Zat te denken aan een snelle falcon punch.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas
Maar je denkt toch niet dat ik m'n tijd ga verdoen met Mrs. Douchenozzle McNumbnuts?
Dat je er bij uit de buurt moet blijven. Don't stick your dick in crazy.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Coco. het volgende:
Wat zegt het over een vrouw als ze zich identificeert met house Gryffindor?
Tja...quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Coco. het volgende:
Nah. Met al die religious bigotry dat uit d'r kut kwam kun je rekenen op some righteous vengeance and furious anger from the Lord himself. I'm not here to judge. I'm here to laugh my left ballsack of while the right is eating popcorn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zat te denken aan een snelle falcon punch.
Dit klinkt als een verkapt "te laat, sorry man"...quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik identificeer mijzelf met Slytherin house.
Zeiden de vrouwen van 30 en 34 respectievelijkquote:
Je linkerbalzak? Wat.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah. Met al die religious bigotry dat uit d'r kut kwam kun je rekenen op some righteous vengeance and furious anger from the Lord himself. I'm not here to judge. I'm here to laugh my left ballsack of while the right is eating popcorn.
HEY! Ik ben nog 33quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Zeiden de vrouwen van 30 en 34 respectievelijk
ik denk elke keer, ok, dit is de 100e keer dat ik t zie, nu moet ik vast niet meer lachen.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Zeiden de vrouwen van 30 en 34 respectievelijk
ik ken die huizen niet goed genoeg om me ergens mee te identificerenquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Coco. het volgende:
Fysiek beroerd of in een dip?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lig gewoon in bed, want ik voel me beroerd
Beterschap!quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoofdpijn, nekpijn en misselijk, dus ga nu ook slapen
Straks even kijkenquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Your lucky day then:
De reacties zijn ook goud.
Jakkiebah, lekker je kribbe in en mooie dromen makenquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoofdpijn, nekpijn en misselijk, dus ga nu ook slapen
Haha, golden oldiequote:Op maandag 28 augustus 2017 20:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Your lucky day then:
De reacties zijn ook goud.
Ik zat tijdens voornamelijk aan het einde van de aflevering te wachten tot m'n buren op de muren gingen kloppenquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, Game of Thrones kijken in de bioscoop moeten ze vaker organiseren. Bij de bekende Stark, Targaryens en Lannister themes gaf dat toch wel kippenvel momentjes.Sowieso was het een toffe aflevering om thuis al te kijken. Maar op nog groter scherm in een relaxte bioscoopstoel.. alleen het commentaar van het publiek is driewerf waardeloos.
Ondanks het publiek klinkt het alsof je een hele leuke avond hebt gehad. Het leven moet ook niet te perfect zijn, anders zou je nooit meer ergens op kunnen mopperenquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, Game of Thrones kijken in de bioscoop moeten ze vaker organiseren. Bij de bekende Stark, Targaryens en Lannister themes gaf dat toch wel kippenvel momentjes.Sowieso was het een toffe aflevering om thuis al te kijken. Maar op nog groter scherm in een relaxte bioscoopstoel.. alleen het commentaar van het publiek is driewerf waardeloos.
Ik snap dit niet he. Dan ga je thuis eerst de aflevering al kijken...quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
Laatste toch?quote:
Waarom dat?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zat tijdens voornamelijk aan het einde van de aflevering te wachten tot m'n buren op de muren gingen kloppen
True, was het ook. En ik kon even mijn gedachten verzetten. Mijn oma is namelijk vanmiddag overleden. Dus het was wel even fijn om er even tussenuit te zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ondanks het publiek klinkt het alsof je een hele leuke avond hebt gehad. Het leven moet ook niet te perfect zijn, anders zou je nooit meer ergens op kunnen mopperen
Denk je dat ik in de zomervakantie ga wachten tot in de avond? En al helemaal wanneer ik thuis lekker in stilte kan genieten van GoT? Nee, er zijn films en series die ik graag tweemaal achter elkaar zie. Echt niet elke GoT aflevering kijk ik tweemaal op een dag. Maar de vierde en zevende aflevering van dit zevende seizoen wel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap dit niet he. Dan ga je thuis eerst de aflevering al kijken...
Dat is ook snel gegaan met je grootmoeder (gisteren werd ze toch in slaap gehouden?)... Gatver wat naar en wat goed dat je dan wel even gaat ontspannen en voor jezelf zorgen *knuffel* Dat vind ik echt heel erg knap van je. Nog een digitale dikke knuffelquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom dat?en
[..]
True, was het ook. En ik kon even mijn gedachten verzetten. Mijn oma is namelijk vanmiddag overleden. Dus het was wel even fijn om er even tussenuit te zijn.
De subwoofer had het zwaar te verdurenquote:
Gelijk heb jequote:True, was het ook. En ik kon even mijn gedachten verzetten. Mijn oma is namelijk vanmiddag overleden. Dus het was wel even fijn om er even tussenuit te zijn.
Nee het is nu wachten tot wss juli volgens jaar, worst case januari of februari 2019 tot seizoen acht met zes afleveringen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Laatste toch?
(die serie ga ik nu ook aan beginnen... gezien de boeken eeuwig op zich laten wachten, helaas)
Ja, inderdaad. Drie weken terug zat ze nog op de bank bij mijn zus omdat mijn oudste neefje jarig was. En drie weken later is ze weg. Ach, ze heeft 85 jaar lang een goed leven gehad. Dus het is goed zo. Gisteren had ik het er moeilijk mee, maar op het moment dat het vanmiddag gebeurde waar ik bij was had ik geen verdriet of emotie. Ergens heel gek maar ik kon het zo iig aan mijn ouders en zus doorgeven zonder brok in de keel. Thnxquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook snel gegaan met je grootmoeder (gisteren werd ze toch in slaap gehouden?)... Gatver wat naar en wat goed dat je dan wel even gaat ontspannen en voor jezelf zorgen *knuffel* Dat vind ik echt heel erg knap van je. Nog een digitale dikke knuffel
Gecondoleerd man.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Drie weken terug zat ze nog op de bank bij mijn zus omdat mijn oudste neefje jarig was. En drie weken later is ze weg. Ach, ze heeft 85 jaar lang een goed leven gehad. Dus het is goed zo. Gisteren had ik het er moeilijk mee, maar op het moment dat het vanmiddag gebeurde waar ik bij was had ik geen verdriet of emotie. Ergens heel gek maar ik kon het zo iig aan mijn ouders en zus doorgeven zonder brok in de keel. Thnx
Oh, maar ik ben sloom met series, dus dat komt goedquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee het is nu wachten tot wss juli volgens jaar, worst case januari of februari 2019 tot seizoen acht met zes afleveringen.
Dat is dan echt heel snel gegaan. Wel een mooie leeftijd behaald...quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Drie weken terug zat ze nog op de bank bij mijn zus omdat mijn oudste neefje jarig was. En drie weken later is ze weg. Ach, ze heeft 85 jaar lang een goed leven gehad. Dus het is goed zo. Gisteren had ik het er moeilijk mee, maar op het moment dat het vanmiddag gebeurde waar ik bij was had ik geen verdriet of emotie. Ergens heel gek maar ik kon het zo iig aan mijn ouders en zus doorgeven zonder brok in de keel. Thnx
GoT GoK ikquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu met een verhaal komt over wat jou zojuist overkomen is?
Speechless.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is dit je relaas over de Game of Thrones finale?
Ja, nee niet echt. Maar ik weet niet hoe ik t moet zeggen zonder te spoilerenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, jij speechless, dat ik dat nog mag meemaken
Doe maar niet danquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee niet echt. Maar ik weet niet hoe ik t moet zeggen zonder te spoileren.
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
Zin om een handvol macaroni tegen een random persoon aan te gooien...
Gekookte, als het blijft hangen weet je zeker dat het gaar is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
Zin om een handvol macaroni tegen een random persoon aan te gooien...
Echt niet?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:35 schreef Samzz het volgende:
Het einde was obvious. Maar de onthulling net voor t einde, I did not in a million years see that coming.
Die hints heb ik dan gemist of gewoon niet opgeslagen of zo. Ik was echt verrast.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt niet?Vorige seizoen en daarvoor al is er wel op gehint.
Thnx!quote:
Dat scheelt dan weer. Geeft mij de tijd om alle boeken te gaan lezen en bij seizoen 1 opnieuw te beginnenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben sloom met series, dus dat komt goed
[..]
Dat is dan echt heel snel gegaan. Wel een mooie leeftijd behaald...
Take care
Thnx!quote:
Ik zag dat toen als een op zichzelf staande scene, had er nog geen vermoedens aan kunnen linkenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt niet?Vorige seizoen en daarvoor al is er wel op gehint.
Ik zit alleen thuis nu.quote:
For real?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:35 schreef Samzz het volgende:
Het einde was obvious. Maar de onthulling net voor t einde, I did not in a million years see that coming.
Ja ditquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zag dat toen als een op zichzelf staande scene, had er nog geen vermoedens aan kunnen linken
Al dente! Zo test ik mijn gevoel voor humor: ik gooi alles wat in me opkomt er uit en de opmerkingen die bij anderen blijven hangen zijn gaar genoeg.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gekookte, als het blijft hangen weet je zeker dat het gaar is.
Ja dat!quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Al dente! Zo test ik mijn gevoel voor humor: ik gooi alles wat in me opkomt er uit en de opmerkingen die bij anderen blijven hangen zijn gaar genoeg.
Gecondoleerd Joosie, sterktequote:Op maandag 28 augustus 2017 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx!
[..]
Dat scheelt dan weer. Geeft mij de tijd om alle boeken te gaan lezen en bij seizoen 1 opnieuw te beginnen![]()
Uhu, true. Thnx
[..]
Thnx!
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n gekreukelde lijf in bed leggen.
Ja ja, het leven van een paardenmeisje..quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n gekreukelde lijf in bed leggen.
Gewoon het leven van een Samzzquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja, het leven van een paardenmeisje..
Ik vond het een beetje voorspelbaar allemaalquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee niet echt. Maar ik weet niet hoe ik t moet zeggen zonder te spoileren.
Waarom krijgen de grootste bazen in die serie de kleinste speeltijd?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was grotendeels voorspelbaar. Maar toch gaaf.
Ja, Dorne is inderdaad gaaf.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom krijgen de grootste bazen in die serie de kleinste speeltijd?
SPOILER: GoT spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de boeken is Dorne fucking AWESOME.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb radler ijsjes gekochtAlleen maar omdat ik ze hier zag
Hoe kan zoiets zowel lekker als vies klinkenquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb radler ijsjes gekochtAlleen maar omdat ik ze hier zag
Ja maar ik had super lekker gkookt, zit volquote:
Hejje gkookt danquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar ik had super lekker gkookt, zit vol
Nope, is het ook niet. Maar hoort erbjj helaas. Thnx!quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:46 schreef HostiMeister het volgende:
EN ja, Joossie, sorry man, gecondoleerd. Nooit leuk
Thnx Samzzquote:
Thnx Foxyladyquote:
Thnx Elviquote:
En thnx buufquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |