Minimaal Actieve daytrader hier met een rendement van ongeveer 375% in 3 maanden tijd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 maanden 0 trades gedaan en sta op +125,8% met een bescheiden portfolio van 6 coins (waarvan 90% BTC). Ben inderdaad benieuwd naar de resultaten van actieve traders.
Met 2k eur ingestapt in juni na lange pauze, ga er verder geen geld meer instoppen. Stop er alleen geld in dat je kan missen, scheelt over het algemeen emotionele handelingen welke je geld verdampen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:43 schreef Zocalo het volgende:
Leggen jullie dan elke maand iets in? Of op een moment gestart en niet meer bijkopen? Als je niet daytrade dus
Ik leg nog wel regelmatig wat in. En dat is puur omdat het op de bank niks oplevert. Zorg natuurlijk wel voor een buffer dus het is wel geld wat ik kan missen mocht het verdampen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:43 schreef Zocalo het volgende:
Leggen jullie dan elke maand iets in? Of op een moment gestart en niet meer bijkopen? Als je niet daytrade dus
quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Minimaal Actieve daytrader hier met een rendement van ongeveer 375% in 3 maanden tijd.
Per dag ongeveer twee trades gemiddeld.
In het verleden wel ingelegd zo nu en dan, maar inmiddels heb ik 'm inleg er ook weer uit, die is dus nu ¤0.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:43 schreef Zocalo het volgende:
Bullshit!quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:15 schreef fukforce het volgende:
[..]
Sasha heeft hier niks mee te maken behalve dat hij destijds het topic heeft geopend. Magnet is zijn 10 waves bounty give away party gestart en daarom is het topic gesloten
Grapjas.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:50 schreef fukforce het volgende:
Waar is Magnet dankzij hem is het Waves topic op Bitcointalk voor goed gesloten??!!!
Dank je wel hoor Magnet!!!!!!
Geen grapjas je had beter moeten wetenquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Grapjas.
Als dat kon dan zou ik op die manier ieder topic kunnen laten sluiten van coins waar ik een hekel aan heb door er een wedstrijd te organiseren.
Mijn wedstrijd was geheel in lijn met de policy van Bitcointalk.
Ga ergens anders janken, lambal.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Geen bullshit kijk maar op bitcointalk tjap
Je had gewoon niet moeten doen misschien kan je het Lisk topic ff verneukenquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ga ergens anders janken, lambal.
Het topic is gesloten omdat Sasha in maart 2017 een contest heeft georganiseerd en daarbij posten in het topic heeft aangemoedigd.
Ging dus niet eens om Magnet... laten we ons niet zo druk maken om dit soort kleinigheden. Heeft op de lange termijn toch geen enkele invloedquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef Frans449 het volgende:
Waves wordt ook wel groot zonder bitcointalk en Cryptopia jongens.... Magnet lacht zich slap om zoveel bekrompenheid van die gasten... je moet het zo zien: dit levert Waves toch weer een stukje publiciteit op😉
Nieuwe telefoon, Google 2FA app installeren, 2FA key weer inlezen, klaar.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:06 schreef vigen98 het volgende:
shit.... bittrex 2FA kwijt geraakt doordat mijn oude telefoon kapot ging, ik heb de 2fa key nog wel opgeslagen maar ik kan er nu niks meer mee. Shiiiiit ik had nog geld op mijn bittrex account
Ik ben vrij actief met day-trade en ben 3 maanden geleden begonnen. Ruim 500% in Fiat op dit moment en zo'n 300% in BTC.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 maanden 0 trades gedaan en sta op +125,8% met een bescheiden portfolio van 6 coins (waarvan 90% BTC). Ben inderdaad benieuwd naar de resultaten van actieve traders.
edit: wel BCH omgezet naar BTC bedenk ik me nu, dus wel 1 trade.
Ach fukkie heeft wat faal trades gedaan en moet wat frustratie kwijt, en zoals ik al eerder zei, september is de waves maand en zal al het leed in dit topic weer verzachten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:03 schreef Frans449 het volgende:
[..]
Ging dus niet eens om Magnet... laten we ons niet zo druk maken om dit soort kleinigheden. Heeft op de lange termijn toch geen enkele invloed
die 2fa key heb ik op mijn laptop beveiligd met een wachtwoordquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon, Google 2FA app installeren, 2FA key weer inlezen, klaar.
Of stond die 2FA key ook op je telefoon?
ik maak er 4% vanquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Zo, ik denk dat we dan zo'n 3% van de ICO uitmaken als FOK! hier
Het is ook veel belangrijker om overheden en grote bedrijven achter je te krijgen dan verschillende fora. En bij Waves lijkt het met dat eerste en tweede wel goed te zitten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef Frans449 het volgende:
Waves wordt ook wel groot zonder bitcointalk en Cryptopia jongens.... Magnet lacht zich slap om zoveel bekrompenheid van die gasten... je moet het zo zien: dit levert Waves toch weer een stukje publiciteit op😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |