SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 03-09-2017 09:24:53 ]
quote:Directeur Jan de Jong vertrekt bij de NOS en wordt de nieuwe algemeen directeur van Feyenoord. De Jong volgt per 1 november Eric Gudde op, die begin juni aankondigde te zullen stoppen.
"Na ruim 24 jaar NOS sta ik uiteraard niet te boek als een jobhopper", zegt De Jong over zijn beslissing. "Ik had er met veel plezier nog jaren kunnen werken, want ik heb ernstig last van clubtrouw. Maar deze kans is uniek."
De Jong (50) werkt sinds 1993 bij de NOS. De afgelopen 12,5 jaar maakte hij deel uit van de directie van de omroep, de laatste 7 jaar als algemeen directeur.
"Iedereen die mij kent, kent mijn enorme fascinatie voor topsport en voor Feyenoord", zegt De Jong. Hij wil met de club weer structureel in de top van het voetbal komen, met zoveel mogelijk spelers uit de eigen jeugdopleiding.
Ambitie
Volgens Feyenoord sluit De Jong naadloos aan bij de ambities van de club. "Hij heeft jarenlange ervaring in het leiden van een complexe organisatie", zegt Gerard Hoetmer van de raad van commissarissen. Volgens hem heeft De Jong een grote kennis van de sport- en voetbalwereld, met de bijbehorende relaties en netwerken.
"Feyenoord heeft een prachtige toekomst voor zich", meent De Jong. "Daar wil ik met mijn kennis en ervaring de komende jaren mijn steentje aan bijdragen."
Valt wel mee. Hij komt uit Delft.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat wordt wat, een links Gutmensch die door Rotterdam Zuid moet rijden.
Hoezo eng dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:14 schreef Slobeend het volgende:
Jan de Jong is een enge man. Prima match met Van Geel dus.
Lijkt me een uitstekende kandidaatquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:23 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/jandejong/status/241214483941425152
Liedeje
Maak dat eens concreet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Enge teksten over beleid van de NOS.
Dus hij heeftde pest aan de neuzen en zuipt. Weer eens wat anders dan kantoorklerk Gudde.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:23 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/jandejong/status/241214483941425152
Liedeje
Zeg niet dat hij niet geschikt is, maar alleen dat hij wat glad overkomt en soms raar commentaar had bij beleid NOS. Weet geen concrete voorbeelden meer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maak dat eens concreet?
Op het eerste gezicht lijkt me dit een prima algemeen directeur.
Het is wel vaag. Maar hij lijkt inderdaad wat te veel op de vader van Toivonen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeg niet dat hij niet geschikt is, maar alleen dat hij wat glad overkomt en soms raar commentaar had bij beleid NOS. Weet geen concrete voorbeelden meer.
Ongetwijfeld is het al zo ver bij FRFC1908 en Lunatic news.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:30 schreef bamibij het volgende:
Benieuwd hoelang het duurt voor twitterende supporters zich tegen hem gaan keren.
I see what you did therequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
LN is zo goed als offline. Geen forum meer, en bijna geen nieuws ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is het al zo ver bij FRFC1908 en Lunatic news.
Ook op Fr12 krijgt hij van het merendeel het nadeel van de twijfel.
Vraag me altijd af waarom hij zijn gezicht met schuurpapier scheert.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:40 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel is ook ENG maar doet het uitstekend.
Die had vroeger de krentenbaardquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom hij zijn gezicht met schuurpapier scheert.
Ook gelijk #exitKoevermans. Er valt zoveel meer uit te halen dan nu wordt gedaan. En die nieuwe hoofdsponsor is kut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:39 schreef Caland het volgende:
Jan de Jong wil meer openheid, meer uitleg en minder verstoppertje naar de pers toe. Waarvan akte. #feyenoord #nos #transfernieuws
#exitSalomon
Ja Koevermans vind ik ook echt een underachiever. Weg met hem.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ook gelijk #exitKoevermans. Er valt zoveel meer uit te halen dan nu wordt gedaan. En die nieuwe hoofdsponsor is kut.
Snel verkopen, hebben nog een paar uur.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Larsson na 66 minuten al gewisseld in de wedstrijd tegen Jong NAC.
Weet de reden van de wissel niet, maar dat klinkt niet hoopgevend.
Haha, nee maar zou erop kunnen duiden dat hij conditioneel nog minder ver is dan gedacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snel verkopen, hebben nog een paar uur.
Dat laatst sowieso. En denk idd dat hij nog geen wedstrijd kan volspelen. Speelt het 2e volgende week ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, nee maar zou erop kunnen duiden dat hij conditioneel nog minder ver is dan gedacht.
Dat zou niet best zijn.
Ook als hij gewisseld is omdat hij vandaag niet voldeed is dat niet best trouwens, tegen jong fucking NAC.
Maar misschien moet ik deze wedstrijdjes niet te serieus nemen allemaal.
Nee, maandag 11 september pas weer. Thuis tegen de reserves van SC Heerenveen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatst sowieso. En denk idd dat hij nog geen wedstrijd kan volspelen. Speelt het 2e volgende week ook?
Jammer. Nouja, bankje tegen Heracles, invalbeurtjes.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maandag 11 september pas weer. Thuis tegen de reserves van SC Heerenveen.
Lijkt me zeer waarschijnlijk ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, nee maar zou erop kunnen duiden dat hij conditioneel nog minder ver is dan gedacht.
Dat zou niet best zijn.
Ook als hij gewisseld is omdat hij vandaag niet voldeed is dat niet best trouwens, tegen jong fucking NAC.
Maar misschien moet ik deze wedstrijdjes niet te serieus nemen allemaal.
Speelde niet goed volgens Dennis van Eersel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me zeer waarschijnlijk ja.
Janbeleid!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:12 schreef VanKuikeren het volgende:
Toch knap één uit drie tegen Heracles 2, Excelsior 2 en NAC 2.
Het was toch allang bekend dat die al een tijd individueel had getraind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Larsson na 66 minuten al gewisseld in de wedstrijd tegen Jong NAC.
Weet de reden van de wissel niet, maar dat klinkt niet hoopgevend.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:28 schreef Befbekje het volgende:
Komst Van Persie gaat niet door, derhalve gaat de Jørg deze transferperiode niet meer naar Real Betis of Fiorentina..
quote:
Heb je dit gemist?quote:De Jong (50) werkt sinds 1993 bij de NOS.
Ja de neus he, je ziet tog dat dat logo al ajx logo is wit root wit!!!!!. studio ajax!!!!111!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat precies heel erg?
Omdat de NOS een foute organisataie is zonder bestaansrecht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom is dat precies heel erg?
Ah ja, dat maakt die man gelijk ongeschikt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat de NOS een foute organisataie is zonder bestaansrecht.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
(lol)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geestig zeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef Scrummie het volgende:
Mevrouw Van Geel tegen meneer Van Geel:
"Kijk die andere clubs Mart, zo op de laatste transferdag."
[ afbeelding ]
Zit vanavond bij Jinek aan tafel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar het eerste uitgebreide artikel over de beste man, wie hij is, wat zijn kwaliteiten zijn, etc. Daar zal toch wel een VI journalistje mee bezig zijn.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zit vanavond bij Jinek aan tafel.
Normaal gesproken wel, maar m'n Mac is weg ter reparatie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:56 schreef MPC60 het volgende:
Is er hier iemand die een Kramer ui voor me kan maken want ik geloof er niet meer in.
Dan ga ik opzoek naar een aardappelmesje...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar m'n Mac is weg ter reparatie.
Van Persie komt niet meer nee, dus helaas
Straks een tweet van @Mkrabby, bod van 50 miljoen op Jorgensen...
Transfermarkt in Spanje is een dag langer open toch? Mogen ze dan ook een dag langer spelers uit Nederland halen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar m'n Mac is weg ter reparatie.
Van Persie komt niet meer nee, dus helaas
Straks een tweet van @Mkrabby, bod van 50 miljoen op Jorgensen...
Geloof het wel ja, Rusland nog langer dacht ik, maandje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Transfermarkt in Spanje is een dag langer open toch? Mogen ze dan ook een dag langer spelers uit Nederland halen?
Jinek.quote:
Mwua, vind haar echt niet verkeerd. Prima programma ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jinek.
Bij zo'n programma weet je dat er niets zinnigs uit gaat komen op wat algemene onzin na.
Hoe laat was dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Ik kwam Larsson vandaag volgens mij tegen op Zwolle Centraal. Hij liet mijn meid niet eens voorgaan, de trein in. Wat een kankerlul. Zie je meteen dat al die verhalen over dat het een 'naar ventje' is, waar blijken te zijn.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Ik kwam Larsson vandaag volgens mij tegen op Zwolle Centraal. Hij liet mijn meid niet eens voorgaan, de trein in. Wat een kankerlul. Zie je meteen dat al die verhalen over dat het een 'naar ventje' is, waar blijken te zijn.
Schandalig, maar aangezien emancipatie niet helemaal je ding is, wat doet je chick midden op de dag op het treinstation? Is er geen buurtsuper in de buurt waar ze de boodschappen kan doen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Je hebt gewoon een lelijk wijf.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Vast zo'n vies dikke met van dat rood geverfde haarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een lelijk wijf.
Die zal vast met de trein gaan ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef dopemin het volgende:
Eerste klasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die zal vast met de trein gaan ja.
Komt goed over, al zal hij zichzelf nog even moeten inlezen in het stadionproject want 'een nieuw stadion is goedkoper dan renovatie' (!)quote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Komt goed over, al zal hij zichzelf nog even moeten inlezen in het stadion projrct want 'een nieuw stadion is goedkoper dan renovatie' (!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |