat doen.

Die sellwalls die er staan zijn overigens wel enorm. Dus verwacht niet veel meer stijging vandaag :)
pi_173540325
Gisteren 10 procent van mijn Neo gedumpt ten behoeve van OMG en NAV. Oh well..
pi_173540326
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 01:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

deze ico is niet zoals de 99% van de andere scamcoins.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 11:17:24 #123
163650 Greys
pi_173540339
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:09 schreef Dicing het volgende:

[..]

Thanks! Had ze niet zo snel op kunnen duiken. Leuk dat dat artikel exact de redeneerlijn uiteenzet die ik eerder deze week postte. Red Pulse wordt een interessante lakmoesproef voor Neo. Ben benieuwd wat het met de prijs gaat doen.

Die sellwalls die er staan zijn overigens wel enorm. Dus verwacht niet veel meer stijging vandaag :)
Hij zal wel weer wat in gaan kakken inderdaad maar nu kan hij tenminste weer even zakken voordat ik ga huilen.

September wordt een aardige rollercoaster voor diverse alts zag ik. Spannend en leuk en interessant. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173540395
Nog wat extra nav lisk en waves gekocht
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 11:35:38 #125
42184 crew  DaMart
pi_173540558
quote:
Ja, ik heb er ook nog aardig wat in een wallet staan. Ik bewaar ze nog lekker tot de koers weer stijgt. Per saldo hebben ze me toch niks meer gekost :).
pi_173540561
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:17 schreef Greys het volgende:
in gaan kakken inderdaad maar nu kan hij tenminste weer even zakken voordat ik ga huilen.

September wordt een aardige rollercoaster voor diverse alts zag ik. Spannend en leuk en interessant.
Wordt leuk ja! oktober ook trouwens

Waves NG - nieuwe Dex
Lisk Rebrand
Red Pulse
Segwit activation (nov)
Eerste hardfork ethereum metropolis
Ripple Swell

En vast nog een hele berg die ik niet op mijn vizier heb. Hebben jullie trouwens nog tips voor interessante ICO's om even goed in te duiken?

En ik mis vast nog een berg.
pi_173540649
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Quote from: MaGNeT on Today at 08:32:05 AM
I support this coin & platform!

Let's make Waves even bigger!

That's great, but please don't post another bounty campaign Wink.

Hij is wel de Sjaak daar!!!

Maar inmiddels is wel duidelijk geworden dat het niet door MaGNeT komt dat het topic gesloten. Maar door een bounty campagne van Sasha in maart waar men op Bitcointalk nu ineens heel moeilijk over doet gewoon triest!
pi_173540658
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:35 schreef Dicing het volgende:

[..]

Wordt leuk ja! oktober ook trouwens

Waves NG - nieuwe Dex
Lisk Rebrand
Red Pulse
Segwit activation (nov)
Eerste hardfork ethereum metropolis
Ripple Swell

En vast nog een hele berg die ik niet op mijn vizier heb. Hebben jullie trouwens nog tips voor interessante ICO's om even goed in te duiken?

En ik mis vast nog een berg.

ico in oktober
pi_173540677
quote:
Thanks, ik duik erin!
pi_173540772
Wie zei er gisteren dat lisk in het weekend juist meer zou stijgen :')
pi_173540858
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:55 schreef xminator het volgende:
Wie zei er gisteren dat lisk in het weekend juist meer zou stijgen :')
shitcoin
pi_173540870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 08:28 schreef xaban06 het volgende:
Afgelopen dagen gewoon omhoog gegaan, nu weekendcorrectie. Niks aan de hand, niks te zien, doorlopen.
Niks te zien voor domme beleggers inderdaad.

Slimme beleggers zouden hiervan profiteren.
pi_173540895
Ahhh de stralende zonneschijntjes van het topic zijn weer gearriveerd!
pi_173540911
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:59 schreef xminator het volgende:

[..]

Als je dat dan voortaan eventjes van te voren meldt ipv achteraf... :)
pi_173540915
Net wat Blocknet op Trex gekocht
  zaterdag 2 september 2017 @ 12:08:53 #136
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173540992
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:59 schreef kthxbye het volgende:

[..]

shitcoin
Neeee

Das waves
pi_173541053
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

? buy the dips
pi_173541289
@EggsTC (en andere geïnteresseerden), hier een erg mooi uitgebreide analyse van QTUM vs NEO:

https://storeofvalue.gith(...)al-chinese-ethereum/

Ben benieuwd naar je reactie.

Disclaimer: ik heb posities in zowel QTUM als NEO. :)
pi_173541301
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Waar het om draait is dat mensen zeggen' het is een dip.. niks aan de hand.'

Dan verkoop je het toch als je weet dat het een dip is en dan koop je het morgrn weer terug?
pi_173541312
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:44 schreef fukforce het volgende:

[..]

Maar inmiddels is wel duidelijk geworden dat het niet door MaGNeT komt dat het topic gesloten. Maar door een bounty campagne van Sasha in maart waar men op Bitcointalk nu ineens heel moeilijk over doet gewoon triest!
Fijn dat je begeleider het allemaal even uit heeft gelegd :).
pi_173541327
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

ik vind het nu ook wel zielig voor Magnet. Op Waves slack word hij ook ten onrechte aangewezen als de veroorzaker van dit probleem met Bitcointalk
pi_173541344
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

🤣
pi_173541363
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:43 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

🤣
Hope Ocl Will hit 1 usd :v: Gonna hold!!!
pi_173541384
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:45 schreef fukforce het volgende:

[..]

:')_14.gif
pi_173541403
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:45 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ja dus? Is daar wat mis mee? Waarom zou het niet kunnen?
pi_173541422
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:48 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Ja dus? Is daar wat mis mee? Waarom zou het niet kunnen?
Alles kan in crypto maar Ik zou al blij zijn met 0.05
pi_173541437
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:50 schreef fukforce het volgende:

[..]

Dat is al lekker 😉

Trouwens het is nu definitief de aantallen die je krijgt zijn degene die op gravit staan.
pi_173541471
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:51 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dat is al lekker 😉

Trouwens het is nu definitief de aantallen die je krijgt zijn degene die op gravit staan.
Nee nog niet die Belg moet dat nog ff fixen was nog veel onduidelijkheid over
pi_173541505
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:54 schreef fukforce het volgende:

[..]

Nee nog niet die Belg moet dat nog ff fixen was nog veel onduidelijkheid over
Hi everyone, we've been calculating about the ratio thing due to several assets having a bigger valuation than what they are in reality. We made both calculations (by taking the latest and the best trade over the ICO period) and that doesn't change the participation ratio as the total investment value is rising accordingly. So, investing with a pumped Ripto Bux or Coexist just led to a bigger total. We're at approximately 450000$ in real valuation according to the market, but we've only placed our bets on 20 to 25% investments in the main assets(that's why we had set a large Tier 1 target), actually Waves/BTC and Eth account for nearly 60% of the investments.

The token amount you can see on the estimation page will be the one that will be chosen for the distribution. Choosing the best performance trade will also allow some tokens which didn't perform well lately(most of them) to benefit from their normal share.

We'll set buywalls on the Dex corresponding to 15% of our Waves/Ethereum and BTC holdings.

Dit heeft hij op slack gepost. Dus neem aan dat dat wel klopt.

Dus of mijn Engels moet opeens heel erg achteruit gegaan zijn of hij post dingen die niet kloppen 😉

[ Bericht 3% gewijzigd door DaRealDeal op 02-09-2017 13:03:26 ]
pi_173541658
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:36 schreef kthxbye het volgende:
@EggsTC (en andere geïnteresseerden), hier een erg mooi uitgebreide analyse van QTUM vs NEO:

https://storeofvalue.gith(...)al-chinese-ethereum/

Ben benieuwd naar je reactie.

Disclaimer: ik heb posities in zowel QTUM als NEO. :)
Interessant stuk, wel erg toegeschreven richting QTUM though. Maar moet zeggen dat iets meer transparantie en inzicht in NEO fijn zou zijn.
pi_173541731
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:57 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Hi everyone, we've been calculating about the ratio thing due to several assets having a bigger valuation than what they are in reality. We made both calculations (by taking the latest and the best trade over the ICO period) and that doesn't change the participation ratio as the total investment value is rising accordingly. So, investing with a pumped Ripto Bux or Coexist just led to a bigger total. We're at approximately 450000$ in real valuation according to the market, but we've only placed our bets on 20 to 25% investments in the main assets(that's why we had set a large Tier 1 target), actually Waves/BTC and Eth account for nearly 60% of the investments.

The token amount you can see on the estimation page will be the one that will be chosen for the distribution. Choosing the best performance trade will also allow some tokens which didn't perform well lately(most of them) to benefit from their normal share.

We'll set buywalls on the Dex corresponding to 15% of our Waves/Ethereum and BTC holdings.

Dit heeft hij op slack gepost. Dus neem aan dat dat wel klopt.

Dus of mijn Engels moet opeens heel erg achteruit gegaan zijn of hij post dingen die niet kloppen 😉
lekker gokkuh
pi_173541766
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

lekker gokkuh
Hoe bedoel je?
pi_173541804
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:44 schreef fukforce het volgende:

[..]

No shit Sherlock...!
pi_173541978
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

lekker gokkuh
oh ik las bets e.d. en dacht dat het over Wagerr ofzoiets ging, die gare gok coin :'). Sorry, gaat over Oceanlabs zie ik? :) Waarom heeft die dude het over "bets" ?
pi_173542093
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:45 schreef kthxbye het volgende:

[..]

oh ik las bets e.d. en dacht dat het over Wagerr ofzoiets ging, die gare gok coin :'). Sorry, gaat over Oceanlabs zie ik? :) Waarom heeft die dude het over "bets" ?
Haha oké dan! Geen idee 😜
  zaterdag 2 september 2017 @ 14:39:37 #156
131603 Afwazig
Serious business
pi_173542888
Ik lees net iets over Steem maar dat idee slaat toch nergens op? Een social media platform op basis van blockchain. Waarom in godsnaam?
  zaterdag 2 september 2017 @ 14:48:57 #157
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_173543035
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Afwazig het volgende:
Ik lees net iets over Steem maar dat idee slaat toch nergens op? Een social media platform op basis van blockchain. Waarom in godsnaam?
Blockchain + wat dan ook + ICO + ??? = PROFIT
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 14:49:32 #158
163650 Greys
pi_173543050
Kom op TRIG, beetje zakken nog, dan vul ik m'n tassie nog wat verder. Nu durf ik niet :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173543108
quote:
Ik heb net een decentralized huis gekocht via blockchain

pi_173543218
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:50 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik ook. Token heeft m.i. te weinig toegevoegde waarde voor 1 dollar. Misschien als een paar whales gaan pumpen maar anders zie ik het niet gebeuren.

Krijg er zo'n 30k voor 50 waves en de rest een bult airdrop tokens. Denk dat ik waves gedeelte zsm weer omzet.
pi_173543951
quote:
Is toch gewoon dit? https://steemit.com/
  zaterdag 2 september 2017 @ 16:00:38 #162
131603 Afwazig
Serious business
pi_173544158
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:44 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Is toch gewoon dit? https://steemit.com/
Ja. Ik zie de meerwaarde van de blockchain in deze use case niet. Jij wel?
pi_173544227
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:00 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Verdiep je eens wat meer zou ik zeggen. Ik vind het een van de weinige reeds werkende platfoemen en use cases met handig gebruik van de tokens.
pi_173544231
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:00 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ook niet echt, maar blijkbaar is die er wel. Lijkt vrij populair. :P
pi_173544311
quote:

[..]

Dat was ons al wel duidelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 16:34:48 #166
163650 Greys
pi_173544795
Gaat lekker vandaag met m'n gokjes. Alweer.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173544834
Wat betreft Steem, mijn idee erbij: Door Bloxkchain is er geen derde centrale partij die alle touwtjes in handen heeft, geen reclame banners, goede posts sorden geupvote, geen censuur, je kunt er een cent mee verdienen als poster, jouw persoonlijke data wordt niet verkocht dus meer privacy.

Ik ben wel eens in de techniek erachter uit gaan zoeken. Wat ik me herinner is dat ik het goed in elkaar vond steken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 16:49:32 #168
163650 Greys
pi_173545127
TRIG :D
Alweer.
Bought the dip.
Alweer.

Give it to me baby *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 16:51:06 #169
163650 Greys
pi_173545159
Ja ja ik hou er al over op.

Beginnersenthousiasme :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173545226
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:51 schreef Greys het volgende:
Ja ja ik hou er al over op.

Beginnersenthousiasme :@
Als je zo'n shitcoin maar wel op tijd weer weg doet :) don't become a bagholder
pi_173545279
Even een beginnersvraagje; afgelopen week een lekker stukje winst gemaakt, maar nu in het weekend is het als sneeuw voor de zon bijna allemaal verdwenen. Blijven jullie Lisk en ltc gewoon het weekend door holden of verkopen jullie dit telkens weer? Om nu alles te verkopen lijkt me niet erg slim namelijk :-)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 17:04:51 #172
163650 Greys
pi_173545406
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Als je zo'n shitcoin maar wel op tijd weer weg doet :) don't become a bagholder
Voorlopig hou ik een deel wel. Sowieso tot na 1 november wanneer ze 70% gaan burnen. Da's toch niet dom? :@

En leer me waarom dit een shitcoin is? Ik zie juist zeer veel mogelijke toepassingen in de praktijk, patent, enorm grote gun markt in de US, veel nieuws en interesse, een - voor zover ik kan beoordelen uiteraard - goed team dat netjes communiceert en bovenal (nog) geen enkele competitie op het vlak waarop ze zich richten.

Help me inzien waarom shitcoin ajb. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 02-09-2017 17:10:32 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173545419
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:57 schreef Robert727272 het volgende:
Even een beginnersvraagje; afgelopen week een lekker stukje winst gemaakt, maar nu in het weekend is het als sneeuw voor de zon bijna allemaal verdwenen. Blijven jullie Lisk en ltc gewoon het weekend door holden of verkopen jullie dit telkens weer? Om nu alles te verkopen lijkt me niet erg slim namelijk :-)
Volgens velen hier moet de echte pump van Lisk nog komen, rebrand en SDK staan nog op de agenda de komende maanden.
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 17:18:25 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173545696
De correctie :)

Het duurde al zolang vond ik. Dit worden weer een paar mooie rode dagen :P
4045
onlogisch
pi_173545815
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Voorlopig hou ik een deel wel. Sowieso tot na 1 november wanneer ze 70% gaan burnen. Da's toch niet dom? :@

En leer me waarom dit een shitcoin is? Ik zie juist zeer veel mogelijke toepassingen in de praktijk, patent, enorm grote gun markt in de US, veel nieuws en interesse, een - voor zover ik kan beoordelen uiteraard - goed team dat netjes communiceert en bovenal (nog) geen enkele competitie op het vlak waarop ze zich richten.

Help me inzien waarom shitcoin ajb. :)
Waarom is hier een token voor nodig? Als er een blockchain voor nodig is kan het toch ook gewoon op een bestaande chain?

Geen patent, geen werkend product (zelfs nog geen testnet), niet eens een whitepaper. Komop zeg...
pi_173546241
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Waarom is hier een token voor nodig? Als er een blockchain voor nodig is kan het toch ook gewoon op een bestaande chain?

Geen patent, geen werkend product (zelfs nog geen testnet), niet eens een whitepaper. Komop zeg...
Waar check je of iets een testnet heeft? Github? Ik begrijp nog weinig hoe je op Github kan zien hoe actief teams zijn, wat ze al geproduceerd hebben etc.

Voor de mensen die hier KeePass gebruiken om alle belangrijke gegevens in op te slaan. Kun je een entry ook locken zodat je niet iets per ongeluk aanpast?
pi_173546315
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:18 schreef onlogisch het volgende:
De correctie :)

Het duurde al zolang vond ik. Dit worden weer een paar mooie rode dagen :P
Alle alts naar beneden in fiat omdat Bitcoin gewoon even gedumpt werd toen ie bijna $5k aantikte. Geen paniek hier. Mijn portfolio uitgedrukt in Bitcoin is hetzelfde gebleven. Even wachten tot er genoeg lef is om door de $5k barriere te gaan en dan verwacht ik een leuke lange groene periode :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 september 2017 @ 17:52:57 #178
163650 Greys
pi_173546607
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Geen whitepaper? Jawel, ik heb de download op m'n telefoon hier dus die is er. Toegegeven, slechts 8 pagina's, maar er is iets. Zou dit weekend samen met de diverse updates op de site worden geplaatst, hij had hem tot die tijd op Bitcointalk ter download gezet geloof ik. Daar heb ik hem dan vandaan denk ik of van hun Twitteraccount. En zijn niet veel alts nog in hun ontwikkeling dan?

Hoe dan ook, sowieso hou ik een deel tot na de burn en token swap op Bittrex. En daarna kan ik ze uiteraard altijd nog dumpen. Da's toch wel slim?

Ik waardeer je waarschuwing sowieso erg hoor! Want ik weet nog geen hol. Dus thanks. Maar voor bag holding hoef je bij mij sowieso niet bang te zijn want daar heb ik het speelgeld niet voor, hooguit een heel klein tassie. :P Nogmaals dank, ik zal voorzichtig doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 02-09-2017 18:10:36 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173547299
https://www.wavesfullnode.com/welcome-1.html

Is dit een goed adres om Waves aan te leasen?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 2 september 2017 @ 18:54:16 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173547874
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:28 schreef chroestjov het volgende:
https://www.wavesfullnode.com/welcome-1.html

Is dit een goed adres om Waves aan te leasen?
Ja maar verwacht geen wonderen.
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:36:45 #181
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_173548914
KOOP LITECOIN LIFETIME OPPORTUNITY. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.
pi_173548935
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:59 schreef xminator het volgende:

[..]

Nog meer mensen uitgestapt? Morgen weer laag inkopen *O*

Gaan jullie maar hodlen :')
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:48:01 #183
131603 Afwazig
Serious business
pi_173549120
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:36 schreef MisterCe het volgende:
KOOP LITECOIN LIFETIME OPPORTUNITY. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.
Want?
pi_173549225
Elastic (XEL) doet het wel goed op deze rode dag viel me op in mijn Blockfolio. Blijkt dat ze met een grote announcement (zullen) gaan komen. Daarnaast is de market cap ook dramatisch laag vergeleken met concurrent Golem (GNT) en heeft het een lage coincap van 86 mio in circulatie.

Buy the rumour, sell the news?

Bron: https://www.reddit.com/r/XEL/comments/6ximgy/7_september/
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:54:25 #185
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_173549237
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:48 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Want?
Litecoin heeft superieure technologie. Let op mijn woorden, Litecoin zal op een dag evenveel waard zijn als een Ethereum.
pi_173549244
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Elastic (XEL) doet het wel goed op deze rode dag viel me op in mijn Blockfolio. Blijkt dat ze met een grote announcement (zullen) gaan komen. Daarnaast is de market cap ook dramatisch laag vergeleken met concurrent Golem (GNT) en heeft het een lage coincap van 86 mio in circulatie.

Buy the rumour, sell the news?

Bron: https://www.reddit.com/r/XEL/comments/6ximgy/7_september/
Ik heb vanochtend alles behalve Elastic geliquideerd. Dat werpt wel zn vruchten af.
pi_173549278
Ik ga ook beginnen. Absolute noob maar, hey, ergens moet je beginnen :D
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:59:25 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173549313
Weet iemand hoeveel block confirmations er benodigd zijn bij een verkooporder op BTCdirect?
Ik wacht nu bijna een uur maar de transactie is nog niet binnen.
pi_173549490
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:59 schreef leolinedance het volgende:
Weet iemand hoeveel block confirmations er benodigd zijn bij een verkooporder op BTCdirect?
Ik wacht nu bijna een uur maar de transactie is nog niet binnen.
Waarschijnlijk 6 confirmations, maar tegenwoordig kun je met een lage fee makkelijk 4 a 5u uittrekken voor een BTC transactie.
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:09:49 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173549516
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:07 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk 6 confirmations, maar tegenwoordig kun je met een lage fee makkelijk 4 a 5u uittrekken voor een BTC transactie.
Was een ether transactie. 138 confirmations en nog niet op tijd binnen :(
Gas stond standaard ingesteld trouwens.
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:15:57 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173549640
Na de groene week is dit een stuk minder leuk om naar te kijken. Hogelijk snel alles weer lekker omhoog :P
pi_173549659
Krosscoin van een waves airdrop +154%.. jullie er ook 700 gehad?
pi_173549818
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Krosscoin van een waves airdrop +154%.. jullie er ook 700 gehad?
Krosscoin is een scam. Hij gaat nu van Blockchain veranderen. Dus binnenkort gelukkig niet meer op Wavesplatform
pi_173549870
Hebben jullie wel eens gehad dat een Polo order uit zichzelf cancelt? Na verloop van tijd ofzo?

Ik had een buy op 135k Lisk, kijk ik, geen buy. Kijk ik, geen order. Wtf.
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:29:45 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173549891
Nu staan mijn ethers dus bij BTCdirect omdat de transactie te laat binnen was. Wanneer zouden ze teruggestort worden in mijn wallet? Heb een mail naar BTCdirect gestuurd maar verwacht in het weekend niet snel antwoord.
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:34:44 #196
157922 fathank
pi_173549993
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:54 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Litecoin heeft superieure technologie. Let op mijn woorden, Litecoin zal op een dag evenveel waard zijn als een Ethereum.
Als ethereum wanneer?
pi_173550267
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:26 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Krosscoin is een scam. Hij gaat nu van Blockchain veranderen. Dus binnenkort gelukkig niet meer op Wavesplatform
Zag het toen ik is wat meer er over uitzocht. Toch raar dat hij dan stijgende is..

Artikeltje over Gulden
https://vicemoney.nl/2017(...)l-mainstream-worden/

[ Bericht 0% gewijzigd door CryptoEekhoorn op 02-09-2017 20:48:46 (Nuance) ]
pi_173550355
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef CryptoEekhoorn het volgende:

[..]

Zag het toen ik is wat meer er over uitzocht. Toch raar dat hij dan stijgende is..

Artikeltje over Gulden
https://vicemoney.nl/2017(...)l-mainstream-worden/
Waarschijnlijk heeft die gast van Krosscoin zijn eigen coin gewoon veels te duur gekocht om te doen laten lijken alsof hij stijgt. Probeer jouw Krosscoins maar eens te verkopen voor die zelfde prijs....
pi_173550885
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja maar verwacht geen wonderen.
Het zal allicht spannender zijn dan 0,1% rente.
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 21:21:17 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173551007
Iemand al zijn Aeternity tokens gekregen?
4045
onlogisch
pi_173553118
Meer rode cijfers aub _O_
pi_173553202
Nog wat actie vandaag?
Ik was in Almere, lekker stuk omgereden door Almere omdat de A6 dicht was wegens onderhoud :')

[ Bericht 81% gewijzigd door TheFreshPrince op 02-09-2017 23:16:30 ]
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:53:54 #203
157922 fathank
pi_173553234
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
Nog wat actie vandaag?
Ik was in Almere, lekker stuk omgereden door Almere omdat de A6 dicht was wegens onderhoud :')
Symphonica in Rosso.
pi_173553335
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Bijna tijd om bij te kopen *O*
  Eindredactie Games zaterdag 2 september 2017 @ 23:47:33 #205
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173554078
zo 60 procent van deze week's winst is weg :P
pi_173554182
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:48 schreef vigen98 het volgende:
Dat! Daarna buy, buy, buy :+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 september 2017 @ 00:04:32 #207
163650 Greys
pi_173554268
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:47 schreef Oscar. het volgende:
zo 60 procent van deze week's winst is weg :P
Tis een aardig bloedbad ja. De weekenddip in volle glorie.

Ach tis zo weer maandag. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eindredactie Games zondag 3 september 2017 @ 00:05:46 #208
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173554286
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 00:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis een aardig bloedbad ja. De weekenddip in volle glorie.

Ach tis zo weer maandag. :+
Ja, we zijn verwend de afgelopen weken :P
pi_173554612
Ik heb wat van die Oceanlab tokens, zijn die al ergens te volgen qua prijs? Ik neem aan dat die nog niet op een Exchange staan
pi_173554614
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen whitepaper? Jawel, ik heb de download op m'n telefoon hier dus die is er. Toegegeven, slechts 8 pagina's, maar er is iets. Zou dit weekend samen met de diverse updates op de site worden geplaatst, hij had hem tot die tijd op Bitcointalk ter download gezet geloof ik. Daar heb ik hem dan vandaan denk ik of van hun Twitteraccount. En zijn niet veel alts nog in hun ontwikkeling dan?

Hoe dan ook, sowieso hou ik een deel tot na de burn en token swap op Bittrex. En daarna kan ik ze uiteraard altijd nog dumpen. Da's toch wel slim?

Ik waardeer je waarschuwing sowieso erg hoor! Want ik weet nog geen hol. Dus thanks. Maar voor bag holding hoef je bij mij sowieso niet bang te zijn want daar heb ik het speelgeld niet voor, hooguit een heel klein tassie. :P Nogmaals dank, ik zal voorzichtig doen.
Ik kon de whitepaper al niet vinden op de site. Maar dat zo'n team besluit om eerst even een paar miljoenen te gaan binnenharken zegt IMO al genoeg :)
pi_173554625
quote:

[..]

:')
  zondag 3 september 2017 @ 00:49:29 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173554829
Lekker hodlen en wachten op betere tijden.... :)
  zondag 3 september 2017 @ 00:51:45 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173554851
quote:

[..]

Superieur ten opzichte van wat?

Bitcoin?
Erhereum?
Ripple?
Waves?
Lisk?
  Eindredactie Games zondag 3 september 2017 @ 00:52:14 #214
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173554858
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 00:34 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:')
hij zegt niet in hoeveel weken :P
pi_173555075
Goedkoop Neo kopen _O_
pi_173555377
Vond dit wel een leuke:
quote:
I've been chipping away, and today finally own a full bitcoin. It seems small compared to some of the stories I've read about some of the early adaptors, but I found an old post that puts owning 1/21000000 of a currency into perspective...
Owning 1 BTC compared to how many will ever be made, is the same as owning:
47 of all the cars in the world.
285 of all cell phones in the world.
1,745 acres of all the land mass in the world.
17 pounds of all the gold in the world.
When this shit takes off, us late adaptors with only a 'little' bitcoin, will still be pretty well off!
https://www.reddit.com/r/(...)bitcoin_isnt_so_bad/

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2017 02:12:05 ]
pi_173555405
JA wat is dit voor een rode dag vandaag?
Wat een nonsens. Ik was netjes al weken op weg naar de 10k voor een mooie verbouwing in de achtertuin en vandaag zat er een deuk in.
Wie het ook deed, hopelijk is het z.s.m. weer recht.
Forcefield City Bewoner
pi_173555412
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:17 schreef roislecxe het volgende:
JA wat is dit voor een rode dag vandaag?
Wat een nonsens. Ik was netjes al weken op weg naar de 10k voor een mooie verbouwing in de achtertuin en vandaag zat er een deuk in.
Wie het ook deed, hopelijk is het z.s.m. weer recht.
Mijn MRT op het Waves Platform staan anders gewoon netjes 30% in de plus.

SPOILER
pi_173555421
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 02:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mijn MRT op het Waves Platform staan anders gewoon netjes 30% in de plus.

SPOILER
Ja die heb ik niet. Buiten Solar staat alles behoorlijk rood.
Forcefield City Bewoner
pi_173555428
Zal over de laatste 3 maanden maar niet mopperen, maar ik was mooi op weg naar 10k om er een stuk of 6 uit te tikken om iets nuttigs mee te doen, gaan we ineens in een dag weer bijna een hele k omlaag. Das de bedoeling van het spel niet.
Forcefield City Bewoner
pi_173555438
Morgen maar weer eens wat shoppen in de uitverkoop.
pi_173555439
Nog ff KMD gepakt aan het begin van de pump op $1.45 net op $2 verkocht
pi_173555449
Wie durft hier z'n portfolio te posten?

TS begint:

10k Solar
200k XVG
200 PIVX
120 Waves
350 ERC
35000 Bitbean
en voor een kleine $500 kleine rommel in de hoop een x10 te doen.
Forcefield City Bewoner
pi_173555458
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:26 schreef roislecxe het volgende:
Wie durft hier z'n portfolio te posten?

TS begint:

10k Solar
200k XVG
200 PIVX
120 Waves
350 ERC
35000 Bitbean
en voor een kleine $300 kleine rommel in de hoop een x10 te doen.
Ik durf niet schaam me een beetje
pi_173555462
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2017 02:29 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik durf niet schaam me een beetje
Het geeft niet meid.
Forcefield City Bewoner
pi_173555478
Ik heb heulmaal niets :( Maar ik wil hier volgende week weer inrollen. Jaartje of drie geleden zat ik er wel in, maar daarna heb ik het laten varen en niets meer mee gedaan. Met heel die crypto wereld. Weet niet eens meer wat nu een beetje in is om allemaal te gebruiken. Bittrex nog steeds? En welke coins zijn leuk om mee te traden op het moment?

Ik lig er echt compleet uit :')
pi_173555481
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:32 schreef ikbenrond het volgende:
Ik heb heulmaal niets :( Maar ik wil hier volgende week weer inrollen. Jaartje of drie geleden zat ik er wel in, maar daarna heb ik het laten varen en niets meer mee gedaan. Met heel die crypto wereld. Weet niet eens meer wat nu een beetje in is om allemaal te gebruiken. Bittrex nog steeds? En welke coins zijn leuk om mee te traden op het moment?

Bittrex ja.
Leuke coins? Dan moet je ff paar paginas terug lezen :P
Forcefield City Bewoner
pi_173555483
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:32 schreef ikbenrond het volgende:

Je bent nu echt te laat als ik jou was zou ik gaan kijken welk bank de beste rente geeft op je spaargeld
pi_173555487
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2017 02:33 schreef fukforce het volgende:

[..]

Je bent nu echt te laat als ik jou was zou ik gaan kijken welk bank de beste rente geeft op je spaargeld
Jij bent toch geen vervelende trol hier he :(
Ik post al een tijdje niet zoveel hier, maar ik ben nog van de oudste garde, van topic 1 pagina 1 :(
Forcefield City Bewoner
pi_173555508
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:34 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Jij bent toch geen vervelende trol hier he :(
Ik post al een tijdje niet zoveel hier, maar ik ben nog van de oudste garde, van topic 1 pagina 1 :(
Ik kan inderdaad zien dat je van de oude garde bent ik zou je willen adviseren om andere bronnen te gaan raadplegen als je zo serieus met crypto bezig bent op fok valt er weinig te halen. Behalve moon en het is zwaar kut verhaaltjes
pi_173555517
quote:
15s.gif Op zondag 3 september 2017 02:40 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik kan inderdaad zien dat je van de oude garde bent ik zou je willen adviseren om andere bronnen te gaan raadplegen als je zo serieus met crypto bezig bent op fok valt er weinig te halen. Behalve moon en het is zwaar kut verhaaltjes
Waarom? Omdat jij niks anders weet of?
Forcefield City Bewoner
pi_173555518
Ben net 2-3wkn bezig met crypto en heb:
NEO 1.5
LSK 2.38
ARK 50
DCT 70
ADX 20

ADX, NEO en LSK te laat ingestapt en te veel voor betaald....
pi_173555524
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:41 schreef SMS303 het volgende:
NEO 1.5
LSK 2.38
ARK 50
DCT 70
ADX 20

NEO en LSK te laat ingestapt en te veel voor betaald.
netjes toch. Goed verdeeld.
Ik kocht ook veel te hoog in 2013 op de top van $1050 :')
Van 50eu nu 5k gemaakt.
Patience is the key. O-) (Al had ik die ook niet altijd)
Forcefield City Bewoner
pi_173555528
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:41 schreef SMS303 het volgende:
NEO 1.5
LSK 2.38
ARK 50
DCT 70
ADX 20

ADX, NEO en LSK te laat ingestapt en te veel voor betaald....
Waarom ben je daar naar jouw gevoel te laat ingestapt?

Als je vertrouwen hebt in de producten gaan ze normaal gesproken nog wel even door met groeien?
pi_173555530
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:41 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Waarom? Omdat jij niks anders weet of?
Vooral hier blijven hangen met die portfolio vol shitcoins
pi_173555535
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2017 02:44 schreef fukforce het volgende:

[..]

Vooral hier blijven hangen met die portfolio vol shitcoins
Mijn inleg in 2013 was 50 euro.
Mijn portfolio doet nu een dikke 5300.

Kom maar met een beter rendement newbie.
Forcefield City Bewoner
pi_173555540
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:43 schreef roislecxe het volgende:

[..]

netjes toch. Goed verdeeld.
Ik kocht ook veel te hoog in 2013 op de top van $1050 :')
Van 50eu nu 5k gemaakt.
Patience is the key. O-) (Al had ik die ook niet altijd)
Wat voor mij erg heeft geholpen qua geduld is gewoon in het begin lekker 'veel' winst pakken. Ik heb er nu vier of vijf keer mijn inleg uitgehaald.

En nu voelt het meer als 'speelgeld'. Ik ben bij wijze van spreken net zo zuinig met mijn geld in Football Manager als met mijn crypto's. :+

Voorbeeldje: ik schuif nu zonder problemen even een paar honderd euro aan crypto richting een ICO of coin. Dat is eigenlijk te bizar voor woorden voor mij, maar omdat ik al wat winst heb gepakt voelt het allemaal niet zo boeiend.
pi_173555546
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:45 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik ben niet echt onder de indruk sorry man
pi_173555548
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2017 02:47 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik ben niet echt onder de indruk sorry man
:') Ga weg aub
pi_173555550
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:45 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Is dat door puur holden of echt actief traden?
pi_173555553
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 02:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom ben je daar naar jouw gevoel te laat ingestapt?

Als je vertrouwen hebt in de producten gaan ze normaal gesproken nog wel even door met groeien?
20 LSK op 8100SAT verkocht en daarna op 15k teruggekocht :(
Met DASH heb ik een fout gemaakt
probeerde mn stash te verhogen maar dat was net voor de top afgelopen week
Daar heb ik dus op toegelegd.
pi_173555554
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 02:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat voor mij erg heeft geholpen qua geduld is gewoon in het begin lekker 'veel' winst pakken. Ik heb er nu vier of vijf keer mijn inleg uitgehaald.

En nu voelt het meer als 'speelgeld'. Ik ben bij wijze van spreken net zo zuinig met mijn geld in Football Manager als met mijn crypto's. :+

Voorbeeldje: ik schuif nu zonder problemen even een paar honderd euro aan crypto richting een ICO of coin. Dat is eigenlijk te bizar voor woorden voor mij, maar omdat ik al wat winst heb gepakt voelt het allemaal niet zo boeiend.
Ja hier precies hetzelfde. Je moet ook niet denken in dollars of euros, maar in BTC.
En van 0.5 wil je 1.0 maken en dan 2.0 enz
In een ver verleden kon ik 13 btc uittikken, maar toen was het zo onrendabel met een koers van $300 per btc dat het me niks boeide.
Nu zou ik best wel blij zijn met 13 btc :{
Forcefield City Bewoner
pi_173555555
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:48 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ja hier precies hetzelfde. Je moet ook niet denken in dollars of euros, maar in BTC.
En van 0.5 wil je 1.0 maken en dan 2.0 enz
In een ver verleden kon ik 13 btc uittikken, maar toen was het zo onrendabel met een koers van $300 per btc dat het me niks boeide.
Nu zou ik best wel blij zijn met 13 btc :{
:Y

Het denken in BTC ipv euro's heeft bij mij ook wel even geduurd, helaas.
pi_173555558
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:48 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Is dat door puur holden of echt actief traden?
2 jaar zeer actief, nu zeer passief...
beide hebben wel iets, mits je in de goede coins zit .
Daytrayden is echt heel anders dan voor lange tijd holden.
Forcefield City Bewoner
pi_173555563
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:50 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Daarom had je KMD moeten pak rond 19:00 in plaats van hier para te lopen doen over je O.G. status in crypto
pi_173555565
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:50 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Lijkt me nogal saai, holden :@
pi_173555570
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 02:52 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Lijkt me nogal saai, holden :@
Is ook. Maar als je 50u per week moet werken kun je niet overal bovenop zitten :P
Wat ik dus een paar jaar geleden wel kon.
Forcefield City Bewoner
pi_173555573
Maar laatste 3maanden is mn portfolio 130% up gegaan. Al gaat ie nu 40% down. Ik maak me niet meer druk. Die tijd is me wel voorbij.
Forcefield City Bewoner
pi_173555574
Heb nu ondertussen 4 uur gewacht en mijn nav is nog steeds niet ontvangen na order op litebit
Duurt lang :')
pi_173555580
Maar nu de aandacht er is, heeft iemand hier Verge, en een werkende wallet?
Die ik van hun BCT trek synct hier 0% :(
En aangezien t ruim 1k aan verge is, stal ik het liever in een wallet

SPOILER
Forcefield City Bewoner
pi_173555584
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:54 schreef chantalxx het volgende:
Heb nu ondertussen 4 uur gewacht en mijn nav is nog steeds niet ontvangen na order op litebit
Blijf weg bij litebit tenzij je graag premium betaald
pi_173555590
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2017 02:57 schreef fukforce het volgende:

[..]

Blijf weg bij litebit tenzij je graag premium betaald
Door je spelfouten onthul je jezelf gelijk als trol :')
Moet je nog niet naar bed met ipv met je 12 eu krantenwijk bitcoins kopen :'(
Je benr 4 jaar te laat _O-
Forcefield City Bewoner
pi_173555592
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:59 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Litebit is wel gewoon gaar natuurlijk.
pi_173555595
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 03:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Litebit is wel gewoon gaar natuurlijk.
Nou en. :+
Forcefield City Bewoner
pi_173555599
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 02:59 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Je benr 4 jaar te laat _O-
Jij als echte OG slaat natuurlijk groot in bij litebit met je early adopter status
pi_173555601
Ik heb nog 50 Lisk op Polo staan, volgens mij is die exchange ook rot inmiddels.
Forcefield City Bewoner
pi_173555604
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2017 03:01 schreef fukforce het volgende:

[..]

Jij als echte OG slaat natuurlijk groot in bij litebit met je early adopter status
Neuh ik blijf er weg.
En als je mij bij early adopters schaart ken je hier echt niemand :P
Forcefield City Bewoner
pi_173555609
Maar ik wil niet vervelend zijn, en iedereen verdient dezelfde kans, want kansen zijn er nog genoeg.
Een x10 pak je zo ergens.
Alleen irritante domme gastjes van waarschijnlijk 17 jaar irriteren me :')
Forcefield City Bewoner
pi_173555613
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:02 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Neuh ik blijf er weg.
En als je mij bij early adopters schaart ken je hier echt niemand :P
Misschien moet je wat gaan investeren in Monkey Capital ze investeren ook dik in Golden Fleece echt iets voor jou als OG
pi_173555621
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 03:05 schreef fukforce het volgende:

[..]

Misschien moet je wat gaan investeren in Monkey Capital ze investeren ook dik in Golden Fleece echt iets voor jou als OG
Ik trek al 4 jaar m'n eigen plan...
No offence.

Win some, lose some, maar ben geen meeloper.
Net als (voorbeeld) niemand met mij meeliep toen Solar van 1000sat naar 40.000sat ging. (En dat gaat binnenkort weer gebeuren, daarom zit ik er vrij dik in)
Ik trek m'n eigen plannetje en dat pakt altijd goed uit :s)

Een x10 op 50eu of op 1000eu maakt nu toch wel een verschilletje. (tenzij je MaGNeT bent)
Forcefield City Bewoner
pi_173555630
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2017 02:51 schreef fukforce het volgende:

[..]

Daarom had je KMD moeten pak rond 19:00 in plaats van hier para te lopen doen over je O.G. status in crypto
Hoe oud ben jij? En wanneer ga je je eens volwassen gedragen?
pi_173555637
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 03:14 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Mooi hoe dat het opvalt hoe deze hier een vreemde eend in de bijt is.
Forcefield City Bewoner
pi_173555638
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 03:14 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ga huilen man ik word echt helemaal gek van jou gezeik hier zo!! Koop gewoon Waves en hou dat gezeik voor je!

Wat een daap deze gozer
pi_173555639
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:20 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ga huilen man ik word echt helemaal gek van jou gezeik hier zo!! Koop gewoon Waves en hou dat gezeik voor je!

Wat een daap deze gozer
Ik zal je mama eens bellen dat je na half 11 nog op je kompjoeter zit.

Edit: O nee, ik ken dr niet, ze is te oud en vet voor mij. Ik zal het mijn oma eens vragen.
Forcefield City Bewoner
pi_173555640
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:21 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik zal je mama eens bellen dat je na half 11 nog op je kompjoeter zit.
Wat zeg je!! Mijn inbelmodem loopt vast !!!
pi_173555641
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2017 03:22 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wat zeg je!! Mijn inbelmodem loopt vast !!!
Te traag newbie.
Forcefield City Bewoner
pi_173555643
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:20 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wat een daap deze gozer
"daap"? straattaal... <18 confirmed :')

ben je lekker jonkos aan het roken knul. je komt een beetje para over.
pi_173555645
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:22 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Te traag newbie.
56kb modem moet jij toch weten vriend als echte O.G. die de eerste BTC's nog met zijn handen heeft uitgegraven
pi_173555649
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 02:46 schreef Typisch het volgende:

[..]
voor bijna 6 Waves heb ik nog aan de ICO van Oceanlab meegedaan = 1799$OCL
$200 ICO Ethmon = 10coins
¤146 ICO Cryptomart, loopt nog tot 25sept.

Op OCL hoop ik snel een x10 ofzo te pakken :P
De Ethmon en Cryptomart zijn imo holders
pi_173555650
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 03:23 schreef kthxbye het volgende:

[..]

"daap"? straattaal... <18 confirmed :')

ben je lekker jonkos aan het roken knul. je komt een beetje para over.
Koop Waves of MNY en val me verder niet meer lastig tjappie

Ik geef je een tip over Komodo en je begint meteen te janken.
pi_173555651
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:26 schreef SMS303 het volgende:

[..]

voor bijna 6 Waves heb ik nog aan de ICO van Oceanlab meegedaan = 1799$OCL
$200 ICO Ethmon = 10coins
¤146 ICO Cryptomart, loopt nog tot 25sept.

Op OCL hoop ik snel een x10 ofzo te pakken :P
De Ethmon en Cryptomart zijn imo holders
OCL x10 heb je de volume gezien op Waves DEX gaat niet snel gebeuren vriend
pi_173555653
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:27 schreef fukforce het volgende:

[..]

OCL x10 heb je de volume gezien op Waves DEX gaat niet snel gebeuren vriend
De volume.
Och, achmed heeft ook een hobby gevonden.
Forcefield City Bewoner
pi_173555655
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:29 schreef roislecxe het volgende:

[..]

De volume.
Och, achmed heeft ook een hobby gevonden.
Sorry man ik schrijf voornamelijk in het Engels als gastarbeider
pi_173555657
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2017 03:31 schreef fukforce het volgende:

[..]

Sorry man ik schrijf voornamelijk in het Engels als gastarbeider
Je kunt je ook gewoon opblazen in Frankrijk als gastarbeider.
(of gaat het nu te ver, ik wil geen ban hoor :P )

SPOILER
Forcefield City Bewoner
pi_173555660
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:31 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Je kunt je ook gewoon opblazen in Frankrijk als gastarbeider.
(of gaat het nu te ver, ik wil geen ban hoor :P )
Je Pegida tactieken hebben op mijn weinig invloed swa
pi_173555663
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:34 schreef fukforce het volgende:

[..]

Je Pegida tactieken hebben op mijn weinig invloed swa
op jouw wat?
Iek jou niet gebreip.
Iek naar bet gaan. best laad he alweer.
Weltroeste mienier.
Forcefield City Bewoner
pi_173555666
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 03:35 schreef roislecxe het volgende:

[..]

op jouw wat?
Iek jou niet gebreip.
Iek naar bet gaan. best laad he alweer.
Weltroeste mienier.
nazi fanboy gespot
pi_173555667
ik heb een oude bitcoin wallet.dat bestandje gevonden en wil deze openen met een oude versie van multibit. hij synct tot feb-2016 en daarna doet ie nix meer. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
pi_173555835
Nog steeds mijn order niet ontvangen van litebit terwijl hij bevestigt is
Duurt nu al 12 uur, is dat normaal ?
pi_173555856
quote:
13s.gif Op zondag 3 september 2017 03:26 schreef fukforce het volgende:

[..]

Koop Waves of MNY en val me verder niet meer lastig tjappie

Ik geef je een tip over Komodo en je begint meteen te janken.
Waar héb jij het in godsnaam over :') Volgens mij heb je de verkeerde voor je hoor.
pi_173555858
Ik zie hem wel staan in cryptoid maar snap die niet echt :O
pi_173556224
Gezellig hier, kan dat niet anders?
pi_173556267
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 07:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gezellig hier, kan dat niet anders?
Mooi he. Als we rode cijfers zien komt het beste in iedereen naar boven. Gelukkig gaat BTC weer omhoog :)
pi_173556295
Hoe lang zou het maximaal moeten duren voordat je een order ontvangt ?
Iemand die ik een screenshot mag sturen van cryptoid? Want ik begrijp hem niet echt
Het deposit adres in order klopt gewoon, dan zou er toch niks mis kunnen gaan ?
pi_173556308
Het zou al heel erg helpen als 1 bepaalde user zou stoppen met zijn rants en denigrerende persoonlijke gezeik.
pi_173556337
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het zou al heel erg helpen als 1 bepaalde user zou stoppen met zijn rants en denigrerende persoonlijke gezeik.
Eens!
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 08:49:52 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173556597
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Iemand al zijn Aeternity tokens gekregen?
4045
onlogisch
pi_173556674
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 08:00 schreef chantalxx het volgende:
Hoe lang zou het maximaal moeten duren voordat je een order ontvangt ?
Iemand die ik een screenshot mag sturen van cryptoid? Want ik begrijp hem niet echt
Het deposit adres in order klopt gewoon, dan zou er toch niks mis kunnen gaan ?
meestal 10-15min na bestellen staat het op mn bittrex
pi_173556720
quote:
5s.gif Op zondag 3 september 2017 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja lol zouden die niet dit weekend komen? Met een soort rekbare deadline

Misschien werkt dit?

https://blog.aeternity.co(...)-tokens-41c2a96be798
pi_173556764
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 09:00 schreef SMS303 het volgende:

[..]

meestal 10-15min na bestellen staat het op mn bittrex
Hm ja bij mij ook, ik heb deze alleen naar mijn poloniex gestuurd
En de transactie lijkt afgerond in cryptoid maar op mijn account is niets bijgeschreven
pi_173556928
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:12 schreef chantalxx het volgende:

[..]

Hm ja bij mij ook, ik heb deze alleen naar mijn poloniex gestuurd
En de transactie lijkt afgerond in cryptoid maar op mijn account is niets bijgeschreven
Hou je rekening met het feit dat het weekend is? Banken werken dan niet.
Maandag zal je het ontvangen.
  zondag 3 september 2017 @ 09:32:40 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173556988
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En 1 die hier na zoveel jaar binnen komt en gelijk een grote mond geeft.

Gezellig houden is ook een kunst.
pi_173556997
Ah ok bedankt voo de hulp, ik had verwacht dat het niet uitmaakte bij een crypto bestelling of het weekend is omdat de transactie verwerkt was en ik het ook ik cryptoid als verzonden zag.
  zondag 3 september 2017 @ 09:47:21 #294
157922 fathank
pi_173557117
En anders de verkopende partij ff contacten. Dat lijkt me sowieso stap 1.
pi_173557210
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 02:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

:Y

Het denken in BTC ipv euro's heeft bij mij ook wel even geduurd, helaas.
Hoe krijg je makkelijk dat overzicht? In blockfolio kun je dat niet standaard instellen voor je overview ;(
  zondag 3 september 2017 @ 10:13:41 #296
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173557450
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:57 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Hoe krijg je makkelijk dat overzicht? In blockfolio kun je dat niet standaard instellen voor je overview ;(
Als je op het bedrag drukt dan krijg je btc waarde cumulatief en per coin :S
pi_173557494
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:13 schreef Sosa het volgende:

[..]

Als je op het bedrag drukt dan krijg je btc waarde cumulatief en per coin :S
omg :')

Thanks!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 september 2017 @ 10:19:44 #298
163650 Greys
pi_173557543
Ik wacht nog even met btc bijkopen. Denk nog een lagere dip na dit bobbeltje omhoog. Maar mijn glazen bol is nog wat stroef want net uit de verpakking maar ik gok het erop. :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 september 2017 @ 10:25:23 #299
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173557638
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:16 schreef Xrenity het volgende:

[..]

omg :')

Thanks!
:7
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 10:27:54 #300
42184 crew  DaMart
pi_173557670
Ik zag net dat Cryptopia alle waves assets eraf wil gaan gooien. Dus mocht je daar iets hebben staan, wees gewaarschuwd:

quote:
WAVES team failed to notify us of two recent WAVES updates (0.7.6 and 0.7.7). Both of these updates resulted in a fork of the network. We have approached WAVES on multiple occasions to ask them to notify us of updates and they have neglected to do so. As a result WAVES and its assets are being delisted. Once the 0.7.7 update has been applied investors will have a 30 day period to cancel market orders and withdraw.
pi_173557918
dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')