Systeem maakt niet zoveel uit, gaat vooral om intentie hè. Het halsstarrig vasthouden aan een systeem als je de spelers er niet voor hebt is ook kutquote:Op zondag 3 september 2017 17:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
442 mag tegenwoordig weer
kijk naar Real

Fappen doe ik al tijden niet meerquote:Op zondag 3 september 2017 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Italiaan en resultaatvoetbalfapper komt bij je naar boven.

Ik weet echt niet waar jij naar zit te kijken af en toe hoor...maar het is allemaal andersom.....quote:Op zondag 3 september 2017 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die toernooien missen we vooral omdat Nederland zich steeds meer ging focussen op fysiek en harde werkers ipv creatieve, technische voetballers. En op het WK werden we derde vooral door nog een creatieve speler uit een eerdere periode, zolang die wegvallen blijft er niks over blijkt.

Techniek en goed voetballen is de basis. Fysieke kenmerken en mentale kwaliteiten zijn ook belangrijk maar secundairquote:Op zondag 3 september 2017 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar jij naar zit te kijken af en toe hoor...maar het is allemaal andersom.....
teveel mooi weer voetballers en te weinig knokkers ook onder danny blind .......
We moeten zogenaamd onze eigen identiteit behouden....
totaalvoetbal![]()
De rest van europa heeft zich fysiek doorontwikkeld en Nederland trekt overal de benen voor terug
We verliezen de strijd op het fysieke vlak
Je moet eerst keihard knokken en van daaruit ga je technische kwaliteiten gebruiken.....niet andersom......

quote:Op zondag 3 september 2017 17:33 schreef JanCees het volgende:
Die toef van Vilhenadie kan je toch niet serieus nemen zo

MAD!quote:Op zondag 3 september 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Techniek en goed voetballen is de basis. Fysieke kenmerken en mentale kwaliteiten zijn ook belangrijk maar secundair

wij willen robert muhrenquote:

Promes in de spits en Depay op linksquote:Op zondag 3 september 2017 17:38 schreef Groby het volgende:
Janssen zit elke bondscoach af te zuigen ofzo? Dost aub

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |