Terwijl kattenbak toch gewoon in heel NL gebruikt werd, is niets regionaals aan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had er ook zo eentje op mijn studie. Die na een bezoekje aan Didam waar we een feestje hadden moest vragen wat een "blaag" was en waarom we de kofferbak een "kattenbak" noemden. Alsof het een bosnegerstam betrof waar ze op bezoek was.
Ik had dus, jaren geleden -toen ik zelf nog een jonkie was-, een huisgenoot op leeftijd die op de hospiteeravonden consequent vroeg naar de masturbatiegewoonten van de kandidaat-huisgenoten. Pogingen van de kandidaat om deze vraag weg te lachen werden kordaat afgeslagen met een stemverheffing "NEE, IK VROEG: HOE VAAK MASTURBEER JE?!". Hij vond dat volgens mij het mooist bij die onzekere 17-jarige aankomend hbo-studentjes van wie de ouders in de auto voor het huis zitten te wachten tot hun kwartiertje er op zit. Ik ben er achteraf vrij zeker van dat dat zich laat kwalificeren als een seksueel misdrijf, maar goed.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als 18-jarige propedeuse studente moeten samenwonen met een 35-jarige rechtenstudent. Dat zal inderdaad veel vragen oproepen.
Dat van die kattenbak wist ik niet, maar blaag leek mij ook een heel gangbaar Nederlands woord.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terwijl kattenbak toch gewoon in heel NL gebruikt werd, is niets regionaals aan.
Als je ook niet weet wat een blaag is dan mis je gewoon een flink deel van je algemene ontwikkeling.
Denk het niet of wordt jij ook neerslachtig van al het grijs in GB?quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar word je toch claustrofobisch???
Ik las net dat het woord kattenbak waarschijnlijk nog ouder is dan de auto zelfquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat van die kattenbak wist ik niet, maar blaag leek mij ook een heel gangbaar Nederlands woord.
Leuk om te wetenquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las net dat het woord kattenbak waarschijnlijk nog ouder is dan de auto zelf
http://kijk-in-de-kattenk(...)erbak-kattenbak-heet
Voor de rechtsen onder ons een telegraaflinkje: http://www.telegraaf.nl/w(...)/__Kleine_bak__.html
Wat een mooie website.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat er pas toevallig over na te denken, met ouders die beiden een verschillend Nedersaksisch spraken (van huis uit, tegen ons hebben ze altijd ABN gesproken) dacht ik dat het wellicht iets was dat ik op die manier had meegekregen, maar het is vooral tijdsgeest geweest waarschijnlijk.quote:
Ik dacht ook dat katttenbak voor kofferbak iets voor de regio was, bij ons thuis werd ook alleen maar dialect gesproken. In de rest van het dorp ook en iedereen noemde dat ding zo.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat er pas toevallig over na te denken, met ouders die beiden een verschillend Nedersaksisch spraken (van huis uit, tegen ons hebben ze altijd ABN gesproken) dacht ik dat het wellicht iets was dat ik op die manier had meegekregen, maar het is vooral tijdsgeest geweest waarschijnlijk.
En is bij jullie een oprit ook een dam of alleen een oprit?quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat katttenbak voor kofferbak iets voor de regio was, bij ons thuis werd ook alleen maar dialect gesproken. In de rest van het dorp ook en iedereen noemde dat ding zo.
Alleen een oprit. Dat van die dam ken ik niet. Maar goed, de Veluwe stond vroeger dan ook niet permanent onder water, Drenthe natuurlijk welquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En is bij jullie een oprit ook een dam of alleen een oprit?
Uit het Drents ken ik het namelijk niet als oprit, maar uit het Veluws weer wel.
Zet de auto maar op de dam, met de kattenbak naar de schuur.
Hehe Drenthe en de Veluwe zijn vrij droogquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen een oprit. Dat van die dam ken ik niet. Maar goed, de Veluwe stond vroeger dan ook niet permanent onder water, Drenthe natuurlijk wel
quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen een oprit. Dat van die dam ken ik niet. Maar goed, de Veluwe stond vroeger dan ook niet permanent onder water, Drenthe natuurlijk wel
Die ken ik niet, wel een mooie. Kom dan ook uit Twello, dus dat is eigenlijk al over het randje van de Veluwe, daar hebben ze toch andere woorden. Hoewel de woordenlijst uit het Nunspeets het meest overeen komt. Keze, hoze (maar dan voor de broek), strabant, doeve, eten wat "overstuur" is, wulle, i-je, dat ken ik allemaal wel van thuis. Of foeks andievie als het om andijviestamppot gaat.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik blijf "iezig" trouwens een van de mooiste Veluwse woorden vinden
Je moet Het Dispuut lezen. Echt een boek voor jou.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had dus, jaren geleden -toen ik zelf nog een jonkie was-, een huisgenoot op leeftijd die op de hospiteeravonden consequent vroeg naar de masturbatiegewoonten van de kandidaat-huisgenoten. Pogingen van de kandidaat om deze vraag weg te lachen werden kordaat afgeslagen met een stemverheffing "NEE, IK VROEG: HOE VAAK MASTURBEER JE?!". Hij vond dat volgens mij het mooist bij die onzekere 17-jarige aankomend hbo-studentjes van wie de ouders in de auto voor het huis zitten te wachten tot hun kwartiertje er op zit. Ik ben er achteraf vrij zeker van dat dat zich laat kwalificeren als een seksueel misdrijf, maar goed.
Oh ja, Twello... nou kon ik vorige week toch twee keer niet op die plaatsnaam komenquote:Op maandag 28 augustus 2017 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die ken ik niet, wel een mooie. Kom dan ook uit Twello, dus dat is eigenlijk al over het randje van de Veluwe, daar hebben ze toch andere woorden. Hoewel de woordenlijst uit het Nunspeets het meest overeen komt. Keze, hoze (maar dan voor de broek), strabant, doeve, eten wat "overstuur" is, wulle, i-je, dat ken ik allemaal wel van thuis. Of foeks andievie als het om andijviestamppot gaat.
Eigenlijk is dialect best leuk. Ik heb in mijn omgeving eigenlijk alleen mijn vader, zijn vriendin en mijn stiefvader nog die het consequent spreken.
Frölke, De Boer of Ten Houten?quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet Het Dispuut lezen. Echt een boek voor jou.
Ik vermoed Ten Houten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Frölke, De Boer of Ten Houten?
Frölke. 300 pagina's dit soort verhalen. Las heerlijk weg.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Frölke, De Boer of Ten Houten?
Hihi.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal hem eens meebestellen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 14:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Frölke. 300 pagina's dit soort verhalen. Las heerlijk weg.
En lukt het met dit filmpje?quote:
Knappe leuke juffrouw wel.quote:
Ik schat haar nog niet zo oud en dan toch al wallen onder de ogen, is dat oog contact of niet?quote:
Misschien oefent ze 's nachts andere dingen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik schat haar nog niet zo oud en dan toch al wallen onder de ogen, is dat oog contact of niet?
Chill.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:10 schreef Ryon het volgende:
Deze is oprecht wel leuk. Martin de movie. Zo proleterig als je het van een PVV'er verwacht.
Goede stylist heeft ie, precies de look van zijn doelgroep.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:10 schreef Ryon het volgende:
Deze is oprecht wel leuk. Martin de movie. Zo proleterig als je het van een PVV'er verwacht.
Wehe, die PVV'ers hebben wel mooie humor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:10 schreef Ryon het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)-op-prinsjesdag.htmlquote:Informateur Zalm verwacht niet dat er op Prinsjesdag een nieuw kabinet is. In een brief aan de Tweede Kamer noemt hij "het niet aannemelijk dat er voor de derde woensdag van de volgende maand een kabinet uit VVD, CDA, D66 en CU is gevormd".
Ze tillen het expres over Prinsjesdag heen denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)-op-prinsjesdag.html
Het record van langste formatie ooit komt serieus binnen handbereik. Dat wordt (Als ik goed tel) verbroken op 8 oktober, terwijl Prinsjesdag dit jaar op 19 september is.
Is dat Asterix?quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zag deze video en vroeg me in een keer af: hoe is het tegenwoordig met die Dutch Self Defence Army?
Dan is die loonsverhoging voor docenten een zekerheidje. Het is ze gegund.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze tillen het expres over Prinsjesdag heen denk ik.
Dat was toch al duidelijk?quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is die loonsverhoging voor docenten een zekerheidje. Het is ze gegund.
Blijft er uiteindelijk minder geld over voor het nieuwe kabinet. Niet zo heel erg.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was toch al duidelijk?
Samen met een loonsverhoging voor militairen om het CDA te paaien.
Dan maar geen liedboek met alle coupletten van het Wilhelmus voor elke brugklasser.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft er uiteindelijk minder geld over voor het nieuwe kabinet. Niet zo heel erg.
Sterker nog als het in Duitsland valt moet het ook door Nederland het gros ervan dan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:40 schreef Tchock het volgende:
Je leest en hoort allemaal mensen triomfantelijk roepen dat de waterbeheersing in de VS gewoon niet deugt, en dat het bij ons allemaal beter geregeld is. Maar als er hier in het hele land 1000 millimeter zou vallen in twee dagen staan toch ook gewoon al onze straten blank?
Die geven heus niet hun laatste duppie weg hoor, dan ken je ze denkelijk slecht.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft er uiteindelijk minder geld over voor het nieuwe kabinet. Niet zo heel erg.
Als dat hier met enige regelmaat zou gebeuren, dan zouden er maatregelen op genomen zijn. Worden de normen voor waterafvoer strenger en worden er allerlei technische acties ondernomen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:40 schreef Tchock het volgende:
Je leest en hoort allemaal mensen triomfantelijk roepen dat de waterbeheersing in de VS gewoon niet deugt, en dat het bij ons allemaal beter geregeld is. Maar als er hier in het hele land 1000 millimeter zou vallen in twee dagen staan toch ook gewoon al onze straten blank?
Tja, het gedoe om asielzoekers is compleet weggezakt. Dus allemaal niet zo relevant meer. Zullen nu dus wel flyeren voor de FvDquote:Op maandag 28 augustus 2017 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik zag deze video en vroeg me in een keer af: hoe is het tegenwoordig met die Dutch Self Defence Army?
Heeft hier toch al regelmatig blank gestaan, kom er maar in hoor!quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als dat hier met enige regelmaat zou gebeuren, dan zouden er maatregelen op genomen zijn. Worden de normen voor waterafvoer strenger en worden er allerlei technische acties ondernomen.
Dat zit er in de VS matig in.
Alleen vallen hier dat soort hoeveelheden niet, dus hoeven we onze infrastructuur er niet op aan te passen. Daar wel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:40 schreef Tchock het volgende:
Liever nog een jaartje rekken inderdaad. Vertrouw er niet op dat deze combinatie met veel fatsoenlijk beleid zal komen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nog niet. Waarschijnlijk wel, zeker niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is die loonsverhoging voor docenten een zekerheidje.
Ik ook niet denk dat ze waarschijnlijk nog niet uit kunnen zitten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Liever nog een jaartje rekken inderdaad. Vertrouw er niet op dat deze combinatie met veel fatsoenlijk beleid zal komen.
Ja inderdaad en dat komt dan zogenaamd omdat iedereen een tegeltuin heeft, behalve bij mij in de straat trouwens, waar het net zo hard blank zou staan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:40 schreef Tchock het volgende:
Hier staat het blank zonder tegels echter de grond is allemaal klei, sterker nog men heeft een water integrerings systeem hier in de straat gemaakt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja inderdaad en dat komt dan zogenaamd omdat iedereen een tegeltuin heeft, behalve bij mij in de straat trouwens, waar het net zo hard blank zou staan.
De enige waar het niet blank zou staan is Kowloon
"Ja maar hullie zijn pas gewelddadig" is van beide kanten een slecht argument.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:55 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
En alt.right maar klagen hoe geweldadig Antifa wel niet is
Zijn ze ook, beide groeperingen huisvesten nu eenmaal allebei een boel idioten die slechts uit zijn op rellen, chaos en gewonden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:55 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Naar een ander wijzen is nooit een argument, verbeter de wereld en begin bij jezelf!quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ja maar hullie zijn pas gewelddadig" is van beide kanten een slecht argument.
Joh, dit soort gekkies worden met enige regelmaat gepakt. Meestal stelt het niet echt veel voor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:55 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent zo links dat je geen rechterarm meer hebt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:55 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Blinde haat tegen een deel van de bevolking om hun ideeën is niet links, het is gewoon fundamentalisme.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent zo links dat je geen rechterarm meer hebt.
Weten we ook zeker dat die niet omhoog kan. Prima lijkt me.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent zo links dat je geen rechterarm meer hebt.
Dunne lijn wel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blinde haat tegen een deel van de bevolking om hun ideeën is niet links, het is gewoon fundamentalisme.
Gelukkig propageert Remlof alleen maar geweld en past hij het nog niet toe.
Wel oppassen dat je nu niet, zonder opzet ga ik vanuit, twee gelijke "kanten" noemt: "linkse politici" versus terroristen die moorden plannen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Ja maar hullie zijn pas gewelddadig" is van beide kanten een slecht argument.
Het klopt volgens mij allebei.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:40 schreef Tchock het volgende:
Schijtvolk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:32 schreef Jip141 het volgende:
Vroeger las je "cultureel-marxisme" alleen op Neo-nazi websites, nu in de eigen huiskamer!
Eens. De normen vervagen nogal. Wat eerst echt niet kon vinden we nu normaal en mogen we niet meer benoemen zonder heel boos te doen op antifa's.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:32 schreef Jip141 het volgende:
Vroeger las je "cultureel-marxisme" alleen op Neo-nazi websites, nu in de eigen huiskamer!
Waarom zou je je infrastructuur op een apocalyptische 1000 mm in twee dagen dimensioneren? Laten overstromen kan bij dat soort cijfers veel voordeliger zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alleen vallen hier dat soort hoeveelheden niet, dus hoeven we onze infrastructuur er niet op aan te passen. Daar wel.
Zo ging het ook met neoliberalisme.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:32 schreef Jip141 het volgende:
Hangt er vanaf hoe vaak het voorkomt. We verhogen toch hier ook onze dijken op waterstanden die volgens rekenmodellen eens in de zesduizend jaar voorkomen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou je je infrastructuur op een apocalyptische 1000 mm in twee dagen dimensioneren? Laten overstromen kan bij dat soort cijfers veel voordeliger zijn.
Voor de leuk, het weerbericht voor Houston (we have a problem):
https://www.weerplaza.nl/(...)taten/houston/10926/
1000mm mischien niet maar Houston heeft zo'n beetje ieder jaar wel overstromingen en al 4 keer in de laatste 20 jaar zeer ernstige.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou je je infrastructuur op een apocalyptische 1000 mm in twee dagen dimensioneren? Laten overstromen kan bij dat soort cijfers veel voordeliger zijn.
Voor de leuk, het weerbericht voor Houston (we have a problem):
https://www.weerplaza.nl/(...)taten/houston/10926/
Met meer dan een meter neerslag op iedere vierkante meter is het voordat het uberhaupt bij de dijk aan komt natuurlijk al een probleem. Ik denk niet dat je daar een riolering en waterlopen op moet gaan ontwerpen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe vaak het voorkomt. We verhogen toch hier ook onze dijken op waterstanden die volgens rekenmodellen eens in de zesduizend jaar voorkomen?
Driekwart van die tweets in jouw bubbeltjes is fake-news, in de lucht gekwakt door Macedonische fake-news fabriekjes.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vergeet je deze niet;
[..]
Met deze in je achterhoofdtwitter:hectormorenco twitterde op maandag 28-08-2017 om 00:51:19Man walking to grocery store in Berkeley mistaken for being a Nazi is beaten into a coma. https://t.co/pFpHhSKasi reageer retweet
Ja, leuk gewauwel. Geen idee of die kerel wel of niet in een coma ligt. De beelden (in tweet) zijn niet nep. Van wat je daar ziet zijn nog tientallen voorbeelden te geven. Zo er ook tientallen voorbeelden te geven zijn van remlof zijn geweldoproepen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:51 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Driekwart van die tweets in jouw bubbeltjes is fake-news, in de lucht gekwakt door Macedonische fake-news fabriekjes.
Verdienen ze goed geld mee. Foto's en filmpjes zijn vrijwel altijd nep komen vaak uit Zuid-Amerika dan wel photoshop. Verdienen wel goud gaan aan jullie.
En geef dan ook de beelden even waarop die gastjes gearresteerd worden? Oh...dat strookt niet met je onderbuikje, zeker?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, leuk gewauwel. Geen idee of die kerel wel of niet in een coma ligt. De beelden (in tweet) zijn niet nep. Van wat je daar ziet zijn nog tientallen voorbeelden te geven. Zo er ook tientallen voorbeelden te geven zijn van remlof zijn geweldoproepen.
Gewoon extreemrechtse BNW-meuk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen geen benul hebben van cultureel-marxisme inhoudt, het klinkt immers als een 'normale' stroming binnen de cultuurfilosofie. Ik schrik meer van het gebruik van 'omvolking' omdat je daar meteen doorhebt dat er iets heel erg mis is.
Desondanks is het eng dat beide termen opeens overal opduiken.
Ik veronderstelde niet dat ze niet gearresteerd waren.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En geef dan ook de beelden even waarop die gastjes gearresteerd worden? Oh...dat strookt niet met je onderbuikje, zeker?
Edit: verkeerd gelezen, excuus.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik veronderstelde niet dat ze niet gearresteerd waren.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat komt niet in je narrative uit. Maar de politie heeft gewoon arrestaties verricht.
Duidelijk is wel weer wiens onderbuik hier aan het poepen is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik veronderstelde niet dat ze niet gearresteerd waren.
En ik ben mans genoeg om mijn fout toe te geven...wanneer geef jij eens toe fout te zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk is wel weer wiens onderbuik hier aan het poepen is.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ik ben mans genoeg om mijn fout toe te geven...wanneer geef jij eens toe fout te zijn?
Haha. Kom een tijdje niet in de SC en dan is dit praktisch de eerste post die ik er zie.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had dus, jaren geleden -toen ik zelf nog een jonkie was-, een huisgenoot op leeftijd die op de hospiteeravonden consequent vroeg naar de masturbatiegewoonten van de kandidaat-huisgenoten. Pogingen van de kandidaat om deze vraag weg te lachen werden kordaat afgeslagen met een stemverheffing "NEE, IK VROEG: HOE VAAK MASTURBEER JE?!". Hij vond dat volgens mij het mooist bij die onzekere 17-jarige aankomend hbo-studentjes van wie de ouders in de auto voor het huis zitten te wachten tot hun kwartiertje er op zit. Ik ben er achteraf vrij zeker van dat dat zich laat kwalificeren als een seksueel misdrijf, maar goed.
Ah, Brazilië, nog zo'n multietni-succesverhaal. Maar op zich wel goed dat ie dat doet, ja. Heb m'n teen al te vaak gestoten aan misinformatie van bepaalde bronnen. Schiet niemand wat mee op. Spreek ze er ook regelmatig op aan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:10 schreef Jip141 het volgende:
Dagelijks tientallen nepberichten over vluchtelingen en dergelijke, bereiken soms ook mainstream-media.
Hier iemand die hier zijn werk van heeft gemaakt om te debunken.
https://twitter.com/jpeterburger/status/901897226573811712
Dan heb je niet goed gelezen, ik noemde NW populistisch.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:05 schreef Tchock het volgende:
Laatst las ik hier dat hij Nieuwe Wegen nazi's noemde. De partij die 80% overlapt met de PvdA.
Nationaalpopulistisch, een term die je steevast verbindt aan nationaalsocialisten en fascisme.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen, ik noemde NW populistisch.
Nee hoor, ik noem zelfs de PVV zelden fascistisch. En nationalisme an sich is niet fascistisch, het neigt er alleen naar.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nationaalpopulistisch, een term die je steevast verbindt aan nationaalsocialisten en fascisme.
Uitstekend.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:18 schreef Drugshond het volgende:
Nederlander (21) krijgt jarenlange celstraf voor rellen G20-top
Een 21-jarige Nederlander is vandaag door de rechtbank in Hamburg veroordeeld tot twee jaar en zeven maanden celstraf voor zijn aandeel in de rellen in de Noord-Duitse stad. Die ongeregeldheden vonden plaats in het kader van de G20-top, begin juli.
Wat heet, hij noemt alles wat niet in zijn pad ligt per definitie al fascistisch.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nationaalpopulistisch, een term die je steevast verbindt aan nationaalsocialisten en fascisme.
De gevallen helden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, het gedoe om asielzoekers is compleet weggezakt. Dus allemaal niet zo relevant meer. Zullen nu dus wel flyeren voor de FvD
quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik noem zelfs de PVV zelden fascistisch. En nationalisme an sich is niet fascistisch, het neigt er alleen naar.
Je probeet me gewoon te framen, beetje ziek van je.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:56 schreef remlof het volgende:
Nee, alleen de PVV en het FvD hebben bijna alle kenmerken van het fascisme, de rest is hooguit een beetje populistisch.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mensen die PVV stemmen fascisten zijn hè
Ik ben alleen bang dat ze de partij die ze steunen niet herkennen als zijnde fascistisch.
Is het niet toevallig een Nijmegenaar? Meende dat er daar ook eentje van was opgepakt, destijds.quote:
Zijn afwijkende idealen zullen gemist worden in Havana. Oh wacht.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is het niet toevallig een Nijmegenaar? Meende dat er daar ook eentje van was opgepakt, destijds.
Oh, dat blijkt een 33-jarige te zijn geweest. Ramon L. Even mijn krakervriendjes langs om te kijken of ze toevallig een Ramon missen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn afwijkende idealen zullen gemist worden in Havana. Oh wacht.
Moet toch hopelijk ook wel een schadevergoeding betalen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:18 schreef Drugshond het volgende:
Nederlander (21) krijgt jarenlange celstraf voor rellen G20-top
Een 21-jarige Nederlander is vandaag door de rechtbank in Hamburg veroordeeld tot twee jaar en zeven maanden celstraf voor zijn aandeel in de rellen in de Noord-Duitse stad. Die ongeregeldheden vonden plaats in het kader van de G20-top, begin juli.
Ik had dat met die van Kaas. Verwees naar een niet-bestaande post of zo. Maar kon hem hier wel vinden. Alles op één pagina weergeven, CTRL+F, en gaan met die banaan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:43 schreef Tem het volgende:
Ik had een quote alert van LK. Maar kan het niet lezen hier.
Jij noemt iedereen 'populistisch' als het niet in je extreem-linkse straatje past.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen, ik noemde NW populistisch.
Heb altijd alles op één pagina. Denk dat het verwijderd is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik had dat met die van Kaas. Verwees naar een niet-bestaande post of zo. Maar kon hem hier wel vinden. Alles op één pagina weergeven, CTRL+F, en gaan met die banaan.
De rechtse roedel is aan het rondreizen geslagen, op zoek naar prooen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:48 schreef Jip141 het volgende:
Ah ze zijn remlof aan het lynchen omdat hij niet rechts is.
Klopt. Het figuurlijke holletje uitspuiten mag blijkbaar niet gewenst worden. Maar men is in elk geval consequent.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb altijd alles op één pagina. Denk dat het verwijderd is.
Mag weer eens niet worden gezegd.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Het figuurlijke holletje uitspuiten mag blijkbaar niet gewenst worden. Maar men is in elk geval consequent.
En aangezien het genuanceerde deel van online Nederland, ongeacht politieke signatuur, het zo langzamerhand opgeeft om er nog op te reageren worden ze alleen maar gesterkt in hun gelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
De rechtse roedel is aan het rondreizen geslagen, op zoek naar prooen.
Ja, dat is het kwalijke.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En aangezien het genuanceerde deel van online Nederland, ongeacht politieke signatuur, het zo langzamerhand opgeeft om er nog op te reageren worden ze alleen maar gesterkt in hun gelijk.
Wie uitdeelt, moet ook kunnen incasseren. Zeker zo'n figuur als Remlove.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Het figuurlijke holletje uitspuiten mag blijkbaar niet gewenst worden. Maar men is in elk geval consequent.
Er is inderdaad geen reet meer aan met al die duiven.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En aangezien het genuanceerde deel van online Nederland, ongeacht politieke signatuur, het zo langzamerhand opgeeft om er nog op te reageren worden ze alleen maar gesterkt in hun gelijk.
Never argue with drunks and idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen reet meer aan met al die duiven.
[ afbeelding ]
Je hebt niets gemist.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:43 schreef Tem het volgende:
Ik had een quote alert van LK. Maar kan het niet lezen hier.
Dan had je het net zo goed kunnen laten staan.quote:
Ha, had je er stiekem 'some people' van gemaakt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen reet meer aan met al die duiven.
[ afbeelding ]
Ik ben er niet over uit: is een wederwoord productief of moet je alles negeren. Ik denk dat een publiek wederwoord zoden aan de dijk kan zetten, maar dat een privéwederwoord op een forumpje verspilde moeite is. Helaas is het gevolg daarvan wel dat de extreem rechtsen uiteindelijk het forumpje in handen zullen hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2017 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Never argue with drunks and idiots. They drag you down to their level and then beat you with experience.
In de VS wordt het publieke weerwoord weggezet als Fake Media door nota bene de president.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit: is een wederwoord productief of moet je alles negeren. Ik denk dat een publiek wederwoord zoden aan de dijk kan zetten, maar dat een privéwederwoord op een forumpje verspilde moeite is. Helaas is het gevolg daarvan wel dat de extreem rechtsen uiteindelijk het forumpje in handen zullen hebben.
Zo werkt dat niet, pompom.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan had je het net zo goed kunnen laten staan.
Dat hebben ze al. Kijk maar naar een zo'n reeks als die van Zomergasten. Dat wordt ook overspoeld met van die simpele zielen die niet verder komen dan Gutmensch, progressieve utopisten en wensdenkers. Zonder maar 1 seconde van het programma te bekijken. Doodziek van die lui. Het wordt helemaal pathetisch om zonodig je punt te willen maken in een online café.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit: is een wederwoord productief of moet je alles negeren. Ik denk dat een publiek wederwoord zoden aan de dijk kan zetten, maar dat een privéwederwoord op een forumpje verspilde moeite is. Helaas is het gevolg daarvan wel dat de extreem rechtsen uiteindelijk het forumpje in handen zullen hebben.
De Amerikanen moeten protesteren en weerwoord blijven leveren. Trump kan niet eeuwig duren.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de VS wordt het publieke weerwoord weggezet als Fake Media door nota bene de president.
Maar voor wat betreft dit forum geef ik je gelijk inderdaad. Als het Polcafé Gallië is, dan zijn de Romeinen al door onze muren heen.
Ik heb het altijd wel bizar gevonden dat het voor die figuren kennelijk een doorn in het oog is dat er hier gekeuveld wordt over dingen waar ze niks mee hebben, en dat ze dat kennelijk ook nog eens zo enorm erg vinden dat ze er bergen energie aan willen besteden om de boel te ontwrichten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de VS wordt het publieke weerwoord weggezet als Fake Media door nota bene de president.
Maar voor wat betreft dit forum geef ik je gelijk inderdaad. Als het Polcafé Gallië is, dan zijn de Romeinen al door onze muren heen.
Dat topic kunnen we dus ook als verloren beschouwen. Alles wordt ondergepoept door je duif.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat hebben ze al. Kijk maar naar een zo'n reeks als die van Zomergasten. Dat wordt ook overspoeld met van die simpele zielen die niet verder komen dan Gutmensch, progressieve utopisten en wensdenkers. Zonder maar 1 seconde van het programma te bekijken. Doodziek van die lui. Het wordt helemaal pathetisch om zonodig je punt te willen in een online café.
Uiteindelijk zal men hunkeren naar een presidentiele president.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De Amerikanen moeten protesteren en weerwoord blijven leveren. Trump kan niet eeuwig duren.
Ja helaas. Er is ook niets dat het een halt toeroept.
Heeft dat allemaal er ook mee te maken dat je geen FA meer bent?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat hebben ze al. Kijk maar naar een zo'n reeks als die van Zomergasten. Dat wordt ook overspoeld met van die simpele zielen die niet verder komen dan Gutmensch, progressieve utopisten en wensdenkers. Zonder maar 1 seconde van het programma te bekijken. Doodziek van die lui. Het wordt helemaal pathetisch om zonodig je punt te willen in een online café.
Dat denk ik ook. Maar dat duurt nog even en ondertussen heeft iedereen een grote mond.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal men hunkeren naar een presidentiele president.
Laten we ook niet vergeten dat Obama en de Democraten dingen hebben bereikt - bijv. het homohuwelijk, legalisering van cannabis in talloze deelstaten, Obamacare - wat je 10 jaar geleden in het door de bank genomen toch best wel conservatieve Amerika nooit voor mogelijk had gehouden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De Amerikanen moeten protesteren en weerwoord blijven leveren. Trump kan niet eeuwig duren.
Ja helaas. Er is ook niets dat het een halt toeroept.
Je bent genetisch aan het experimenteren geslagen in je keuken?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
Onze Lieve Heer had toch wel een van zijn mindere dagen toen hij het fruitvliegje schiep.
Het begint wel strontvervelend te worden dat werkelijk alles binnen de kortste keren over links-rechts (Zomergasten) of de islam moet gaan (topic over zwarte vrouw die een ijssalon heeft en door allochtone jongeren wordt lastig gevallen).quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar dat duurt nog even en ondertussen heeft iedereen een grote mond.
Hoofdzakelijk is de reden tijd maar dit heeft ook meegespeeld, ja. Ik deel niet de mening van het beleid op wat essentiële punten. Het is in theorie prima maar in praktijk werkt het niet, zeker niet met de snelle verharding van social media. Niet voor niets sluiten nieuwssites hun reactiemogelijkheden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft dat allemaal er ook mee te maken dat je geen FA meer bent?
Ik weet het niet... Het lijkt me sterk dat alle grote monden zich weer in het gareel laten drukken. Hier floreert Wilders ook al heel lang zonder spoor van verbetering.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Laten we ook niet vergeten dat Obama en de Democraten dingen hebben bereikt - bijv. het homohuwelijk, legalisering van cannabis in talloze deelstaten, Obamacare - wat je 10 jaar geleden in het door de bank genomen toch best wel conservatieve Amerika nooit voor mogelijk had gehouden.
Het is daarom ook niet zo gek dat er een nogal heftige tegenbeweging ontstaat. Maar dat ebt ongetwijfeld op den duur ook wel weer weg.
Dat is enorm frustrerend en dodelijk voor de discussie. Als je middenin zo'n feest met een andere mening komt, word je besprongen door een meerderheid die alleen maar uit is op het monddood maken van alles waar ze het niet mee eens zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint wel strontvervelend te worden dat werkelijk alles binnen de kortste keren over links-rechts (Zomergasten) of de islam moet gaan (topic over zwarte vrouw die een ijssalon heeft en door allochtone jongeren wordt lastig gevallen).
Nederlander die in Portugal opgepakt is voor het verkrachten van een 9-jarig meisje: islam.
Echt
Amen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk is de reden tijd maar dit heeft ook meegespeeld, ja. Ik deel niet de mening van het beleid op wat essentiële punten. Het is in theorie prima maar in praktijk werkt het niet, zeker niet met de snelle verharding van social media. Niet voor niets sluiten nieuwssites hun reactiemogelijkheden.
Dan kan je het beleid uiteindelijk wel uitvoeren maar gaat het op den duur wringen en moet je afscheid nemen. Vrijwilligerswerk moet wel leuk blijven en dat is het dan niet, ik haalde er geen energie meer uit. Voor de rest geen drama's hoor. Prima uit elkaar gegaan en draag FOK! een warm hart toe maar men moet wel met de tijd mee willen en kunnen om niet te eindigen als afvoerputje. Stilstand is achteruitgang en kost je uiteindelijk de kop.
En het krijgt allemaal vrij baan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint wel strontvervelend te worden dat werkelijk alles binnen de kortste keren over links-rechts (Zomergasten) of de islam moet gaan (topic over zwarte vrouw die een ijssalon heeft en door allochtone jongeren wordt lastig gevallen).
Nederlander die in Portugal opgepakt is voor het verkrachten van een 9-jarig meisje: islam.
Echt
Mooi verwoord.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk is de reden tijd maar dit heeft ook meegespeeld, ja. Ik deel niet de mening van het beleid op wat essentiële punten. Het is in theorie prima maar in praktijk werkt het niet, zeker niet met de snelle verharding van social media. Niet voor niets sluiten nieuwssites hun reactiemogelijkheden.
Dan kan je het beleid uiteindelijk wel uitvoeren maar gaat het op den duur wringen en moet je afscheid nemen. Vrijwilligerswerk moet wel leuk blijven en dat is het dan niet, ik haalde er geen energie meer uit. Voor de rest geen drama's hoor. Prima uit elkaar gegaan en draag FOK! een warm hart toe maar men moet wel met de tijd mee willen en kunnen om niet te eindigen als afvoerputje. Stilstand is achteruitgang en kost je uiteindelijk de kop.
Dus je was het niet eens met het beleid, speelde een beetje voor Forum-Administrator en gaat nu huilen dat je 'geen tijd meer 'had'. Door mensen voor 'baggeruser' uit te maken zal de sfeer wel verbeteren.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, niet mensen. Alleen jou.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dus je was het niet eens met het beleid, speelde een beetje voor Forum-Administrator en gaat nu huilen dat je 'geen tijd meer 'had'. Door mensen voor 'baggeruser' uit te maken zal de sfeer wel verbeteren.
Fijn dat je hier nu ook helemaal niets meer van jezelf mag delen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dus je was het niet eens met het beleid, speelde een beetje voor Forum-Administrator en gaat nu huilen dat je 'geen tijd meer 'had'. Door mensen voor 'baggeruser' uit te maken zal de sfeer wel verbeteren.
Mening hè, moet kunnen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En het krijgt allemaal vrij baan.
Slaat nergens op.quote:
Je geeft een goed voorbeeld van wat Tem duidelijk proberen te maken. Hulde.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk de laatste tijd?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
In dit 'café worden mensen voor neonazi's uitgemaakt. Maar dat is allemaal 'anders'
Ja, want ik ben de enige die hier soms meeleest.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat je hier nu ook helemaal niets meer van jezelf mag delen.
Flikker toch gewoon op uit deze SC als je toch alleen maar wilt zeiken.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Al dan niet terecht, maar dat gebeurt door mensen die met regelmaat ook inhoudelijk wat hebben in te brengen - hier of in andere POL-topics. Jij komt daarentegen alleen maar hier om in het café te zieken.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
In dit 'café worden mensen voor neonazi's uitgemaakt. Maar dat is allemaal 'anders'
Volgens mij is Trump er helemaal niet zo op gebrand alle doorbraken uit de Obama-tijd terug te draaien. Hij heeft wel veel geroepen maar toch ook alweer dingen laten varen omdat al te veel mensen eraan gewend zijn geraakt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Het lijkt me sterk dat alle grote monden zich weer in het gareel laten drukken. Hier floreert Wilders ook al heel lang zonder spoor van verbetering.
Je bent wel een redelijk gefrustreerd typje dat je hier steeds een punt wil maken terwijl iedereen je uitkotst. Waarom ga je niet weer lekker naar KLB en ONZ waar je altijd post.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Je bent onderdeel van een groepje extreem rechtsen dat erop uit is onmin en verwarring te zaaien. Of dacht je dat we het als toeval beschouwen dat er steeds meer mensen aankleven en hierheen komen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, want ik ben de enige die hier soms meeleest.
Neuh, dubbele moraal soms hier. Over het algemeen is het wel chill.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flikker toch gewoon op uit deze SC als je toch alleen maar wilt zeiken.
De meeste van je posts doe je in NWS, daar hebben ze ook een SC, ga daar lekker zitten.
Het is een SC simpele ziel. Wat snap je daar niet aan?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, want ik ben de enige die hier soms meeleest.
Ook al extreem-rechts. Dat gaat hard zo.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent onderdeel van een groepje extreem rechtsen dat erop uit is onmin en verwarring te zaaien. Of dacht je dat we het als toeval beschouwen dat er steeds meer mensen aankleven en hierheen komen.
Omdat het aan van die baggerusers als jij ontbreekt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, dubbele moraal soms hier. Over het algemeen is het wel chill.
Je doet er in ieder geval alles aan om die "chill"heid volledig de nek om te draaien.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, dubbele moraal soms hier. Over het algemeen is het wel chill.
Ja dat is zeker zorgelijk. Ook dat hij het klimaatverdrag heeft opgezegd. Ik zie ook geen mensen om hem heen die hem op andere gedachten doen brengen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij is Trump er helemaal niet zo op gebrand alle doorbraken uit de Obama-tijd terug te draaien. Hij heeft wel veel geroepen maar toch ook alweer dingen laten varen omdat al te veel mensen eraan gewend zijn geraakt.
De grootste zorgen maak ik me over zijn milieubeleid. Zijn klimaatscepticisme en zijn kolen-energie-voorkeur. Met zoiets kan hij maar zo succesvol zijn.
Jouw mening.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Je doet er in ieder geval alles aan om die "chill"heid volledig de nek om te draaien.
Klopt, dat is allemaal anders.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Slaat nergens op.
Niet alleen Tems mening. Ik wil er nog wel aan toevoegen dat ik zie dat je het opzettelijk doet.quote:
Helemaal niet, je hebt hier niets positiefs of inhoudelijks bijgedragen. Je komt alleen maar mensen de maat nemen en de boel op te fokken. Duidelijk trollgedrag en die komen steeds meer langs.quote:
Ik ben gewoon vet relaxt hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Helemaal niet, je hebt hier niets positiefs of inhoudelijks bijgedragen. Je komt alleen maar mensen de maat nemen en de boel op te fokken. Duidelijk trollgedrag en die komen steeds meer langs.
Grappig toch, ze zijn met zoveel maar een eigen SC kunnen ze blijkbaar niet mee overweg, geeft wel te denken over het intellectuele nivoquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Helemaal niet, je hebt hier niets positiefs of inhoudelijks bijgedragen. Je komt alleen maar mensen de maat nemen en de boel op te fokken. Duidelijk trollgedrag en die komen steeds meer langs.
Heb je niets beters te doen dan een handjevol users op een plek die de jouwe niet is de maat te nemen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vet relaxt hoor.
Ik wijs mensen graag op hypocrisie. Wou je er 1tje roken samen?
Nee dank je, dat doe ik al een aantal jaar niet meer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vet relaxt hoor.
Ik wijs mensen graag op hypocrisie. Wou je er 1tje roken samen?
Wie ben jij om dat te bepalen chef.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je niets beters te doen dan een handjevol users op een plek die de jouwe niet is de maat te nemen?
Jammer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee dank je, dat doe ik al een aantal jaar niet meer.
Toen is het je dus niet gelukt deze sc de nek om te draaien. Nu heb je medestanders. Waarom beginnen jullie geen eigen sc?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen chef.
Ik poste hier 5 jaar geleden al.
Goede conclusie wel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen is het je dus niet gelukt deze sc de nek om te draaien. Nu heb je medestanders. Waarom beginnen jullie geen eigen sc?
Ze durven wel op die school van jouquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:39 schreef Friek_ het volgende:
Eén van onze nieuwe economielokalen draagt de naam 'Milton Friedman'. Kowloon kan weer rustig slapen.
Het zou moed betekenen. Totnogtoe trekken jullie je op aan mensen die gewoon hun ding posten in een sc die niet uit is op ongezelligheid en steken onder water of directe aanvallen. Moedig is het als jij en je denkgenoten zelfstandig in een eigen sc posten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goede conclusie wel.
Waarom zou ik dat willen?
Nu nog een Myron Scholes.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:39 schreef Friek_ het volgende:
Eén van onze nieuwe economielokalen draagt de naam 'Milton Friedman'. Kowloon kan weer rustig slapen.
Goed school, Friek.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik wilde Niccolò Machiavelli als lokaalnaam. Sectieleider was tegen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze durven wel op die school van jou
Die foto schijnt nep te zijnquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
Heh, mijn vrouw kreeg vanmiddag een foto toegestuurd van een collega in Houston, op de foto zie je een 3 meter lange alligator door zijn straat zwemmen
Het is wel een bijzonder gebeuren, Harvey, ze zijn wel wat gewend aan overstromingen maar dit is toch wel extreem.
Whehe.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik wilde Niccolò Machiavelli als lokaalnaam. Sectieleider was tegen.
Dat lijkt mij een uitstekende naam, van die man kan iedereen wat opstekenquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vanmiddag. Mensen moeten 's avonds en 's nachts daarom ook binnen blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
Heh, mijn vrouw kreeg vanmiddag een foto toegestuurd van een collega in Houston, op de foto zie je een 3 meter lange alligator door zijn straat zwemmen
Het is wel een bijzonder gebeuren, Harvey, ze zijn wel wat gewend aan overstromingen maar dit is toch wel extreem.
En het LTCM bezemhok ernaast.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu nog een Myron Scholes.
Is ook wel grappig op een school.
Ik wil lesgeven in lokaal 3.14, maar dat is al geclaimd door de sectie Engels.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor de diversiteit moest het uiteraard een vrouw zijn. Ayn Rand, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
pom, hij had de foto zelf gemaakt, het bedrijf waar mijn vrouw werkt heeft een nogal grote aanwezigheid in Houstonquote:
De Salomon crèche in de buurt.quote:
Flauw.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil lesgeven in lokaal 3.14, maar dat is al geclaimd door de sectie Engels.
Ik zei al dat ik er naast zatquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
pom, hij had de foto zelf gemaakt, het bedrijf waar mijn vrouw werkt heeft een nogal grote aanwezigheid in Houston
Collega's zijn geevacueerd, anderen houden het nog (net) droog, iedereen heeft te horen gekregen dat ze thuis moesten blijven behalve een skeleton crew die de installatie veilig moet houden.
Is lokaal 2.72 nog beschikbaar?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wil lesgeven in lokaal 3.14, maar dat is al geclaimd door de sectie Engels.
Geeft niksquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik er naast zat
Of 1.41quote:
Nee, iets politiek corrects als 'Aletta Jacobs' moest het weer worden. Had toch liever een gepeperde naam.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor de diversiteit moest het uiteraard een vrouw zijn. Ayn Rand, bijvoorbeeld.
Gen. Robert E. Lee?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, iets politiek corrects als 'Aletta Jacobs' moest het weer worden. Had toch liever een gepeperde naam.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou moed betekenen. Totnogtoe trekken jullie je op aan mensen die gewoon hun ding posten in een sc die niet uit is op ongezelligheid en steken onder water of directe aanvallen. Moedig is het als jij en je denkgenoten zelfstandig in een eigen sc posten.
Lijkt mij meer iets voor Scheikunde.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
Of het '6,022 140 857x10^23'-lokaal.
Wat is dat ook weer, de constante van Avogadro?quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:50 schreef xpompompomx het volgende:
Of het '6,022 140 857x10^23'-lokaal.
Inderdaad. Ik dacht ook al aan geschiedenis in de zalen 15.68 t/m 16.48, maar dan moet je flink wat toiletten hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij realistischer inderdaad. Lokaal 2.72 moet wel een reusachtig schoolgebouw zijn.
Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is dat ook weer, de constante van Avogadro?
Iddquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is dat ook weer, de constante van Avogadro?
Maar dat soort reeksen zijn eigenlijk al jaren niet meer te doen. Bijna alleen maar vervelende figurenquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat topic kunnen we dus ook als verloren beschouwen. Alles wordt ondergepoept door je duif.
Alles wordt wel direct politiek links/rechts getrokken. En dan moet je ook reageren als een links/rechts figuur anders snapt niemand het meer. Dat was eerst toch wel stukken minder.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar dat soort reeksen zijn eigenlijk al jaren niet meer te doen. Bijna alleen maar vervelende figuren
En als je niet van mening bent dat alles van de PO linkse indoctrinatie is, dan ben je een wegkijkende linkse hippie. Meer opties zijn er niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Alles wordt wel direct politiek links/rechts getrokken. En dan moet je ook reageren als een links/rechts figuur anders snapt niemand het meer. Dat was eerst toch wel stukken minder.
Ik ervaar wel dat het erger is geworden en wat Tem zegt, dat je in politieke hokjes wordt geduwd. Dat laatste is heel hinderlijk want je kunt het moeilijk negeren. Maar als je een weerwoord hebt hebben ze je ook te grazen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar dat soort reeksen zijn eigenlijk al jaren niet meer te doen. Bijna alleen maar vervelende figuren
Hoor je het ook eens van een ander.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als je niet van mening bent dat alles van de PO linkse indoctrinatie is, dan ben je een wegkijkende linkse hippie. Meer opties zijn er niet.
Primair Onderwijs?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als je niet van mening bent dat alles van de PO linkse indoctrinatie is, dan ben je een wegkijkende linkse hippie. Meer opties zijn er niet.
Calimeroquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ervaar wel dat het erger is geworden en wat Tem zegt, dat je in politieke hokjes wordt geduwd. Dat laatste is heel hinderlijk want je kunt het moeilijk negeren. Maar als je een weerwoord hebt hebben ze je ook te grazen.
Eens.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als je niet van mening bent dat alles van de PO linkse indoctrinatie is, dan ben je een wegkijkende linkse hippie. [..]
Niet zo stoer doen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind gewoon iedereen een vuile klootzak. Die instelling heeft me tot nu toe zeker geen windeieren gelegd.
Nou nou zeg en dat terwijl ik alleen het beste met jouw voorheb!quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind gewoon iedereen een vuile klootzak. Die instelling heeft me tot nu toe zeker geen windeieren gelegd.
Zo ken ik je weer, jij bent wel weer vlug uit de put geklommen.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:31 schreef BoneThugss het volgende:
MAYWEATHER![]()
Ik kom een paar keer hier chillen, mensen worden mad. Terwijl ik eigenlijk een baas ben![]()
Wij ook van jou, hoor, Pokkelquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Welnee. Plek zat voor wat Marokkanen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:46 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb wel een oprechte vraag.
Hebben 'we'' hier in Nederland een ''Marokkanen-probleem''?
Linkse wegkijker!quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Plek zat voor wat Marokkanen.
Is het heel raar als je gewoon niemand meer Nederland binnen wil halen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Plek zat voor wat Marokkanen.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Waarom wil je het hier over hebben man.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:46 schreef BoneThugss het volgende:
Definieer "Marokkanen-probleem".quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:46 schreef BoneThugss het volgende:
Moet mijn vrouw het land uit? Da's fijn dan...quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is het heel raar als je gewoon niemand meer Nederland binnen wil halen.
Gewoon niemand. Het wordt best vol hier.
En 'we'.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Definieer "Marokkanen-probleem".
Achja, is weer eens wat anders hè? Al die jaren'80 muziek van Erik komt je op gegeven moment ook de neus uit.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:52 schreef xpompompomx het volgende:
Laten we lekker dwangmatig los gaan over Marokkanen. Goed idee!
Je hebt nooit genoeg Phil Collins, Pokkel. Dat bestaat gewoon niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Achja, is weer eens wat anders hè? Al die jaren'80 muziek van Erik komt je op gegeven moment ook de neus uit.
Neuh.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:52 schreef xpompompomx het volgende:
Laten we lekker dwangmatig los gaan over Marokkanen. Goed idee!
Ga jij dan mee of niet?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet mijn vrouw het land uit? Da's fijn dan...
Lekker uitgekauwd onderwerp wel weer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
van mijn auto?quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh.
Dat is allemaal bullshit. Ik wil geen mensen meer 'opnemen' . Gewoon helemaal niemand.
Als het aan die nieuwe 'regering' ligt mag ik straks het dubbele gaan betalen van m'n auto![]()
Dat zal echt iedereen aan zijn reet roesten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh.
Dat is allemaal bullshit. Ik wil geen mensen meer 'opnemen' . Gewoon helemaal niemand.
Als het aan die nieuwe 'regering' ligt mag ik straks het dubbele gaan betalen van m'n auto![]()
Wat denk je zelf? Denk jij dat ik een land blijf waar mijn vrouw niet welkom is? Rare snoeshaan ben je toch...quote:
Nee man, mega-super-orgineel juist. Er is in de geschiedenis van internet, en fok in het speciaal, nog nooit een discussie over marokkanen gevoerd juist.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker uitgekauwd onderwerp wel weer.
Is wel verlokkend zo als men het stellen doet toch, steeds dat wij of we hangt mij ook, alsof ik niet voor mezelf zou kunnen spreken.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Denk jij dat ik een land blijf waar mijn vrouw niet welkom is? Rare snoeshaan ben je toch...
Valt wel mee. We hebben nauwelijks extreme dichtheden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet mijn vrouw het land uit? Da's fijn dan...
Ik zou auto's dan ook zwaar belasten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh.
Als het aan die nieuwe 'regering' ligt mag ik straks het dubbele gaan betalen voor m'n auto![]()
Ik snap de logica niet helemaal, er is vrede in Nederland, volgens mij en we zijn alleen maar rijker geworden de afgelopen 50 jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Niemand gaat het land uit, er komt alleen niemand bij. of z'n 17.5 miljoen mensen al ready voor vrede? HAHAHAHA![]()
Zolang de bijtelling niet verhoogd word vind ik alles primaquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou auto's dan ook zwaar belasten.
Het behoort een luxe te zijn die alleen de bovenmodale werkman zich mag permitteren.
10X zo hoog of meer is toch logisch dan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zolang de bijtelling niet verhoogd word vind ik alles prima
Dat ligt dan aan jou.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap de logica niet helemaal, er is vrede in Nederland, volgens mij en we zijn alleen maar rijker geworden de afgelopen 50 jaar.
In veel landen wonen er zoveel inwoners op een gebied ter grootte van Utrecht.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Niemand gaat het land uit, er komt alleen niemand bij, of z'n 17.5 miljoen mensen al ready voor vrede? HAHAHAHA![]()
Ok dan. Nou, veel succes.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat ligt dan jou.
Gewoon niemand meer opnemen. NIEMAND![]()
![]()
Laat Hongarije en co maar eens wat doen.
Bijtelling gewoon op 40% zetten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zolang de bijtelling niet verhoogd word vind ik alles prima
Godverdomme zegquote:
Okquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou.
Gewoon niemand meer opnemen. NIEMAND![]()
![]()
Laat Hongarije en co maar eens wat doen.
Geen probleem, dan pakken we de cash wel, linksom of rechtsom, wij springen er toch wel goed uit en de kosten worden doorberekend naar de consumentquote:
En die consument heeft dan ook niks meer einde baan!quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen probleem, dan pakken we de cash wel, linksom of rechtsom, wij springen er toch wel goed uit en de kosten worden doorberekend naar de consument
Gap, ik hoef niet eens te werken, toch doe ik het.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen probleem, dan pakken we de cash wel, linksom of rechtsom, wij springen er toch wel goed uit en de kosten worden doorberekend naar de consument
Daarnaast, het zijn de Marokkanen die in de dikste auto's rijden #jatochniettan?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Godverdomme zeg______________!!!!!!!!!!!
Nog zo'n miljonair. Tikt wel aan hier.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gap, ik hoef niet eens te werken, toch doe ik het.
Ik kan rustig rentenieren
Jij loopt geregeld te janken over je auto hier, wij niet. Als je het makkelijk kan betalen waarom dan dat gemekker?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gap, ik hoef niet eens te werken, toch doe ik het.
Ik kan rustig rentenieren
Alsof het mij ene biet interesseert.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo, domste post van de dag is ook weer binnen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In veel landen wonen er zoveel inwoners op een gebied ter grootte van Utrecht.
Kan dus makkelijk tot 65 miljoen doorgroeien. Demografische groei, economische groei, welvaart.
Geen enkele moeite mee, GS, ik verplaats mij dagelijks per fiets of benenwagenquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof het mij ene biet interesseert.
Het blikken wagenpark gewoon laten afslanken totdat alleen mensen die niet anders kunnen er nog over peinzen om een leaseauto te nemen. De rest koopt maar mooi een eigen auto of neemt de trein.
Ik verdien m'n eigen centen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij loopt geregeld te janken over je auto hier, wij niet. Als je het makkelijk kan betalen waarom dan dat gemekker?
Begrijp het een en ander niet meer, over de aanschaf van de auto moesten dingen mee overwogen worden honden plaats etc. en dan nu met de benenwagen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen enkele moeite mee, GS, ik verplaats mij dagelijks per fiets of benenwagen
Jij begrijpt wel vaker dingen niet, mijn beste, daar kan ik verder niet zo veel meequote:Op maandag 28 augustus 2017 22:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Begrijp het een en ander niet meer, over de aanschaf van de auto moesten dingen mee overwogen worden honden plaats etc. en dan nu met de benenwagen?
Interesse in een audi 200. of een benz of ford escortje of alto wat heb ik nog onder het zeil staan?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik verdien m'n eigen centen.
Mag een mens niet klagen?![]()
M'n M3 gaat weg, ik ga een Supra halen of een MX3 V6.
Jij wil in een vergrijzend land wonen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zo, domste post van de dag is ook weer binnen.
Ik denk dat ik het juist wel begrijpen doet Kaptein, de beste leugenaar heeft een gouden geheugen!quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij begrijpt wel vaker dingen niet, mijn beste, daar kan ik verder niet zo veel mee
Uitstekend. Voordeel is ook, als al die arme mensen van de weg zijn, is er meer plek voor mensen met kostbare tijd om door te rijden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen enkele moeite mee, GS, ik verplaats mij dagelijks per fiets of benenwagen
Eensch. De files lopen alweer uit de klauwen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitstekend. Voordeel is ook, als al die arme mensen van de weg zijn, is er meer plek voor mensen met kostbare tijd om door te rijden.
Wie ben jij nou weer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:08 schreef Jip141 het volgende:
Wat een kutusers tegenwoordig hier zeg!!
Smaakvol.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:06 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik verdien m'n eigen centen.
Mag een mens niet klagen?![]()
M'n M3 gaat weg, ik ga een Supra halen of een MX3 V6.
Is er dan nog geld voor onderhoudt aan de wegen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uitstekend. Voordeel is ook, als al die arme mensen van de weg zijn, is er meer plek voor mensen met kostbare tijd om door te rijden.
MX-3 is gewoon dikke bak. Beter MX-5.quote:
Dat halen we dan uit de meeropbrengsten in het openbaar vervoer.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is er dan nog geld voor onderhoudt aan de wegen?
Ik heb er niets mee. Maar ieder z'n hobby he?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
MX-3 is gewoon dikke bak. Beter MX-5.
Frits Bolkestein heeft vast goede ideeën over waar we het vandaan kunnen halen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat halen we dan uit de meeropbrengsten in het openbaar vervoer.
Immers, nu gaat er geld van asfalt naar rails, dan kan het mooi andersom.
Opvallend hoeveel zeer rijke personen deze reeks bezoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nog zo'n miljonair. Tikt wel aan hier.
ALs ik er 1tje mocht kiezen, dan was het een Corradoquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. Maar ieder z'n hobby he?
Allemaal verwarrende nieuwsberichten. Net zoals dit. Lekker labiel ben je dan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:11 schreef Tijger_m het volgende:
Je verwacht het niet, he? Oh...wacht...
Colorado man, whose claim of being stabbed for looking like neo-Nazi went viral earlier this month, admits to faking police report after knife accident
https://www.theguardian.c(...)colorado-joshua-witt
Liever dan in een volgepropt land omwille 'economische groei'. Kom op zeg, jij weet toch ook wel wat het met de mens doet, dat leven in een dichtbevolkt gebied. Wat wint de individuele burger er nou netto op, als die groei ook impliceert dat de belasting op andere zaken meegroeit?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij wil in een vergrijzend land wonen?
Doe mij een boordje aap.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:13 schreef Jip141 het volgende:
Ik was al miljonair toen ik 17 was. Internetbedrijfje, ik verkocht online boordjes aap, blijkt echt een goede markt voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |