Laat geworden gister?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
compleet mislukt in england
Tuinkabouter voetbal
Clasie zou je nooit meer terug moeten willen als je een bepaald nivo nastreeft.
Wat is daar 'quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een genot als Tonny volgend jaar weg zou gaan en Clasie besluit om terug te keren bij Feyenoord omdat hij zijn Europese avontuur heeft gehad en hij me een figuur lijkt die eigenlijk gewoon in Nederland wil blijven wonen.
Dat je dan gewoon nog 6 of 7 jaar Clasie op je middenveld hebt lopen
Uitstekende middenvelder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat is daar '' aan? Clasie is toch helemaal niets bijzonders?
Klopt, maar noem 3 betere middenvelders die in de Eredivisie spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat is daar '' aan? Clasie is toch helemaal niets bijzonders?
Ik vind KEA en Vilhena nu allebei beter dan Clasie toen ie nog bij ons zat. Dat is alleen al bij de eigen club. De andere clubs zie ik niet vaak genoeg on daar zulke uitspraken over te doen maar een van ginkel, prpper, hendrix, ayoub, ziyech etc zullen er vast ook wel wat bij zitten die beter zijn dan Clasie toen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt, maar noem 3 betere middenvelders die in de Eredivisie spelen.
Waar slaat dit op.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Met El Ahmadi en Clasie op 1 middenveld krijg je weer dat eeuwige getik zonder diepgang. Zie Clasie alleen als vervanger van El Ahmadi, niet voor Vilhena.
Ja want volgens is wel een reus inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuinkabouter voetbal
Keihard gelachenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuinkabouter voetbal
Sorry, maar ik zie zowel El Ahmadi als Vilhena nooit de passjes geven die Clasie praktisch elke wedstrijd gaf. Het zijn gewoon andere spelers. En laten we ook realistisch zijn over El Ahmadi, voor ons een geweldige speler maar de goal komt ook niet van hem. Niet voor niets dat ook hij in het buitenland niet helemaal doorbrak. Als El Ahmadi straks niet meer de energie heeft om zoveel te lopen ben ik benieuwd wat er overblijft qua spel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind KEA en Vilhena nu allebei beter dan Clasie toen ie nog bij ons zat. Dat is alleen al bij de eigen club. De andere clubs zie ik niet vaak genoeg on daar zulke uitspraken over te doen maar een van ginkel, prpper, hendrix, ayoub, ziyech etc zullen er vast ook wel wat bij zitten die beter zijn dan Clasie toen.
Maar ik heb graag dat ie terug komt hoor. KEA gaat onvermijdelijk aftakelen en Vilhena gaat na dit seizoen weg en Clasie is dan een goede vervanger. Als hij stappen heeft gemaakt helemaal natuurlijk, wat ik al zei
El Ahmadi heeft een prima techniek. Met alleen die techniek is het een capabele middenvelder, met zijn loopvermogen en felheid is het een prima middenvelder dus ik geef je gelijk dat het dan minder gaat worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie zowel El Ahmadi als Vilhena nooit de passjes geven die Clasie praktisch elke wedstrijd gaf. Het zijn gewoon andere spelers. En laten we ook realistisch zijn over El Ahmadi, voor ons een geweldige speler maar de goal komt ook niet van hem. Niet voor niets dat ook hij in het buitenland niet helemaal doorbrak. Als El Ahmadi straks niet meer de energie heeft om zoveel te lopen ben ik benieuwd wat er overblijft qua spel.
Dit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Toch apart dat zo'n gozer als Elia ineens 10 keer zo goed word als ie weg is, en zo'n jongen als Clasie ineens 10 keer zo slecht.
Racisme, ik zeg het je.
Dat wordt wat, een links Gutmensch die door Rotterdam Zuid moet rijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik dacht dat er alleen Joden bij de NOS werkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |