Daar is de best geïntegreerde Bulgaar weerquote:Op vrijdag 1 september 2017 07:45 schreef Dven het volgende:
Hahahahahaha beter nieuws![]()
Bulgarije gaat huishouden in Amsterdam. 0-2. Dag Nederland
Ga jij je nu maar druk maken over dat stelletje onbenullen in dat kneuzenelftal van je.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:18 schreef byah het volgende:
[..]
Daar is de best geïntegreerde Bulgaar weer
Stoere jongenquote:Op vrijdag 1 september 2017 07:45 schreef Dven het volgende:
Hahahahahaha beter nieuws![]()
Bulgarije gaat huishouden in Amsterdam. 0-2. Dag Nederland
Mislukte voorzet van Manolevquote:
Door de benen van De Cilquote:Op vrijdag 1 september 2017 09:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In eigen goal verlengd door Veltman.
Ach, ook als we 3x winnen liggen we er uit als slechtste nummer 2, denk ik. De resultaten tegen Luxemburg worden geschrapt dus dan blijven er weinig goede resultaten over.quote:Op vrijdag 1 september 2017 07:35 schreef Hathor het volgende:
Verlies deze ook maar alsjeblieft, dan is het meteen afgelopen met dit armoedige zooitje. Stel je toch eens voor dat dit elftal volgend jaar in Rusland Nederland moet vertegenwoordigen, om je dood te schamen gewoon.
Deze jongen pakt er een lekker potje bier bij en gaat er goed voor zitten #zinin !quote:
Het genante is dat Nederland er nog minder van kan dan Bulgarije.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je deze niet wint is dat wel genant want Bulgarije kan er echt niks van.
We hebben (buiten Frankrijk) echt wel een makkelijkere groep voor het WK. Als je hier geen 2e wordt heb je gefaald. In die groep kon je 3e worden (achter Turkije en IJsland, achter Tsjechie eindigen!!!! )
Ze winnen van Oranje en Zweden, maar vooral blijven volhouden dat ze er helemaal niks van kunnen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je deze niet wint is dat wel genant want Bulgarije kan er echt niks van.
We hebben (buiten Frankrijk) echt wel een makkelijkere groep voor het WK. Als je hier geen 2e wordt heb je gefaald. In die groep kon je 3e worden (achter Turkije en IJsland, achter Tsjechie eindigen!!!! )
Vergeet niet dat die 2 er ook weinig van kunnenquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze winnen van Oranje en Zweden, maar vooral blijven volhouden dat ze er helemaal niks van kunnen.
Dat kunnen ze ook niet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze winnen van Oranje en Zweden, maar vooral blijven volhouden dat ze er helemaal niks van kunnen.
Zweden mag helemaal niet verliezen van NL, staan er maar 3 voor.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:44 schreef MakkieR het volgende:
Ook al wint Oranje de 3 wedstrijden, dan nog is de kans dat Zweden het verprutst heel erg klein. Zij hebben namelijk de moeilijkste wedstrijden al gehad en ze mogen ook nog verliezen van Oranje.
Spelen tegen Wit Rusland en tegen Luxemburg welke idioot denkt nog dat Zweden hier punten gaat morsen. Beide landen hebben amper punten gewonnen gedurende deze kwalificatie.
Met een blessure uitgevallen tegen Liverpool paar weken terug.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:28 schreef satecl het volgende:
Waar is Janmaat eigenlijk? Doet het prima bij Watford. En dan wel met Veltman aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met die Janssen.
Weg met die Strootkut. ( Tering wat is die slecht!!!)
Weg met die Veltman.
Weg moet die Hoedt.
Weg met die Sneijder (alle respect, maar te oud)
Of vooral weg met dat dominante 4-3-3. Daar hebben wij de spelers niet voor. Counteren op snelheid en achterin dicht timmeren!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Speelt als een koning bij Swansea. Afgelopen weekend weel magistraal. Zwaar onderschat.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toch fijn dat er wel wat te lachen valt in zo'n topic.
En zelf noem je Kongolo haha.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Speelt als een koning bij Swansea. Afgelopen weekend weel magistraal. Zwaar onderschat.
Maar ach, anders Vilhena. Beter dan Strootkut.
Dan nog liever Blind centraal en Willems LB, met zo'n systeem heb je wel snelheid nodig op de backposities.quote:
En Kongolo speelt bij Monaco B niet eens. Blind is sowieso wel prima.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan nog liever Blind centraal en Willems LB, met zo'n systeem heb je wel snelheid nodig op de backposities.
Eerst het middenveld en aanval reorganiseren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:22 schreef Ludachrist het volgende:
Linksback blijft natuurlijk gewoon Blind, die doet het prima. Af en toe een foutje, maar redelijk stabiel.
Mijn elftal voor richting Euro 2020.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:33 schreef satecl het volgende:
----------------------Cillessen------------------
---------Mensah---De Vrij---Kongolo------
Janmaat----------------------------------Blind
--------------Fer------------Wijnaldum-----
--------------------Klaassen------------------
-----------Robben----------------Depay*-----
Komt wel enorm veel snelheid tekort.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:22 schreef Ludachrist het volgende:
Linksback blijft natuurlijk gewoon Blind, die doet het prima. Af en toe een foutje, maar redelijk stabiel.
Met welke spelers dacht je je daarvoor te gaan kwalificeren dan?quote:
Gewoon de organisatie van het WK 2026 binnenhalen, spelen ze eindelijk weer een op een eindronde.quote:
Mensah op 6 ?quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn elftal voor richting Euro 2020.
-----De Vrij/Tete----Van Dijk/De Ligt------Aké/Blind------
Karsdorp----------------------------------------Willems/Haps
-------------------------Mensah--------------------------
------------Wijnaldum---------Frenkie de Jong---------
--------------Een goede spits------Depay/Promes---------------
Voorin blijft het kut. Er moet echt een goede spits doorkomen de komende twee jaren.
Tja, het middenveld komt nog wel goed denk ik, maar qua aanval zijn het wat karige jaren. Robben zal wel stoppen, Dost past er niet echt bij, Janssen speelt nooit en voor de rest heb je figuren als Luuk de Jong, Locadia of Kramer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst het middenveld en aanval reorganiseren.
Ja, kan ook CVM spelen. We missen zo'n speler nu op die plek. Een type Kanté/Pogba, denk dat Mensah dat wel in zich heeft.quote:
Ik zie Van de Beek liever meer naar voren spelen. Daar is hij imo het beste in bij Ajax. Hij heeft voetballende kwaliteiten en meer gevoel voor de ruimte. Ik zie hem liever dan Frenkie de Jong op zijn positie daar. Wat mij betreft spelen ze gewoon met een blok. Nederland met een 6 is imo passé voorlopig. Dat kunnen we gewoon niet. Pragmatisme is voor Nederland belangrijker dan ooit nu.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tja, het middenveld komt nog wel goed denk ik, maar qua aanval zijn het wat karige jaren. Robben zal wel stoppen, Dost past er niet echt bij, Janssen speelt nooit en voor de rest heb je figuren als Luuk de Jong, Locadia of Kramer.
Misschien maar gewoon zowel Depay als Promes doen richting 2020.
Cillessen
Karsdorp - Van Dijk - De Vrij - Blind
Van de Beek
Vilhena - Klaassen
Wijnaldum
Depay - Promes
Ja, ik mag hem eigenlijk wel graag op die plek zien bij Ajax, zéker tegen zwakkere tegenstanders.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Van de Beek liever meer naar voren spelen. Daar is hij imo het beste in bij Ajax. Hij heeft voetballende kwaliteiten en meer gevoel voor de ruimte. Ik zie hem liever dan Frenkie de Jong op zijn positie daar. Wat mij betreft spelen ze gewoon met een blok. Nederland met een 6 is imo passé voorlopig. Dat kunnen we gewoon niet. Pragmatisme is voor Nederland belangrijker dan ooit nu.
Klaassen is niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, ik mag hem eigenlijk wel graag op die plek zien bij Ajax, zéker tegen zwakkere tegenstanders.
Aan de andere kant bestaan er geen zwakke tegenstanders voor Oranje dus valt er wel iets voor te zeggen.
Cillessen
Karsdorp - De Vrij - Blind - Van Dijk - Willems
Van de Beek - Wijnaldum - Klaassen
Depay - Promes
Zoiets? Eventueel in de laatste wedstrijden Depay of Promes nog ruilen voor Dost en Willems voor eender andere back.
Zou ik ook zeggen, maar voor mijn gevoel brengt hij wel altijd veel qua coaching / arbeid. Kan je altijd wel gebruiken, dus ik stel hem toch maar op. Ik schat hem momenteel nog hoger in dan Vilhena, en voor de rest zie ik ook niet echt alternatieven. Strootman kan je wat mij betreft wel weer een tijdje overslaan tot hij weer een half jaar heeft gevoetbald.quote:
Worden de gescoorde doelpunten tegen Luxemburg ook geschrapt?quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, ook als we 3x winnen liggen we er uit als slechtste nummer 2, denk ik. De resultaten tegen Luxemburg worden geschrapt dus dan blijven er weinig goede resultaten over.
ja. Van de concurrenten de wedstrijden ook, maar we moeten het voor de 2de plek niet van het doelsaldo hebben, want dat gaat niks worden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:05 schreef kasper het volgende:
[..]
Worden de gescoorde doelpunten tegen Luxemburg ook geschrapt?
Ik zou afstappen van de 4-3-3 met deze selectie. Extra middenvelder kan je wel gebruiken, anders heb je toch niks aan drie aanvallers voorin die je niet kan bereiken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:07 schreef MichelWuyts het volgende:
Op het middenveld is ook gewoon niemand die de bal wil hebben. Alleen soms Sneijder, maar die laat zich dan terugzakken en wordt dan omver gebeukt. De enige die wel compleet is in deze selectie is Donny van de Beek. Vilhena is beuker is overigens ook prima. Van de beek, Vilhena en Wijnaldum zou mijn middenveld zijn. Sneijder laten invallen.
Dus dan maakt het ook niet uit hoeveel doelpunten Zweden tegen Luxemburg gaat maken?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:08 schreef MichelWuyts het volgende:
ja. Van de concurrenten de wedstrijden ook, maar we moeten het voor de 2de plek niet van het doelsaldo hebben, want dat gaat niks worden.
Was de enige aanvallende speler die iets van kwaliteit liet zien gisteren. of wel je mr Hat laten opdraven?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:12 schreef hafcfan het volgende:
Waarom wordt die Promes nog opgeroepen trouwens? Kerel speelt ook in kneuzen competitie en bakt er nooit wat van.
jawel. wel voor doelsaldo in onze eigen groep.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:14 schreef kasper het volgende:
[..]
Dus dan maakt het ook niet uit hoeveel doelpunten Zweden tegen Luxemburg gaat maken?
Ah, ik begrijp het.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:24 schreef MichelWuyts het volgende:
jawel. wel voor doelsaldo in onze eigen groep.
De resultaten tegen de nr laatst worden pas geschrapt bij het vergelijken tussen de groepen.
Ik vond hem gisteren helemaal niet goed. Nee die competitie stelt niks voorquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:23 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Was de enige aanvallende speler die iets van kwaliteit liet zien gisteren. of wel je mr Hat laten opdraven?
Is de beste speler uit de Russische competitie. dat is gewoon een degelijke competitie en scoort daar uit alle standen.
Hij moest zijn acties net als Robben starten op posities waar buitenspelers niet horen te starten en dat ligt niet aan henzelf.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren helemaal niet goed. Nee die competitie stelt niks voor
Mag je vinden. Echter na deze wedstrijd is hij de laatste man waar je kritiek op kunt hebben.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat verklaat niet waarom hij er zelden tot nooit wat van bakt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moest zijn acties net als Robben starten op posities waar buitenspelers niet horen te starten en dat ligt niet aan henzelf.
Ik zal hem/Strootman en Janssen voorgoed een verbod geven. Die 3 zijn elke x waardeloos in oranje.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Mag je vinden. Echter na deze wedstrijd is hij de laatste man waar je kritiek op kunt hebben.
Fout, Dost is wel een targetman, waarom denk je anders dat ie 1m98 is.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:02 schreef MichelWuyts het volgende:
1. dost is geen targetman. Janssen is een targetman.
Je bent niet lang omdat je een targetman bent.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:06 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Fout, Dost is wel een targetman, waarom denk je anders dat ie 1m98 is.
Weet je wel wat een targetman is?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:06 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Fout, Dost is wel een targetman, waarom denk je anders dat ie 1m98 is.
quote:Robin van Persie verlaat het trainingskamp van het Nederlands elftal. De aanvaller van Fenerbahçe liep gisteren in het WK-kwalificatieduel met Frankrijk een knieblessure op en is zondag niet inzetbaar tegen Bulgarije.
Dat klopt, maar dan zou ik niet met Sneijder op linksbuiten gaan spelen. De enige manier waarop die nog mee kan komen is als je hem verdedigend helemaal ontziet, en als je ziet hoe ver Promes en Robben gisteren mee terug moesten gaat hij dat nooit kunnen belopen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:20 schreef AmaninFull het volgende:
Okee prima dan is ie een afmaker, wat jullie willen. Het punt is dat hij nu de voorkeur verdient boven Janssen en Van Persie.
Van de Beek kan je wel een kans gunnen, voor De Jong komt het natuurlijk veel te vroeg.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:30 schreef Haringkop het volgende:
Van de Beek en De Jong
Ik mis alleen De Ligt nog in deze achterlijke opstelling
Qua type speler is het wel wat we nodig hebben. We hebben buiten de 'grote 3' verder niemand die goed is op de kleine ruimte.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Van de Beek kan je wel een kans gunnen, voor De Jong komt het natuurlijk veel te vroeg.
Sneijder heeft dat ook niet (meer) hoor, die heeft tegenwoordig ook veel meer ruimte nodig voor hij een bal goed spelen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:44 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Qua type speler is het wel wat we nodig hebben. We hebben buiten de 'grote 3' verder niemand die goed is op de kleine ruimte.
Net zo lachwekkend als jouw Feyenoord bril.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:46 schreef satecl het volgende:
Mensen die met van de Beek, de Ligt en F. de Jong aankomen
Strootman en Wijnaldum zijn dat nooit blijkbaar.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sneijder heeft dat ook niet (meer) hoor, die heeft tegenwoordig ook veel meer ruimte nodig voor hij een bal goed spelen.
Evengoed is De Jong natuurlijk nog lang niet klaar daarvoor, net als De Ligt.
Stelselmatig genegeerd.quote:
Half vier belde. Ze willen hun nieuwtje terug.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Van Persie zijn lichaam heeft al bedankt voor Oranje.
Persie verlaat Oranje vanwege knieblessure.
Het lichaam van Van Persie heeft zich 3 jaar geleden al definitief afgemeld en niet alleen voor Oranje.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:30 schreef vincenzo78 het volgende:
Van Persie zijn lichaam heeft al bedankt voor Oranje.
Persie verlaat Oranje vanwege knieblessure.
Donyell Malen is de verlosserquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:13 schreef Morendo het volgende:
Frenkie de Jong is wel de enige Nederlandse middenvelder met een beetje flair en creativiteit.
Hopelijk komt hij er. Dan heb je alleen nog een gapend gat qua spitsen....
Hopen dat Persie fit wordt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met welke spelers dacht je je daarvoor te gaan kwalificeren dan?
Je moeder belde. Meld er ff dat ik vanavond niet kom.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Half vier belde. Ze willen hun nieuwtje terug.
Prima competitie, zou me niets verbazen als het team van Spartak gewoon kwalitatief beter is dan Oranje. Daarnaast is hij daar de grote man, spel zal dus wel op zijn functioneren worden afgesteld terwijl we bij Oranje vast zitten aan een systeem waar de spelers ondergeschikt aan zijn helaas.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent zeker voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:46 schreef satecl het volgende:
Mensen die met van de Beek, de Ligt en F. de Jong aankomen
Hopelijk halen ze LuukGod bij de selectie. Of Locadia.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Boeit helaas niet, de derde spits van de Spurs krijgt toch altijd de voorkeur.
Ja, of je verzint een systeem zonder centrumspits.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze LuukGod bij de selectie. Of Locadia.
dabquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, of je verzint een systeem zonder centrumspits.
Of gebruik Dost dab maar.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:33 schreef satecl het volgende:
---------Mensah---De Vrij---Kongolo------
Janmaat----------------------------------Blind
--------------Fer------------Wijnaldum-----
--------------------Klaassen------------------
-----------Robben----------------Depay*-----
*Of Elia, of Lens, of Babel.
Reservespelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met die Janssen.
Weg met die Strootkut. ( Tering wat is die slecht!!!)
Weg met die Veltman.
Weg moet die Hoedt.
Weg met die Sneijder (alle respect, maar te oud)
Of vooral weg met dat dominante 4-3-3. Daar hebben wij de spelers niet voor. Counteren op snelheid en achterin dicht timmeren!!!neem af en toe een pilletje grote vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Hier zit een Koos-grap in.quote:
Nog nerveuzer dan anders idd. Zijn stem was ook al gebroken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Dickie oogde wel heel erg nerveus op het Sportjournaal.
Van een elftal met Manolev in de gelederen hoef je toch niet bang te zijn?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog nerveuzer dan anders idd. Zijn stem was ook al gebroken.
Donderdag heeft ie gescoord.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Van een elftal met Manolev in de gelederen hoef je toch niet bang te zijn?
Voor wie is dat gunstig ?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:30 schreef Morendo het volgende:
IJsland achter. Ierland gelijk.
Dit gaat de goede kant op!
RinusGod.quote:Cruciale dag Oranje begint 10 uur al @FOXSportsnl. #dtvk met @aad300, Andries Jonker, @FreekJansenVI en Rinus Israël. #NEDBUL
Nu begrijp ik het.quote:
18.00 toch?quote:Op zondag 3 september 2017 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
17.45 de aftrap al? Wat een kut tijd
Nee, 18:00.quote:Op zondag 3 september 2017 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
17.10 voorbeschouwing. 17.45 aftrap
anders komt het in de war met HHBquote:Op zondag 3 september 2017 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan klopt de OP niet.
Neemt niet weg dat het een aids tijd blijft.
hhb?quote:Op zondag 3 september 2017 11:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
anders komt het in de war met HHB
Arena is ook een waardeloos stadion. Feyenoord wint er ook al nooitquote:Op zondag 3 september 2017 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je vanavond niet met 5-0 wint ben je kansloos op het eind van de kwalificatie
Het doelsaldo kan doorslaggevend zijn dus er moet tot het eind gegaan worden...
Ben benieuwd of ze het kunnen.....
Deze wedstrijd had beter in de kuip gespeeld moeten worden...
onbgrijpelijk......
18u is toch een hele gangbare tijd? Bekerfinale is ook altijd zo laat volgens mij.quote:Op zondag 3 september 2017 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
17.45 de aftrap al? Wat een kut tijd
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-09-2017 om 10:35:26💰 | Een nationale ramp voltrekt zich voor onze ogen. Steun onze jongens op Giro 4-4-2. Jij geeft toch ook? #nedbul… https://t.co/ZiZZpJStld reageer retweet
ik zie hierin al een hele grap voor op Twitterquote:Op zondag 3 september 2017 12:08 schreef poederbrief het volgende:
[..]
Heel Holland bakt er niks van.
Nederlagen van Zweden en IJsland bedoel je?quote:Op zondag 3 september 2017 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Alles wat Nederland niet zelf in de hand heeft valt wel de goede kant op zeg
Klopt ja, dat soort mazzel moet je altijd benutten. Ik geloof er echt in.quote:Op zondag 3 september 2017 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederlagen van Zweden en IJsland bedoel je?
Nou dat sluit ik deze wedstrijd niet uit, maar waar dat optismisme van o.a. vd Gijp op gebaseerd is, is mij een raadsel.quote:
Nemen we Van der Gijp serieus dan?quote:Op zondag 3 september 2017 13:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nou dat sluit ik deze wedstrijd niet uit, maar waar dat optismisme van o.a. vd Gijp op gebaseerd is, is mij een raadsel.
We moeten de 3 resterende wedstrijden winnen, en in het onwaarschijnlijke geval als dat gebeurt is er misschien ook nog de doelsaldo problematiek met Zweden, dan hopen om niet de slechtste nr. 2 te zijn en als ook dat meezit nog playoffs tegen mogelijk Portugal of Italië. De kans dat dit allemaal goed valt is <1%
Ik wel.quote:Op zondag 3 september 2017 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nemen we Van der Gijp serieus dan?
eigenlijk gewoon noodzakelijk.....quote:Op zondag 3 september 2017 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een stuntje van Wit Rusland zou wel fijn zijn
Ik juich voor Bulgarije.quote:
Kan het niveau niet meer aanquote:
Bondscoach Dick Advocaat geeft Pröpper op het middenveld verrassend de voorkeur boven Wesley Sneijder. De recordinternational van Oranje stond afgelopen donderdag tegen Frankrijk (4-0) nog aan de aftrap, maar kon net als zijn ploeggenoten niet imponeren in het Stade de France.quote:
Dat is ook een rampzalig middelmatig elftal.quote:Op zondag 3 september 2017 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Nederland moet gewoon met het middenveld KLaassen vilhena en wijnaldum spelen
pleur op met die spelers die hun benen terugtrekken en niet voluit gaan
Was Klaasen nou geselecteerd of niet
ja vooral op dit nivo denken dat je met creative spelers ver gaat komen...quote:Op zondag 3 september 2017 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook een rampzalig middelmatig elftal.
Nederland heeft creatieve spelers nodig
het voorbeschouwen jaquote:Op zondag 3 september 2017 17:13 schreef macca728 het volgende:
voetbal wordt uitgesteld ivm wielrennen ?
Nederland moet zich onderscheiden en niet meegaan met de rest want dan verlies je sowieso.quote:Op zondag 3 september 2017 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja vooral op dit nivo denken dat je met creative spelers ver gaat komen...
Nederland heeft vooral vechters nodig die creatief kunnen zijn.....zoals de fransen
denken dat je nog met creative middenvelders ver gaat komen![]()
![]()
Terecht dat sneijder niet opgesteld wordt.
Afscheid nemen van Sneijder, van Persie en ook Robben wat mij betreft....
Die gasten hadden allang moeten bedanken.....
1quote:Op zondag 3 september 2017 17:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoeveel gaat Manolev erin leggen?
quote:Op zondag 3 september 2017 17:16 schreef KingRadler het volgende:
volgens 224 begint voetbal 17:25 voorbesch.
ze kunnen natuurlijk moeilijk het laatste deel van de race skippen.quote:Op zondag 3 september 2017 17:17 schreef macca728 het volgende:
Ja en om 17.25 zeggen 17.40
Net als NS inderdaad....
Onzin.quote:Op zondag 3 september 2017 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland moet zich onderscheiden en niet meegaan met de rest want dan verlies je sowieso.
NL2 en 3 zijn er ook nog, kijkt niemand naarquote:Op zondag 3 september 2017 17:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
ze kunnen natuurlijk moeilijk het laatste deel van de race skippen.
doe niet zo zuur man.
LOLquote:Op zondag 3 september 2017 17:19 schreef hafcfan het volgende:
Zet Depay er ook maar in i.p.v. die promes
DOE JE MASK OFFquote:Op zondag 3 september 2017 17:20 schreef JanCees het volgende:
Promes schiet al seizoenen de Russische competitie aan gort
dus met 9 man beginnen?quote:Op zondag 3 september 2017 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janssen en blind eruit en je hebt best een aardig team.
De wereldwijd gevreesde Russische competitie. Wow.quote:Op zondag 3 september 2017 17:20 schreef JanCees het volgende:
JA daarom hebben we ook het vorige EK gemist en nu bijna het WKquote:Op zondag 3 september 2017 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland moet zich onderscheiden en niet meegaan met de rest want dan verlies je sowieso.
Ja dat doe jij ook op een goede dagquote:Op zondag 3 september 2017 17:20 schreef JanCees het volgende:
Depay dan bij united LOLquote:Op zondag 3 september 2017 17:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
De wereldwijd gevreesde Russische competitie. Wow.
Is Dost geblesseerd ?quote:
De Italiaan en resultaatvoetbalfapper komt bij je naar boven.quote:Op zondag 3 september 2017 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeggen dat je sowieso verliest is een goede!!
442 mag tegenwoordig weerquote:Op zondag 3 september 2017 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Italiaan en resultaatvoetbalfapper komt bij je naar boven.
Die toernooien missen we vooral omdat Nederland zich steeds meer ging focussen op fysiek en harde werkers ipv creatieve, technische voetballers. En op het WK werden we derde vooral door nog een creatieve speler uit een eerdere periode, zolang die wegvallen blijft er niks over blijkt.quote:Op zondag 3 september 2017 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA daarom hebben we ook het vorige EK gemist en nu bijna het WK![]()
Nederland heeft helemaal geen spelers meer om zich op dit nivo technische te onderscheiden.....
Zie ajax ......
In het huidige voetbal kan je nog maar onderscheiden door vechters als Klaassen en Vilhena op te stellen...ik had ze graag beide gezien op het middenveld vandaag..
maar blijf vooral denken dat het mogelijk is![]()
Louis van Gaal was op het WK daar al achter gekomen....die zetten een vechter als Kuijt op alle plekken neer en ging rustig met 5 verdedigers spelen....
Blijf geloven in sprookjesvoetbal
Systeem maakt niet zoveel uit, gaat vooral om intentie hè. Het halsstarrig vasthouden aan een systeem als je de spelers er niet voor hebt is ook kutquote:Op zondag 3 september 2017 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
442 mag tegenwoordig weer
kijk naar Real
Fappen doe ik al tijden niet meerquote:Op zondag 3 september 2017 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Italiaan en resultaatvoetbalfapper komt bij je naar boven.
Ik weet echt niet waar jij naar zit te kijken af en toe hoor...maar het is allemaal andersom.....quote:Op zondag 3 september 2017 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die toernooien missen we vooral omdat Nederland zich steeds meer ging focussen op fysiek en harde werkers ipv creatieve, technische voetballers. En op het WK werden we derde vooral door nog een creatieve speler uit een eerdere periode, zolang die wegvallen blijft er niks over blijkt.
Techniek en goed voetballen is de basis. Fysieke kenmerken en mentale kwaliteiten zijn ook belangrijk maar secundairquote:Op zondag 3 september 2017 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar jij naar zit te kijken af en toe hoor...maar het is allemaal andersom.....
teveel mooi weer voetballers en te weinig knokkers ook onder danny blind .......
We moeten zogenaamd onze eigen identiteit behouden....
totaalvoetbal![]()
De rest van europa heeft zich fysiek doorontwikkeld en Nederland trekt overal de benen voor terug
We verliezen de strijd op het fysieke vlak
Je moet eerst keihard knokken en van daaruit ga je technische kwaliteiten gebruiken.....niet andersom......
quote:Op zondag 3 september 2017 17:33 schreef JanCees het volgende:
Die toef van Vilhenadie kan je toch niet serieus nemen zo
MAD!quote:Op zondag 3 september 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Techniek en goed voetballen is de basis. Fysieke kenmerken en mentale kwaliteiten zijn ook belangrijk maar secundair
wij willen robert muhrenquote:
Promes in de spits en Depay op linksquote:Op zondag 3 september 2017 17:38 schreef Groby het volgende:
Janssen zit elke bondscoach af te zuigen ofzo? Dost aub
Gewoon lachend op de tribune die clown...quote:
Lekker een wijntje te nippenquote:Op zondag 3 september 2017 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gewoon lachend op de tribune die clown...
deze chaos is door hem ontstaan
deze man leg ik zo om...laat maar komenquote:
Muah het probleem zit wel dieper ook maar Blind is incompetent ja.quote:Op zondag 3 september 2017 17:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Gewoon lachend op de tribune die clown...
deze chaos is door hem ontstaan
Haha dat is waar jaquote:Op zondag 3 september 2017 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ons gras naar de klote voor wat interland geneuzel zeker?
Rot op.
Fascinerende fotoquote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Alles komt goed. Deze drie zijn erbij.
Knap om drie van zulke debielen op 1 foto te krijgenquote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bijzonder trioquote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou toch verwachten dat Barney met zijn bankrekening niet meer in Wibra kleding hoeft te lopen.quote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De 3 meest willekeurige BNers bij elkaarquote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
hij wil zijn buik verbergen in de arenaquote:Op zondag 3 september 2017 17:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat Barney met zijn bankrekening niet meer in Wibra kleding hoeft te lopen.
Voor wie, er zit toch nooit iemand in dat stadion?quote:Op zondag 3 september 2017 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij wil zijn buik verbergen in de arena
Cillessen; Tete, De Vrij, Hoedt, Blind; Vilhena, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Janssen, Robben.quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Door mensen zoals jij betaal ik meer zorgpremie lulquote:Op zondag 3 september 2017 17:51 schreef franklop het volgende:
Pizza in de oven. Ik ben klaar voor 90 minuten genot.
Wat voor pizzaquote:Op zondag 3 september 2017 17:51 schreef franklop het volgende:
varken.quote:Op zondag 3 september 2017 17:51 schreef franklop het volgende:
Alweer Janssen en Cillessenquote:Op zondag 3 september 2017 17:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Cillessen; Tete, De Vrij, Hoedt, Blind; Vilhena, Wijnaldum, Pröpper; Promes, Janssen, Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |