quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het met je eigen post eens bent.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:05 schreef Divje het volgende:
[..]
En dat mag benoemd worden.
Klaasgod.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:02 schreef eight het volgende:
[..]
Op de 1000 voorspellingen heeft hij er meestal wel een of twee goed..
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je maar genoeg zegt zit er af en toe iets tussen wat inderdaad juist is.
minimaal 18 miljoen plus bonussenquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Meer dan 15 mln gaat het niet worden.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Rete spannend dit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
In de wandelgangen heb ik gehoord dat deze vandaag gepresenteerd wordt.
Regelmatig ook terecht. Als hij de bal nog iets meer het werk laat doen in plaats van te lopen ben ik overigens tevreden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tonny wordt vaak onterecht bekritiseerd. Topspeler.
Dansende Gio moet in de op.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
niemand komt aan mijn kampioensgifjes
degene die dat wel doet breek ik zijn vingers
Alleen jammer dat Vilhena 10 keer zo slecht is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tony basis speler bij oranje in de Davids rol.
Kan je dit onderbouwen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 17:41 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Vilhena 10 keer zo slecht is.
Zeer strak!quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 09:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij staat erin ouwe reus
Puik werk!
https://www.youtube.com/channel/UCP9Ba0jYwr_1GIwqkyLW8iAquote:Eredivisie zet archief met ruim 1000 video's op YouTube
De Eredivisie CV heeft samen met de clubs een archief op YouTube gelanceerd. In dit archief zijn ruim 1.000 hoogtepunten van de 53 (voormalige) Eredivisieclubs te bekijken, waaronder doelpunten, samenvattingen en zelfs live-wedstrijden.
Op vrijdag 1 september is het archief officieel gelanceerd bij het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum. In samenwerking met de Eredivisieclubs, ODMedia, Beeld en Geluid, de NOS en Google zijn ruim 1.000 memorabele momenten uit 60 jaar Eredivisie online gezet.
De beelden van de 18 huidige en 13 ex-Eredivisieclubs zijn gepubliceerd op 31 clubspecifieke archiefkanalen, waardoor fans eenvoudig de beelden van hun favoriete club kunnen bekijken. Het kanaal van Feyenoord is hieronder te vinden.
Nice!quote:Op zondag 3 september 2017 10:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCP9Ba0jYwr_1GIwqkyLW8iA
en https://www.youtube.com/channel/UCP9Ba0jYwr_1GIwqkyLW8iA/videos
Hier zit veel moois tussen![]()
Ook genoeg materiaal voor wat toffe gifjes.
1 pagina terugquote:Op zondag 3 september 2017 10:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit is wel nice zeg!quote:Op zondag 3 september 2017 10:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stond die microfoon nou gewoon uit?quote:Op zondag 3 september 2017 12:01 schreef WethouderHekking het volgende:
In 1999 had Lee Towers nog een grote concurrent![]()
Hij had niet zoveel stem. Wel mooi hoe hij er van genoot.quote:
quote:Op zondag 3 september 2017 11:56 schreef Oldground het volgende:
Thanks guys!![]()
Ik zal die aanpassingen er nog wel inzetten met evt. CL en bekerprogramma (speeldata) er ook in.
Heerlijke samenvattingquote:Op zondag 3 september 2017 11:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
1 pagina terug.
Deze is behoorlijk vermakelijk
Lekker gewerkt pik.quote:Op zondag 3 september 2017 11:56 schreef Oldground het volgende:
Thanks guys!![]()
Ik zal die aanpassingen er nog wel inzetten met evt. CL en bekerprogramma (speeldata) er ook in.
Kan je mij dan nog even op VV zetten?quote:Op zondag 3 september 2017 11:56 schreef Oldground het volgende:
Thanks guys!![]()
quote:Op zondag 3 september 2017 12:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij had niet zoveel stem. Wel mooi hoe hij er van genoot.
En is dat nou de nieuwe directeur op 4.13 ?
En met die Andre Rieu achtige hoempapa zooi hoeven ze tegenwoordig ook niet meer aan te komen. Dat doen ze maar bij Oranje. Jalalalala![]()
quote:Op zondag 3 september 2017 10:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik kan dit wel terug blijven kijken. Die eerste 2 minuten
Hier lijkt ie net een popquote:Op zondag 3 september 2017 14:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouw aan z'n werkgever, club en kapsel.
wat een heerlijke spelers waren toen onze buitenspelers...taument en blinkerquote:Op zondag 3 september 2017 15:07 schreef Divje het volgende:
![]()
Zoveel mooie verhalen gehoord van Groningen supporters die hier bij waren, is het eerste wat ze opnoemen als ik zeg dat Feyenoord m'n club is
Wat gaaf!!quote:Op zondag 3 september 2017 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hele toffe OP nice! EN IK STA ER IN OMG
Ja ja, een plekje in een echt stadion. Daar mag jij alleen maar van dromen.quote:
Vond je het niet imponerend dan, de manier waarop Oranje vanavond in die imposante voetbaltempel werd ondersteund?quote:Op zondag 3 september 2017 20:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja ja, een plekje in een echt stadion. Daar mag jij alleen maar van dromen.
Blij dat ik hiervoor feyenoord voor heb mogen missenquote:Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond je het niet imponerend dan, de manier waarop Oranje vanavond in die imposante voetbaltempel werd ondersteund?
Heb hem ergens online gevonden, kan hem je wel sturen?quote:Op zondag 3 september 2017 21:50 schreef TC03 het volgende:
Heeft iemand de originele foto van de bovenste foto van de OP in groot formaat? Mooie foto.
Zelfs de bank sprintte naar kuijt, hebben ze mog mazzel denk ik.quote:
Wie schrijft er een 16-jarig jochie af dan?quote:Op zondag 3 september 2017 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Daarom moet je een Toure niet te snel afschrijven ......
Ik had hier al wat domme post gelezen over zijn debuut......quote:Op zondag 3 september 2017 23:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie schrijft er een 16-jarig jochie af dan?
Dat het niet zo'n goed debuut was, is wel een feit. Maar de knul is 16 en alle ballen gooiden ze die eerste 5 minuten op hem.quote:Op maandag 4 september 2017 05:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had hier al wat domme post gelezen over zijn debuut......
#UEFAMAFIAquote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik blijf het achterlijk vinden dat er 2 uitwedstrijden tussen de eerste CL wedstrijd zitten. Ook nog eens PSV uit. Nog een gelukje dat je niet eerst uit naar Sjaktar moet.
Wat een onzin.quote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik blijf het achterlijk vinden dat er 2 uitwedstrijden tussen de eerste CL wedstrijd zitten. Ook nog eens PSV uit. Nog een gelukje dat je niet eerst uit naar Sjaktar moet.
Komt spuit 11 weer, nee daar verplaatsen ze ze gewoon wedstrijden.quote:Op maandag 4 september 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Lekker hoor, die klaag en zeik cultuur in het Nederlandse voetbal. Dit soort geklaag hoor je nooit uit landen met een nóg drukker programma.
quote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Gaat niet om de CL, gaat erom dat het niveau al draak is vaak hier in de Eredivisie en dan ga je een topper na een Europese wedstrijd plannen, wanneer PSV EL had gespeeld hadden die nog een dag minder rust gehad. Je wilt het niveau omhoog dan lijkt het mij dat je als Knvb zijnde daar op let.quote:
In Portugal bijvoorbeeld houden ze hier optimaal rekening mee. Sterker nog, ze stellen de speeldata pas vast nadat de CL/EL wedstrijden bekend zijn. Benfica en Sporting spelen bijvoorbeeld a.s. vrijdag al, omdat ze de dinsdag erop CL spelen.quote:Op maandag 4 september 2017 10:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gaat niet om de CL, gaat erom dat het niveau al draak is vaak hier in de Eredivisie en dan ga je een topper na een Europese wedstrijd plannen, wanneer PSV EL had gespeeld hadden die nog een dag minder rust gehad. Je wilt het niveau omhoog dan lijkt het mij dat je als Knvb zijnde daar op let.
In Engeland dan?quote:Op maandag 4 september 2017 10:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
In Portugal bijvoorbeeld houden ze hier optimaal rekening mee. Sterker nog, ze stellen de speeldata pas vast nadat de CL/EL wedstrijden bekend zijn. Benfica en Sporting spelen bijvoorbeeld a.s. vrijdag al, omdat ze de dinsdag erop CL spelen.
Huilen.quote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Jankzak. Die gaan we gewoon allebei winnen dus wat maakt het uitquote:Op maandag 4 september 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:
er zit wel wat in maar het is al jaren zo dat de KNVB nergens naar kijkt alleen had Feyenoord daar nooit last vanquote:
Ja, eens wel. In landen als Frankrijk wordt daar ook gewoon rekening mee gehouden.quote:Op maandag 4 september 2017 10:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gaat niet om de CL, gaat erom dat het niveau al draak is vaak hier in de Eredivisie en dan ga je een topper na een Europese wedstrijd plannen, wanneer PSV EL had gespeeld hadden die nog een dag minder rust gehad. Je wilt het niveau omhoog dan lijkt het mij dat je als Knvb zijnde daar op let.
Dat.quote:Op maandag 4 september 2017 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel wat in maar het is al jaren zo dat de KNVB nergens naar kijkt alleen had Feyenoord daar nooit last van
Dat maakt het niet ineens helemaal okay.quote:Op maandag 4 september 2017 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit wel wat in maar het is al jaren zo dat de KNVB nergens naar kijkt alleen had Feyenoord daar nooit last van
quote:Op maandag 4 september 2017 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens wel. In landen als Frankrijk wordt daar ook gewoon rekening mee gehouden.
Maar wees blij, als daar vorig seizoen rekening mee was gehouden was je niet kampioen geworden.
Fijn dat jij en GGMM jullie glazen bol beschikbaar stellen om de uitkomst te bepalen als de Europese wedstrijd níét plaats had gevonden.quote:Op maandag 4 september 2017 11:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan je wel weer de clown uithangen maar PSV won wel van Ajax na een europese wedstrijd.
Op GGMM happen we allang niet meer, dat is gewoon genieten.quote:
Ja dat heb jij wel effe lekker gedaan zeg.quote:Op maandag 4 september 2017 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op GGMM happen we allang niet meer, dat is gewoon genieten.
Duveldrinker is een beetje dom, zie je ook aan zijn gejank om de Europese planning. Die meent het nog echt ook. Dan is er niks mis mee om de zaken even recht te zetten
Fijn dat jij het ook zietquote:Op maandag 4 september 2017 11:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat heb jij wel effe lekker gedaan zeg.
timmmmmmmmmmmmmmm is fucking good bezig hier. Een echte held!quote:Op maandag 4 september 2017 11:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat heb jij wel effe lekker gedaan zeg.
Ajax speelde donderavond tegen Schalke en zondag tegen PSV, het was een armetierige wedstrijd met een vermoeid Ajax. Die weinige topwedstrijden die er gespeeld worden in de Eredivisie zou het wel fijn zijn dat je 2 frisse ploegen het veld in kan sturen. Uiteindelijk was dit ook wel het laatste zetje naar ons kampioenschap en heeft zeker invloed gehad op de kansen van Ajax die wedstrijd, zijn ook gewoon studies naar gedaan door Verheyen. Feyenoord heeft daar voordeel mee gehad en ben daar blij om, het kwartje kan nu wel eens de andere kant op gaan vallen nu zowel Ajax als PSV helemaal geen Europees spelen. Feyenoord heeft een leuke selectie maar wanneer een Jorgensen, El Ahmadi of een Haps wegvalt ben je gewoon de klos.quote:Op maandag 4 september 2017 11:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat jij en GGMM jullie glazen bol beschikbaar stellen om de uitkomst te bepalen als de Europese wedstrijd níét plaats had gevonden.
Volgens mij verliest Ajax wel vaker, niet alleen als ze Europees spelen. Beetje kortzichtig om dan te stellen dat Feyenoord kampioen is geworden door het Europese programma.
Laat vooral zien hoe mad en sad GGMM nog altijd is, die opmerking dus dat is dan wel weer genieten. Vandaar de reactie, nog altijd heerlijk
quote:Op maandag 4 september 2017 11:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat jij en GGMM jullie glazen bol beschikbaar stellen om de uitkomst te bepalen als de Europese wedstrijd níét plaats had gevonden.
Volgens mij verliest Ajax wel vaker, niet alleen als ze Europees spelen. Beetje kortzichtig om dan te stellen dat Feyenoord kampioen is geworden door het Europese programma.
Laat vooral zien hoe mad en sad GGMM nog altijd is, die opmerking dus dat is dan wel weer genieten. Vandaar de reactie, nog altijd heerlijk
quote:Op maandag 4 september 2017 11:41 schreef Haringkop het volgende:
Het is ook best ironisch ja, Feyenoord won gewoon uit bij PSV terwijl ze drie dagen daarvoor 1-0 wonnen van Manchester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |