Ik heb nog genoeg te kijken tot Westworld weer begint én daarna weer GoT opnieuw kijken vanaf het begin tot seizoen 8 begint.quote:
Dat topic mijd ik als de pest tot ik het zelf gezien hebquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:23 schreef CherryLips het volgende:
GoT gezien. De tyfus aan die ene zak in het GoT topic die een week geleden alles al spoilerde. Jeuk aan z'n ballen en korte armpjes.
In zo'n topic meelezen en dan klagen dat er gespoilerd wordt. Ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat topic mijd ik als de pest tot ik het zelf gezien heb
Zatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 09:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Welke series moet je nog afkijken dan?
Ach, daar zitten zoveel van die over de top fanboys, is echt een broednest van mongolen die iedereen die de serie 'casual' kijkt afjanken. Ik vind het een naar topic.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In zo'n topic meelezen en dan klagen dat er gespoilerd wordt. Ik snap dat niet.
Feescht ende taartquote:
Dat topic is alleen geschikt om flauwe GoT memes te postenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, daar zitten zoveel van die over de top fanboys, is echt een broednest van mongolen die iedereen die de serie 'casual' kijkt afjanken. Ik vind het een naar topic.
Van die mensen die zich identificeren met de Lannisters / Starks etc in het normale leven?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, daar zitten zoveel van die over de top fanboys, is echt een broednest van mongolen die iedereen die de serie 'casual' kijkt afjanken. Ik vind het een naar topic.
ja maar vorige week dinsdag ofzo alquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat topic mijd ik als de pest tot ik het zelf gezien heb
Ja. Je weet wel, net als de Slytherin/Hufflepuff sisters hier.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van die mensen die zich identificeren met de Lannisters / Starks etc in het normale leven?
Bitch fight mequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Je weet wel, net als de Slytherin/Hufflepuff sisters hier.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
So it begins....quote:
Hoiquote:
Zekersquote:
Ik vond trash zn uitleg ook wel goed. Herrie waarvan je weet dat het er is. Ik woon naast het centrum, dus ik zal af en toe kermisgeluiden, koningsdagshit enzo meekrijgen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:14 schreef Voxs het volgende:
Kennisherrie is een mooi woord. Ik houd hem voor 'informatie die niet noodzakelijk maar random en opdringerig is'. Zoiets, nog even een betere definitie bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |