abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173519769
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Sites;
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

Luister naar Crypto Fever - Faberyayo & Abel
pi_173519774
Werd een beetje overvallen op mobiel en kon geen leuke TT bedenken :')
pi_173519795
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:09 schreef Xrenity het volgende:
Werd een beetje overvallen op mobiel en kon geen leuke TT bedenken :')
Het dekt de lading :P
pi_173519809
No dip, NO DIP!

Buy the dip!!
pi_173519847
Ik houd van die weekenddips, m'n blockfolio stond net alweer op een ATH O+
pi_173519852
Oh ja, voor wie het gemist heeft: moderators op Bitcointalk hebben het Waves topic dichtgegooid omdat er in maart een post is gedaan door Sashsa waar hij een contest organiseert.

Dankzij knap speurwerk is deze zware "violation" aan het licht gekomen en heeft men direct actie ondernomen.
pi_173519924
Ik heb nooit begrepen waarom aan zo een forum vol trollen en oplichters zoveel autoriteit wordt toegedicht.
pi_173520040
Neo please :(
pi_173520122
zien jullie nog wat in monaco??
pi_173520132
Even winst genomen op Lisk.. Weekenddip is coming?
pi_173520174
Blockfolio blijft raar soms
Alles gaat omhoog maar mijn totale waarde gaat naar beneden Soms zit er ook een aantal procent daling in terwijl als je de coins terugkijkt. je de daling gewoon niet terugziet
  Eindredactie Games vrijdag 1 september 2017 @ 08:59:39 #12
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173520255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:48 schreef Robert727272 het volgende:
zien jullie nog wat in monaco??
nee, na dat VISA debakel wordt het toch lastig om nog in de munt te geloven.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:03:01 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173520293
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:21 schreef MaGNeT het volgende:
Oh ja, voor wie het gemist heeft: moderators op Bitcointalk hebben het Waves topic dichtgegooid omdat er in maart een post is gedaan door Sashsa waar hij een contest organiseert.

Dankzij knap speurwerk is deze zware "violation" aan het licht gekomen en heeft men direct actie ondernomen.
Wat voor soort contest?
In ieder geval iets om de waarde van Waves kunstmatig te verhogen gok ik?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:12:23 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173520417
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:53 schreef chantalxx het volgende:
Alles gaat omhoog maar mijn totale waarde gaat naar beneden Soms zit er ook een aantal procent daling in terwijl als je de coins terugkijkt. je de daling gewoon niet terugziet
Dat heb ik soms ook, maar het heeft er ook mee te maken hoe je een coin vergelijkt.
Als je ze vergelijkt met andere coins (zoals vaak met Bitcoin) is het ook afhankelijk van wat de andere coin heeft gedaan.
Of als hij net het afgelopen iets omlaag is gegaan. Kan ook uitmaken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:20:02 #15
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173520508
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:49 schreef xminator het volgende:
Vorige week steeg lisk juist in het weekend :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173520530
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:20 schreef genakt het volgende:

[..]

Vorige week steeg lisk juist in het weekend :D
ik wacht ook nog even :)

Wat denken jullie van Litecoin? nu verkopen of...?
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:22:19 #17
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173520535
quote:
Je moet ook niet naar de procenten kijken maar naar de daadwerkelijke waarde. Is alleen een indicatie. Als de coin 24 uur geleden een grote daling heeft gehad geeft het vertekend beeld.
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_173520640
quote:
Van de 16 coins die ik heb staan er 13 ruim in het groen, waarvan Lisk een is met 35 procent. Drie dalers waarvan een met 10 procent. Toch is mijn totale portfolio maar plus 0.4 procent. Ik kan me dat ook bij a niet voorstellen... Tenzij de watch only coins ook meegenomen worden.
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:33:36 #19
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173520697
https://www.reddit.com/r/(...)isting_at_cryptopia/

Waves is blijkbaar ook van cryptopia afgegooid omdat Sasha stiekem hardforks erdoorheen drukt. Sasha moet eens een circus PR nemen en vrienden leren maken.

Stel bittrex besluit Waves er ook af te gooien. Dan gaat Waves gewoon hard door de afvoer. DEX is helemaal zo groot nog niet. Het stelt nu echt helemaal niks voor. Sasha heeft de exchanges keihard nodig of hij dat nou wil of niet.

Lisk gaat echt hard nu.

[ Bericht 2% gewijzigd door VeX- op 01-09-2017 09:39:00 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 09:37:52 #20
163650 Greys
pi_173520786
-O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 09:40:11 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173520826
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:33 schreef VeX- het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)isting_at_cryptopia/

Waves is blijkbaar ook van cryptopia afgegooid omdat Sasha stiekem hardforks erdoorheen drukt. Sasha moet eens een circus PR nemen en vrienden leren maken.

Stel bittrex besluit Waves er ook af te gooien. Dan gaat Waves gewoon hard door de afvoer. DEX is helemaal zo groot nog niet. Het stelt nu echt helemaal niks voor. Sasha heeft de exchanges keihard nodig of hij dat nou wil of niet.
Hoe kan Waves 'stiekem' hardforks er doorheen rammen? En als die hardforks gevolgen hebben, dan hebben die dat toch ook automatisch voor andere exchanges?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173520827
Oei. Of het terecht is of niet maakt niet uit, een delisting lijkt me nooit goed.
pi_173520845
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoe kan Waves 'stiekem' hardforks er doorheen rammen? En als die hardforks gevolgen hebben, dan hebben die dat toch ook automatisch voor andere exchanges?
Uhuh. Is maar net hoe je daar als exchange mee omgaat natuurlijk.
[P]otverdorie
pi_173520942
Is er al een precieze datum bekend van Lisk rebranding? Anders dan "ergens in september".
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:47:43 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173520962
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:49 schreef xminator het volgende:
Zoals gezegd steeg Lisk in het weekend en gingen na het weekend wat mensen cashen.
Ik ben benieuwd wat dit weekend gaat doen. Als hij dit weekend net zo hard stijgt als vorig weekend krijgen we een leuk weekend. :)
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:48:06 #26
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173520970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:46 schreef daankes het volgende:
Is er al een precieze datum bekend van Lisk rebranding? Anders dan "ergens in september".
Nee

http://lisk.support/Upcoming-events/
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:51:02 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173521029
quote:
Hmm op die site staat ook voor Oktober:
Block reward reduction, from 5 to 4 (less supply/higher price?)
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:52:35 #28
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173521056
Cryptopia offline

Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:53:09 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173521062
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:46 schreef daankes het volgende:
Zo lang mogelijk de hype vasthouden misschien?
Stel je voor dat ze alles al klaar hebben staan en wachten op een serieuze dip en de aankondiging er dan ineens is. Zorgt waarschijnlijk (lees: hopelijk) voor een dikke stijging.

En aangezien ze september hebben aangegeven, hebben ze nog een kleine maand om uit te stellen.
pi_173521072
Ik zit er sterk over na te denken om wat eurootjes in Waves Community Tokens en Waves Miner Reward te pompen.
pi_173521086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zoals gezegd steeg Lisk in het weekend en gingen na het weekend wat mensen cashen.
Ik ben benieuwd wat dit weekend gaat doen. Als hij dit weekend net zo hard stijgt als vorig weekend krijgen we een leuk weekend. :)
Zie hem op Bittrex voorlopig nog niet door de 0.00175 gaan.

Maargoed, als hij gaat dan schiet hij ook meteen flink door.

[ Bericht 20% gewijzigd door NewHorizon op 01-09-2017 10:01:09 ]
  vrijdag 1 september 2017 @ 09:55:41 #32
94080 VeX-
pi_173521109
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Van wat ik lees was de laatste node update een hardfork en exchanges moeten zich daar op aanpassen. Normaal worden zulke dingen ruim van tevoren aangekondigd maar omdat Sasha dol is op ninjareleases en slechte informatievoorziening staan exchanges opeens voor een onaangename verrassing. Zoveel andere grote exchanges die waves listen zijn er helemaal niet. Bittrex en yobit nog ja maar als die ook toedeledokie zeggen is het einde in zicht. Imo is Sasha veel te arrogant bezig van wat ik erop uitmaak.

Das mijn kijk erop, misschien heb ik het mis. Ik hou nooit zo van dat shady gedoe.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zo lang mogelijk de hype vasthouden misschien?
Stel je voor dat ze alles al klaar hebben staan en wachten op een serieuze dip en de aankondiging er dan ineens is. Zorgt waarschijnlijk (lees: hopelijk) voor een dikke stijging.

En aangezien ze september hebben aangegeven, hebben ze nog een kleine maand om uit te stellen.
Buy the rumour, sell the news.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 1 september 2017 @ 10:05:45 #33
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173521265
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:55 schreef VeX- het volgende:

[Zoveel andere grote exchanges die waves listen zijn er helemaal niet. Bittrex en yobit nog ja maar als die ook toedeledokie zeggen is het einde in zicht.
Vlgs mij heeft dat meer te maken dat andere exchanges de DEX als concurrentie zien. Er is geen reden voor exchanges waar waves gelist is die te delisten. Waarom zouden ze, er wordt ook aan verdiend.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173521282
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:52 schreef MichaelScott het volgende:
Cryptopia offline

[ afbeelding ]
Ik kreeg ook waarschuwingsmails dat onbekenden op mijn Cryptopia-account probeerden in te loggen. Zou me niets verbazen als ze met een aanval te maken hebben.

/edit: hier gewoon bereikbaar

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 10:08:06 ]
pi_173521297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:05 schreef Sosa het volgende:

[..]

Vlgs mij heeft dat meer te maken dat andere exchanges de DEX als concurrentie zien. Er is geen reden voor exchanges waar waves gelist is die te delisten. Waarom zouden ze, er wordt ook aan verdiend.
Overigens is er enkel die reddit post, en iemand anders bestrijdt dat er een fork is en er is geen officiele communicatie vanuit Cryptopia.
Kan dus ook een trollpost zijn, of een poging de markt te beinvloeden.
pi_173521298
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik kreeg ook waarschuwingsmails dat onbekenden op mijn Cryptopia-account probeerden in te loggen. Zou me niets verbazen als ze met een aanval te maken hebben.
Ik heb daar nog wat shitcoins staan die ik ooit gemined heb.
pi_173521336
Cryptopia is hier bereikbaar maar wel enorm traag. Misschien worden ze geDDoSt?
  vrijdag 1 september 2017 @ 10:10:16 #38
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173521344
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:07 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Overigens is er enkel die reddit post, en iemand anders bestrijdt dat er een fork is en er is geen officiele communicatie vanuit Cryptopia.
Kan dus ook een trollpost zijn, of een poging de markt te beinvloeden.
fork, fork, nou vlgs mij werd er een update voor nodes gedraaid en degene die dit niet deden werden automatisch op een zijspoor gezet. Alleen geupdate nodes blijven de bc draaien. zoiets was het toch? dan is er toch niks aan de hand.
  vrijdag 1 september 2017 @ 10:10:45 #39
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173521351
:')
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb daar nog wat shitcoins staan die ik ooit gemined heb.
waves?
pi_173521360
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:10 schreef Sosa het volgende:

[..]

waves?
_O-
Lambo of Rekt
pi_173521361
quote:

[..]

fork, fork, nou vlgs mij werd er een update voor nodes gedraaid en degene die dit niet deden werden automatisch op een zijspoor gezet. Alleen geupdate nodes blijven de bc draaien. zoiets was het toch? dan is er toch niks aan de hand.
Geen idee, maar ik betwijfel of die post op reddit van Cryptopia zelf komt.
pi_173521380
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:53 schreef Typisch het volgende:
Ik zit er sterk over na te denken om wat eurootjes in Waves Community Tokens en Waves Miner Reward te pompen.
Ik heb laatst ook voor wat waves nog wat WCT gekocht, toen hij ~80 cent was. In de volgende wallet update komt het voting systeem en daarnaast zijn er maar 10.000.000 van. 15 september laatste airdrop dus verwacht dat de combinatie hiervan de prijs van WCT wel ten goede zal komen.

MRT eigenlijk nog niet over nagedacht om die bij te kopen eerlijk gezegd :D
pi_173521394
quote:

[..]

waves?
:D

Neen.
pi_173521408
Hoe verliep de rebranding van NEO? Was die vooraf aangekondigd, en volgde de stijging erna of al in aanloop er naar toe
pi_173521481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:13 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Hoe verliep de rebranding van NEO? Was die vooraf aangekondigd, en volgde de stijging erna of al in aanloop er naar toe
ze kunnen beter nóg een rebranding nemen dan.
Lambo of Rekt
pi_173521484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:12 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Ik heb laatst ook voor wat waves nog wat WCT gekocht, toen hij ~80 cent was. In de volgende wallet update komt het voting systeem en daarnaast zijn er maar 10.000.000 van. 15 september laatste airdrop dus verwacht dat de combinatie hiervan de prijs van WCT wel ten goede zal komen.

MRT eigenlijk nog niet over nagedacht om die bij te kopen eerlijk gezegd :D
80 cent ja?

Ze zijn nu nog geen 9 euro cent? :+
pi_173521554
pi_173521565
quote:
Ik heb niks gezegd.
pi_173521585
quote:
Naja, die paar k aan transacties kun je wel missen natuurlijk.

Ik heb besloten wat Miner Rewards te gaan kopen zo. Niet bijzonder veel, maar gewoon een beetje.

De OceanLabs airdrop van volgende week wordt ook aan MRT holders gegeven. Sowieso schijnen de airdrops best leuk te zijn voor MRT.
pi_173521601
Ik stap even uit de Waves, Lisk weggedaan, laat ik ook met rust tot ze door de 0.00175 gaan.
pi_173521612
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat volume betreft maakt het geen drol uit voor Waves, maar het is marketingtechnisch natuurlijk geen goed verhaal.
  vrijdag 1 september 2017 @ 10:29:34 #52
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173521638
quote:
0.7.7 heeft toch niet gezorgd voor een fork? Enkel van 0.6.6 naar 0.7.6.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173521713
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

80 cent ja?

Ze zijn nu nog geen 9 euro cent? :+
MRT misschien maar WCT inmiddels 2 dollar
https://coinmarketcap.com/assets/waves-community-token/
pi_173521717
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:36 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

MRT misschien maar WCT inmiddels 2 dollar
https://coinmarketcap.com/assets/waves-community-token/
Aye. Ik ga voor de MRT op het moment.
pi_173521724
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb besloten wat Miner Rewards te gaan kopen zo. Niet bijzonder veel, maar gewoon een beetje.

De OceanLabs airdrop van volgende week wordt ook aan MRT holders gegeven. Sowieso schijnen de airdrops best leuk te zijn voor MRT.
#oceanlab is de slack.

Ik ga ook wat waves omwisselen voor Wct en mrt denk ik binnenkort. Als het een beetje meezit word mijn portfolio wat uitgebreid van zo'n 700 waves naar iets over de 1000. Dan gebruik ik alles boven de 1000 voor wat andere tokens ✌
pi_173521747
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:37 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

#oceanlab is de slack.

Ik ga ook wat waves omwisselen voor Wct en mrt denk ik binnenkort. Als het een beetje meezit word mijn portfolio wat uitgebreid van zo'n 700 waves naar iets over de 1000. Dan gebruik ik alles boven de 1000 voor wat andere tokens ✌
Zou toch wel lekker zijn hé als Waves straks echt effe de volgende stap gaat maken met de nieuwe interface e.d.

Dit is ook iets moois, Bitcoin NG
http://www.financemagnate(...)tracts-coming-waves/
pi_173521793
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:37 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

#oceanlab is de slack.

Wanneer komen die tokens voor oceanlab, heb je erin gestoken?
Lambo of Rekt
pi_173521807
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou toch wel lekker zijn hé als Waves straks echt effe de volgende stap gaat maken met de nieuwe interface e.d.

Dit is ook iets moois, Bitcoin NG
http://www.financemagnate(...)tracts-coming-waves/
Ja idd! Zijn nu al weer flink omhoog en ik denk zelf dat het pas het begin is, staat veel moois aan te komen!

#waves_shitcoin 🙌🙌🙌🙌
pi_173521960
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wanneer komen die tokens voor oceanlab, heb je erin gestoken?
Hi everyone, we're working on our full ICO report which will include an in depth analysis of all the things (as well as the mistakes) that have been made (technical, communication, planning, ...), guidelines and things to know for future ICO makers, our tools, the ratio, buy walls and distribution explanation. It will be ready on saturday or sunday. The token distribution will happen shortly after. Sharing our own experience will certainly help anyone willing to launch their own ICO on the Waves platform to be aware of a few things. We'll already provide our technical help to 2 upcoming ICO and we're working at making our tools available easily to the community. This will be one of our planned automated rewarding system (as we'll get a share of the tokens as a fee) which will contribute to the investor's pool.
Once again: Thank you! It's only the beginning.

Dit zegt sphearis een van de lead-devs op slack. Dus zaterdag of zondag verwacht ik de tokens.

Heb er inderdaad flink wat ingestoken (voor mijn doen). Maar profiteer ook flink van het feit dat ze de beste prijs nemen!

You shouldn't in theory but as people used the preview data to select their investment asset, we have to be fair there. We also have to be fair to the people who haven't invested in "pumped" assets. So we will make both calculations, with the rule 3 in mind and with the preview price in mind. The best ratio will be chosen for each asset. We'll take the excess tokens from our own share.

Dit komt ook van sphearis 😊
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 10:50:14 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173521966
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:43 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Ja idd! Zijn nu al weer flink omhoog en ik denk zelf dat het pas het begin is, staat veel moois aan te komen!

#waves_shitcoin 🙌🙌🙌🙌
4045
onlogisch
pi_173521997
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
😮😮😮 ✌
  Eindredactie Games vrijdag 1 september 2017 @ 10:55:52 #62
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173522035
Weekendrally van BTC? :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173522059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 09:54 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Zie hem op Bittrex voorlopig nog niet door de 0.00175 gaan.
[ afbeelding ]

Maargoed, als hij gaat dan schiet hij ook meteen flink door.
De koers heeft de 0,00175 aangetikt en gelijk gezakt naar 0,0016 in ongeveer 3 kwartier. Komt dat nou door zo'n wall? Heeft dat zo'n flinke invloed op de koers?
pi_173522150
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 10:57 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

De koers heeft de 0,00175 aangetikt en gelijk gezakt naar 0,0016 in ongeveer 3 kwartier. Komt dat nou door zo'n wall? Heeft dat zo'n flinke invloed op de koers?
Nouja, door die wall heeft in principe niemand zin om in te kopen op 0.00175, dus dan ligt de markt plat. Dan moet er voor minder dan 0.00175 verkocht worden, en dan kan er weer een neerwaardse tendens ontstaan. Zeker als het hard gaat en iedereen die op 0.00174 gekocht heeft er weer snel vanaf wil.

Ik verkoop meestal net onder de wall (nu 0.00174988), en dan zet ik er een conditional in, mocht hij toch door de wall heengaan om gelijk weer in te kopen. Het kan voor grote partijen namelijk interessant zijn om gewoon die hele wall op te kopen, en dan is het lekker als je er vroeg weer bij zit ;)

Maarja, het blijft speculeren tot en met, en ben ook absoluut geen kenner, dus wellicht slaat mijn theorie nergens op.
  vrijdag 1 september 2017 @ 11:05:26 #65
131603 Afwazig
Serious business
pi_173522179
Heb nog 400 fiat op een exchange staan. Even wachten voor ik er iets voor ga halen, weekenddip is coming. Misschien :P
pi_173522187
Ik hoop dat Magnet zijn walls even aankondigt hier zodra die ze gaat zetten :+
Lambo of Rekt
pi_173522199
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:03 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Nouja, door die wall heeft in principe niemand zin om in te kopen op 0.00175, dus dan ligt de markt plat. Dan moet er voor minder dan 0.00175 verkocht worden, en dan kan er weer een neerwaardse tendens ontstaan. Zeker als het hard gaat en iedereen die op 0.00174 gekocht heeft er weer snel vanaf wil.

Ik verkoop meestal net onder de wall (nu 0.00174988), en dan zet ik er een conditional in, mocht hij toch door de wall heengaan om gelijk weer in te kopen. Het kan voor grote partijen namelijk interessant zijn om gewoon die hele wall op te kopen, en dan is het lekker als je er vroeg weer bij zit ;)

Maarja, het blijft speculeren tot en met, en ben ook absoluut geen kenner, dus wellicht slaat mijn theorie nergens op.
Maar dan maak je toch verlies, als hij door de wall heen gaat en dan weer terug koopt :o
Lambo of Rekt
  vrijdag 1 september 2017 @ 11:08:28 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173522210
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:05 schreef Afwazig het volgende:
Heb nog 400 fiat op een exchange staan. Even wachten voor ik er iets voor ga halen, weekenddip is coming. Misschien :P
Of niet :P ETH kopen, met de Metropolis hard fork ergens tussen eind september en midden oktober zal er wel weer een flinke koersstijging plaatsvinden.
pi_173522213
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar dan maak je toch verlies, als hij door de wall heen gaat en dan weer terug koopt :o
Ja, een klein beetje (je koopt dan terug voor 0.0175100 bijvoorbeeld), maar het ligt in de lijn der verwachting dat hij flink door gaat schieten daarna omdat er vrij weinig aanbod is.
pi_173522316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:03 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Thanks voor de goede tip, ik ga hetzelfde doen met sell walls. Kun je eigenlijk 2 buy orders plaatsen op Bittrex, dus zowel een buy als de wall wel wordt opgegeten en een buy onder de huidige koers mocht ie dalen?
pi_173522353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:14 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Thanks voor de goede tip, ik ga hetzelfde doen met sell walls. Kun je eigenlijk 2 buy orders plaatsen op Bittrex, dus zowel een buy als de wall wel wordt opgegeten en een buy onder de huidige koers mocht ie dalen?
Nogmaals, ik ben echt geen kenner dus wellicht is het wel helemaal niet slim wat ik doe ;)

Coins die in een order zitten kun je volgens mij niet tegelijk in een andere order gebruiken, ook al zijn het conditional orders.
pi_173522433
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:08 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ja, een klein beetje (je koopt dan terug voor 0.0175100 bijvoorbeeld), maar het ligt in de lijn der verwachting dat hij flink door gaat schieten daarna omdat er vrij weinig aanbod is.
Ja, dus kun je netzogoed niet verkopen, dat bedoel je? :P
Lambo of Rekt
pi_173522442
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:14 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Alleen als je het half om half doet, want je coins gaan in escrow als je een buyorder zet.
Lambo of Rekt
pi_173522535
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, dus kun je netzogoed niet verkopen, dat bedoel je? :P
Jawel, want hij gaat waarschijnlijk niet door die wall heen, maar juist weer naar beneden. Wat je nu ook bij LISK zag gebeuren. Dus je wilt eigenlijk net onder die wall verkopen.

Heb die LISK ooit ingekocht op 0.0014100. Verkocht net onder de wall, dan haal je dus het meeste eruit. Alleen, mocht hij om wat voor reden opeens door die wall gaan, wil je zo snel mogelijk weer instappen want dan gaat hij nog wel even door.
pi_173522566
Hopelijk wordt die wall snel opgegeten.
Lambo of Rekt
pi_173522608
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:28 schreef EggsTC het volgende:
Hopelijk wordt die wall snel opgegeten.
Zou lekker zijn, maar is vooralsnog te weinig vraag.
pi_173522647
Ik ga de proef op de som nemen met mijn 120 Lisk. Heb sell order vlak onder de wall. Zal zo wel triggeren. Als de koers vervolgens, net als anderhalf uur terug, zakt dan koop ik gelijk terug en heb ik misschien wat meer Lisk :D
pi_173522697
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik ga de proef op de som nemen met mijn 120 Lisk. Heb sell order vlak onder de wall. Zal zo wel triggeren. Als de koers vervolgens, net als anderhalf uur terug, zakt dan koop ik gelijk terug en heb ik misschien wat meer Lisk :D
Of hij schiet er vandoor. _O_
  vrijdag 1 september 2017 @ 11:37:16 #79
236839 TimKuik
pi_173522751
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Idd, gebeurt ook wel eens dat zodra er een beetje geknabbeld wordt aan de wall deze weggehaald wordt en de hele meuk omhoog schiet.
pi_173522778
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja maar dan koop ik gelijk terug, want net als NewHorizon zegt, grote kans dat ie zo ver doorschiet dat je gauw alweer je winsten gaat pakken.

Verdomme, grotere wall op 180k sats..

Zal het één en dezelfde whale zijn die lekker zijn sell walls loopt te verschuiven?
pi_173522820
quote:
Handel op Chinese exchange start vandaag, ik hold nog wel ff.
pi_173522852
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Aha, ik dacht dat dat al van start gegaan was. Heb sell order er ook alweer uit gehaald. Mocht ie wel door de 175k gaan, zit ie toch in no time op 180k en moet ik daar voor terugkopen. Vind ik een iets te groot risico.

Enig idee hoe laat Lisk los gaat op Chinese exchange?
pi_173522886
De sellwall weg?
Lambo of Rekt
pi_173522898
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Time? :o
Lambo of Rekt
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 11:46:44 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173522921
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

4045
onlogisch
  vrijdag 1 september 2017 @ 11:47:55 #86
131603 Afwazig
Serious business
pi_173522943
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Of niet :P ETH kopen, met de Metropolis hard fork ergens tussen eind september en midden oktober zal er wel weer een flinke koersstijging plaatsvinden.
Ik wacht wel even af tot zondag om te kijken wat de markt doet.
pi_173522972
quote:

[..]

ETH hardfork? :o
pi_173522979
quote:
Ik heb gister mn lisk verdubbeld op zn laagste punt, dus heb geen fomo, ben alleen benieuwd hoelaat de exchange gaat starten in china. :)
Lambo of Rekt
pi_173523035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:45 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Staat op de website van de exchange.
pi_173523046
quote:
Ik denk dat het (risicovol) gerommel in de marge is en je beter af bent met hodlen.
  vrijdag 1 september 2017 @ 11:56:54 #91
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:00:18 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173523151
quote:

[..]

`
En hij gaat al zo lekker omhoog de laatste tijd :)
Ook wel stabiel omhoog. Weinig echte dipjes.

Best grappig. De laatste paar weken overal gelezen dat BTC zo veel waard wordt. De 1 legt de lat nog hoger dan de ander.
Nu lees ik alweer een paar keer dat ETH weer de potentie heeft om meer waard te worden dan BTC. Op basis van de stijging van de laatste tijd.

Heerlijk dat speculatieve nieuws :P
pi_173523191
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Staat op de website van de exchange.

Nou weet ik nog niet veel :') Hoelaat is dat hier, iemand enig idee of een translator hier? :D
Lambo of Rekt
pi_173523202
@Eggs, @Magnet: https://www.reddit.com/r/(...)s_yuanbao_a_chinese/.

Ik weet niet hoe groot de impact gaat zijn als ik dit lees :P

Van de Yuanbao site: "Trading Hours: om 15 uur op 1 september". Volgens mij is het in China nu al 18 uur dus lijkt al dat het getrade wordt.

quote:
11s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Plaatje

Nou weet ik nog niet veel :') Hoelaat is dat hier, iemand enig idee of een translator hier? :D
Je kan pagina's vertalen in Chrome he ;)
pi_173523222
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:
@Eggs, @Magnet: https://www.reddit.com/r/(...)s_yuanbao_a_chinese/.

Ik weet niet hoe groot de impact gaat zijn als ik dit lees :P

Van de Yuanbao site: "Trading Hours: om 15 uur op 1 september". Volgens mij is het in China nu al 18 uur dus lijkt al dat het getrade wordt.

[..]

Je kan pagina's vertalen in Chrome he ;)

Ja, het is daar al 15:00 geweest. Het is nu 18:00 idd
Lambo of Rekt
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:06:46 #96
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173523267
Hoe ging dat ook al weer met Aeternity? Zo lang geleden. Ben ff kwijt hoe ik ze ook al weer toe-eigen :P

Vlgs mij worden die automatisch gestort in je MEW, niet? Er is op de site geen login.
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:06:58 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173523273
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, het is daar al 15:00 geweest. Het is nu 18:00 idd
Ik heb altijd het idee dat je kunt zien wanneer de mensen wakker worden in bepaalde werelddelen.
Zoals ik altijd het idee heb dat na 13:00 er vaak wat extra bedrijvigheid is omdat US dan wakker wordt.
Meer mensen met dat idee/mening?
pi_173523342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat je kunt zien wanneer de mensen wakker worden in bepaalde werelddelen.
Zoals ik altijd het idee heb dat na 13:00 er vaak wat extra bedrijvigheid is omdat US dan wakker wordt.
Meer mensen met dat idee/mening?
Vroeger kon je t zien aan de snelheid van het internet, zodra USA wakker werd gin gde snelheid hard achteruit :P
Lambo of Rekt
pi_173523487
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:06 schreef Sosa het volgende:
Hoe ging dat ook al weer met Aeternity? Zo lang geleden. Ben ff kwijt hoe ik ze ook al weer toe-eigen :P

Vlgs mij worden die automatisch gestort in je MEW, niet? Er is op de site geen login.
Zodra die onder ICO-prijs duikt ga ik er ook eens naar kijken.
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:18:57 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173523489
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vroeger kon je t zien aan de snelheid van het internet, zodra USA wakker werd gin gde snelheid hard achteruit :P
Vroegah, toen de Bitcoin nog van hout was :P
pi_173523498
Hebben jullie al gevote op binance?

https://www.binance.com/vote.html
pi_173523532
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:19 schreef DaRealDeal het volgende:

Stem even op Waves.
pi_173523563
De wall groeit;

0.00175000 - 22376.20468637 - 39.1584 10
Lambo of Rekt
pi_173523577
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Stem even op Waves.
😉 Sowieso!
pi_173523592
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:19 schreef DaRealDeal het volgende:

Wtf is dat GSX nou weer. Heeft dat zo'n grote community? Ik heb liever Strat, Waves of Bitquence op BNB.
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:27:06 #106
131603 Afwazig
Serious business
pi_173523604
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Stem even op Waves.
Gedaan
pi_173523749
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

EN de goeie ouwe tijd van de netsplits op de enige transatlantische internetkabel zodat je IRC gesprek werd gesplitst in USA en Europa
pi_173523801
De Waves maand is begonnen ;) Er komt binnenkort ook een client update uit.

[ Bericht 15% gewijzigd door Stokkie_ op 01-09-2017 12:47:40 ]
pi_173523951
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:26 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Wtf is dat GSX nou weer. Heeft dat zo'n grote community? Ik heb liever Strat, Waves of Bitquence op BNB.
Laat me raden, die heb jij?
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:53:41 #110
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173523967
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:41 schreef Stokkie_ het volgende:
De Waves maand is begonnen ;) Er komt binnenkort ook een client update uit.
Laten we het hopen. Dan kan ik eens gaan denken aan uitstappen. :P
pi_173523980
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Laat me raden, die heb jij?
Nee ik ken die hele coin niet. De andere 3 heb ik wel ja.
pi_173524027
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:54 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Nee ik ken die hele coin niet. De andere 3 heb ik wel ja.
Dat bedoel ik.
pi_173524050
Voor de mensen hier die Waves houden stem mee om Waves Binance exchange te krijgen

pi_173524131
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:59 schreef fukforce het volgende:
Voor de mensen hier die Waves houden stem mee om Waves Binance exchange te krijgen

Ja inloggen en shit, ik ga toch niet inloggen om te voten.
Lambo of Rekt
pi_173524175
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kost je nog geen 2 minuten 😜
pi_173524240
Hebben ze nou op Bitcointalk het Waves topic helemaal gesloten vanwege één iemand die iets heeft gedaan dat niet volgens de regels was? manmanman
pi_173524278
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:05 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Kost je nog geen 2 minuten 😜
mja voor alleen een vote..
Lambo of Rekt
pi_173524358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan niet zeuren als Waves niet wint
pi_173524373
Die wint toch niet.
pi_173524438
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:15 schreef Xrenity het volgende:
Die wint toch niet.
Minstens voor een top 3 positie
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:31:32 #121
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_173524681
gestemd op Verge! :D
pi_173524711
quote:
Deze twitter account is niet van Binance
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:36:08 #124
236839 TimKuik
pi_173524737
ETC :')
pi_173524799
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:34 schreef fukforce het volgende:

[..]

Deze twitter account is niet van Binance
Oh 😮 Dan heb ik niks gepost!
pi_173524850
Is die ene dude waarvan zijn ma een HD vond met 950 BTC erop al terug van vakantie?
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:42:33 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173524856
Waarom moet je stemmen :?
Wat kan gewonnen worden.
pi_173524902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Is die ene dude waarvan zijn ma een HD vond met 950 BTC erop al terug van vakantie?
Haha gisteren was er nog geen nieuws. Ben benieuwd!
pi_173524907
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef Komakie het volgende:
Wat kan gewonnen worden.
Plaatsing op binance.
pi_173524913
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef Komakie het volgende:
Wat kan gewonnen worden.
Een stijgende Waves koers. Gezien het aantal Waves bezitters in dit topic een kleine moeite
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:48:57 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173524976
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:45 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Plaatsing op binance.
Ah kijk, dat is belangrijk :P
Aangezien de rest van mijn coins er niet tussen staan...
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:49:04 #132
236839 TimKuik
pi_173524981
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:42 schreef fckdedeurkruk het volgende:
¿Que?
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:50:25 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173525004
pi_173525010
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:49 schreef TimKuik het volgende:

[..]

¿Que?
Was toch een verhaal op Reddit over een dude die op vakantie was voor zo'n 3 weken. Zijn moeder stuurde hem een foto van een harde schijf met de vraag of dat weggegooid kon worden. Stond met markeerstift op geschreven: 950 BTC. Vraag me af hoe dat verhaal afgelopen is.
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:51:34 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173525026
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Was toch een verhaal op Reddit over een dude die op vakantie was voor zo'n 3 weken. Zijn moeder stuurde hem een foto van een harde schijf met de vraag of dat weggegooid kon worden. Stond met markeerstift op geschreven: 950 BTC. Vraag me af hoe dat verhaal afgelopen is.
Ik vraag mij sterk af of het wel een verhaal is...
Als het echt waar is. Misschien wel 1 van de grootste stashes Bitcoin wereldwijd van 1 persoon?
pi_173525103
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als het echt waar is. Misschien wel 1 van de grootste stashes Bitcoin wereldwijd van 1 persoon?
"However, not everyone is doing poorly, as Kristoffer Koch acquired 5000 BTC in 2009 with a view to doing a thesis of encryption with these criptomonedas when the price of bitcoin was considerably cheap. Koch forgot for a long time the bitcoins that he had under his property until in 2013, in the heat of Bitcoin, he discovered that with these funds an apartment could easily be bought and today he could be a millionaire."
pi_173525131
quote:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)_this_in_a/?sort=new
pi_173525156
quote:

[..]

Komt niet eens in de buurt, https://bitinfocharts.com/top-100-richest-bitcoin-addresses.html

Maar goed, ik had ook iets rijker kunnen zijn als ik gehodld had..

pi_173525195
quote:

[..]

Ik heb thuis ook nog een harde schijf liggen zal er zo met een stift ff 3000 BTC opschrijven

Daarna ff een thread openen op reddit met foto + mooi lulverhaal
pi_173525272
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:58 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Komt niet eens in de buurt, https://bitinfocharts.com/top-100-richest-bitcoin-addresses.html

[ afbeelding ]
Heb je die 88,5 BTC nog wel? :P
pi_173525279
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:00 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik heb thuis ook nog een harde schijf liggen zal er zo met een stift ff 3000 BTC opschrijven

Daarna ff een thread openen op reddit met foto + mooi lulverhaal
Op eBay zetten als oude waardeloze HD die je ergens had gevonden. 😜
pi_173525306
Had ik nou mijn Guldens maar niet verkocht he, "rapper" Boef gaat reclame maken, nou dan weet je het wel
pi_173525312
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Heb je die 88,5 BTC nog wel? :P
Helaas niet, ben er toen van op vakantie gegaan en heb ~5 jaar eten besteld bij thuisbezorgd. Zit er nu nog maar voor 6000$ in, had 1,3 mio usd kunnen zijn :{ Hodl dus!
pi_173525353
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:06 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Helaas niet, ben er toen van op vakantie gegaan en heb ~5 jaar eten besteld bij thuisbezorgd. Zit er nu nog maar voor 6000$ in, had 1,3 mio usd kunnen zijn :{ Hodl dus!
Auw, maar goed als je alles weet. En je heb er van kunnen genieten.
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 14:47:58 #145
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173526030
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:53 schreef Repeating het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Dan kan ik eens gaan denken aan uitstappen. :P
Uitstappen terwijl waves volgend jaar rond deze tijd om ¤ 100 staat :')
4045
onlogisch
pi_173526050
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan gaat het broekje wel uit hoor.
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 14:49:51 #147
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173526067
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan gaat het broekje wel uit hoor.
:Y
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 14:52:24 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173526112
Poll: Hoeveel Waves heb jij?
Waves :')
0-100
101-500
501-1000
1001-5000
5001-10000
10000+
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
4045
onlogisch
pi_173526138
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:52 schreef onlogisch het volgende:
0-100
101-500
501-1000
1001-5000
5001-10000
10000+
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gaat jou geen zak aan.

Oh, en je bent de optie "Ik ben Magneet" vergeten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 14:54:01 ]
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 14:54:26 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173526151
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gaat jou geen zak aan.
Sorry hoor. Ik verplicht je toch nergens tot antwoorden? :S
Jeetje wat een agressie hier. Als jij maar niet de nieuwe mod van CRYPTO wordt :{
4045
onlogisch
pi_173526158
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Sorry hoor. Ik verplicht je toch nergens tot antwoorden? :S
Jeetje wat een agressie hier. Als jij maar niet de nieuwe mod van CRYPTO wordt :{
Zou dat effe een drama zijn...
  vrijdag 1 september 2017 @ 14:55:10 #152
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_173526161
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oke. Dan stop ik alvast met mijn studie. Bedankt voor de opheldering.
pi_173526168
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:52 schreef onlogisch het volgende:
0-100
101-500
501-1000
1001-5000
5001-10000
10000+
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat moment wanneer je meer dan 10.000 waves had en alles hebt verkocht voor de fork :'( :'( :'(
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 14:56:04 #154
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173526177
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou dat effe een drama zijn...
Wel als je users zo loopt te bashen :)
4045
onlogisch
pi_173526187
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wel als je users zo loopt te bashen :)
Als je klachten hebt kun je verder in feedback!

Doe ik het zo goed?
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 14:58:10 #156
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173526213
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je klachten hebt kun je verder in feedback!

Doe ik het zo goed?

You're hired. :7
4045
onlogisch
pi_173526220
Typisch & onlogisch, jullie hebben wel eens vaker onderonsjes of niet? Jullie lijken wel broertjes van elkaar ;)
pi_173526322
Alles groen vandaag
pi_173526359
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:58 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Typisch & onlogisch, jullie hebben wel eens vaker onderonsjes of niet? Jullie lijken wel broertjes van elkaar ;)
Dit ja
Lambo of Rekt
pi_173526367
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 14:58 schreef fckdedeurkruk het volgende:
VBL familie
pi_173526383
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:05 schreef JanCees het volgende:

[..]

VBL familie
Welke coins heb je nu?
  vrijdag 1 september 2017 @ 15:07:00 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173526388
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:58 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Damn :{
Ik ben altijd wel benieuwd wat voor adressen dat zijn. Van wie ze zijn enzo. :P
pi_173526439
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke coins heb je nu?
nog steeds dezelfde en hetzelfde aantal waves, btc, eth
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 15:15:57 #164
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173526567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Damn :{
Ik ben altijd wel benieuwd wat voor adressen dat zijn. Van wie ze zijn enzo. :P
Vooral deze. Slechts 1 'in'

quote:
18 39jzjt85tcRkqki6BeRzsD4FfF6BZKYQnR 40,000 BTC ($194,056,529 USD) 0.2421% 2017-08-31 04:40:10 2017-08-31 04:40:10 1
4045
onlogisch
pi_173526569
Dat OmiseGo blijft ook wel mooi steady omhoog gaan. Ik ben bijna geneigd om al mijn NEO in OmiseGo te drukken.
pi_173526666
Wtf iemand heeft dus gewoon 14 miljard in Bitcoins?! _O-
pi_173526688
Trouwens ik zie dat 70% van alle bitcoins in bezit zijn van 3 personen... Dat is toch gewoon niet meer normaal?
pi_173526690
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:21 schreef vigen98 het volgende:
:?
  vrijdag 1 september 2017 @ 15:23:34 #169
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_173526698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:21 schreef vigen98 het volgende:
Waar heb jij het over :')
pi_173526706
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:23 schreef JanCees het volgende:

[..]

https://bitinfocharts.com/top-100-richest-bitcoin-addresses.html

Moet je eens kijken gewoon 3 adressen die tientallen miljard in Bitcoins hebben.

Aaahhh nvm dat zijn totale adressen samen dacht al _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 15:24:46 ]
pi_173526707
van 590$m naar 14 miljard

wel heel bijzonder
pi_173526712
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Moet je eens kijken gewoon 3 adressen die tientallen miljard in Bitcoins hebben.
1 3D2oetdNuZUqQHPJmcMDDHYoqkyNVsFk9r
wallet: Bitfinex-coldwallet 121,519 BTC ($590,227,685 USD) +6453 BTC
  vrijdag 1 september 2017 @ 15:24:46 #173
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_173526720
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dollars ja. Niet bitcoins
pi_173526867
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:24 schreef Mender het volgende:

[..]

Dollars ja. Niet bitcoins
Huh? Nummer 1 is 121k BTC, $600 miljoen ongeveer?
pi_173526934
BTC begint aan de weekendsprint richting de $5000
pi_173526978
Mooi dagje :D

LTC :9~
pi_173527074
Lisk houdt het weer voor gezien lijkt het.
pi_173527168
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:46 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Lisk houdt het weer voor gezien lijkt het.
De rebrand is nog aanstaande, hodl.
Lambo of Rekt
pi_173527299
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wanneer?
pi_173527367
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:16 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Dat OmiseGo blijft ook wel mooi steady omhoog gaan. Ik ben bijna geneigd om al mijn NEO in OmiseGo te drukken.
FOMO gespot
pi_173527396
Toch een weekenddip nu?
pi_173527403
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wanneer?
Deze maand.
Lambo of Rekt
pi_173527450
Doen er hier nog mensen mee aan de combicoin ICO?

Heeft er iemand enig idee hoeveel ze tot nu toe hebben opgehaald?
pi_173527492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:23 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens ik zie dat 70% van alle bitcoins in bezit zijn van 3 personen... Dat is toch gewoon niet meer normaal?
Satoshi heeft gewoon nog 1 miljoen bitcoins, wat een baas :9
pi_173527509
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:09 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Satoshi heeft gewoon nog 1 miljoen bitcoins, wat een baas :9
Is hij niet dood? Of verdwenen ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 16:10:34 ]
pi_173527518
Ze kunnen niet zien wie de meeste bitcoins heeft, als iemand alleen maar gemined heeft staat degene niet in die top100, ookal heeftie er miljoenen.

Of er moet een methode zijn om te zien hoeveel die er heeft met alleen mining, maar das gelul, want Nakamoto zelf zou over de miljoen btc hebben, dus dat gaat niet op met het top 100 plaatje, dat is top100 hoeveel er binnen gekomen is op dat account.
Lambo of Rekt
pi_173527537
pi_173527548
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:10 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Misschien is satoshi wel de CIA. Wie zal het zeggen ;)
pi_173527554
quote:

[..]

Natuurlijk niet, daarom is hij anoniem gebleven, anders was hij wel verdwenen. Hij neemt het op tegen Israel he...
Lambo of Rekt
pi_173527559
quote:
Ja die blijft maar gaan, niet normaal.
pi_173527649
quote:

[..]

Deed vorige week nog een biertje met hem. Best prima gozer, alleen een beetje vergeetachtig. Hij vertelde mij dat hij al jaren aan het zoeken is waar hij nou zijn private key had opgeschreven. Kan de beste overkomen.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  vrijdag 1 september 2017 @ 16:18:32 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173527667
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 15:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als dat echt nog wel even duurt. Gewoon als hij een keertje dropt.
pi_173527672

Deze blijft ook nog spot on :P
pi_173527715
Denk nu met China en Noord-Korea gedoe dat de bitcoin alleen maar zal stijgen:

https://www.cnbc.com/2017(...)hina-commentary.html

Ik bedoel dan over bovenstaande artikel.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 16:22:23 ]
pi_173527725
quote:
Oceanlab ICO
Oceanlab ICO is over. Thanks to our 386 investors!
Zo, ik denk dat we dan zo'n 3% van de ICO uitmaken als FOK! hier :')
pi_173527823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:22 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Wanneer komen de tokens vrij?
Lambo of Rekt
pi_173528121
Is het mogelijk om offline een nieuwe NEO wallet aan te maken, zonder hierbij de NEON software te gebruiken? Ik heb blijkbaar een 32 bit Windows geïnstalleerd op mijn offline laptop en NEON is 64 bit :')

32 bit NEON software is er niet volgens mij.
pi_173528128
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:10 schreef EggsTC het volgende:
Ze kunnen niet zien wie de meeste bitcoins heeft, als iemand alleen maar gemined heeft staat degene niet in die top100, ookal heeftie er miljoenen.

Of er moet een methode zijn om te zien hoeveel die er heeft met alleen mining, maar das gelul, want Nakamoto zelf zou over de miljoen btc hebben, dus dat gaat niet op met het top 100 plaatje, dat is top100 hoeveel er binnen gekomen is op dat account.
Dat overzicht gaat inderdaad alleen over de adressen zelf en zegt niets over de eigenaars. Van Satoshi is bekend dat hij sowieso elke coinbase-reward van (in 2009 nog) 50 BTC steeds naar een ander adres heeft laten gaan. Die zie daarom dus niet terug in de richlist van de adressen met de meeste coins.
pi_173528198
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Geen idee!
pi_173528228
Ik heb een stukje in de ALIS ICO gestoken en zit te kijken naar TNT (Tierion). Iemand daar al onderzoek naar gedaan?
  vrijdag 1 september 2017 @ 17:20:44 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173528996
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:46 schreef kthxbye het volgende:
Ik heb een stukje in de ALIS ICO gestoken en zit te kijken naar TNT (Tierion). Iemand daar al onderzoek naar gedaan?
Wordt aangeraden voor 'long-term holding'. Hebben blijkbaar een partnerschap met Microsoft en Google wat wel vertrouwen wekt :)
pi_173529127
litecoin 80$ :D
pi_173529222
quote:

[..]

Als het goed is morgen of zondag.

Ben benieuwd, mijn vader wilt er ook 10000 van mij overnemen Haha ✌

Zelf hou ik er ook zo'n 10000 en de rest moet ik nog even over nadenken. Denk in waves. 😀
pi_173529453
Waar is Magnet dankzij hem is het Waves topic op Bitcointalk voor goed gesloten??!!!

Dank je wel hoor Magnet!!!!!!
pi_173529465
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:50 schreef fukforce het volgende:
Waar is Magnet dankzij hem is het Waves topic op Bitcointalk voor goed gesloten??!!!

Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_173529551
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:51 schreef smiths het volgende:

[..]

Dankzij Magnet is het Waves topic voor goed gesloten met ze domme bounty programma hij als HERO member moet weten dat een absolute no go is op Bitcointalk

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2140451.0
pi_173529558
quote:

[..]

Morgen of zondag las ik hier vandaag ergens.
pi_173529584
Ik krijg altijd kriebels als ik dat bitcointalk open. Bizar dat zon waardeloos forum als ‘het crypto forum’ gezien wordt.
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 18:00:45 #209
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173529592
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:00 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg altijd kriebels als ik dat bitcointalk open. Bizar dat zon waardeloos forum als ‘het crypto forum’ gezien wordt.
zon
4045
onlogisch
pi_173529597
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Morgen of zondag las ik hier vandaag ergens.
Dit zei sphearis op slack.

Hi everyone, we're working on our full ICO report which will include an in depth analysis of all the things (as well as the mistakes) that have been made (technical, communication, planning, ...), guidelines and things to know for future ICO makers, our tools, the ratio, buy walls and distribution explanation. It will be ready on saturday or sunday. The token distribution will happen shortly after. Sharing our own experience will certainly help anyone willing to launch their own ICO on the Waves platform to be aware of a few things. We'll already provide our technical help to 2 upcoming ICO and we're working at making our tools available easily to the community. This will be one of our planned automated rewarding system (as we'll get a share of the tokens as a fee) which will contribute to the investor's pool.
Once again: Thank you! It's only the beginning.

Dus waarschijnlijk morgen of zondag.
pi_173529640
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:00 schreef Scrummie het volgende:
kan wel zo zijn maar de meeste mensen die met crypto beginnen komen uit op Bitcointalk als eerste bron van informatievoorziening.

En nou heeft Magnet het voor elkaar gekregen het Waves topic voor goed te laten sluiten met zijn 10 Waves give away party bounty. Ik ben wel benieuwd wat hij heeft te zeggen
pi_173529657
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:05 schreef fukforce het volgende:

[..]

kan wel zo zijn maar de meeste mensen die met crypto beginnen komen uit op Bitcointalk als eerste bron van informatievoorziening.

En nou heeft Magnet het voor elkaar gekregen het Waves topic voor goed te laten sluiten met zijn 10 Waves give away party bounty. Ik ben wel benieuwd wat hij heeft te zeggen
Komt door Sasha, niet door Magnet;)
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 18:07:56 #213
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173529678
Waarom is het zo'n ramp dat er een topic gesloten wordt :')
4045
onlogisch
pi_173529714
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:05 schreef fukforce het volgende:

[..]

Oké fukforce.
pi_173529735
Vanmiddag wat WeTrust weg gedaan voor Waves, en zoals verwacht: mooie stijging voor WeTrust en Waves heeft de weg omlaag gevonden :).
pi_173529779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:06 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Komt door Sasha, niet door Magnet;)
Sasha heeft hier niks mee te maken behalve dat hij destijds het topic heeft geopend. Magnet is zijn 10 waves bounty give away party gestart en daarom is het topic gesloten
pi_173529793
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Vanmiddag wat WeTrust weg gedaan voor Waves, en zoals verwacht: mooie stijging voor WeTrust en Waves heeft de weg omlaag gevonden :).
Bedankt voor je geld. Blijf vooral daytraden.
pi_173529825
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:16 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Bedankt voor je geld. Blijf vooral daytraden.
Geen dank :).
pi_173529854
Hoe is het eigenlijk met de sekte van Ed? Daar heb ik ook al lang niks meer over gelezen. Allemaal met pensioen?
  vrijdag 1 september 2017 @ 18:24:26 #220
236839 TimKuik
pi_173529906
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:20 schreef Stokkie_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de sekte van Ed? Daar heb ik ook al lang niks meer over gelezen. Allemaal met pensioen?
Voor zover ik begreep gaat het redelijk goed op het moment. Volgens mij zijn de 3 maanden overigens bijna voorbij dus ik ben benieuwd naar de resultaten. :)
pi_173529930
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:24 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Voor zover ik begreep gaat het redelijk goed op het moment. Volgens mij zijn de 3 maanden overigens bijna voorbij dus ik ben benieuwd naar de resultaten. :)
Je moet dan ook wel moeite gedaan hebben om geld te verliezen met de algehele uptrend in de laatste 3 maanden maar ben ook benieuwd naar de uitkomsten!
pi_173529938
Lekker meta om hier over een ander forum te praten.
  vrijdag 1 september 2017 @ 18:34:30 #223
94080 VeX-
pi_173530044
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:26 schreef Xrenity het volgende:
Lekker meta om hier over een ander forum te praten.
Boeiend.
  † In Memoriam † vrijdag 1 september 2017 @ 18:37:41 #224
230491 Zith
pls tip
pi_173530084
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:24 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Maar heeft hij de markt verslagen? Da's de vraag.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173530087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:26 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Je moet dan ook wel moeite gedaan hebben om geld te verliezen met de algehele uptrend in de laatste 3 maanden maar ben ook benieuwd naar de uitkomsten!
Ik heb de afgelopen 3 maanden 0 trades gedaan en sta op +125,8% met een bescheiden portfolio van 6 coins (waarvan 90% BTC). Ben inderdaad benieuwd naar de resultaten van actieve traders.

edit: wel BCH omgezet naar BTC bedenk ik me nu, dus wel 1 trade. :P
  vrijdag 1 september 2017 @ 18:41:29 #226
131603 Afwazig
Serious business
pi_173530137
Traden levert mij over het algemeen ook minder op dan hodlen met deze markt. Maar ik ben dan ook een waardeloze daytrader.
pi_173530161
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:37 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen 3 maanden 0 trades gedaan en sta op +125,8% met een bescheiden portfolio van 6 coins (waarvan 90% BTC). Ben inderdaad benieuwd naar de resultaten van actieve traders.
Minimaal Actieve daytrader hier met een rendement van ongeveer 375% in 3 maanden tijd.

Per dag ongeveer twee trades gemiddeld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173530164
Leggen jullie dan elke maand iets in? Of op een moment gestart en niet meer bijkopen? Als je niet daytrade dus
pi_173530177
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:34 schreef VeX- het volgende:

[..]

Boeiend.
Ik vind het niet zo boeiend.
pi_173530203
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:43 schreef Zocalo het volgende:
Leggen jullie dan elke maand iets in? Of op een moment gestart en niet meer bijkopen? Als je niet daytrade dus
Met 2k eur ingestapt in juni na lange pauze, ga er verder geen geld meer instoppen. Stop er alleen geld in dat je kan missen, scheelt over het algemeen emotionele handelingen welke je geld verdampen.
pi_173530219
Jezus Christus Lisk kan je aub stoppen met groeien? Ik wil goedkoop inslaan :(
  vrijdag 1 september 2017 @ 18:46:52 #232
131603 Afwazig
Serious business
pi_173530224
quote:
Ik leg nog wel regelmatig wat in. En dat is puur omdat het op de bank niks oplevert. Zorg natuurlijk wel voor een buffer dus het is wel geld wat ik kan missen mocht het verdampen.
pi_173530286
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Minimaal Actieve daytrader hier met een rendement van ongeveer 375% in 3 maanden tijd.

Per dag ongeveer twee trades gemiddeld.
^O^

quote:
In het verleden wel ingelegd zo nu en dan, maar inmiddels heb ik 'm inleg er ook weer uit, die is dus nu ¤0.
pi_173530310
Mensen hier al gehoord van Walton? Blijkt zojuist op Binance gegooid te zijn en het team er achter blijkt wel dope te zijn. Blijkt ja; ik heb me er nog niet erg in verdiept maar speculatief een aantal coins gekocht.

Meer info:
https://www.reddit.com/r/waltonchain/
http://i.imgur.com/IKeXOiG.png
https://www.reddit.com/r/(...)_vice_presidents_of/
https://www.reddit.com/r/(...)ockchain_on_binance/
pi_173530326
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:15 schreef fukforce het volgende:

[..]

Sasha heeft hier niks mee te maken behalve dat hij destijds het topic heeft geopend. Magnet is zijn 10 waves bounty give away party gestart en daarom is het topic gesloten
Bullshit!
pi_173530385
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 17:50 schreef fukforce het volgende:

Grapjas.

Als dat kon dan zou ik op die manier ieder topic kunnen laten sluiten van coins waar ik een hekel aan heb door er een wedstrijd te organiseren.

Mijn wedstrijd was geheel in lijn met de policy van Bitcointalk.
pi_173530389
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:54 schreef blackmore het volgende:

[..]

Bullshit!
Geen bullshit kijk maar op bitcointalk tjap
pi_173530394
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Grapjas.

Als dat kon dan zou ik op die manier ieder topic kunnen laten sluiten van coins waar ik een hekel aan heb door er een wedstrijd te organiseren.

Mijn wedstrijd was geheel in lijn met de policy van Bitcointalk.
Geen grapjas je had beter moeten weten
pi_173530400
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef fukforce het volgende:

[..]

Geen bullshit kijk maar op bitcointalk tjap
Ga ergens anders janken, lambal.

Het topic is gesloten omdat Sasha in maart 2017 een contest heeft georganiseerd en daarbij posten in het topic heeft aangemoedigd.

Dat is de officiële lezing van "mprep", de moderator die het topic heeft gesloten.

Mijn wedstrijd was toegestaan en in lijn met de policy van Bitcointalk.

Voor de rest sta je nu ook op ignore en kan je wat mij betreft een kalknagel krijgen.
pi_173530402
Waves wordt ook wel groot zonder bitcointalk en Cryptopia jongens.... Magnet lacht zich slap om zoveel bekrompenheid van die gasten... je moet het zo zien: dit levert Waves toch weer een stukje publiciteit op😉
pi_173530448
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ga ergens anders janken, lambal.

Het topic is gesloten omdat Sasha in maart 2017 een contest heeft georganiseerd en daarbij posten in het topic heeft aangemoedigd.
Je had gewoon niet moeten doen misschien kan je het Lisk topic ff verneuken
pi_173530476
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef Frans449 het volgende:
Waves wordt ook wel groot zonder bitcointalk en Cryptopia jongens.... Magnet lacht zich slap om zoveel bekrompenheid van die gasten... je moet het zo zien: dit levert Waves toch weer een stukje publiciteit op😉
Ging dus niet eens om Magnet... laten we ons niet zo druk maken om dit soort kleinigheden. Heeft op de lange termijn toch geen enkele invloed
pi_173530523
shit.... bittrex 2FA kwijt geraakt doordat mijn oude telefoon kapot ging, ik heb de 2fa key nog wel opgeslagen maar ik kan er nu niks meer mee. Shiiiiit ik had nog geld op mijn bittrex account :(
pi_173530535
Verder blijkt het Cryptopia exchange verhaal ook niet helemaal netjes te zijn van Cryptopia.

Waarom? Enkele van hun nodes blijken nog op 0.6.5 en 0.6.6 te draaien, geen wonder dat ze op een fork zaten.

Versie 0.7.7 was niet eens mandatory (kleine fixes) en veroorzaakt geen fork.

Screenshots op Slack lijken dit te bevestigen.

Het lijkt er dus op dat Cryptopia andere motieven heeft om Waves te weren.

Edit: inmiddels ook op Reddit:
https://www.reddit.com/r/Wavesplatform/comments/6xcwxk/waves_permanent_delisting_at_cryptopia/dmf7mo6/
pi_173530552
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:06 schreef vigen98 het volgende:
shit.... bittrex 2FA kwijt geraakt doordat mijn oude telefoon kapot ging, ik heb de 2fa key nog wel opgeslagen maar ik kan er nu niks meer mee. Shiiiiit ik had nog geld op mijn bittrex account :(
Nieuwe telefoon, Google 2FA app installeren, 2FA key weer inlezen, klaar.
Of stond die 2FA key ook op je telefoon?
pi_173530554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:37 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

edit: wel BCH omgezet naar BTC bedenk ik me nu, dus wel 1 trade. :P
Ik ben vrij actief met day-trade en ben 3 maanden geleden begonnen. Ruim 500% in Fiat op dit moment en zo'n 300% in BTC.
Veel ups en downs, waarbij downs eigenlijk allemaal voortkwamen uit FOMO. Iets wat ik de laatste tijd iets beter onder controle heb, maar waar ik mijzelf nog steeds wel eens aan stoot.

Trade eigenlijk ook zoveel mogelijk coins waar ik ook enigszins 'vertrouwen' in heb en probeer eigenlijk nooit geld in PnD coins te stoppen. En als ik trade is het over het algemeen ook 100% in één coin en niets spreiden. Bij een paar % winst weer uitstappen en op zoek naar de volgende coin.

Stap daarbij ook gewoon uit bij verlies en hold niet tot ik winst heb.

High risk, high reward zeg maar.
pi_173530578
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:03 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Ging dus niet eens om Magnet... laten we ons niet zo druk maken om dit soort kleinigheden. Heeft op de lange termijn toch geen enkele invloed
Ach fukkie heeft wat faal trades gedaan en moet wat frustratie kwijt, en zoals ik al eerder zei, september is de waves maand en zal al het leed in dit topic weer verzachten.
pi_173530622
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nieuwe telefoon, Google 2FA app installeren, 2FA key weer inlezen, klaar.
Of stond die 2FA key ook op je telefoon?
die 2fa key heb ik op mijn laptop beveiligd met een wachtwoord :P Gelukkig kan ik die wel openen.

edit: het is gelukt bedankt :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 19:14:34 ]
pi_173530630
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 16:22 schreef kthxbye het volgende:

[..]

ik maak er 4% van ;)
pi_173530679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef Frans449 het volgende:
Het is ook veel belangrijker om overheden en grote bedrijven achter je te krijgen dan verschillende fora. En bij Waves lijkt het met dat eerste en tweede wel goed te zitten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_173530700
Er komt een crash aan als ik de verschillende youtubers moet geloven.
pi_173530733
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef fukforce het volgende:

[..]

Geen grapjas je had beter moeten weten
het moment dat we het hier op de man gaan spelen..... gast, serieus....
pi_173530777
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:16 schreef vigen98 het volgende:
Met een verdubbeling van de marketcap in een maand tijd lijkt me dat ook wel realistisch.
pi_173530778
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:16 schreef vigen98 het volgende:
Gaat Maldonado weer racen?
pi_173530819
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:22 schreef Vesz het volgende:

[..]

Met een verdubbeling van de marketcap in een maand tijd lijkt me dat ook wel realistisch.
Inderdaad zou wel logisch zijn dat er een correctie komt.
pi_173530857
fukforce, nu kappen met je PM's
pi_173530876
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
Er is een block functie denk ik.
pi_173530882
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:24 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Inderdaad zou wel logisch zijn dat er een correctie komt.
In een analyse van Goldman Sachs wordt er ook voor gewaarschuwd, dat de “vijfde golf” (een cyclische koersbeweging) btc tot 4.827 dollar kon stuwen.

Dat punt is dus vandaag bereikt.

Hij waarschuwt dat na deze piek een correctie btc weer naar onder de 3.000 dollar kon brengen, met een koersdaling van meer dan 37 procent dus.
pi_173530898
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er is een block functie denk ik.
Verhipt, die had ik over het hoofd gezien.
^O^
pi_173530924
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:27 schreef Vesz het volgende:

[..]

In een analyse van Goldman Sachs wordt er ook voor gewaarschuwd, dat de “vijfde golf” (een cyclische koersbeweging) btc tot 4.827 dollar kon stuwen.

Hij waarschuwt dat na deze piek een correctie btc weer naar onder de 3.000 dollar kon brengen, met een koersdaling van meer dan 37 procent dus.
Dergelijk nieuws is elke dag wel te vinden ergens en af en toe zullen ze gelijk hebben, inmiddels staan we echter alweer op 4840 dus je kan dat soort berichten beter negeren.
pi_173530952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:29 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dergelijk nieuws is elke dag wel te vinden ergens en af en toe zullen ze gelijk hebben, inmiddels staan we echter alweer op 4840 dus je kan dat soort berichten beter negeren.
Ja meestal wel inderdaad maar vorige analyses waren vrij correct van ze. Maar dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat dit ook klopt :P
  vrijdag 1 september 2017 @ 19:33:20 #262
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173530971
quote:

[..]

Ik zou er wat meer vertrouwen in hebben als ze de crisis aan hadden zien komen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173531056
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:33 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Ik zou er wat meer vertrouwen in hebben als ze de crisis aan hadden zien komen.
Dat zagen ze ook wel, ze speelden zelf een grote rol in het ontstaan ervan met de subprime hypotheken.
pi_173531107
quote:

[..]

Beter, meer goedkope BTC :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173531143
Ik snap wel waarom goldman sachs dat target heeft maar ik denk dat ze er deze keer gruwelijk naast zitten. Maar goed we gaan het zien :)
pi_173531166
ik hoop dat goldman sachs het goed heeft lol meer btc voor mij _O_
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 19:48:53 #267
163650 Greys
pi_173531200
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Gaat Maldonado weer racen?
:D !
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 19:51:52 #268
163650 Greys
pi_173531238
Van mij mag btc ook idd wel heel (!) even dippen om een beetje bij te kopen.

TRIG zorgde er ook nog voor dat ik wat (honderdsten..) btc naar m'n holdwallet kon sturen. De weg naar de hele btc is nog lang maar met kleine stappen glij ik als noob minder snel uit. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 september 2017 @ 19:53:25 #269
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173531255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:02 schreef fukforce het volgende:

[..]

Je had gewoon niet moeten doen misschien kan je het Lisk topic ff verneuken
Deze man :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173531306
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Deze man :')
wat een baas he! :')
pi_173531495
De gasten die riptobux in oceanlabs hebben gestopt zijn spekkoper! 😂😂
pi_173531612
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:09 schreef DaRealDeal het volgende:
De gasten die riptobux in oceanlabs hebben gestopt zijn spekkoper! 😂😂
Vertel. Wat is de return op riotous bux?
pi_173531661
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:17 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Vertel. Wat is de return op riotous bux?
0.0097 usd
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 20:24:37 #274
42184 crew  DaMart
pi_173531704
Leuk dat mijn NEO-buy er deze week doorheen was maar dan mag hij best wel weer omhoog bewegen :').
pi_173532050
Litecoin gaat wel lekker gister 1tje gekocht voor 64euro :P

/edit

Ja ben niet zo rijk anders had ik er wel 10 gehaald :D

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2017 20:46:23 ]
pi_173532294
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
Jij moet kappen met de boel saboteren!!!
pi_173532352
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:55 schreef fukforce het volgende:

[..]

:') _O-
pi_173532419
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:24 schreef DaMart het volgende:
Leuk dat mijn NEO-buy er deze week doorheen was maar dan mag hij best wel weer omhoog bewegen :').
Misschien dat de nieuwe buy-wall van 150 BTC op 0.65 dan helpt.
  vrijdag 1 september 2017 @ 21:05:33 #280
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173532553
Wat zijn de algehele verwachtingen mbt litecoin?
pi_173532615
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:05 schreef Sosa het volgende:

1 miljoen per stuk.
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 21:10:18 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173532668
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 20:55 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wat zit je te janken over een topic dat dicht gaat joh :D
4045
onlogisch
pi_173532701
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:05 schreef Sosa het volgende:
Ik weet niet wat de algemene verwachtingen zijn, maar ik heb zelf het idee dat bij een eventuele 'crash' of 'dip' van de BTC er veel geld gaat verdwijnen in LTC.
Daarom maakt LTC zo'n 20% van mijn portefeuille uit en doe ik aan HODL.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 21:12:37 #284
163650 Greys
pi_173532722
TRIG was gisteravond al heel lief voor me maar vanavond dus gewoon weer.

Hashtag beginnersgeluk.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 september 2017 @ 21:13:45 #285
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173532742
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:08 schreef TourOfData het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

1 miljoen per stuk.
Ja das flauw
En kon het verwachten

Ik ben meer geïnteresseerd in de beweegredenen van anderen om litecoin te holden. Mss redeneren die ik zelf nog niet ken.

Heb er vorige maand 50 gekocht wegens de aankondiging van lightning die ze op litecoin gaan testen/uitrollen. Dat ligt wss in de basis van de opmars van litecoin want ik zou niet weten wat ltc anders voor echt nut heeft behalve de basic eigenschappen tov btc.

Goed ik ben verder geen ltc community member of adept maar mss heeft een ander nog inzichten. Let me know.
pi_173532821
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:13 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ja das flauw
En kon het verwachten

Ik ben meer geïnteresseerd in de beweegredenen van anderen om litecoin te holden. Mss redeneren die ik zelf nog niet ken.

Heb er vorige maand 50 gekocht wegens de aankondiging van lightning die ze op litecoin gaan testen/uitrollen. Dat ligt wss in de basis van de opmars van litecoin want ik zou niet weten wat ltc anders voor echt nut heeft behalve de basic eigenschappen tov btc.

Goed ik ben verder geen ltc community member of adept maar mss heeft een ander nog inzichten. Let me know.
Ik heb het vorige ritje flink omhoog van LTC mee gezeten en heb het nu gemist. Wat ik doe bij zowel een XRP of LTC is in mijn handjes wrijven als ik een spurt omhoog meepak en dan weer snel terug naar het veilige BTC. :+

Geen idee op hoeveel winst je staat, maar ik zou dat lekker in BTC pakken en doorkijken.
pi_173532870
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:12 schreef Greys het volgende:
TRIG was gisteravond al heel lief voor me maar vanavond dus gewoon weer.

Hashtag beginnersgeluk.

[ afbeelding ]
Dafuq _O- Lijkt wel een p&d aan de gang.
pi_173532993
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat zit je te janken over een topic dat dicht gaat joh :D
Ik ben bang dat hij straks Oceanlab ook naar de klote helpt
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 21:25:31 #289
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173533000
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:25 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ik ben bang dat hij straks Oceanlab ook naar de klote helpt
4045
onlogisch
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 21:26:39 #290
163650 Greys
pi_173533029
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:18 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dafuq _O- Lijkt wel een p&d aan de gang.
Ze hebben aangekondigd begin november 70 procent van de TRIGs (die nu nog locked zijn) te gaan burnen. Tegelijk met de token swap op Bittrex die ze gaan doen dan. En ze komen elke dag met nieuws en nieuwe partners zo ongeveer.

https://twitter.com/blocksafe

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 01-09-2017 21:33:34 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173533073
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je kijkt wel heel moeilijk maar dan ken je hem nog niet goed
pi_173533089
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:29 schreef fukforce het volgende:

[..]

Je kijkt wel heel moeilijk maar dan ken je hem nog niet goed
Kap eens.
pi_173533104
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kap eens.
Bemoei je er gewoon niet mee
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 september 2017 @ 21:31:46 #294
163650 Greys
pi_173533105
:O
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 21:42:38 #295
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173533296
Als ik erom zou janken als een topic dicht is gegooid kan je wel wat Olympische zwembaden bestellen. Man man man :D
4045
onlogisch
pi_173533518
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:31 schreef fukforce het volgende:

[..]

Bemoei je er gewoon niet mee
Ademhalen en tot 10 tellen
  vrijdag 1 september 2017 @ 21:58:54 #297
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173533643
Mss ff ontopic stelletje kleuters }:|
pi_173533668
Tijd voor de raket van APX.
pi_173533677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:58 schreef Sosa het volgende:
Ben je nog in oceanlab gestapt?
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 22:00:55 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173533682
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 21:58 schreef Sosa het volgende:
Ontopic in een SC :?

Waar héb jij het over???
4045
onlogisch
pi_173533697
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 september 2017 22:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ontopic in een SC :?

Waar héb jij het over???
Nog even geduld, het subforum schijnt er aan te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')