het moment dat we het hier op de man gaan spelen..... gast, serieus....quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:59 schreef fukforce het volgende:
[..]
Geen grapjas je had beter moeten weten
Met een verdubbeling van de marketcap in een maand tijd lijkt me dat ook wel realistisch.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:16 schreef vigen98 het volgende:
Er komt een crash aan als ik de verschillende youtubers moet geloven.
Gaat Maldonado weer racen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:16 schreef vigen98 het volgende:
Er komt een crash aan als ik de verschillende youtubers moet geloven.
Inderdaad zou wel logisch zijn dat er een correctie komt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:22 schreef Vesz het volgende:
[..]
Met een verdubbeling van de marketcap in een maand tijd lijkt me dat ook wel realistisch.
In een analyse van Goldman Sachs wordt er ook voor gewaarschuwd, dat de “vijfde golf” (een cyclische koersbeweging) btc tot 4.827 dollar kon stuwen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Inderdaad zou wel logisch zijn dat er een correctie komt.
Dergelijk nieuws is elke dag wel te vinden ergens en af en toe zullen ze gelijk hebben, inmiddels staan we echter alweer op 4840 dus je kan dat soort berichten beter negeren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:27 schreef Vesz het volgende:
[..]
In een analyse van Goldman Sachs wordt er ook voor gewaarschuwd, dat de “vijfde golf” (een cyclische koersbeweging) btc tot 4.827 dollar kon stuwen.
Dat punt is dus vandaag bereikt.
Hij waarschuwt dat na deze piek een correctie btc weer naar onder de 3.000 dollar kon brengen, met een koersdaling van meer dan 37 procent dus.
Ja meestal wel inderdaad maar vorige analyses waren vrij correct van ze. Maar dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat dit ook kloptquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:29 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dergelijk nieuws is elke dag wel te vinden ergens en af en toe zullen ze gelijk hebben, inmiddels staan we echter alweer op 4840 dus je kan dat soort berichten beter negeren.
Ik zou er wat meer vertrouwen in hebben als ze de crisis aan hadden zien komen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:27 schreef Vesz het volgende:
[..]
In een analyse van Goldman Sachs wordt er ook voor gewaarschuwd, dat de “vijfde golf” (een cyclische koersbeweging) btc tot 4.827 dollar kon stuwen.
Hij waarschuwt dat na deze piek een correctie btc weer naar onder de 3.000 dollar kon brengen, met een koersdaling van meer dan 37 procent dus.
Dat zagen ze ook wel, ze speelden zelf een grote rol in het ontstaan ervan met de subprime hypotheken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik zou er wat meer vertrouwen in hebben als ze de crisis aan hadden zien komen.
Beter, meer goedkope BTCquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:27 schreef Vesz het volgende:
[..]
Deze manquote:Op vrijdag 1 september 2017 19:02 schreef fukforce het volgende:
[..]
Je had gewoon niet moeten doen misschien kan je het Lisk topic ff verneuken
Vertel. Wat is de return op riotous bux?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:09 schreef DaRealDeal het volgende:
De gasten die riptobux in oceanlabs hebben gestopt zijn spekkoper! 😂😂
0.0097 usdquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:17 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Vertel. Wat is de return op riotous bux?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |