quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah spelletjes waar ik totaal nie van hou
Mocht het echt hoog oplopen dan verras ik ze wel met een ontslagbriefquote:
Zo glad geschoren dat je door de reflectie van de zon verblind bent?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van m'n oudersm'n zwager was er ook bij maar die had z'n bril niet op en is dan zo blind als een mol.
Ik nu ook
Dan is bondage misschien wel de juiste man voor jouquote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb over Domhnall Gleeson gedroomd en nu ben ik helemaal verliefd op hem
Wie?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dan is bondage misschien wel de juiste man voor jou
En zijn zoon dan. Zit tegenwoordig in flink wat grote films. Ik heb sinds About Time een zwak voor hem.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:13 schreef Trashcanman het volgende:
Geen idee wie die kerel is. Brendan Gleeson ken ik wel en dat is een enorme baas
Fripsquote:
Brendan Gleesonquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:13 schreef Trashcanman het volgende:
Geen idee wie die kerel is. Brendan Gleeson ken ik wel en dat is een enorme baas
Lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
Zo trouwens vlaai trakteren nog voor mn verjaardagHeb echt een shitload meegenomen dus zal vanmiddag nog wel rondje vlaai worden
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
Zo trouwens vlaai trakteren nog voor mn verjaardagHeb echt een shitload meegenomen dus zal vanmiddag nog wel rondje vlaai worden
![]()
Omnomnom.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:37 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
Kom maar langsquote:
1e dagje?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omnomnom.![]()
Ik ga vanmiddag in de kringloop werken.
Ja wel voor het echte werken. Ga beginnen op de kledingafdeling dus dat kan niet misgaan zou je denken.quote:
Behalve dat je alles zelf inpiktquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja wel voor het echte werken. Ga beginnen op de kledingafdeling dus dat kan niet misgaan zou je denken.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Omnomnom.![]()
Ik ga vanmiddag in de kringloop werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |