Karma.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik had erbij moeten zeggen dat t alleen leuk is als ik er niet door hoef als t regent
Oehquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Een Fok user die erg lijkt op wie je net noemt
Veel plezierquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja wel voor het echte werken. Ga beginnen op de kledingafdeling dus dat kan niet misgaan zou je denken.
Uhuh, en dan kom je zeker zo vanavond thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja wel voor het echte werken. Ga beginnen op de kledingafdeling dus dat kan niet misgaan zou je denken.
De grote heelmeester - Arthur Niggebruggequote:
Omg... Even weer de rit ophelpen? Succes met op je werk komenquote:De buschauffeur is volgens mij verdwaaldGelukkig is het nog niet druk op het werk hoorde ik.
Hij houdt wel van Bondage zoals z'n naam al zegtquote:
Oei... Dat klinkt heel naar. Succes en sterktequote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mocht het echt hoog oplopen dan verras ik ze wel met een ontslagbriefZitten ze allebei met lege handen
Dat zeg ik: karma. https://www.buienradar.nl/quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een hittegolf krijgt en je airco stuk gaat
Eindhovenquote:
Heel veel succes! Zet hem opquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Staat niet op de planning.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Behalve dat je alles zelf inpikt![]()
80 urige werkweek incoming in 3....2...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Staat niet op de planning.![]()
Ze werken wel met punten in ruil voor gewerkte uren. En van die punten kun je dingen kopen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
80 urige werkweek incoming in 3....2...
Sowieso regenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik had erbij moeten zeggen dat t alleen leuk is als ik er niet door hoef als t regent
Klinkt hemelsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een hittegolf krijgt en je airco stuk gaat
WHOOOP WHOOOP!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:25 schreef TaMieke het volgende:
Vanavond kijken naar een eigen appartementje![]()
![]()
Ik heb eerste keuze
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:25 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Ik heb eerste keuze
Valt weinig over te vertellen nog. Heb het nog niet gezien, maar het is volgens mij heel klein.quote:
Spannendquote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:25 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Ik heb eerste keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |