SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 03-09-2017 09:24:53 ]
quote:Directeur Jan de Jong vertrekt bij de NOS en wordt de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord. De Jong volgt per 1 november Eric Gudde op, die begin juni aankondigde te zullen stoppen.
"Na ruim 24 jaar NOS sta ik uiteraard niet te boek als een jobhopper", zegt De Jong over zijn beslissing. "Ik had er met veel plezier nog jaren kunnen werken, want ik heb ernstig last van clubtrouw. Maar deze kans is uniek."
De Jong (50) werkt sinds 1993 bij de NOS. De afgelopen 12,5 jaar maakte hij deel uit van de directie van de omroep, de laatste 7 jaar als algemeen directeur.
"Iedereen die mij kent, kent mijn enorme fascinatie voor topsport en voor Feyenoord", zegt De Jong. Hij wil met de club weer structureel in de top van het voetbal komen, met zoveel mogelijk spelers uit de eigen jeugdopleiding.
Ambitie
Volgens Feyenoord sluit De Jong naadloos aan bij de ambities van de club. "Hij heeft jarenlange ervaring in het leiden van een complexe organisatie", zegt Gerard Hoetmer van de raad van commissarissen. Volgens hem heeft De Jong een grote kennis van de sport- en voetbalwereld, met de bijbehorende relaties en netwerken.
"Feyenoord heeft een prachtige toekomst voor zich", meent De Jong. "Daar wil ik met mijn kennis en ervaring de komende jaren mijn steentje aan bijdragen."
Valt wel mee. Hij komt uit Delft.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat wordt wat, een links Gutmensch die door Rotterdam Zuid moet rijden.
Hoezo eng dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:14 schreef Slobeend het volgende:
Jan de Jong is een enge man. Prima match met Van Geel dus.
Lijkt me een uitstekende kandidaatquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:23 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/jandejong/status/241214483941425152
Liedeje
Maak dat eens concreet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Enge teksten over beleid van de NOS.
Dus hij heeftde pest aan de neuzen en zuipt. Weer eens wat anders dan kantoorklerk Gudde.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:23 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/jandejong/status/241214483941425152
Liedeje
Zeg niet dat hij niet geschikt is, maar alleen dat hij wat glad overkomt en soms raar commentaar had bij beleid NOS. Weet geen concrete voorbeelden meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maak dat eens concreet?
Op het eerste gezicht lijkt me dit een prima algemeen directeur.
Het is wel vaag. Maar hij lijkt inderdaad wat te veel op de vader van Toivonen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeg niet dat hij niet geschikt is, maar alleen dat hij wat glad overkomt en soms raar commentaar had bij beleid NOS. Weet geen concrete voorbeelden meer.
Ongetwijfeld is het al zo ver bij FRFC1908 en Lunatic news.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:30 schreef bamibij het volgende:
Benieuwd hoelang het duurt voor twitterende supporters zich tegen hem gaan keren.
I see what you did therequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
LN is zo goed als offline. Geen forum meer, en bijna geen nieuws ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is het al zo ver bij FRFC1908 en Lunatic news.
Ook op Fr12 krijgt hij van het merendeel het nadeel van de twijfel.
Vraag me altijd af waarom hij zijn gezicht met schuurpapier scheert.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:40 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel is ook ENG maar doet het uitstekend.
Die had vroeger de krentenbaardquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom hij zijn gezicht met schuurpapier scheert.
Ook gelijk #exitKoevermans. Er valt zoveel meer uit te halen dan nu wordt gedaan. En die nieuwe hoofdsponsor is kut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:39 schreef Caland het volgende:
Jan de Jong wil meer openheid, meer uitleg en minder verstoppertje naar de pers toe. Waarvan akte. #feyenoord #nos #transfernieuws
#exitSalomon
Ja Koevermans vind ik ook echt een underachiever. Weg met hem.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ook gelijk #exitKoevermans. Er valt zoveel meer uit te halen dan nu wordt gedaan. En die nieuwe hoofdsponsor is kut.
Snel verkopen, hebben nog een paar uur.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Larsson na 66 minuten al gewisseld in de wedstrijd tegen Jong NAC.
Weet de reden van de wissel niet, maar dat klinkt niet hoopgevend.
Haha, nee maar zou erop kunnen duiden dat hij conditioneel nog minder ver is dan gedacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snel verkopen, hebben nog een paar uur.
Dat laatst sowieso. En denk idd dat hij nog geen wedstrijd kan volspelen. Speelt het 2e volgende week ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, nee maar zou erop kunnen duiden dat hij conditioneel nog minder ver is dan gedacht.
Dat zou niet best zijn.
Ook als hij gewisseld is omdat hij vandaag niet voldeed is dat niet best trouwens, tegen jong fucking NAC.
Maar misschien moet ik deze wedstrijdjes niet te serieus nemen allemaal.
Nee, maandag 11 september pas weer. Thuis tegen de reserves van SC Heerenveen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatst sowieso. En denk idd dat hij nog geen wedstrijd kan volspelen. Speelt het 2e volgende week ook?
Jammer. Nouja, bankje tegen Heracles, invalbeurtjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maandag 11 september pas weer. Thuis tegen de reserves van SC Heerenveen.
Lijkt me zeer waarschijnlijk ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, nee maar zou erop kunnen duiden dat hij conditioneel nog minder ver is dan gedacht.
Dat zou niet best zijn.
Ook als hij gewisseld is omdat hij vandaag niet voldeed is dat niet best trouwens, tegen jong fucking NAC.
Maar misschien moet ik deze wedstrijdjes niet te serieus nemen allemaal.
Speelde niet goed volgens Dennis van Eersel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me zeer waarschijnlijk ja.
Janbeleid!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:12 schreef VanKuikeren het volgende:
Toch knap één uit drie tegen Heracles 2, Excelsior 2 en NAC 2.
Het was toch allang bekend dat die al een tijd individueel had getraind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Larsson na 66 minuten al gewisseld in de wedstrijd tegen Jong NAC.
Weet de reden van de wissel niet, maar dat klinkt niet hoopgevend.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:28 schreef Befbekje het volgende:
Komst Van Persie gaat niet door, derhalve gaat de Jørg deze transferperiode niet meer naar Real Betis of Fiorentina..
quote:
Heb je dit gemist?quote:De Jong (50) werkt sinds 1993 bij de NOS.
Ja de neus he, je ziet tog dat dat logo al ajx logo is wit root wit!!!!!. studio ajax!!!!111!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat precies heel erg?
Omdat de NOS een foute organisataie is zonder bestaansrecht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat precies heel erg?
Ah ja, dat maakt die man gelijk ongeschikt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat de NOS een foute organisataie is zonder bestaansrecht.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
(lol)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geestig zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef Scrummie het volgende:
Mevrouw Van Geel tegen meneer Van Geel:
"Kijk die andere clubs Mart, zo op de laatste transferdag."
[ afbeelding ]
Zit vanavond bij Jinek aan tafel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar het eerste uitgebreide artikel over de beste man, wie hij is, wat zijn kwaliteiten zijn, etc. Daar zal toch wel een VI journalistje mee bezig zijn.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zit vanavond bij Jinek aan tafel.
Normaal gesproken wel, maar m'n Mac is weg ter reparatie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:56 schreef MPC60 het volgende:
Is er hier iemand die een Kramer ui voor me kan maken want ik geloof er niet meer in.
Dan ga ik opzoek naar een aardappelmesje...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar m'n Mac is weg ter reparatie.
Van Persie komt niet meer nee, dus helaas
Straks een tweet van @Mkrabby, bod van 50 miljoen op Jorgensen...
Transfermarkt in Spanje is een dag langer open toch? Mogen ze dan ook een dag langer spelers uit Nederland halen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar m'n Mac is weg ter reparatie.
Van Persie komt niet meer nee, dus helaas
Straks een tweet van @Mkrabby, bod van 50 miljoen op Jorgensen...
Geloof het wel ja, Rusland nog langer dacht ik, maandje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Transfermarkt in Spanje is een dag langer open toch? Mogen ze dan ook een dag langer spelers uit Nederland halen?
Jinek.quote:
Mwua, vind haar echt niet verkeerd. Prima programma ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jinek.
Bij zo'n programma weet je dat er niets zinnigs uit gaat komen op wat algemene onzin na.
Hoe laat was dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Ik kwam Larsson vandaag volgens mij tegen op Zwolle Centraal. Hij liet mijn meid niet eens voorgaan, de trein in. Wat een kankerlul. Zie je meteen dat al die verhalen over dat het een 'naar ventje' is, waar blijken te zijn.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Ik kwam Larsson vandaag volgens mij tegen op Zwolle Centraal. Hij liet mijn meid niet eens voorgaan, de trein in. Wat een kankerlul. Zie je meteen dat al die verhalen over dat het een 'naar ventje' is, waar blijken te zijn.
Schandalig, maar aangezien emancipatie niet helemaal je ding is, wat doet je chick midden op de dag op het treinstation? Is er geen buurtsuper in de buurt waar ze de boodschappen kan doen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Je hebt gewoon een lelijk wijf.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Vast zo'n vies dikke met van dat rood geverfde haarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een lelijk wijf.
Die zal vast met de trein gaan ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Eerste klasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zal vast met de trein gaan ja.
Komt goed over, al zal hij zichzelf nog even moeten inlezen in het stadionproject want 'een nieuw stadion is goedkoper dan renovatie' (!)quote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Komt goed over, al zal hij zichzelf nog even moeten inlezen in het stadion projrct want 'een nieuw stadion is goedkoper dan renovatie' (!)
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar want het is juist Feyenoord City waarbij de beramingen veel te optimistisch zijn. Onder andere verwachten ze dat er 5500 (!) supporters op de fiets gaan komen, 2,5 miljoen supporters jaarlijks naar de Kuip gaan (2,5 keer zo hoog als nu het geval is) en met rondleidingen willen ze 300000 personen per jaar trekken, evenveel als Barcelona ..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Sowieso relatief, maar misschien zelfs letterlijk doordat je erg veel kunstgrepen moet uithalen om bij een verbouwing dezelfde eisen te halen als nieuwbouw.
Vergeet niet dat al die Red de Kuip voorstellen nooit aan alle eisen voldeden en erg optimistisch werden ingeschat qua kosten, en dan druk ik mij nog mild uit.
Ik zie dit soort foute figuren liever niet bij Feyenoord, maar laten we hopen dat hij het goed gaat doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah ja, dat maakt die man gelijk ongeschikt.
Jammer dat Van Persie niet is gelukt maar al met al heeft Van Geel een kampioenswaardige selectie samengesteld. Prima gedaan dus.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat was dit een heerlijke transferzomer
Nee, dan ben jij duidelijk foutief geïnformeerd.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar want het is juist Feyenoord City waarbij de beramingen veel te optimistisch zijn. Onder andere verwachten ze dat er 5500 (!) supporters op de fiets gaan komen, 2,5 miljoen supporters jaarlijks naar de Kuip gaan (2,5 keer zo hoog als nu het geval is) en met rondleidingen willen ze 300000 personen per jaar trekken, evenveel als Barcelona ..
Nee dankje.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rtl.nl/video/acd04442-cd8a-42e1-a70e-8d52f597df50/
Uitgebreid interview met Gio door jawel, Linda de Mol.
Zal wel lekker over z'n oma en familie zijn gegaan gok ik zo.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:51 schreef Scrummie het volgende:
https://www.rtl.nl/video/acd04442-cd8a-42e1-a70e-8d52f597df50/
Uitgebreid interview met Gio door jawel, Linda de Mol.
Tot de eerste reclame over Feyenoord. Mooie beelden ook. Daarna wat je zegt ja.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zal wel lekker over z'n oma en familie zijn gegaan gok ik zo.
quote:Giovanni van Bronckhorst spreekt zijn oud-collega Lionel Messi nog steeds. Dat onthulde de Feyenoord-coach donderdag in Linda’s zomerweek.
Van Bronckhorst en Messi speelden samen bij FC Barcelona en wonnen samen de Champions League en de Spaanse competitie. „Dat schept een band die je nooit meer kwijtraakt.” Bovendien kon Gio het altijd ’goed met hem vinden’.
De oud-international is trots op al zijn sportieve prestaties. Hij is zelfs de succesvolste sporter ooit met Moluks bloed. „Het maakt mij sowieso trots om succesvol te zijn voor je club, voor je land, voor je familie, voor je vrienden, maar ook zeker voor je gemeenschap.” De Rotterdamse coach wil dan ook graag een keer naar de Molukken. Van Bronckhorst is ongekend populair in Indonesië. Hij moet er zelfs met bodyguards over straat. „Ik wil er nog wel graag naartoe. Ik heb tot nu toe weinig tijd gehad om daarheen te gaan. Ik wil daar ook niet één of twee weken naartoe, maar voor een langere periode. Het gaat nog wel gebeuren in de toekomst.”
Tot slot onthult Giovanni dat hij fan is van Justin Timberlake. „Hij kan zingen, hij kan dansen. Hij kan eigenlijk alles.” Vooral het nummer Can’t Stop the Feeling spreekt Van Bronckhorst aan. „In aanloop naar het kampioenschap had ik een motivatiefilmpje gemaakt met dat nummer”, aldus de coach. Hij hoopte zo zijn spelers erbovenop te krijgen na de teleurstelling van de verloren wedstrijd tegen Excelsior, een week daarvoor.
tele.nl
Heb je m weer hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2017 01:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Zal ik eens iets pessimistisch posten?
Ik bedacht me namelijk vanmorgen dat we momenteel weliswaar het beste uit de transferzomer zijn gekomen en dat we er zo goed voorstaan.
Rust in de tent, tevredenheid alom.
Maar volgende maand kan het weer totaal anders zijn.
Iedereen in mineur en ontevreden als we tegen die tijd bijvoorbeeld 5 of 6 punten onder PSV staan en met 0 punten in de Champions League.
Zouden we dan aan het kankeren zijn op het aankoopbeleid?
Wat ik er misschien wel mee wil zeggen is dat deze voorspoed heel onwerkelijk aanvoelt. Dit kan nooit lang blijven duren.
tis en blijft Feyenoord... dus het kan inderdaad nooit van lange duur zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2017 01:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik bedacht me namelijk vanmorgen dat we momenteel weliswaar het beste uit de transferzomer zijn gekomen en dat we er zo goed voorstaan.
Iedereen in mineur en ontevreden als we tegen die tijd bijvoorbeeld 5 of 6 punten onder PSV staan en met 0 punten in de Champions League.
Wat ik er misschien wel mee wil zeggen is dat deze voorspoed heel onwerkelijk aanvoelt. Dit kan nooit lang blijven duren.
Nou ja, die is alweer geblesseerd na dat half uur spelen gisteren.quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jammer dat Van Persie niet is gelukt maar al met al heeft Van Geel een kampioenswaardige selectie samengesteld. Prima gedaan dus.
Dan kankeren we gewoon op t feit dat de spelers kut spelen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 01:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens de meningen in het PSV-topic is het uitgesloten dat jullie 5 of 6 punten onder PSV komen te staan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 01:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Ligt een beetje aan de impact van Europees voetbal. Als je die midweekse wedstrijden niet zou hebben zou je ruim voor PSV én Ajax eindigen denk ik. Als alle clubs die wedstrijden zouden spelen pak je nog meer winst, want Feyenoord heeft de breedste selectie. Enige punt van zorgen is de spitspositie, die hebben Ajax en PSV breder bezet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens de meningen in het PSV-topic is het uitgesloten dat jullie 5 of 6 punten onder PSV komen te staan.
Maar bij PSV wel met enorme middelmaat.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de impact van Europees voetbal. Als je die midweekse wedstrijden niet zou hebben zou je ruim voor PSV én Ajax eindigen denk ik. Als alle clubs die wedstrijden zouden spelen pak je nog meer winst, want Feyenoord heeft de breedste selectie. Enige punt van zorgen is de spitspositie, die hebben Ajax en PSV breder bezet.
De Jong is echt geen middelmaat voor de eredivisie. De vraag is of zijn kwaliteiten nog boven water gaan komen in dit team en met deze trainer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar bij PSV wel met enorme middelmaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord is in de competitie nog niet echt getest maar het komt allemaal stabiel over..veel duelkracht en een verdediging die weinig weggeeft. Enige puntje waar ik even de kat uit de boom kijk zijn St Juste en Amrabat. In hoeverre zij het juiste niveau hebben is nog niet helemaal duidelijk. Ook Diks en Nieuwkoop zijn geen zekerheidjesquote:Op vrijdag 1 september 2017 01:07 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:43 schreef BadderHaring het volgende:
Even een flauw grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een flauw grapje.Leuke mop Badder, ga zo door jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:54 schreef MPC60 het volgende:
Vilhenna was een sprankje hoop in bange tijden bij dit oranje.
Vilhenatwitter:DesTaquito1 twitterde op donderdag 31-08-2017 om 22:32:04Lemar with his second goal of the night, just straight up jacking it from Lacazette #FRAPBS #WCQ2018 https://t.co/Z3Fq16LJqf reageer retweet
Even een flauw grapje.Jij bent echt een pretletter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Vilhena was gewoon net zo genant als de rest van Oranje. Wat een achterlijke kip zonder kop.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:25 schreef Bronson_ het volgende:
[..]Vilhenatwitter:DesTaquito1 twitterde op donderdag 31-08-2017 om 22:32:04Lemar with his second goal of the night, just straight up jacking it from Lacazette #FRAPBS #WCQ2018 https://t.co/Z3Fq16LJqf reageer retweet
![]()
Zulke domme keuzes maken ze bij de pupillen niet eens.
Leuk. Maar dit is het Feyenoord topic.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:38 schreef govie het volgende:
Als je dost niet in de spits opstelt, dan verdien je het als nederland om te verliezen.
Ergens hebben al die knvb coaches teveel banden met de topclubs, dat valt me al jaren op. Dan pakken ze vaak een 18 jarige spelers van een positie x voor positie y, terwijl minstens 25 spelers in de eredivisie zichzelf al hebben bewezen op die positie.
Als je dit soort zaken als hierboven blijft doen dan verdien je het ook gewoon niet. Er is duidelijk een hoger belang dan winst bij het nederlands elftal dat is al jaren zo. Blind had er ook een handje van.
Fuck it, als wordt gemeld dat vilhena net zo gegant was als de rest van oranje, dan is de discussie net iets breder.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk. Maar dit is het Feyenoord topic.
Oke bedankt Hansquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:38 schreef govie het volgende:
Als je dost niet in de spits opstelt, dan verdien je het als nederland om te verliezen.
Ergens hebben al die knvb coaches teveel banden met de topclubs, dat valt me al jaren op. Dan pakken ze vaak een 18 jarige spelers van een positie x voor positie y, terwijl minstens 25 spelers in de eredivisie zichzelf al hebben bewezen op die positie.
Als je dit soort zaken als hierboven blijft doen dan verdien je het ook gewoon niet. Er is duidelijk een hoger belang dan winst bij het nederlands elftal dat is al jaren zo. Blind had er ook een handje van.
ben ook niet zo kapot van hem maar gisteren was een beetje gif al genoeg om op te vallenquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vilhena was gewoon net zo genant als de rest van Oranje. Wat een achterlijke kip zonder kop.
Die zal ook echt nooit een microseconde nadenken voor hij de verkeerde kant opstuift.
Hij had gewoon die drie man in z'n rug moeten dekken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:25 schreef Bronson_ het volgende:
[..]Vilhenatwitter:DesTaquito1 twitterde op donderdag 31-08-2017 om 22:32:04Lemar with his second goal of the night, just straight up jacking it from Lacazette #FRAPBS #WCQ2018 https://t.co/Z3Fq16LJqf reageer retweet
![]()
Zulke domme keuzes maken ze bij de pupillen niet eens.
Vooral niet beginnen over die zes(!) andere NLse spelers die niet eens moeite doen terug te lopenquote:Op vrijdag 1 september 2017 10:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vilhena was gewoon net zo genant als de rest van Oranje. Wat een achterlijke kip zonder kop.
Die zal ook echt nooit een microseconde nadenken voor hij de verkeerde kant opstuift.
Stabiel? Oogt juist fragiel achterin. Tegen Willem II bijv. had je net zo makkelijk al binnen 5 minuten achter gestaan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord is in de competitie nog niet echt getest maar het komt allemaal stabiel over..veel duelkracht en een verdediging die weinig weggeeft. Enige puntje waar ik even de kat uit de boom kijk zijn St Juste en Amrabat. In hoeverre zij het juiste niveau hebben is nog niet helemaal duidelijk. Ook Diks en Nieuwkoop zijn geen zekerheidjes
Nu 2 interviews en de persco gezien. Hij zegt wel vaak hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Zelf nog niet gezien want op werk, maar hij heeft in elk geval een hoofd om een heerlijke hekel aan te krijgen op den duur
Op den duur? Ik kan die kop nu al niet uitstaanquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Zelf nog niet gezien want op werk, maar hij heeft in elk geval een hoofd om een heerlijke hekel aan te krijgen op den duur
Hij krijgt natuurlijk ook veelal dezelfde vragen. Het zou verontrustend zijn als hij daar steeds andere antwoorden op gaf.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu 2 interviews en de persco gezien. Hij zegt wel vaak hetzelfde.
Ja dat is echt heel erg belangrijk!!quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:20 schreef De_Pel het volgende:
In ieder geval is hij maatjes met Van Hanegem. Als Willem enigszins in ere wordt hersteld is hij tenminste al goed op weg.
Vind hem wel goeie indruk maken eigenlijk hoe hij de media te woord staat.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Kost nogal wat als je het goed wilt doen en wat levert het op?quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:57 schreef Maastoren het volgende:
Vind dat Feyenoord zich wel mag ontwikkelen op het gebied van media. Ontwikkel een platform voor eigen aanhang.Extra beelden van trainingen. Reportages nieuwe spelers etc. Engelse clubs bijv. zijn daar veel verder in.
Feyenoord TV dan maar he.. Tevens een leuk feitje. Feyenoord was tevens de eerste Nederlandse Club, die club TV had in Nederland.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:57 schreef Maastoren het volgende:
Vind dat Feyenoord zich wel mag ontwikkelen op het gebied van media. Ontwikkel een platform voor eigen aanhang.Extra beelden van trainingen. Reportages nieuwe spelers etc. Engelse clubs bijv. zijn daar veel verder in.
Er lopen toch al constant van die Feyenoord media gasten mee? Nou die heb je al, nu alleen nog een paar extra pagina's maken op je website.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kost nogal wat als je het goed wilt doen en wat levert het op?
En dezequote:Op vrijdag 1 september 2017 15:46 schreef Slobeend het volgende:
Prima fragmenten, samenvattingen en volledige wedstrijden op dit kanaaltje
https://www.youtube.com/channel/UCP9Ba0jYwr_1GIwqkyLW8iA
Zoals deze
quote:
Je zou het alleen voor Legioen leden kunnen maken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kost nogal wat als je het goed wilt doen en wat levert het op?
Staat Larsson er wel op?quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is al genomen! Zag hem in laatste programmaboekje vs Willem II staan iig
Oke, kan hem online nog niet vinden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is al genomen! Zag hem in laatste programmaboekje vs Willem II staan iig
quote:De trainer van Feyenoord is belangrijker dan de directeur'
Gaat Jan de Jong (50) bij Feyenoord beginnen aan zijn laatste baan? ,,Wat mij betreft wel’’, sprak de man die Eric Gudde per 1 november gaat opvolgen als algemeen directeur van de landskampioen vandaag bij zijn presentatie in de Kuip
,Ik sta niet bekend als een jobhopper. De afgelopen 24 jaar heb ik één werkgever gehad. Ik ben hier niet gekomen om volgende maand of over twee jaar weer weg te zijn. Ik ga er uiteindelijk niet zelf over hoe lang ik hier mag zitten. Ik moet ook presteren. Maar wat mij betreft zit ik hier voor een langere periode.’’
De Jong, nu nog directeur bij de NOS, gaat bij Feyenoord dus normaal gesproken de overgang naar een nieuw stadion meemaken. Al verwacht hij dat de club zeker nog vijf, zes jaar in de Kuip zal spelen. ,,Het is echt een ingewikkeld dossier. Ik heb een Nijntje-cursus Teleac gehad van het nieuwe stadion, maar ik weet daar nog lang niet voldoende van. Als Feyenoord definitief de aansluiting wil hebben met de top van Nederland, dan zullen we me elkaar een stap moeten maken. En het lijkt er heel erg op dat je daar een ander onderkomen voor nodig hebt.’’
De geboren Delftenaar stelde zich bij zijn eerste optreden in de Kuip bescheiden op. ,,Ik weet nog lang niet alles’’, aldus De Jong, die naar eigen zeggen staat voor ‘coachend leiderschap’ en in de eerste plaats wil faciliteren. ,,Van mij zul je geen uitspraken horen over de opstelling van Feyenoord. De belangrijkste man van deze voetbalorganisatie is de trainer van het eerste. De spelers en de technisch directeur zijn ook belangrijker dan de algemeen directeur.’’
Rol
© ANP
In het snel veranderende medialandschap verwacht De Jong, vader van de spits van ADO Onder-12, gezien zijn achtergrond een rol te kunnen spelen. Maar zijn hart ligt bij de jeugdopleiding. ,,Dat vind ik het allermooiste. Al was het maar omdat ik zelf een zoon heb die in een jeugdopleiding rondloopt, maar dan bij ADO Den Haag. Dus ik zie al die jongetjes die een droom hebben.’’
Zijn eigen droom is dat het eerste elftal van Feyenoord in de toekomst voor de helft uit zelf opgeleide spelers bestaat. ,,Of dat te realiseren is, weet je niet. Maar je moet iets te dromen hebben. Feyenoord zal het in de toekomst meer en meer moeten hebben van de eigen jeugdopleiding.’’
Na zijn rondje langs de media zoekt De Jong vanaf vandaag de luwte weer op. ,,Ik wil open en transparant zijn, maar dat gaat even duren. Ik moet gewoon heel veel kennis opdoen. Ik ga de maand september en oktober gebruiken om kopjes koffie te drinken in het Maasgebouw. En ik ga veel tijd doorbrengen met Eric Gudde."
ad.nl
quote:De trainer van Feyenoord is belangrijker dan de directeur'
Blijft mooi hoe de hele bank het veld op sprint na de 1-0.quote:Op vrijdag 1 september 2017 15:46 schreef Slobeend het volgende:
Prima fragmenten, samenvattingen en volledige wedstrijden op dit kanaaltje
Zoals deze
Wat een topspitsquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
https://imgtc.com/w/jyonT2w
Wereldkool van De Jorg voor Denemarken.
Viert daar uitgebreider zijn kool dan bij Feyenoordquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
https://imgtc.com/w/jyonT2w
Wereldkool van De Jorg voor Denemarken.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Viert daar uitgebreider zijn kool dan bij Feyenoord
Eindelijk een keer goed spel, of wat?quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:55 schreef fukforce het volgende:
Als Gio dit jaar niet de dubbel op zijn minst pakt dan mag hij van mij oprotten![]()
Ik wil wel progressie zien ten opzichte vanhet vorige seizoen
Eerste prijs van het seizoen is al binnen johquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:55 schreef fukforce het volgende:
Als Gio dit jaar niet de dubbel op zijn minst pakt dan mag hij van mij oprotten![]()
Ik wil wel progressie zien ten opzichte vanhet vorige seizoen
Die telt niet man is het zelfde als winnen met 10-0 tijdens eens oefenwedstrijd tegen Top Ossquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste prijs van het seizoen is al binnen joh
Trebletje alles
De kans is dan aanwezig dat het Maas gebouw weer wordt bestormdquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:13 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord gaat heel veel punten verspelen na de Europese wedstrijden. Gaat hooguit een tweede of derde plaats worden, jongens.
Binnenkort Heracles Herácles uit, dat schijnt een enorm lastig potje te zijn. Zelfs zonder een Europees programma.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:13 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord gaat heel veel punten verspelen na de Europese wedstrijden. Gaat hooguit een tweede of derde plaats worden, jongens.
Nu Armenteros weg is niet meer. Pure competitievervalsing.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnenkort Heracles Herácles uit, dat schijnt een enorm lastig potje te zijn. Zelfs zonder een Europees programma.
Ja. Doe de groeten aan die vijfenveertig jarige Kurt Cobain.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:15 schreef fukforce het volgende:
[..]
De kans is dan aanwezig dat het Maas gebouw weer wordt bestormd
Die speelde tegen Ajax ook niet Hans.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nu Armenteros weg is niet meer. Pure competitievervalsing.
Maakte hij toen nog deel uit van die club of niet? Zweeds international. Een land dat boven Nederland staat. Hans?!quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelde tegen Ajax ook niet Hans.
Stond naderhand nog mee te juichen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maakte hij toen nog deel uit van die club of niet? Zweeds international. Een land dat boven Nederland staat. Hans?!
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 09:05 schreef hhh38 het volgende:
Passe-partout binnen
Ging verrassend soepel eigenlijk
quote:
Hier ook!quote:Op zaterdag 2 september 2017 09:05 schreef hhh38 het volgende:
Passe-partout binnen
Ging verrassend soepel eigenlijk
geschreven door 020 gekkie Spaan....quote:‘Hoe ver over de hill Sneijder is, werd aangetoond door Vilhena’
Lees meer op www.voetbalzone.nl
Volgens Spaan is Sneijder ver over zijn top heen en kwam hij donderdag in Parijs tekort tegenover zijn directe tegenstander. Zijn vervanger liet wat Spaan betreft wel zien hoe het moet. “Hoe ver over de hill Sneijder is, werd aangetoond door Vilhena, een voetballer in wording, die in elk geval Paul Pogba eens durfde aan te vallen en die de kracht en de energie had om te blaffen tegen Franse middenvelders.”
Net als vorig seizoen zeker?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:13 schreef Morendo het volgende:
klaas strikes againquote:Op zaterdag 2 september 2017 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Tony aardig goed spelen afgelopen donderdag,.,...hij kon er ook niets aan doen dat hij een paar malloten naast zich heeft lopen
ik denk dat hij een basisplaats krijgt morgen
twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 13:44:21Vilhena sowieso in de basis morgen tegen Bulgarije, verklapt Dick Advocaat alvast #nedbul https://t.co/bG0ZabxU6h reageer retweet
Meer dan 15 mln gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geschreven door 020 gekkie Spaan....
Vilhena is goed bezig.....nog een goed seizoentje en hij kan wel eens heeel veel geld gaan opleveren.....
Als je maar genoeg zegt zit er af en toe iets tussen wat inderdaad juist is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
klaas strikes againtwitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 13:44:21Vilhena sowieso in de basis morgen tegen Bulgarije, verklapt Dick Advocaat alvast #nedbul https://t.co/bG0ZabxU6h reageer retweet
30 miljoen voor een CL speler en bovendien international met een basisplaats.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Meer dan 15 mln gaat het niet worden.
Tonny wordt vaak onterecht bekritiseerd. Topspeler.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geschreven door 020 gekkie Spaan....
Vilhena is goed bezig.....nog een goed seizoentje en hij kan wel eens heeel veel geld gaan opleveren.....
Op de 1000 voorspellingen heeft hij er meestal wel een of twee goed..quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je maar genoeg zegt zit er af en toe iets tussen wat inderdaad juist is.
En dat mag benoemd worden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het met je eigen post eens bent.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:05 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat mag benoemd worden.
Klaasgod.
Altijd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het met je eigen post eens bent.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het met je eigen post eens bent.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:05 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat mag benoemd worden.
Klaasgod.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:02 schreef eight het volgende:
[..]
Op de 1000 voorspellingen heeft hij er meestal wel een of twee goed..
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
minimaal 18 miljoen plus bonussenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Meer dan 15 mln gaat het niet worden.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Rete spannend dit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
In de wandelgangen heb ik gehoord dat deze vandaag gepresenteerd wordt.
Regelmatig ook terecht. Als hij de bal nog iets meer het werk laat doen in plaats van te lopen ben ik overigens tevreden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tonny wordt vaak onterecht bekritiseerd. Topspeler.
Dansende Gio moet in de op.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
niemand komt aan mijn kampioensgifjes
degene die dat wel doet breek ik zijn vingers
Alleen jammer dat Vilhena 10 keer zo slecht is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tony basis speler bij oranje in de Davids rol.
Kan je dit onderbouwen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:41 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Vilhena 10 keer zo slecht is.
Zeer strak!quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij staat erin ouwe reus
Puik werk!
https://www.youtube.com/channel/UCP9Ba0jYwr_1GIwqkyLW8iAquote:Eredivisie zet archief met ruim 1000 video's op YouTube
De Eredivisie CV heeft samen met de clubs een archief op YouTube gelanceerd. In dit archief zijn ruim 1.000 hoogtepunten van de 53 (voormalige) Eredivisieclubs te bekijken, waaronder doelpunten, samenvattingen en zelfs live-wedstrijden.
Op vrijdag 1 september is het archief officieel gelanceerd bij het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum. In samenwerking met de Eredivisieclubs, ODMedia, Beeld en Geluid, de NOS en Google zijn ruim 1.000 memorabele momenten uit 60 jaar Eredivisie online gezet.
De beelden van de 18 huidige en 13 ex-Eredivisieclubs zijn gepubliceerd op 31 clubspecifieke archiefkanalen, waardoor fans eenvoudig de beelden van hun favoriete club kunnen bekijken. Het kanaal van Feyenoord is hieronder te vinden.
Nice!quote:Op zondag 3 september 2017 10:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
en https://www.youtube.com/channel/UCP9Ba0jYwr_1GIwqkyLW8iA/videos
Hier zit veel moois tussen![]()
Ook genoeg materiaal voor wat toffe gifjes.
1 pagina terugquote:Op zondag 3 september 2017 10:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit is wel nice zeg!quote:Op zondag 3 september 2017 10:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stond die microfoon nou gewoon uit?quote:Op zondag 3 september 2017 12:01 schreef WethouderHekking het volgende:
In 1999 had Lee Towers nog een grote concurrent![]()
Hij had niet zoveel stem. Wel mooi hoe hij er van genoot.quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 11:56 schreef Oldground het volgende:
Thanks guys!![]()
Ik zal die aanpassingen er nog wel inzetten met evt. CL en bekerprogramma (speeldata) er ook in.
Heerlijke samenvattingquote:Op zondag 3 september 2017 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
1 pagina terug.
Deze is behoorlijk vermakelijk
Lekker gewerkt pik.quote:Op zondag 3 september 2017 11:56 schreef Oldground het volgende:
Thanks guys!![]()
Ik zal die aanpassingen er nog wel inzetten met evt. CL en bekerprogramma (speeldata) er ook in.
Kan je mij dan nog even op VV zetten?quote:Op zondag 3 september 2017 11:56 schreef Oldground het volgende:
Thanks guys!![]()
quote:Op zondag 3 september 2017 12:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij had niet zoveel stem. Wel mooi hoe hij er van genoot.
En is dat nou de nieuwe directeur op 4.13 ?
En met die Andre Rieu achtige hoempapa zooi hoeven ze tegenwoordig ook niet meer aan te komen. Dat doen ze maar bij Oranje. Jalalalala![]()
quote:Op zondag 3 september 2017 10:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik kan dit wel terug blijven kijken. Die eerste 2 minuten
Hier lijkt ie net een popquote:Op zondag 3 september 2017 14:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouw aan z'n werkgever, club en kapsel.
wat een heerlijke spelers waren toen onze buitenspelers...taument en blinkerquote:Op zondag 3 september 2017 15:07 schreef Divje het volgende:
![]()
Zoveel mooie verhalen gehoord van Groningen supporters die hier bij waren, is het eerste wat ze opnoemen als ik zeg dat Feyenoord m'n club is
Wat gaaf!!quote:Op zondag 3 september 2017 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hele toffe OP nice! EN IK STA ER IN OMG
Ja ja, een plekje in een echt stadion. Daar mag jij alleen maar van dromen.quote:
Vond je het niet imponerend dan, de manier waarop Oranje vanavond in die imposante voetbaltempel werd ondersteund?quote:Op zondag 3 september 2017 20:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja ja, een plekje in een echt stadion. Daar mag jij alleen maar van dromen.
Blij dat ik hiervoor feyenoord voor heb mogen missenquote:Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond je het niet imponerend dan, de manier waarop Oranje vanavond in die imposante voetbaltempel werd ondersteund?
Heb hem ergens online gevonden, kan hem je wel sturen?quote:Op zondag 3 september 2017 21:50 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand de originele foto van de bovenste foto van de OP in groot formaat? Mooie foto.
Zelfs de bank sprintte naar kuijt, hebben ze mog mazzel denk ik.quote:
Wie schrijft er een 16-jarig jochie af dan?quote:Op zondag 3 september 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Daarom moet je een Toure niet te snel afschrijven ......
Ik had hier al wat domme post gelezen over zijn debuut......quote:Op zondag 3 september 2017 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie schrijft er een 16-jarig jochie af dan?
Dat het niet zo'n goed debuut was, is wel een feit. Maar de knul is 16 en alle ballen gooiden ze die eerste 5 minuten op hem.quote:Op maandag 4 september 2017 05:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had hier al wat domme post gelezen over zijn debuut......
#UEFAMAFIAquote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik blijf het achterlijk vinden dat er 2 uitwedstrijden tussen de eerste CL wedstrijd zitten. Ook nog eens PSV uit. Nog een gelukje dat je niet eerst uit naar Sjaktar moet.
Wat een onzin.quote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik blijf het achterlijk vinden dat er 2 uitwedstrijden tussen de eerste CL wedstrijd zitten. Ook nog eens PSV uit. Nog een gelukje dat je niet eerst uit naar Sjaktar moet.
Komt spuit 11 weer, nee daar verplaatsen ze ze gewoon wedstrijden.quote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Lekker hoor, die klaag en zeik cultuur in het Nederlandse voetbal. Dit soort geklaag hoor je nooit uit landen met een nóg drukker programma.
quote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Gaat niet om de CL, gaat erom dat het niveau al draak is vaak hier in de Eredivisie en dan ga je een topper na een Europese wedstrijd plannen, wanneer PSV EL had gespeeld hadden die nog een dag minder rust gehad. Je wilt het niveau omhoog dan lijkt het mij dat je als Knvb zijnde daar op let.quote:
In Portugal bijvoorbeeld houden ze hier optimaal rekening mee. Sterker nog, ze stellen de speeldata pas vast nadat de CL/EL wedstrijden bekend zijn. Benfica en Sporting spelen bijvoorbeeld a.s. vrijdag al, omdat ze de dinsdag erop CL spelen.quote:Op maandag 4 september 2017 10:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gaat niet om de CL, gaat erom dat het niveau al draak is vaak hier in de Eredivisie en dan ga je een topper na een Europese wedstrijd plannen, wanneer PSV EL had gespeeld hadden die nog een dag minder rust gehad. Je wilt het niveau omhoog dan lijkt het mij dat je als Knvb zijnde daar op let.
In Engeland dan?quote:Op maandag 4 september 2017 10:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
In Portugal bijvoorbeeld houden ze hier optimaal rekening mee. Sterker nog, ze stellen de speeldata pas vast nadat de CL/EL wedstrijden bekend zijn. Benfica en Sporting spelen bijvoorbeeld a.s. vrijdag al, omdat ze de dinsdag erop CL spelen.
Huilen.quote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Jankzak. Die gaan we gewoon allebei winnen dus wat maakt het uitquote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
er zit wel wat in maar het is al jaren zo dat de KNVB nergens naar kijkt alleen had Feyenoord daar nooit last vanquote:
Ja, eens wel. In landen als Frankrijk wordt daar ook gewoon rekening mee gehouden.quote:Op maandag 4 september 2017 10:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gaat niet om de CL, gaat erom dat het niveau al draak is vaak hier in de Eredivisie en dan ga je een topper na een Europese wedstrijd plannen, wanneer PSV EL had gespeeld hadden die nog een dag minder rust gehad. Je wilt het niveau omhoog dan lijkt het mij dat je als Knvb zijnde daar op let.
Dat.quote:Op maandag 4 september 2017 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel wat in maar het is al jaren zo dat de KNVB nergens naar kijkt alleen had Feyenoord daar nooit last van
Dat maakt het niet ineens helemaal okay.quote:Op maandag 4 september 2017 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel wat in maar het is al jaren zo dat de KNVB nergens naar kijkt alleen had Feyenoord daar nooit last van
quote:Op maandag 4 september 2017 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens wel. In landen als Frankrijk wordt daar ook gewoon rekening mee gehouden.
Maar wees blij, als daar vorig seizoen rekening mee was gehouden was je niet kampioen geworden.
Fijn dat jij en GGMM jullie glazen bol beschikbaar stellen om de uitkomst te bepalen als de Europese wedstrijd níét plaats had gevonden.quote:Op maandag 4 september 2017 11:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan je wel weer de clown uithangen maar PSV won wel van Ajax na een europese wedstrijd.
Op GGMM happen we allang niet meer, dat is gewoon genieten.quote:
Ja dat heb jij wel effe lekker gedaan zeg.quote:Op maandag 4 september 2017 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op GGMM happen we allang niet meer, dat is gewoon genieten.
Duveldrinker is een beetje dom, zie je ook aan zijn gejank om de Europese planning. Die meent het nog echt ook. Dan is er niks mis mee om de zaken even recht te zetten
Fijn dat jij het ook zietquote:Op maandag 4 september 2017 11:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat heb jij wel effe lekker gedaan zeg.
timmmmmmmmmmmmmmm is fucking good bezig hier. Een echte held!quote:Op maandag 4 september 2017 11:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat heb jij wel effe lekker gedaan zeg.
Ajax speelde donderavond tegen Schalke en zondag tegen PSV, het was een armetierige wedstrijd met een vermoeid Ajax. Die weinige topwedstrijden die er gespeeld worden in de Eredivisie zou het wel fijn zijn dat je 2 frisse ploegen het veld in kan sturen. Uiteindelijk was dit ook wel het laatste zetje naar ons kampioenschap en heeft zeker invloed gehad op de kansen van Ajax die wedstrijd, zijn ook gewoon studies naar gedaan door Verheyen. Feyenoord heeft daar voordeel mee gehad en ben daar blij om, het kwartje kan nu wel eens de andere kant op gaan vallen nu zowel Ajax als PSV helemaal geen Europees spelen. Feyenoord heeft een leuke selectie maar wanneer een Jorgensen, El Ahmadi of een Haps wegvalt ben je gewoon de klos.quote:Op maandag 4 september 2017 11:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat jij en GGMM jullie glazen bol beschikbaar stellen om de uitkomst te bepalen als de Europese wedstrijd níét plaats had gevonden.
Volgens mij verliest Ajax wel vaker, niet alleen als ze Europees spelen. Beetje kortzichtig om dan te stellen dat Feyenoord kampioen is geworden door het Europese programma.
Laat vooral zien hoe mad en sad GGMM nog altijd is, die opmerking dus dat is dan wel weer genieten. Vandaar de reactie, nog altijd heerlijk
quote:Op maandag 4 september 2017 11:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat jij en GGMM jullie glazen bol beschikbaar stellen om de uitkomst te bepalen als de Europese wedstrijd níét plaats had gevonden.
Volgens mij verliest Ajax wel vaker, niet alleen als ze Europees spelen. Beetje kortzichtig om dan te stellen dat Feyenoord kampioen is geworden door het Europese programma.
Laat vooral zien hoe mad en sad GGMM nog altijd is, die opmerking dus dat is dan wel weer genieten. Vandaar de reactie, nog altijd heerlijk
quote:Op maandag 4 september 2017 11:41 schreef Haringkop het volgende:
Het is ook best ironisch ja, Feyenoord won gewoon uit bij PSV terwijl ze drie dagen daarvoor 1-0 wonnen van Manchester.
Uitzondering op de regel en beiden speelde Europees, kans is vrij groot dat 1 van de 2 wint.quote:Op maandag 4 september 2017 11:41 schreef Haringkop het volgende:
Het is ook best ironisch ja, Feyenoord won gewoon uit bij PSV terwijl ze drie dagen daarvoor 1-0 wonnen van Manchester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |