Speechless.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is dit je relaas over de Game of Thrones finale?
Ja, nee niet echt. Maar ik weet niet hoe ik t moet zeggen zonder te spoilerenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, jij speechless, dat ik dat nog mag meemaken
Doe maar niet danquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee niet echt. Maar ik weet niet hoe ik t moet zeggen zonder te spoileren.
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
Zin om een handvol macaroni tegen een random persoon aan te gooien...
Gekookte, als het blijft hangen weet je zeker dat het gaar is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
Zin om een handvol macaroni tegen een random persoon aan te gooien...
Echt niet?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:35 schreef Samzz het volgende:
Het einde was obvious. Maar de onthulling net voor t einde, I did not in a million years see that coming.
Die hints heb ik dan gemist of gewoon niet opgeslagen of zo. Ik was echt verrast.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt niet?Vorige seizoen en daarvoor al is er wel op gehint.
Thnx!quote:
Dat scheelt dan weer. Geeft mij de tijd om alle boeken te gaan lezen en bij seizoen 1 opnieuw te beginnenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben sloom met series, dus dat komt goed
[..]
Dat is dan echt heel snel gegaan. Wel een mooie leeftijd behaald...
Take care
Thnx!quote:
Ik zag dat toen als een op zichzelf staande scene, had er nog geen vermoedens aan kunnen linkenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt niet?Vorige seizoen en daarvoor al is er wel op gehint.
Ik zit alleen thuis nu.quote:
For real?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:35 schreef Samzz het volgende:
Het einde was obvious. Maar de onthulling net voor t einde, I did not in a million years see that coming.
Ja ditquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zag dat toen als een op zichzelf staande scene, had er nog geen vermoedens aan kunnen linken
Al dente! Zo test ik mijn gevoel voor humor: ik gooi alles wat in me opkomt er uit en de opmerkingen die bij anderen blijven hangen zijn gaar genoeg.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gekookte, als het blijft hangen weet je zeker dat het gaar is.
Ja dat!quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Al dente! Zo test ik mijn gevoel voor humor: ik gooi alles wat in me opkomt er uit en de opmerkingen die bij anderen blijven hangen zijn gaar genoeg.
Gecondoleerd Joosie, sterktequote:Op maandag 28 augustus 2017 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx!
[..]
Dat scheelt dan weer. Geeft mij de tijd om alle boeken te gaan lezen en bij seizoen 1 opnieuw te beginnen![]()
Uhu, true. Thnx
[..]
Thnx!
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n gekreukelde lijf in bed leggen.
Ja ja, het leven van een paardenmeisje..quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n gekreukelde lijf in bed leggen.
Gewoon het leven van een Samzzquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja, het leven van een paardenmeisje..
Ik vond het een beetje voorspelbaar allemaalquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee niet echt. Maar ik weet niet hoe ik t moet zeggen zonder te spoileren.
Waarom krijgen de grootste bazen in die serie de kleinste speeltijd?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was grotendeels voorspelbaar. Maar toch gaaf.
Ja, Dorne is inderdaad gaaf.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom krijgen de grootste bazen in die serie de kleinste speeltijd?
SPOILER: GoT spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de boeken is Dorne fucking AWESOME.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb radler ijsjes gekochtAlleen maar omdat ik ze hier zag
Hoe kan zoiets zowel lekker als vies klinkenquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb radler ijsjes gekochtAlleen maar omdat ik ze hier zag
Ja maar ik had super lekker gkookt, zit volquote:
Hejje gkookt danquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar ik had super lekker gkookt, zit vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |