SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Ik wist niet wat ik wilde, dus heb maar iets bij elkaar gegooid. Twee kogelbiefstukjes gekocht, wat kruiden bij elkaar gegooid, daarmee ingewreven, gebakken, en daarna laten rusten, daarna paprika en ui, en pepers bijgehoord, wat limoen en verse koriander. Daarna bief gesneden en dat met wat tomaat en sla en sour creme op wat wraps gegooid.quote:
Ow lol, ik zie nu pas dat hij de hangdrummer was bij Portico Quartetquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik wilde, dus heb maar iets bij elkaar gegooid. Twee kogelbiefstukjes gekocht, wat kruiden bij elkaar gegooid, daarmee ingewreven, gebakken, en daarna laten rusten, daarna paprika en ui, en pepers bijgehoord, wat limoen en verse koriander. Daarna bief gesneden en dat met wat tomaat en sla en sour creme op wat wraps gegooid.
waar woon je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Feest in de stad, geen slaap voor mij helaas
Groningen en het is vandaag Bommen Berend (Groningen ontzet) en ik woon in de binnenstad. Normaal gesproken geen last van geluiden, alleen dit is wat veelquote:
hmmmm herrie sucksquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groningen en het is vandaag Bommen Berend (Groningen ontzet) en ik woon in de binnenstad. Normaal gesproken geen last van geluiden, alleen dit is wat veel
Normaal gesproken kan ik er wel tegen, maar ach, zo vaak is het geen feest en ik gun die mensen hun plezierquote:
that's the spiritquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan ik er wel tegen, maar ach, zo vaak is het geen feest en ik gun die mensen hun plezier
wekker hier gaat over 5.5 uur alweerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed excuus om lekker laat naar bed te gaan, Netflix aan te slingeren en morgen uit te slapen
Ow... dat is echt heel vroeg, wat doe je nog buiten je bed?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wekker hier gaat over 5.5 uur alweer
ik lig op bed met foon in handquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow... dat is echt heel vroeg, wat doe je nog buiten je bed?
nog geen zinquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Naja, dan meer waarom/door slaap je niet
Slaap lekker en droom zoetquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog geen zin
Alhoewel, as we speak begin ik neerstortings verschijnselen te krijgen
welterusten en sterkte met slapen straksquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom zoet
Really? 2 weken geleden was het Keiweek met hun feestjes op de Grote Markt, vorige week nog flink gejoel oa met kermis enz. Ik had er vandaag vrijwel geen last van in vergelijking met Keiweekquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groningen en het is vandaag Bommen Berend (Groningen ontzet) en ik woon in de binnenstad. Normaal gesproken geen last van geluiden, alleen dit is wat veel
Lief.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou tien uur lang terug naar Nederland rijden om je kapot te maken
Vrije dag dus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 07:59 schreef DjRex89 het volgende:
Ohjee ik krijg een update naar Office 2016
Die kans zit erinquote:
Ze hebben je allemaal verwijderd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:02 schreef ElDinosaur het volgende:
M'n tinder matches zijn verdwenen.
Alle twee?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:02 schreef ElDinosaur het volgende:
M'n tinder matches zijn verdwenen.
quote:
Mijn hele lichaam doet pijnquote:
Wat doe je dan ook allemaal?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:09 schreef Samzz het volgende:
Mijn hele lichaam doet pijn. Arm, rug, benen, heupen, knie. Meh.
Kusje voor je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 08:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Mijn hele lichaam doet pijn. Arm, rug, benen, heupen, knie. Meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |