Speechless.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is dit je relaas over de Game of Thrones finale?
Ja, nee niet echt. Maar ik weet niet hoe ik t moet zeggen zonder te spoilerenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, jij speechless, dat ik dat nog mag meemaken
Doe maar niet danquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee niet echt. Maar ik weet niet hoe ik t moet zeggen zonder te spoileren.
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
Zin om een handvol macaroni tegen een random persoon aan te gooien...
Gekookte, als het blijft hangen weet je zeker dat het gaar is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
Zin om een handvol macaroni tegen een random persoon aan te gooien...
Echt niet?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:35 schreef Samzz het volgende:
Het einde was obvious. Maar de onthulling net voor t einde, I did not in a million years see that coming.
Die hints heb ik dan gemist of gewoon niet opgeslagen of zo. Ik was echt verrast.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt niet?Vorige seizoen en daarvoor al is er wel op gehint.
Thnx!quote:
Dat scheelt dan weer. Geeft mij de tijd om alle boeken te gaan lezen en bij seizoen 1 opnieuw te beginnenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben sloom met series, dus dat komt goed
[..]
Dat is dan echt heel snel gegaan. Wel een mooie leeftijd behaald...
Take care
Thnx!quote:
Ik zag dat toen als een op zichzelf staande scene, had er nog geen vermoedens aan kunnen linkenquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Echt niet?Vorige seizoen en daarvoor al is er wel op gehint.
Ik zit alleen thuis nu.quote:
For real?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:35 schreef Samzz het volgende:
Het einde was obvious. Maar de onthulling net voor t einde, I did not in a million years see that coming.
Ja ditquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zag dat toen als een op zichzelf staande scene, had er nog geen vermoedens aan kunnen linken
Al dente! Zo test ik mijn gevoel voor humor: ik gooi alles wat in me opkomt er uit en de opmerkingen die bij anderen blijven hangen zijn gaar genoeg.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gekookte, als het blijft hangen weet je zeker dat het gaar is.
Ja dat!quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Al dente! Zo test ik mijn gevoel voor humor: ik gooi alles wat in me opkomt er uit en de opmerkingen die bij anderen blijven hangen zijn gaar genoeg.
Gecondoleerd Joosie, sterktequote:Op maandag 28 augustus 2017 21:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thnx!
[..]
Dat scheelt dan weer. Geeft mij de tijd om alle boeken te gaan lezen en bij seizoen 1 opnieuw te beginnen![]()
Uhu, true. Thnx
[..]
Thnx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |