Neu, klimt wel weer terugquote:Op zaterdag 2 september 2017 08:18 schreef Komakie het volgende:
Bij mij zakt het ook allemaal in elkaar. Gewoon een weekend dump? Of zit er wat anders achter?
quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:02 schreef fukforce het volgende:
[..]
WeTrust is troep met een vaag plan over verzekeringen bij voorbaat al kansloos
quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mensen die de weekenddip niet herkennen
quote:Op zaterdag 2 september 2017 09:15 schreef fathank het volgende:
Niet wekelijks een dinsdagdip hebben
het is voorbijquote:Op zaterdag 2 september 2017 08:18 schreef Komakie het volgende:
Bij mij zakt het ook allemaal in elkaar. Gewoon een weekend dump? Of zit er wat anders achter?
Ik denk dat fukforce je erg dankbaar zal zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ze zijn er weer
Waves topic op Bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2142722.0
Ik heb de hosting voor de plaatjes geregeld, altijd beter dan die gratis diensten die ineens geld gaan rekenen waardoor je hele OP weg isquote:Op zaterdag 2 september 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat fukforce je erg dankbaar zal zijn.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ze zijn er weer
Ik vraag me af waar die enorme influx vandaan komt in een uurtje. Ik zie hem zo wel weer wegvallen nu het orderbook uitdunt om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:44 schreef Greys het volgende:
n geleerd jongens ) onder controle had inmiddels.
🙌quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ze zijn er weer
Ik denk een combi van dit veel op Twitter gedeelde artikel over die China ICO regulations dat dat juist positief is en ze niet gaan bannen:quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:51 schreef Dicing het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die enorme influx vandaan komt in een uurtje. Ik zie hem zo wel weer wegvallen nu het orderbook uitdunt om eerlijk te zijn.
Thanks! Had ze niet zo snel op kunnen duiken. Leuk dat dat artikel exact de redeneerlijn uiteenzet die ik eerder deze week postte. Red Pulse wordt een interessante lakmoesproef voor Neo. Ben benieuwd wat het met de prijs gaat doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk een combi van dit veel op Twitter gedeelde artikel over die China ICO regulations dat dat juist positief is:
https://cointelegraph.com(...)nese-ico-regulations
en dit nieuws:
https://amp.reddit.com/r/(...)gfei_going_to_korea/
deze ico is niet zoals de 99% van de andere scamcoins.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon met je geld er vandoor.
Hij zal wel weer wat in gaan kakken inderdaad maar nu kan hij tenminste weer even zakken voordat ik ga huilen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:09 schreef Dicing het volgende:
[..]
Thanks! Had ze niet zo snel op kunnen duiken. Leuk dat dat artikel exact de redeneerlijn uiteenzet die ik eerder deze week postte. Red Pulse wordt een interessante lakmoesproef voor Neo. Ben benieuwd wat het met de prijs gaat doen.
Die sellwalls die er staan zijn overigens wel enorm. Dus verwacht niet veel meer stijging vandaag
Ja, ik heb er ook nog aardig wat in een wallet staan. Ik bewaar ze nog lekker tot de koers weer stijgt. Per saldo hebben ze me toch niks meer gekostquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:14 schreef DeLoet het volgende:
Iemand Guldens hier? Heb sinds vorig jaar 250 e aan guldencoins, is nu verdubbeld. Vandaag nog 500 e gekocht. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, lees en hoor positieve dingen. Vriend van had lang geleden voor 100 e aan guldens gekocht. Is inmiddels >30000 euro 😱
Wordt leuk ja! oktober ook trouwensquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:17 schreef Greys het volgende:
in gaan kakken inderdaad maar nu kan hij tenminste weer even zakken voordat ik ga huilen.
September wordt een aardige rollercoaster voor diverse alts zag ik. Spannend en leuk en interessant.
Quote from: MaGNeT on Today at 08:32:05 AMquote:Op zaterdag 2 september 2017 10:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat fukforce je erg dankbaar zal zijn.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:35 schreef Dicing het volgende:
[..]
Wordt leuk ja! oktober ook trouwens
Waves NG - nieuwe Dex
Lisk Rebrand
Red Pulse
Segwit activation (nov)
Eerste hardfork ethereum metropolis
Ripple Swell
En vast nog een hele berg die ik niet op mijn vizier heb. Hebben jullie trouwens nog tips voor interessante ICO's om even goed in te duiken?
En ik mis vast nog een berg.
Thanks, ik duik erin!quote:
shitcoinquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:55 schreef xminator het volgende:
Wie zei er gisteren dat lisk in het weekend juist meer zou stijgen
Niks te zien voor domme beleggers inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:28 schreef xaban06 het volgende:
Afgelopen dagen gewoon omhoog gegaan, nu weekendcorrectie. Niks aan de hand, niks te zien, doorlopen.
Als je dat dan voortaan eventjes van te voren meldt ipv achteraf...quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Niks te zien voor domme beleggers inderdaad.
Slimme beleggers zouden hiervan profiteren.
? buy the dipsquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je dat dan voortaan eventjes van te voren meldt ipv achteraf...
Daar gaat het niet om. Waar het om draait is dat mensen zeggen' het is een dip.. niks aan de hand.'quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je dat dan voortaan eventjes van te voren meldt ipv achteraf...
Fijn dat je begeleider het allemaal even uit heeft gelegdquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:44 schreef fukforce het volgende:
[..]
Quote from: MaGNeT on Today at 08:32:05 AM
I support this coin & platform!
Let's make Waves even bigger!
That's great, but please don't post another bounty campaign Wink.
Hij is wel de Sjaak daar!!!
Maar inmiddels is wel duidelijk geworden dat het niet door MaGNeT komt dat het topic gesloten. Maar door een bounty campagne van Sasha in maart waar men op Bitcointalk nu ineens heel moeilijk over doet gewoon triest!
ik vind het nu ook wel zielig voor Magnet. Op Waves slack word hij ook ten onrechte aangewezen als de veroorzaker van dit probleem met Bitcointalkquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dat je begeleider het allemaal even uit heeft gelegd.
🤣quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dat je begeleider het allemaal even uit heeft gelegd.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:45 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hope Ocl Will hit 1 usd :v: Gonna hold!!!
Ja dus? Is daar wat mis mee? Waarom zou het niet kunnen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:45 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hope Ocl Will hit 1 usd :v: Gonna hold!!!
Alles kan in crypto maar Ik zou al blij zijn met 0.05quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:48 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja dus? Is daar wat mis mee? Waarom zou het niet kunnen?
Dat is al lekker 😉quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:50 schreef fukforce het volgende:
[..]
Alles kan in crypto maar Ik zou al blij zijn met 0.05
Nee nog niet die Belg moet dat nog ff fixen was nog veel onduidelijkheid overquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:51 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dat is al lekker 😉
Trouwens het is nu definitief de aantallen die je krijgt zijn degene die op gravit staan.
Hi everyone, we've been calculating about the ratio thing due to several assets having a bigger valuation than what they are in reality. We made both calculations (by taking the latest and the best trade over the ICO period) and that doesn't change the participation ratio as the total investment value is rising accordingly. So, investing with a pumped Ripto Bux or Coexist just led to a bigger total. We're at approximately 450000$ in real valuation according to the market, but we've only placed our bets on 20 to 25% investments in the main assets(that's why we had set a large Tier 1 target), actually Waves/BTC and Eth account for nearly 60% of the investments.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:54 schreef fukforce het volgende:
[..]
Nee nog niet die Belg moet dat nog ff fixen was nog veel onduidelijkheid over
Interessant stuk, wel erg toegeschreven richting QTUM though. Maar moet zeggen dat iets meer transparantie en inzicht in NEO fijn zou zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:36 schreef kthxbye het volgende:
@EggsTC (en andere geïnteresseerden), hier een erg mooi uitgebreide analyse van QTUM vs NEO:
https://storeofvalue.gith(...)al-chinese-ethereum/
Ben benieuwd naar je reactie.
Disclaimer: ik heb posities in zowel QTUM als NEO.![]()
lekker gokkuhquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:57 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Hi everyone, we've been calculating about the ratio thing due to several assets having a bigger valuation than what they are in reality. We made both calculations (by taking the latest and the best trade over the ICO period) and that doesn't change the participation ratio as the total investment value is rising accordingly. So, investing with a pumped Ripto Bux or Coexist just led to a bigger total. We're at approximately 450000$ in real valuation according to the market, but we've only placed our bets on 20 to 25% investments in the main assets(that's why we had set a large Tier 1 target), actually Waves/BTC and Eth account for nearly 60% of the investments.
The token amount you can see on the estimation page will be the one that will be chosen for the distribution. Choosing the best performance trade will also allow some tokens which didn't perform well lately(most of them) to benefit from their normal share.
We'll set buywalls on the Dex corresponding to 15% of our Waves/Ethereum and BTC holdings.
Dit heeft hij op slack gepost. Dus neem aan dat dat wel klopt.
Dus of mijn Engels moet opeens heel erg achteruit gegaan zijn of hij post dingen die niet kloppen 😉
No shit Sherlock...!quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:44 schreef fukforce het volgende:
[..]
Quote from: MaGNeT on Today at 08:32:05 AM
I support this coin & platform!
Let's make Waves even bigger!
That's great, but please don't post another bounty campaign Wink.
Hij is wel de Sjaak daar!!!
Maar inmiddels is wel duidelijk geworden dat het niet door MaGNeT komt dat het topic gesloten. Maar door een bounty campagne van Sasha in maart waar men op Bitcointalk nu ineens heel moeilijk over doet gewoon triest!
oh ik las bets e.d. en dacht dat het over Wagerr ofzoiets ging, die gare gok coinquote:
Haha oké dan! Geen idee 😜quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:45 schreef kthxbye het volgende:
[..]
oh ik las bets e.d. en dacht dat het over Wagerr ofzoiets ging, die gare gok coin. Sorry, gaat over Oceanlabs zie ik?
Waarom heeft die dude het over "bets" ?
Blockchain + wat dan ook + ICO + ??? = PROFITquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Afwazig het volgende:
Ik lees net iets over Steem maar dat idee slaat toch nergens op? Een social media platform op basis van blockchain. Waarom in godsnaam?
Ik heb net een decentralized huis gekocht via blockchainquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Afwazig het volgende:
Ik lees net iets over Steem maar dat idee slaat toch nergens op? Een social media platform op basis van blockchain. Waarom in godsnaam?
Ik ook. Token heeft m.i. te weinig toegevoegde waarde voor 1 dollar. Misschien als een paar whales gaan pumpen maar anders zie ik het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:50 schreef fukforce het volgende:
[..]
Alles kan in crypto maar Ik zou al blij zijn met 0.05
Is toch gewoon dit? https://steemit.com/quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:39 schreef Afwazig het volgende:
Ja. Ik zie de meerwaarde van de blockchain in deze use case niet. Jij wel?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:44 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Is toch gewoon dit? https://steemit.com/
Verdiep je eens wat meer zou ik zeggen. Ik vind het een van de weinige reeds werkende platfoemen en use cases met handig gebruik van de tokens.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja. Ik zie de meerwaarde van de blockchain in deze use case niet. Jij wel?
Ik ook niet echt, maar blijkbaar is die er wel. Lijkt vrij populair.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja. Ik zie de meerwaarde van de blockchain in deze use case niet. Jij wel?
Dat was ons al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:36 schreef fukforce het volgende:
[..]
Als ik mijn BTC's had gehouden had ik meer winst gepakt dan met al die shitcoins bijelkaar
Als je zo'n shitcoin maar wel op tijd weer weg doetquote:Op zaterdag 2 september 2017 16:51 schreef Greys het volgende:
Ja ja ik hou er al over op.
Beginnersenthousiasme
Voorlopig hou ik een deel wel. Sowieso tot na 1 november wanneer ze 70% gaan burnen. Da's toch niet dom?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:55 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Als je zo'n shitcoin maar wel op tijd weer weg doetdon't become a bagholder
Volgens velen hier moet de echte pump van Lisk nog komen, rebrand en SDK staan nog op de agenda de komende maanden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:57 schreef Robert727272 het volgende:
Even een beginnersvraagje; afgelopen week een lekker stukje winst gemaakt, maar nu in het weekend is het als sneeuw voor de zon bijna allemaal verdwenen. Blijven jullie Lisk en ltc gewoon het weekend door holden of verkopen jullie dit telkens weer? Om nu alles te verkopen lijkt me niet erg slim namelijk :-)
Waarom is hier een token voor nodig? Als er een blockchain voor nodig is kan het toch ook gewoon op een bestaande chain?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig hou ik een deel wel. Sowieso tot na 1 november wanneer ze 70% gaan burnen. Da's toch niet dom?
En leer me waarom dit een shitcoin is? Ik zie juist zeer veel mogelijke toepassingen in de praktijk, patent, enorm grote gun markt in de US, veel nieuws en interesse, een - voor zover ik kan beoordelen uiteraard - goed team dat netjes communiceert en bovenal (nog) geen enkele competitie op het vlak waarop ze zich richten.
Help me inzien waarom shitcoin ajb.![]()
Waar check je of iets een testnet heeft? Github? Ik begrijp nog weinig hoe je op Github kan zien hoe actief teams zijn, wat ze al geproduceerd hebben etc.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom is hier een token voor nodig? Als er een blockchain voor nodig is kan het toch ook gewoon op een bestaande chain?
Geen patent, geen werkend product (zelfs nog geen testnet), niet eens een whitepaper. Komop zeg...
Alle alts naar beneden in fiat omdat Bitcoin gewoon even gedumpt werd toen ie bijna $5k aantikte. Geen paniek hier. Mijn portfolio uitgedrukt in Bitcoin is hetzelfde gebleven. Even wachten tot er genoeg lef is om door de $5k barriere te gaan en dan verwacht ik een leuke lange groene periodequote:Op zaterdag 2 september 2017 17:18 schreef onlogisch het volgende:
De correctie
Het duurde al zolang vond ik. Dit worden weer een paar mooie rode dagen
Geen whitepaper? Jawel, ik heb de download op m'n telefoon hier dus die is er. Toegegeven, slechts 8 pagina's, maar er is iets. Zou dit weekend samen met de diverse updates op de site worden geplaatst, hij had hem tot die tijd op Bitcointalk ter download gezet geloof ik. Daar heb ik hem dan vandaan denk ik of van hun Twitteraccount. En zijn niet veel alts nog in hun ontwikkeling dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Waarom is hier een token voor nodig? Als er een blockchain voor nodig is kan het toch ook gewoon op een bestaande chain?
Geen patent, geen werkend product (zelfs nog geen testnet), niet eens een whitepaper. Komop zeg...
Ja maar verwacht geen wonderen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:28 schreef chroestjov het volgende:
https://www.wavesfullnode.com/welcome-1.html
Is dit een goed adres om Waves aan te leasen?
Nog meer mensen uitgestapt? Morgen weer laag inkopenquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Niks te zien voor domme beleggers inderdaad.
Slimme beleggers zouden hiervan profiteren.
Want?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:36 schreef MisterCe het volgende:
KOOP LITECOIN LIFETIME OPPORTUNITY. Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.
Litecoin heeft superieure technologie. Let op mijn woorden, Litecoin zal op een dag evenveel waard zijn als een Ethereum.quote:
Ik heb vanochtend alles behalve Elastic geliquideerd. Dat werpt wel zn vruchten af.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Elastic (XEL) doet het wel goed op deze rode dag viel me op in mijn Blockfolio. Blijkt dat ze met een grote announcement (zullen) gaan komen. Daarnaast is de market cap ook dramatisch laag vergeleken met concurrent Golem (GNT) en heeft het een lage coincap van 86 mio in circulatie.
Buy the rumour, sell the news?
Bron: https://www.reddit.com/r/XEL/comments/6ximgy/7_september/
Waarschijnlijk 6 confirmations, maar tegenwoordig kun je met een lage fee makkelijk 4 a 5u uittrekken voor een BTC transactie.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:59 schreef leolinedance het volgende:
Weet iemand hoeveel block confirmations er benodigd zijn bij een verkooporder op BTCdirect?
Ik wacht nu bijna een uur maar de transactie is nog niet binnen.
Was een ether transactie. 138 confirmations en nog niet op tijd binnenquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:07 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 6 confirmations, maar tegenwoordig kun je met een lage fee makkelijk 4 a 5u uittrekken voor een BTC transactie.
Krosscoin is een scam. Hij gaat nu van Blockchain veranderen. Dus binnenkort gelukkig niet meer op Wavesplatformquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Krosscoin van een waves airdrop +154%.. jullie er ook 700 gehad?
Als ethereum wanneer?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:54 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Litecoin heeft superieure technologie. Let op mijn woorden, Litecoin zal op een dag evenveel waard zijn als een Ethereum.
Zag het toen ik is wat meer er over uitzocht. Toch raar dat hij dan stijgende is..quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:26 schreef Frans449 het volgende:
[..]
Krosscoin is een scam. Hij gaat nu van Blockchain veranderen. Dus binnenkort gelukkig niet meer op Wavesplatform
Waarschijnlijk heeft die gast van Krosscoin zijn eigen coin gewoon veels te duur gekocht om te doen laten lijken alsof hij stijgt. Probeer jouw Krosscoins maar eens te verkopen voor die zelfde prijs....quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
[..]
Zag het toen ik is wat meer er over uitzocht. Toch raar dat hij dan stijgende is..
Artikeltje over Gulden
https://vicemoney.nl/2017(...)l-mainstream-worden/
Het zal allicht spannender zijn dan 0,1% rente.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar verwacht geen wonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |