SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik straks in Grunn ben ga ik dit halen bij de AH
Is dat een echt ding?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk, ik zit de bonusfolder online te bekijken en zag dit bij de bier aanbiedingenquote:
Dat geef ik aan mijn dochter.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:51 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, zo in plantsoen zitten... Jaloers. Veel plezierquote:Op maandag 28 augustus 2017 17:19 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ga een stokbrood, wat huzarensalade halen en dan in het Noorder Plantsoen zitten picknicken. Terug naar de bios even een mango/kokosijsje halenEn dan om 19:00 uur de finale van Game of Thrones seizoen 7 op het grote scherm opnieuw zien
dat is leuk om te horen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:16 schreef Samzz het volgende:
Zadelmaker was er, compliment gehad hoe mooi bespierd mijn paard is. Yay.
Ja ik bedoel Qi. Is niet mijn paard, maar 'mijn' paardquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is leuk om te horen.![]()
Ik dacht trouwens dat jij geen paard meer had, hoe kom ik daarbij dan?
Gelukkig is het Noorder Plantsoen groot genoeg. Maar de studenten hebben het overgenomen. Overal picknickkleedjes en barbecues die aanstaanquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, zo in plantsoen zitten... Jaloers. Veel plezier
(en omg... ik wil ijs nu)
o, zo, had ik t toch goed begrepenquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Qi. Is niet mijn paard, maar 'mijn' paard.
die kan je weer mooi in je zak stekenquote:Op maandag 28 augustus 2017 17:16 schreef Samzz het volgende:
Zadelmaker was er, compliment gehad hoe mooi bespierd mijn paard is. Yay.
Nick Cave, The Cure, Joy Division, The Smiths.....quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:34 schreef Fripsel het volgende:
Iemand nog tips voor ik voel me shit en het moet er even uit muziek? Lekker somber graag.
Hehe die zitten allemaal in mijn huidige assortiment.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nick Cave, The Cure, Joy Division, The Smiths.....
quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:34 schreef Fripsel het volgende:
Iemand nog tips voor ik voel me shit en het moet er even uit muziek? Lekker somber graag.
'90's Grunge doet het ook wel goedquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hehe die zitten allemaal in mijn huidige assortiment.![]()
Linkin Parkquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:34 schreef Fripsel het volgende:
Dat luister ik ook maar dat is voor mij meer, ik ben thuis lekker aan het klussen muziek.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
'90's Grunge doet het ook wel goed
Naar die tijd wil ik al helemaal niet terug.quote:
Antony and the Johnsons?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat luister ik ook maar dat is voor mij meer, ik ben thuis lekker aan het klussen muziek.![]()
Ik ben moeilijk.
en personenquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:45 schreef Fripsel het volgende:
Hebben jullie ook dat je bepaalde muziek echt heel erg aan gevoelens, herinneringen koppelt?
Ohquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naar die tijd wil ik al helemaal niet terug.Het jaar dat ik met mijn ex kreeg als 13 jarige snotaap, naar een Tokio Hotel concert ging en mijn beste vriendin kanker kreeg.
Genres niet echt, wel bepaalde nummers.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:45 schreef Fripsel het volgende:
Hebben jullie ook dat je bepaalde muziek echt heel erg aan gevoelens, herinneringen koppelt?
Tokio Hotel was het beste daarvan pestkop.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja ik kan wel begrijpen dat je niet wil worden herinnerd aan Tokio Hotel
Wel muziek waar je misschien even in moet komen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Even luisteren.
dit. Soms dan hoor ik een liedje en krijg ik spontaan hele sterke herinneringen of gevoelens of denk ik terug aan een persoon of een periodequote:Op maandag 28 augustus 2017 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Genres niet echt, wel bepaalde nummers.
Ik las ff wat andersquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja ik kan wel begrijpen dat je niet wil worden herinnerd aan Tokio Hotel
Bij het korfballen vroeger. Bij sommige verenigingen werd er bij het inspelen voor de wedstrijd en tijdens de rust van die opzwepende muziek gedraaid. Heerlijk, veranderde heel het gevoel op het veld.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:49 schreef Californium het volgende:
[..]
dit. Soms dan hoor ik een liedje en krijg ik spontaan hele sterke herinneringen of gevoelens of denk ik terug aan een persoon of een periode
Blehquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Met manke poes naar dierenarts, kon niks vinden. Pijnstiller/ontstekingsremmer meegekregen
Volgens mij heb ik die nog op een cd staan. Flippo Flash Hits. Meer jaren '90 kan haast nietquote:
Ook fijn. En soms vind ik het ook fijn dat ik sombere gevoelens krijg. Melancholisch ofzo. Eff lekker jankenquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Bij het korfballen vroeger. Bij sommige verenigingen werd er bij het inspelen voor de wedstrijd en tijdens de rust van die opzwepende muziek gedraaid. Heerlijk, veranderde heel het gevoel op het veld.
Het is voor mij de enige echte manier waarop ik het gevoel heb dat ik mijn verdriet een beetje kwijt kan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook fijn. En soms vind ik het ook fijn dat ik sombere gevoelens krijg. Melancholisch ofzo. Eff lekker janken
Ja, dat ken ikquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:45 schreef Fripsel het volgende:
Join the clubquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is voor mij de enige echte manier waarop ik het gevoel heb dat ik mijn verdriet een beetje kwijt kan.
Mijn hoofd vertikt het gewoon om dingen te verwerken maar bij sommige nummers.. die komen binnen ofzo.
Hopelijk is t eind van de week overquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:52 schreef STING het volgende:
[..]
BlehMaar klinkt gelukkig niet al te ernstig.
De eerste keer dat ik deze hoorde was ik volgens mij net weg bij mijn ex. Is niet echt doorsnee, maar..quote:
Nee, nooitquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:45 schreef Fripsel het volgende:
Een nummer kon ik echt een tijdje niet horen zonder dat mijn ogen vol tranen schoten. En dat was best wel een hit. Vet kut.quote:
Nou soms heb je mensen die zeggen "niks" met muziek te hebben toch.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
Maar is redelijk normaal toch, emotioneel worden van muziek.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
Maar is redelijk normaal toch, emotioneel worden van muziek.
Die zijn er ook, ja. Maar wel een minderheid denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou soms heb je mensen die zeggen "niks" met muziek te hebben toch.
Dit is pas een goede tranentrekker.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik deze hoorde was ik volgens mij net weg bij mijn ex. Is niet echt doorsnee, maar..
Ja maar muziek is overal om je heen. Op werk staat bijvoorbeeld altijd de radio aan en ga je onbewust herinneringen koppelen...quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou soms heb je mensen die zeggen "niks" met muziek te hebben toch.
Ik mis heb absoluut niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is pas een goede tranentrekker.
ik wilde iets zeggen over mijn poes maar gezien het om Bella gaat doe ik het maar nietquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Met manke poes naar dierenarts, kon niks vinden. Pijnstiller/ontstekingsremmer meegekregen
Ik heb de bolle ook nogquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, zo, had ik t toch goed begrepen![]()
Heb je n foto van hem? (Toch, kan ook n haar zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Qi-beest is een zij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat is liefquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen over mijn poes maar gezien het om Bella gaat doe ik het maar niet
Precies! Die is op die paar maand echt een spierbonk geworden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die kan je weer mooi in je zak steken
Why notquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Zou ik de oven en vaatwasser die op hetzelfde stopcontact zitten, tegelijk aan kunnen doen?
Als dat het hoogtepunt van je dag is/zal zijn, zou ik zeggen: Ga je gang!quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Zou ik de oven en vaatwasser die op hetzelfde stopcontact zitten, tegelijk aan kunnen doen?
gewoon uitproberen dan merk je het snel genoegquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Vuistregel is meer dan 2000w vermogen, dan aparte groep dus dat moet je ff nakijken maar het lijkt me sterk dat het kan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
waarom niet?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als dat het hoogtepunt van je dag is/zal zijn, zou ik zeggen: Ga je gang!
Anders zou ik het niet doen.
dat ben je helemaal nietquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me niks bedenken. Ben dan ook een gevoelloze hork.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vuistregel is meer dan 2000w vermogen, dan aparte groep dus dat moet je ff nakijken maar het lijkt me sterk dat het kan.
Geen zin in gesmolten electrakabels en dan kortsluiting krijgenquote:
Dat is nou net niet de bedoeling.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gewoon uitproberen dan merk je het snel genoeg
Dan neem ik die gok maar nietquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vuistregel is meer dan 2000w vermogen, dan aparte groep dus dat moet je ff nakijken maar het lijkt me sterk dat het kan.
Dit soort nummers maken me altijd bang dat mijn relatie ooit overgaat, dat wat we nu hebben niet voor eeuwig zijnquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik deze hoorde was ik volgens mij net weg bij mijn ex. Is niet echt doorsnee, maar..
ik heb er nooit over nagedacht dat dat een probleem kon zijnquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als het niet hoeft, zou ik het altijd verdelen.
Zoals al eerder gepost, heeft elke groep een maximaal Watt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb er nooit over nagedacht dat dat een probleem kon zijn
Ik hoop zelf maar, dat dat met de juiste persoon dus niet gebeurd.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit soort nummers maken me altijd bang dat mijn relatie ooit overgaat, dat wat we nu hebben niet voor eeuwig zijn
En dit nummer heb ik grijs gedraaid met liefdesverdriet (en ander verdriet)
Kloptquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik hoop zelf maar, dat dat met de juiste persoon dus niet gebeurd.
Ik ook nietquote:Op maandag 28 augustus 2017 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel watt een vaatwasser en een oven gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |