het moment dat we het hier op de man gaan spelen..... gast, serieus....quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Geen grapjas je had beter moeten weten
Met een verdubbeling van de marketcap in een maand tijd lijkt me dat ook wel realistisch.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:16 schreef vigen98 het volgende:
Er komt een crash aan als ik de verschillende youtubers moet geloven.
Gaat Maldonado weer racen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:16 schreef vigen98 het volgende:
Er komt een crash aan als ik de verschillende youtubers moet geloven.
Inderdaad zou wel logisch zijn dat er een correctie komt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:22 schreef Vesz het volgende:
[..]
Met een verdubbeling van de marketcap in een maand tijd lijkt me dat ook wel realistisch.
In een analyse van Goldman Sachs wordt er ook voor gewaarschuwd, dat de “vijfde golf” (een cyclische koersbeweging) btc tot 4.827 dollar kon stuwen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Inderdaad zou wel logisch zijn dat er een correctie komt.
Dergelijk nieuws is elke dag wel te vinden ergens en af en toe zullen ze gelijk hebben, inmiddels staan we echter alweer op 4840 dus je kan dat soort berichten beter negeren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:27 schreef Vesz het volgende:
[..]
In een analyse van Goldman Sachs wordt er ook voor gewaarschuwd, dat de “vijfde golf” (een cyclische koersbeweging) btc tot 4.827 dollar kon stuwen.
Dat punt is dus vandaag bereikt.
Hij waarschuwt dat na deze piek een correctie btc weer naar onder de 3.000 dollar kon brengen, met een koersdaling van meer dan 37 procent dus.
Ja meestal wel inderdaad maar vorige analyses waren vrij correct van ze. Maar dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat dit ook kloptquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:29 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dergelijk nieuws is elke dag wel te vinden ergens en af en toe zullen ze gelijk hebben, inmiddels staan we echter alweer op 4840 dus je kan dat soort berichten beter negeren.
Ik zou er wat meer vertrouwen in hebben als ze de crisis aan hadden zien komen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:27 schreef Vesz het volgende:
[..]
In een analyse van Goldman Sachs wordt er ook voor gewaarschuwd, dat de “vijfde golf” (een cyclische koersbeweging) btc tot 4.827 dollar kon stuwen.
Hij waarschuwt dat na deze piek een correctie btc weer naar onder de 3.000 dollar kon brengen, met een koersdaling van meer dan 37 procent dus.
Dat zagen ze ook wel, ze speelden zelf een grote rol in het ontstaan ervan met de subprime hypotheken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik zou er wat meer vertrouwen in hebben als ze de crisis aan hadden zien komen.
Beter, meer goedkope BTCquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:27 schreef Vesz het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:02 schreef fukforce het volgende:
[..]
Je had gewoon niet moeten doen misschien kan je het Lisk topic ff verneuken
Vertel. Wat is de return op riotous bux?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:09 schreef DaRealDeal het volgende:
De gasten die riptobux in oceanlabs hebben gestopt zijn spekkoper! 😂😂
0.0097 usdquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:17 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Vertel. Wat is de return op riotous bux?
quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:55 schreef fukforce het volgende:
[..]
Jij moet kappen met de boel saboteren!!!
Misschien dat de nieuwe buy-wall van 150 BTC op 0.65 dan helpt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:24 schreef DaMart het volgende:
Leuk dat mijn NEO-buy er deze week doorheen was maar dan mag hij best wel weer omhoog bewegen.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:05 schreef Sosa het volgende:
Wat zijn de algehele verwachtingen mbt litecoin?
Wat zit je te janken over een topic dat dicht gaat johquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:55 schreef fukforce het volgende:
[..]
Jij moet kappen met de boel saboteren!!!
Ik weet niet wat de algemene verwachtingen zijn, maar ik heb zelf het idee dat bij een eventuele 'crash' of 'dip' van de BTC er veel geld gaat verdwijnen in LTC.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:05 schreef Sosa het volgende:
Wat zijn de algehele verwachtingen mbt litecoin?
Ja das flauwquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:08 schreef TourOfData het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 miljoen per stuk.
Ik heb het vorige ritje flink omhoog van LTC mee gezeten en heb het nu gemist. Wat ik doe bij zowel een XRP of LTC is in mijn handjes wrijven als ik een spurt omhoog meepak en dan weer snel terug naar het veilige BTC.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:13 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja das flauw
En kon het verwachten
Ik ben meer geïnteresseerd in de beweegredenen van anderen om litecoin te holden. Mss redeneren die ik zelf nog niet ken.
Heb er vorige maand 50 gekocht wegens de aankondiging van lightning die ze op litecoin gaan testen/uitrollen. Dat ligt wss in de basis van de opmars van litecoin want ik zou niet weten wat ltc anders voor echt nut heeft behalve de basic eigenschappen tov btc.
Goed ik ben verder geen ltc community member of adept maar mss heeft een ander nog inzichten. Let me know.
Dafuqquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:12 schreef Greys het volgende:
TRIG was gisteravond al heel lief voor me maar vanavond dus gewoon weer.
Hashtag beginnersgeluk.
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat hij straks Oceanlab ook naar de klote helptquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zit je te janken over een topic dat dicht gaat joh
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:25 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij straks Oceanlab ook naar de klote helpt
Ze hebben aangekondigd begin november 70 procent van de TRIGs (die nu nog locked zijn) te gaan burnen. Tegelijk met de token swap op Bittrex die ze gaan doen dan. En ze komen elke dag met nieuws en nieuwe partners zo ongeveer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
DafuqLijkt wel een p&d aan de gang.
Kap eens.quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:29 schreef fukforce het volgende:
[..]
Je kijkt wel heel moeilijk maar dan ken je hem nog niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |