dat is leuk om te horen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:16 schreef Samzz het volgende:
Zadelmaker was er, compliment gehad hoe mooi bespierd mijn paard is. Yay.
Ja ik bedoel Qi. Is niet mijn paard, maar 'mijn' paardquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is leuk om te horen.![]()
Ik dacht trouwens dat jij geen paard meer had, hoe kom ik daarbij dan?
Gelukkig is het Noorder Plantsoen groot genoeg. Maar de studenten hebben het overgenomen. Overal picknickkleedjes en barbecues die aanstaanquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, zo in plantsoen zitten... Jaloers. Veel plezier
(en omg... ik wil ijs nu)
o, zo, had ik t toch goed begrepenquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Qi. Is niet mijn paard, maar 'mijn' paard.
die kan je weer mooi in je zak stekenquote:Op maandag 28 augustus 2017 17:16 schreef Samzz het volgende:
Zadelmaker was er, compliment gehad hoe mooi bespierd mijn paard is. Yay.
Nick Cave, The Cure, Joy Division, The Smiths.....quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:34 schreef Fripsel het volgende:
Iemand nog tips voor ik voel me shit en het moet er even uit muziek? Lekker somber graag.
Hehe die zitten allemaal in mijn huidige assortiment.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nick Cave, The Cure, Joy Division, The Smiths.....
quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:34 schreef Fripsel het volgende:
Iemand nog tips voor ik voel me shit en het moet er even uit muziek? Lekker somber graag.
'90's Grunge doet het ook wel goedquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hehe die zitten allemaal in mijn huidige assortiment.![]()
Linkin Parkquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:34 schreef Fripsel het volgende:
Dat luister ik ook maar dat is voor mij meer, ik ben thuis lekker aan het klussen muziek.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
'90's Grunge doet het ook wel goed
Naar die tijd wil ik al helemaal niet terug.quote:
Antony and the Johnsons?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat luister ik ook maar dat is voor mij meer, ik ben thuis lekker aan het klussen muziek.![]()
Ik ben moeilijk.
en personenquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:45 schreef Fripsel het volgende:
Hebben jullie ook dat je bepaalde muziek echt heel erg aan gevoelens, herinneringen koppelt?
Ohquote:Op maandag 28 augustus 2017 18:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Naar die tijd wil ik al helemaal niet terug.Het jaar dat ik met mijn ex kreeg als 13 jarige snotaap, naar een Tokio Hotel concert ging en mijn beste vriendin kanker kreeg.
Genres niet echt, wel bepaalde nummers.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:45 schreef Fripsel het volgende:
Hebben jullie ook dat je bepaalde muziek echt heel erg aan gevoelens, herinneringen koppelt?
Tokio Hotel was het beste daarvan pestkop.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja ik kan wel begrijpen dat je niet wil worden herinnerd aan Tokio Hotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |