Ik lees dit nu pasquote:Op maandag 28 augustus 2017 16:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Barb, geef die kut iets om te huilen.
Zat te denken aan een snelle falcon punch.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas
Maar je denkt toch niet dat ik m'n tijd ga verdoen met Mrs. Douchenozzle McNumbnuts?
Dat je er bij uit de buurt moet blijven. Don't stick your dick in crazy.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Coco. het volgende:
Wat zegt het over een vrouw als ze zich identificeert met house Gryffindor?
Tja...quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Coco. het volgende:
Nah. Met al die religious bigotry dat uit d'r kut kwam kun je rekenen op some righteous vengeance and furious anger from the Lord himself. I'm not here to judge. I'm here to laugh my left ballsack of while the right is eating popcorn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zat te denken aan een snelle falcon punch.
Dit klinkt als een verkapt "te laat, sorry man"...quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik identificeer mijzelf met Slytherin house.
Zeiden de vrouwen van 30 en 34 respectievelijkquote:
Je linkerbalzak? Wat.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah. Met al die religious bigotry dat uit d'r kut kwam kun je rekenen op some righteous vengeance and furious anger from the Lord himself. I'm not here to judge. I'm here to laugh my left ballsack of while the right is eating popcorn.
HEY! Ik ben nog 33quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Zeiden de vrouwen van 30 en 34 respectievelijk
ik denk elke keer, ok, dit is de 100e keer dat ik t zie, nu moet ik vast niet meer lachen.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Zeiden de vrouwen van 30 en 34 respectievelijk
ik ken die huizen niet goed genoeg om me ergens mee te identificerenquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Coco. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |