anders komt het in de war met HHBquote:Op zondag 3 september 2017 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan klopt de OP niet.
Neemt niet weg dat het een aids tijd blijft.
hhb?quote:Op zondag 3 september 2017 11:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
anders komt het in de war met HHB
Arena is ook een waardeloos stadion. Feyenoord wint er ook al nooitquote:Op zondag 3 september 2017 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Als je vanavond niet met 5-0 wint ben je kansloos op het eind van de kwalificatie
Het doelsaldo kan doorslaggevend zijn dus er moet tot het eind gegaan worden...
Ben benieuwd of ze het kunnen.....
Deze wedstrijd had beter in de kuip gespeeld moeten worden...
onbgrijpelijk......
18u is toch een hele gangbare tijd? Bekerfinale is ook altijd zo laat volgens mij.quote:Op zondag 3 september 2017 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
17.45 de aftrap al? Wat een kut tijd
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 03-09-2017 om 10:35:26💰 | Een nationale ramp voltrekt zich voor onze ogen. Steun onze jongens op Giro 4-4-2. Jij geeft toch ook? #nedbul… https://t.co/ZiZZpJStld reageer retweet
ik zie hierin al een hele grap voor op Twitterquote:Op zondag 3 september 2017 12:08 schreef poederbrief het volgende:
[..]
Heel Holland bakt er niks van.
Nederlagen van Zweden en IJsland bedoel je?quote:Op zondag 3 september 2017 12:20 schreef Columbiafan het volgende:
Alles wat Nederland niet zelf in de hand heeft valt wel de goede kant op zeg
Klopt ja, dat soort mazzel moet je altijd benutten. Ik geloof er echt in.quote:Op zondag 3 september 2017 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederlagen van Zweden en IJsland bedoel je?
Nou dat sluit ik deze wedstrijd niet uit, maar waar dat optismisme van o.a. vd Gijp op gebaseerd is, is mij een raadsel.quote:
Nemen we Van der Gijp serieus dan?quote:Op zondag 3 september 2017 13:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nou dat sluit ik deze wedstrijd niet uit, maar waar dat optismisme van o.a. vd Gijp op gebaseerd is, is mij een raadsel.
We moeten de 3 resterende wedstrijden winnen, en in het onwaarschijnlijke geval als dat gebeurt is er misschien ook nog de doelsaldo problematiek met Zweden, dan hopen om niet de slechtste nr. 2 te zijn en als ook dat meezit nog playoffs tegen mogelijk Portugal of Italië. De kans dat dit allemaal goed valt is <1%
Ik wel.quote:Op zondag 3 september 2017 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nemen we Van der Gijp serieus dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |