SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Ik wist niet wat ik wilde, dus heb maar iets bij elkaar gegooid. Twee kogelbiefstukjes gekocht, wat kruiden bij elkaar gegooid, daarmee ingewreven, gebakken, en daarna laten rusten, daarna paprika en ui, en pepers bijgehoord, wat limoen en verse koriander. Daarna bief gesneden en dat met wat tomaat en sla en sour creme op wat wraps gegooid.quote:
Ow lol, ik zie nu pas dat hij de hangdrummer was bij Portico Quartetquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik wilde, dus heb maar iets bij elkaar gegooid. Twee kogelbiefstukjes gekocht, wat kruiden bij elkaar gegooid, daarmee ingewreven, gebakken, en daarna laten rusten, daarna paprika en ui, en pepers bijgehoord, wat limoen en verse koriander. Daarna bief gesneden en dat met wat tomaat en sla en sour creme op wat wraps gegooid.
waar woon je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Feest in de stad, geen slaap voor mij helaas
Groningen en het is vandaag Bommen Berend (Groningen ontzet) en ik woon in de binnenstad. Normaal gesproken geen last van geluiden, alleen dit is wat veelquote:
hmmmm herrie sucksquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groningen en het is vandaag Bommen Berend (Groningen ontzet) en ik woon in de binnenstad. Normaal gesproken geen last van geluiden, alleen dit is wat veel
Normaal gesproken kan ik er wel tegen, maar ach, zo vaak is het geen feest en ik gun die mensen hun plezierquote:
that's the spiritquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan ik er wel tegen, maar ach, zo vaak is het geen feest en ik gun die mensen hun plezier
wekker hier gaat over 5.5 uur alweerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed excuus om lekker laat naar bed te gaan, Netflix aan te slingeren en morgen uit te slapen
Ow... dat is echt heel vroeg, wat doe je nog buiten je bed?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wekker hier gaat over 5.5 uur alweer
ik lig op bed met foon in handquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... dat is echt heel vroeg, wat doe je nog buiten je bed?
nog geen zinquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Naja, dan meer waarom/door slaap je niet
Slaap lekker en droom zoetquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog geen zin
Alhoewel, as we speak begin ik neerstortings verschijnselen te krijgen
welterusten en sterkte met slapen straksquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom zoet
Really? 2 weken geleden was het Keiweek met hun feestjes op de Grote Markt, vorige week nog flink gejoel oa met kermis enz. Ik had er vandaag vrijwel geen last van in vergelijking met Keiweekquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groningen en het is vandaag Bommen Berend (Groningen ontzet) en ik woon in de binnenstad. Normaal gesproken geen last van geluiden, alleen dit is wat veel
Lief.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou tien uur lang terug naar Nederland rijden om je kapot te maken
Vrije dag dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:59 schreef DjRex89 het volgende:
Ohjee ik krijg een update naar Office 2016
Die kans zit erinquote:
Ze hebben je allemaal verwijderd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:02 schreef ElDinosaur het volgende:
M'n tinder matches zijn verdwenen.
Alle twee?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:02 schreef ElDinosaur het volgende:
M'n tinder matches zijn verdwenen.
quote:
Mijn hele lichaam doet pijnquote:
Wat doe je dan ook allemaal?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn hele lichaam doet pijn. Arm, rug, benen, heupen, knie. Meh.
Kusje voor je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Mijn hele lichaam doet pijn. Arm, rug, benen, heupen, knie. Meh.
Het hele L+R=J ding?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
GoT gezien. De tyfus aan die ene zak in het GoT topic die een week geleden alles al spoilerde. Jeuk aan z'n ballen en korte armpjes.
Ik dacht alquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat was het vorige seizoen al duidelijk.
Vandaar dat het zo druk in de stad wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik die reeks veelal skip.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
GoT gezien. De tyfus aan die ene zak in het GoT topic die een week geleden alles al spoilerde. Jeuk aan z'n ballen en korte armpjes.
Met de kei was ik op vakantiequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 04:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Really? 2 weken geleden was het Keiweek met hun feestjes op de Grote Markt, vorige week nog flink gejoel oa met kermis enz. Ik had er vandaag vrijwel geen last van in vergelijking met Keiweek
Nu wakker vanwege warmte en woelen wel
Knap dat je het zeven jaar hebt weten ontlopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo druk in de stad wasKom al zeven jaar in Grunn voor de studie maar nooit echt voor 3/4 september wanneer de eerste studiedag weer een feit is. Gisteren dus wel.
Zag nog een verdomd mooie Tesla X in het zwart naast een mooie Tesla S in het wit vlakbij de Korenbeurs opgesteld staan
Valt nog wel mee tbh. Het zou me niets verbazen als er krabpalen onder het mom van 'echte kwaliteit' voor over de honderden euro's worden verkochtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
Voordat ik een nieuwe krabpaal had besteld even gekeken waar die het goedkoopst was. Tussen de goedkoopste en duurste zat ¤60,- verschil
Wat is kennisherrie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met de kei was ik op vakantieen kennisherrie kan ik gemakkelijk blokkeren in mijn hoofd. Alleen dronken mensen die in mijn venster gaan zitten (en die we wegjagen) is slecht voor mijn nacht rust
O, ja denk wel dat die er zijn. Deze bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Valt nog wel mee tbh. Het zou me niets verbazen als er krabpalen onder het mom van 'echte kwaliteit' voor over de honderden euro's worden verkocht
Ja, ach gewoon tot september vakantie vieren én daarna pas weer in de stad terugkomen lukt dat dus aardigquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knap dat je het zeven jaar hebt weten ontlopen
Aah zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Te verwachten geluiden denk ik.
Shit, ik heb het universum wederom onderschatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O, ja denk wel dat die er zijn. Deze bijvoorbeeld:
http://www.dierenvilla.nl(...)W2m6jP4aAul9EALw_wcB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Trashcanman op 29-08-2017 09:43:51 (Wederom weer :') ) ]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Shit, ik heb het universum wederom onderschat
Vast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wees blij dat je op vakantie was dan. Die zwaren bas de eerste avond heeft me tot einde wakker gehoudenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met de kei was ik op vakantieen kennisherrie kan ik gemakkelijk blokkeren in mijn hoofd. Alleen dronken mensen die in mijn venster gaan zitten (en die we wegjagen) is slecht voor mijn nacht rust
Ik heb nog genoeg te kijken tot Westworld weer begint én daarna weer GoT opnieuw kijken vanaf het begin tot seizoen 8 begint.quote:
Dat topic mijd ik als de pest tot ik het zelf gezien hebquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
In zo'n topic meelezen en dan klagen dat er gespoilerd wordt. Ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat topic mijd ik als de pest tot ik het zelf gezien heb
Zatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Welke series moet je nog afkijken dan?
Ach, daar zitten zoveel van die over de top fanboys, is echt een broednest van mongolen die iedereen die de serie 'casual' kijkt afjanken. Ik vind het een naar topic.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In zo'n topic meelezen en dan klagen dat er gespoilerd wordt. Ik snap dat niet.
Feescht ende taartquote:
Dat topic is alleen geschikt om flauwe GoT memes te postenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, daar zitten zoveel van die over de top fanboys, is echt een broednest van mongolen die iedereen die de serie 'casual' kijkt afjanken. Ik vind het een naar topic.
Van die mensen die zich identificeren met de Lannisters / Starks etc in het normale leven?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, daar zitten zoveel van die over de top fanboys, is echt een broednest van mongolen die iedereen die de serie 'casual' kijkt afjanken. Ik vind het een naar topic.
ja maar vorige week dinsdag ofzo alquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat topic mijd ik als de pest tot ik het zelf gezien heb
Ja. Je weet wel, net als de Slytherin/Hufflepuff sisters hier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van die mensen die zich identificeren met de Lannisters / Starks etc in het normale leven?
Bitch fight mequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Je weet wel, net als de Slytherin/Hufflepuff sisters hier.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
So it begins....quote:
Hoiquote:
Zekersquote:
Ik vond trash zn uitleg ook wel goed. Herrie waarvan je weet dat het er is. Ik woon naast het centrum, dus ik zal af en toe kermisgeluiden, koningsdagshit enzo meekrijgen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:14 schreef Voxs het volgende:
Kennisherrie is een mooi woord. Ik houd hem voor 'informatie die niet noodzakelijk maar random en opdringerig is'. Zoiets, nog even een betere definitie bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |