Blijf weg bij litebit tenzij je graag premium betaaldquote:Op zondag 3 september 2017 02:54 schreef chantalxx het volgende:
Heb nu ondertussen 4 uur gewacht en mijn nav is nog steeds niet ontvangen na order op litebit
Door je spelfouten onthul je jezelf gelijk als trolquote:Op zondag 3 september 2017 02:57 schreef fukforce het volgende:
[..]
Blijf weg bij litebit tenzij je graag premium betaald
Litebit is wel gewoon gaar natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2017 02:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door je spelfouten onthul je jezelf gelijk als trol
Moet je nog niet naar bed met ipv met je 12 eu krantenwijk bitcoins kopen
Nou en.quote:Op zondag 3 september 2017 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Litebit is wel gewoon gaar natuurlijk.
Jij als echte OG slaat natuurlijk groot in bij litebit met je early adopter statusquote:Op zondag 3 september 2017 02:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Door je spelfouten onthul je jezelf gelijk als trol
Moet je nog niet naar bed met ipv met je 12 eu krantenwijk bitcoins kopen
Je benr 4 jaar te laat![]()
Neuh ik blijf er weg.quote:Op zondag 3 september 2017 03:01 schreef fukforce het volgende:
[..]
Jij als echte OG slaat natuurlijk groot in bij litebit met je early adopter status
Misschien moet je wat gaan investeren in Monkey Capital ze investeren ook dik in Golden Fleece echt iets voor jou als OGquote:Op zondag 3 september 2017 03:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Neuh ik blijf er weg.
En als je mij bij early adopters schaart ken je hier echt niemand
Ik trek al 4 jaar m'n eigen plan...quote:Op zondag 3 september 2017 03:05 schreef fukforce het volgende:
[..]
Misschien moet je wat gaan investeren in Monkey Capital ze investeren ook dik in Golden Fleece echt iets voor jou als OG
Hoe oud ben jij? En wanneer ga je je eens volwassen gedragen?quote:Op zondag 3 september 2017 02:51 schreef fukforce het volgende:
[..]
Daarom had je KMD moeten pak rond 19:00 in plaats van hier para te lopen doen over je O.G. status in crypto
Mooi hoe dat het opvalt hoe deze hier een vreemde eend in de bijt is.quote:Op zondag 3 september 2017 03:14 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En wanneer ga je je eens volwassen gedragen?
Ga huilen man ik word echt helemaal gek van jou gezeik hier zo!! Koop gewoon Waves en hou dat gezeik voor je!quote:Op zondag 3 september 2017 03:14 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? En wanneer ga je je eens volwassen gedragen?
Ik zal je mama eens bellen dat je na half 11 nog op je kompjoeter zit.quote:Op zondag 3 september 2017 03:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ga huilen man ik word echt helemaal gek van jou gezeik hier zo!! Koop gewoon Waves en hou dat gezeik voor je!
Wat een daap deze gozer
Wat zeg je!! Mijn inbelmodem loopt vast !!!quote:Op zondag 3 september 2017 03:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zal je mama eens bellen dat je na half 11 nog op je kompjoeter zit.
Te traag newbie.quote:Op zondag 3 september 2017 03:22 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat zeg je!! Mijn inbelmodem loopt vast !!!
"daap"? straattaal... <18 confirmedquote:Op zondag 3 september 2017 03:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ga huilen man ik word echt helemaal gek van jou gezeik hier zo!! Koop gewoon Waves en hou dat gezeik voor je!
Wat een daap deze gozer
56kb modem moet jij toch weten vriend als echte O.G. die de eerste BTC's nog met zijn handen heeft uitgegravenquote:
voor bijna 6 Waves heb ik nog aan de ICO van Oceanlab meegedaan = 1799$OCLquote:Op zondag 3 september 2017 02:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voorbeeldje: ik schuif nu zonder problemen even een paar honderd euro aan crypto richting een ICO of coin. Dat is eigenlijk te bizar voor woorden voor mij, maar omdat ik al wat winst heb gepakt voelt het allemaal niet zo boeiend.
Koop Waves of MNY en val me verder niet meer lastig tjappiequote:Op zondag 3 september 2017 03:23 schreef kthxbye het volgende:
[..]
"daap"? straattaal... <18 confirmed![]()
ben je lekker jonkos aan het roken knul. je komt een beetje para over.
OCL x10 heb je de volume gezien op Waves DEX gaat niet snel gebeuren vriendquote:Op zondag 3 september 2017 03:26 schreef SMS303 het volgende:
[..]
voor bijna 6 Waves heb ik nog aan de ICO van Oceanlab meegedaan = 1799$OCL
$200 ICO Ethmon = 10coins
¤146 ICO Cryptomart, loopt nog tot 25sept.
Op OCL hoop ik snel een x10 ofzo te pakken![]()
De Ethmon en Cryptomart zijn imo holders
De volume.quote:Op zondag 3 september 2017 03:27 schreef fukforce het volgende:
[..]
OCL x10 heb je de volume gezien op Waves DEX gaat niet snel gebeuren vriend
Sorry man ik schrijf voornamelijk in het Engels als gastarbeiderquote:Op zondag 3 september 2017 03:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De volume.
Och, achmed heeft ook een hobby gevonden.
Je kunt je ook gewoon opblazen in Frankrijk als gastarbeider.quote:Op zondag 3 september 2017 03:31 schreef fukforce het volgende:
[..]
Sorry man ik schrijf voornamelijk in het Engels als gastarbeider
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Je Pegida tactieken hebben op mijn weinig invloed swaquote:Op zondag 3 september 2017 03:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt je ook gewoon opblazen in Frankrijk als gastarbeider.
(of gaat het nu te ver, ik wil geen ban hoor)
op jouw wat?quote:Op zondag 3 september 2017 03:34 schreef fukforce het volgende:
[..]
Je Pegida tactieken hebben op mijn weinig invloed swa
nazi fanboy gespotquote:Op zondag 3 september 2017 03:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
op jouw wat?
Iek jou niet gebreip.
Iek naar bet gaan. best laad he alweer.
Weltroeste mienier.
Waar héb jij het in godsnaam overquote:Op zondag 3 september 2017 03:26 schreef fukforce het volgende:
[..]
Koop Waves of MNY en val me verder niet meer lastig tjappie
Ik geef je een tip over Komodo en je begint meteen te janken.
Mooi he. Als we rode cijfers zien komt het beste in iedereen naar boven. Gelukkig gaat BTC weer omhoogquote:Op zondag 3 september 2017 07:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gezellig hier, kan dat niet anders?
Eens!quote:Op zondag 3 september 2017 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het zou al heel erg helpen als 1 bepaalde user zou stoppen met zijn rants en denigrerende persoonlijke gezeik.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Iemand al zijn Aeternity tokens gekregen?
meestal 10-15min na bestellen staat het op mn bittrexquote:Op zondag 3 september 2017 08:00 schreef chantalxx het volgende:
Hoe lang zou het maximaal moeten duren voordat je een order ontvangt ?
Iemand die ik een screenshot mag sturen van cryptoid? Want ik begrijp hem niet echt
Het deposit adres in order klopt gewoon, dan zou er toch niks mis kunnen gaan ?
Ja lol zouden die niet dit weekend komen? Met een soort rekbare deadlinequote:
Hm ja bij mij ook, ik heb deze alleen naar mijn poloniex gestuurdquote:Op zondag 3 september 2017 09:00 schreef SMS303 het volgende:
[..]
meestal 10-15min na bestellen staat het op mn bittrex
Hou je rekening met het feit dat het weekend is? Banken werken dan niet.quote:Op zondag 3 september 2017 09:12 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Hm ja bij mij ook, ik heb deze alleen naar mijn poloniex gestuurd
En de transactie lijkt afgerond in cryptoid maar op mijn account is niets bijgeschreven
En 1 die hier na zoveel jaar binnen komt en gelijk een grote mond geeft.quote:Op zondag 3 september 2017 08:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het zou al heel erg helpen als 1 bepaalde user zou stoppen met zijn rants en denigrerende persoonlijke gezeik.
Hoe krijg je makkelijk dat overzicht? In blockfolio kun je dat niet standaard instellen voor je overviewquote:Op zondag 3 september 2017 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Het denken in BTC ipv euro's heeft bij mij ook wel even geduurd, helaas.
Als je op het bedrag drukt dan krijg je btc waarde cumulatief en per coin :Squote:Op zondag 3 september 2017 09:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoe krijg je makkelijk dat overzicht? In blockfolio kun je dat niet standaard instellen voor je overview
omgquote:Op zondag 3 september 2017 10:13 schreef Sosa het volgende:
[..]
Als je op het bedrag drukt dan krijg je btc waarde cumulatief en per coin :S
quote:WAVES team failed to notify us of two recent WAVES updates (0.7.6 and 0.7.7). Both of these updates resulted in a fork of the network. We have approached WAVES on multiple occasions to ask them to notify us of updates and they have neglected to do so. As a result WAVES and its assets are being delisted. Once the 0.7.7 update has been applied investors will have a 30 day period to cancel market orders and withdraw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |