Tegen FC Twente en Excelsior speelde Toornstra echt niet zo goed hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijgt een beetje Badder-trekjes die Caland.
Calandgodquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijgt een beetje Badder-trekjes die Caland.
Clasie als vervanger voor Toornstra? Wat heb jij gesnoven...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:52 schreef govie het volgende:
Ik zie toornstra nog wel weggekocht worden in de winterstop, kan je clasie voor terughalen maar ik ben daar geen voorstander van.
Elia... (en vooralsnog Boetius)quote:Als een speler on the way down is, dan is het vaak niet het goede moment om hem te halen.
Nee niet echt...quote:Dan zie ik liever een jeugdspeler de kans krijgen. Feyenoord heeft zat goede jeugd
Iemand met dezelfde kwaliteit als claasbaas ga je niet zomaar vinden hoor.quote:en anders kunnen altijd nog een jonge nederlander kopen voor de positie.
Van Persie komt alleen als Fenerbahce zijn contract ontbindt. En als dat gebeurt dan kan hij tekenen wanneer hij wil. Ook na de transferdeadline.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Het lijkt me echt sterk dat er morgen nog wat met van persie gaat gebeuren als nederland tegen frankrijk moet...lijkt me sterk dat van persie toestemming krijgt om morgen nog te onderhandelen of iets dergelijks van Advocaat....
Als het vandaag niet gebeurd kan je bijna gewoon shaken dat er nog wat gebeurd
Als fenerbahce zijn contract wil ontbinden zullen ze toch ook met van persie over moeten praten.....quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Persie komt alleen als Fenerbahce zijn contract ontbindt. En als dat gebeurt dan kan hij tekenen wanneer hij wil. Ook na de transferdeadline.
Eigenlijk is het scenario dat Fenerbahçe zijn contract afkoopt helemaal niet zo aantrekkelijk voor Fenerbahçe (tenzij ze echt héél graag van hem af willen).quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Persie komt alleen als Fenerbahce zijn contract ontbindt. En als dat gebeurt dan kan hij tekenen wanneer hij wil. Ook na de transferdeadline.
Het is heel simpel, ze komen morgen gewoon overeen dat beide partijen uit elkaar willen en verscheuren het contract. Sneijder scenario. De enige optie die tot overeenstemming kan leiden morgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het scenario dat Fenerbahçe zijn contract afkoopt helemaal niet zo aantrekkelijk voor Fenerbahçe (tenzij ze echt héél graag van hem af willen).
Dat kost Fenerbahçe zo'n 2 tot 3 miljoen denk ik? Daarmee besparen ze dus 'maar' 2 tot 3 miljoen.
Bovendien vertegenwoordigd van Persie gewoon nog een bepaalde transferwaarde. Als ze zijn contract afkopen laten ze bewust een paar miljoen lopen.
Dus misschien vinden ze het voor die beperkte besparing wel een prima speler voor op de bank en zijn ze van mening dat als van Persie zonodig weg wil hij zelf maar zijn contract moet afkopen.
Ik zie van Persie echter niet zo maar een paar miljoen afkoopsom betalen zonder dat dit gecompenseerd wordt.
Dit zou kunnen door een boel tekengeld namens Feyenoord, maar Feyenoord is weer niet bereid miljoenen uit te geven aan deze transfer. (Wat ik persoonlijk onbegrijpelijk vind; besteed 2 miljoen aan deze transfer en van Persie speelt komend seizoen gewoon in het Feyenoordshirt).
Afijn, ik snap wel dat het moeilijk rondkomt met deze instelling.
Als de informatie die we te horen krijgen hierover juist is althans.
Clasie ga weg manquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:43 schreef H.FR het volgende:
Dit jaar logisch om Clasie niet te halen. Als je volgend jaar de kans krijgt moet je er 100% voor gaan.
Dit.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die Clasie niet terug willen
Als El Ahmadi straks op zn retour gaat en Vilhena verkocht wordt mogen we blij zijn wanneer een bij Feyenoord bewezen sterkhouder en routinier terug wil komen.
Met El Ahmadi en Clasie op 1 middenveld krijg je weer dat eeuwige getik zonder diepgang. Zie Clasie alleen als vervanger van El Ahmadi, niet voor Vilhena.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
Als El Ahmadi straks op zn retour gaat en Vilhena verkocht wordt mogen we blij zijn wanneer een bij Feyenoord bewezen sterkhouder en routinier terug wil komen.
Whut. Clasie met El Ahmadi is nog steeds het beste duo op het middenveld dat ik in pakweg 15 jaar heb gezien. Jammer dat er meestal een koekenbakker voor stond.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Met El Ahmadi en Clasie op 1 middenveld krijg je weer dat eeuwige getik zonder diepgang. Zie Clasie alleen als vervanger van El Ahmadi, niet voor Vilhena.
Jens is een diesel, die moet eerst goed warmdraaien.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tegen FC Twente en Excelsior speelde Toornstra echt niet zo goed hoor.
"Je mag dan Lord Bendtner heten, wij hebben onze iegen Lord. Lord Nelom. "quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zullen deze twee bazen om lachen?
Of 'en toen zag ik dat die Veltman gewoon de aanvoerder was'quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
"Je mag dan Lord Bendtner heten, wij hebben onze iegen Lord. Lord Nelom. "
Mooi man. Die blijft samen met De Ligt ook gewoon lekker heel het jaar staan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 01:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Of 'en toen zag ik dat die Veltman gewoon de aanvoerder was'
compleet mislukt in englandquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
Jij hebt echt het geheugen van een garnaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
compleet mislukt in england
Tuinkabouter voetbal
Clasie zou je nooit meer terug moeten willen als je een bepaald nivo nastreeft.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuinkabouter voetbal
Laat geworden gister?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuinkabouter voetbal
Wat is daar 'quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een genot als Tonny volgend jaar weg zou gaan en Clasie besluit om terug te keren bij Feyenoord omdat hij zijn Europese avontuur heeft gehad en hij me een figuur lijkt die eigenlijk gewoon in Nederland wil blijven wonen.
Dat je dan gewoon nog 6 of 7 jaar Clasie op je middenveld hebt lopen
Uitstekende middenvelder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat is daar '' aan? Clasie is toch helemaal niets bijzonders?
Klopt, maar noem 3 betere middenvelders die in de Eredivisie spelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat is daar '' aan? Clasie is toch helemaal niets bijzonders?
Ik vind KEA en Vilhena nu allebei beter dan Clasie toen ie nog bij ons zat. Dat is alleen al bij de eigen club. De andere clubs zie ik niet vaak genoeg on daar zulke uitspraken over te doen maar een van ginkel, pröpper, hendrix, ayoub, ziyech etc zullen er vast ook wel wat bij zitten die beter zijn dan Clasie toen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt, maar noem 3 betere middenvelders die in de Eredivisie spelen.
Waar slaat dit op.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:49 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Met El Ahmadi en Clasie op 1 middenveld krijg je weer dat eeuwige getik zonder diepgang. Zie Clasie alleen als vervanger van El Ahmadi, niet voor Vilhena.
Ja want volgens is wel een reus inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuinkabouter voetbal
Keihard gelachenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Tuinkabouter voetbal
Sorry, maar ik zie zowel El Ahmadi als Vilhena nooit de passjes geven die Clasie praktisch elke wedstrijd gaf. Het zijn gewoon andere spelers. En laten we ook realistisch zijn over El Ahmadi, voor ons een geweldige speler maar de goal komt ook niet van hem. Niet voor niets dat ook hij in het buitenland niet helemaal doorbrak. Als El Ahmadi straks niet meer de energie heeft om zoveel te lopen ben ik benieuwd wat er overblijft qua spel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 07:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind KEA en Vilhena nu allebei beter dan Clasie toen ie nog bij ons zat. Dat is alleen al bij de eigen club. De andere clubs zie ik niet vaak genoeg on daar zulke uitspraken over te doen maar een van ginkel, pröpper, hendrix, ayoub, ziyech etc zullen er vast ook wel wat bij zitten die beter zijn dan Clasie toen.
Maar ik heb graag dat ie terug komt hoor. KEA gaat onvermijdelijk aftakelen en Vilhena gaat na dit seizoen weg en Clasie is dan een goede vervanger. Als hij stappen heeft gemaakt helemaal natuurlijk, wat ik al zei
El Ahmadi heeft een prima techniek. Met alleen die techniek is het een capabele middenvelder, met zijn loopvermogen en felheid is het een prima middenvelder dus ik geef je gelijk dat het dan minder gaat worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zie zowel El Ahmadi als Vilhena nooit de passjes geven die Clasie praktisch elke wedstrijd gaf. Het zijn gewoon andere spelers. En laten we ook realistisch zijn over El Ahmadi, voor ons een geweldige speler maar de goal komt ook niet van hem. Niet voor niets dat ook hij in het buitenland niet helemaal doorbrak. Als El Ahmadi straks niet meer de energie heeft om zoveel te lopen ben ik benieuwd wat er overblijft qua spel.
Dit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Toch apart dat zo'n gozer als Elia ineens 10 keer zo goed word als ie weg is, en zo'n jongen als Clasie ineens 10 keer zo slecht.
Racisme, ik zeg het je.
Dat wordt wat, een links Gutmensch die door Rotterdam Zuid moet rijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik dacht dat er alleen Joden bij de NOS werkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |