Ik zie welgeteld toevallig 1 schaap.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Enkele foto's van de schapenmarkt...
http://imgur.com/a/RfVfW
Welk schaap ben jij op de foto?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Enkele foto's van de schapenmarkt...
http://imgur.com/a/RfVfW
Checkquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Krollie, misschien moet je die bril opzetten
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:15 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Welk schaap ben jij op de foto?
Komt door al die schapen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Echt, sinds ik hier ben (5 weken) hele tijd diarre en maagproblemen. Word er moe van.
Huh????quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Klinkt gek, maar het is officieel. Ben verloofd! Ik ga in december officieel op papie trouwen.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Klinkt gek, maar het is officieel. Ben verloofd! Ik ga in december officieel op papie trouwen.
Ah oké.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, op papier. Officieel trouwen.
Gefeliciteerd. Niet meer hoereren langs de weg dan hé.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
quote:
Vijf dagen en al verloofd?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Krollie, dankjewel! Nee, doe ik al ruim 5 weken niet. Had eerst iemand uit België ontmoet met wie ik serieus was, maar na tijdje zag ik het licht. Dag nadat ik een punt achter die van Abeltje gezet had kwam ik deze tegen. Woont naast m'n nicht. Ken hem vijf dagen nu. Vandaag gesproken met ouders, zijn ouders met de mijnes. En in de december is ons feestje.
Een schapenstal een 'huis' noemenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Spriet, ja we zijn verliefd. En foto's gaan er wel komen. Beloofd. Vind het spannend. Ga gewoon voorgoed uit Nederland. Nu helemaal zeker. Hij woont in marbella en is half van jaar daar en rest van half jaar in Rome en Marokko vanwege zijn zaken. Dat betekent dat ik ook half in Marokko en Marbella ga wonen. We hadden het er gisteren nog over. Ik stelde voor om permanent in Marokko te wonen. Hij heeft namelijk toch huizen hier.
Vraag dat aan Riazop.quote:
Klinkt spannend idd. Hopelijk is hij goed voor je. Wens je veel geluk!quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Spriet, ja we zijn verliefd. En foto's gaan er wel komen. Beloofd. Vind het spannend. Ga gewoon voorgoed uit Nederland. Nu helemaal zeker. Hij woont in marbella en is half van jaar daar en rest van half jaar in Rome en Marokko vanwege zijn zaken. Dat betekent dat ik ook half in Marokko en Marbella ga wonen. We hadden het er gisteren nog over. Ik stelde voor om permanent in Marokko te wonen. Hij heeft namelijk toch huizen hier.
#ALTIJDREADYquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Spriet4, Dankejwel! Ja hij is heeeeel goed voor me. Krijg gewoon ontbijt op bed van hem. Hij is de buurjongen van mijn nicht bij wie ik slaap. Dan komt hij speciaal ontbijt brengen voor mij en al mijn nichten en de kindjes. Zoooo schattig gewoon. Hij is echt lief!!
Die theequote:
Met wie ga jij trouwen?quote:
Die van The Walking Dead?quote:
Dat gaat een flink ontbijt worden als ik dat zo ziequote:Op maandag 28 augustus 2017 13:42 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wachten op ontbijt
http://m.imgur.com/4U74yNJ
Steekt ze die ook in andermans zaken?quote:
Pas maar op met die tas! Straks komt er een Marokkaan langs en dan ben je hem kwijt!quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wachten op ontbijt
http://imgur.com/a/PlcG2
quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, hoezo alweer? Die van België was het niet. Met mijn verloofde heb ik geen relatie gehad. Hebben elkaar maar 4 keer gezien en toen gelijk stappen ondernemen.
Nou en?quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zovty, shaksuka is niet Marokkaans hoor? Dat is Arabisch en geen Marokkaans (Noord Afrikaans). Wij hebben een totaal andere keuken dan Arabieren. Marokkaans ontbijt is dat wat ik net heb laten zien. Eieren met kaas wn olijfolie. Met boord en thee.
En lekker ookquote:Op maandag 28 augustus 2017 15:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou en?
Waarom zou je uberhaupt adnere dingen dan SHAKSHUKA eten!
Is toch het leukste van de wereld om te bestellen?
En meneer, wat mag het voor u zijn?
SHAKSHUKAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en rap wat!
Twee soorten kaas dan? Die driehoekjes en die raspsels rechts?quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zovty, shaksuka is niet Marokkaans hoor? Dat is Arabisch en geen Marokkaans (Noord Afrikaans). Wij hebben een totaal andere keuken dan Arabieren. Marokkaans ontbijt is dat wat ik net heb laten zien. Eieren met kaas wn olijfolie. Met boord en thee.
Ya, i no right.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En lekker ooken niet moeilijk te maken!
Je weet wat ze zeggen: geloof in je dromen en ze komen uit.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Ya, i no right.
Ik wil het nog voor elkaar krijgen om een bakje shakshukasaus mee te nemen in tupperware en dan hier op kantoor er een eitje in te breken en dan in de magnetron opwarmen.
Voorlopig nog geen succes, maar het moet lukkejh.
voor jou uitgerold?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:49 schreef WodanIsGroot het volgende:
Onderweg naar familie etenje again...
http://m.imgur.com/uwT0oE4
Snel trouwen is gebruikelijk bij moslims, al vind ik na 5 dagen wel heel snel....quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef Homijn het volgende:
Trouwen met en broedmachine worden voor iemand die je net 5 dagen kent. Het gaat de goede kant op met TS...
quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Woont naast m'n nicht. Ken hem vijf dagen nu. Vandaag gesproken met ouders, zijn ouders met de mijnes. En in de december is ons feestje.
Precies, en wie weet wat er nog kan gebeuren tussen nu en december.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
Idd. Slechts verloofd. In december gaan we officieel trouwen.
Vermoedens geef ik mijn geit nog niet te eten, persoonlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, vermoed van niet. Het is wel officieel allemaal nu. Kwestie van papieren tekenen. Als het aan hem ligt doen we dar vandaag nog. Hij zegt elke dag: Maghrebijnse kom we gaan gewoon trouwen. Maak vandaag afspraak bij de notaris....
Even serieus. Wat moeten wij met dit soort totaal nietszeggende kutfoto's?quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Altijd wachten op nichten..
http://imgur.com/a/BVUzh
Wat een viespeuk die turtle.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:43 schreef WodanIsGroot het volgende:
Dirty chick, dirty turtle...
http://m.imgur.com/6Arrkga
Niceeequote:Op maandag 28 augustus 2017 18:55 schreef LurkJeRot het volgende:
Potje augurken
https://imgur.com/gallery/dqSPv
Het heeft niks met al dan niet eng te maken. Het heeft meer te maken met een totale willekeur aan compleet nietszeggende kutfoto's waarvan ik mij afvraag waarom je die allemaal post.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, mijn nichten dragen burka's. Eng eng hooooor!
Beste foto uit deze topic zover.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:15 schreef WodanIsGroot het volgende:
Even op n brugje zitten
http://m.imgur.com/qhuRhjM
Hij betaalt haar 10.000 euro voor een Nederlands paspoort.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:17 schreef Geralt het volgende:
Klinkt als een uitstekend plan om te trouwen met iemand die je 5 dagen kent.
Dat zal best, maar toch is deze sukkel niet in vijf dagen tijd verloofd. Laat staan een ring geven na vijf dagen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
WodanIsGroot, hij heeft zelf gewoon een Europees paspoort. Wat een sukkel ben je toch ook.
Zat niks achter.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mutilation, hoezo? Gewoon een liedje dat wel ok vindt.
Ik rook ook wiet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
wodan, dat is omdat jij een sukkel bent. Wie trouwt nou een man die de hele dag op fok hangt? En goedkope bier drinkt? Je bent een tokkie.
Is ze verdronken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef BBach het volgende:
Wachten op mijn nicht
http://imgur.com/zPIdogP.jpg
http://i.imgur.com/CCbYBnd.jpg
Eigenlijk niet maar ik was belust op sensatie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:12 schreef BBach het volgende:
[..]
Oei, is het binnen dit topic vereist dat er een link is tussen de foto's en de tekst?
Hoelang blijf je ??quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:40 schreef PSVCL het volgende:
na het offerfeest naar saidia ; mooie strand en boulevard tegen de algerijnse kust aan
daarna naar rabat :: vette roadtrip langs steden als fes ; azrou en via de terug zeg tatouan tanger enzo
Mooi.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:30 schreef PSVCL het volgende:
Ff bidden in 1 van de vele moskeeen in Oujda ,elk straat heeft wel een moskee
[ afbeelding ]
Zonder internet hoop ik?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sigaartje, nee ben niet halsoverkop naar Marokko vertrokken hoor? Wist al maanden dat ik naar Marokko ging en hand op voorhand al ontslag genomen. Had het ook niet verwacht, totaal nier zelfs. We gaan ook in Marokko wonen.
Dank je.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Even serieus. Wat moeten wij met dit soort totaal nietszeggende kutfoto's?
Waarom post je dit?
Dan heb je de topics niet goed gevolgd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je.
Elke foto kan ergens van internet geplukt zijn, TS is op geen enkele foto te zien
Is dat een noodzakelijk iets om dit topic met nietszeggende foto's te kunnen begrijpen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dan heb je de topics niet goed gevolgd.
Wel om de juiste conclusie te trekken ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is dat een noodzakelijk iets om dit topic met nietszeggende foto's te kunnen begrijpen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wel om de juiste conclusie te trekken ja.
Bedovertrek TSquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Oude handdoek: https://imgur.com/gallery/tJOOp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft meerdere foto's met haar gezicht geplaatst.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je.
Elke foto kan ergens van internet geplukt zijn, TS is op geen enkele foto te zien
En wat heeft dat te maken met de nietszeggende foto's die in dit topic gepost worden?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:35 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere foto's met haar gezicht geplaatst.
"Elke foto kan ergens van internet geplukt zijn, TS is op geen enkele foto te zien"quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met de nietszeggende foto's die in dit topic gepost worden?
Ging je niet in Marokko wonen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, zoiets. Over paar maanden een dagboek vanuit Marbella ( mijn toekomstige woonplaats). ☺☺☺
Wat voor werk doet hij dan? Ik wil graag alles weten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, eerst in marbella aangezien hij daar werk heeft. Daarna Marokko. Maar hij is sowieso elke maand in marokko en ik reis dan gewoon mee aangezien ik toch geen werk heb.
...... -stilte-quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor werk doet hij dan? Ik wil graag alles weten.
Kan je vast wennen als je zometeen getrouwd bentquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
.... Ben al drie weken gewoon hele dagen thuis.
Het grootste gedeelte op fok is nu eenmaal man.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Praat ik met andere mannen dan?
Goddomme vrouw! Je kent hem vandaag een week en nu al verloofd en een bruiloft in de planning?? Hoe is dat mogelijk???quote:
Hardop gelachen.quote:
Vind je zelf niet dat je een beetje te snel gaat?! Wat weet je nou helemaal van hem? Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar heb hem gezien op dag dat ik in Marokko arriveerde. Sliep eerste week bij mijn nicht en hij is haar buurman. Hij heeft me geholpen met de koffers. Vond hem gelijk al knap en woow maar hij had me toen geeeneens aangekeken. Dagen later zag ik hem wel eens lopen maar we liepen elkaar mis waardoor hij me niet zag. Nou ja toen ontmoette ik meneer België en was ik daar druk mee. Dag dat ik menee België geloosd had of dag later kwam ik in contact met m'n verloofde. Was drie uur in de nacht en ik zat op balkon met m'n twee nichten. Hij stond op balkon te roken en zag me. Hij zei gelijk we gaan trouwen kom! Dacht voor grap maar hij meende het. Zijn vrienden belden hem omdat hij ze even moest afzetten. Hij gaf aan geen zin te hebben tenzij ik hem gezelschap houd in de auto. En voor ik het eist zei mijn nichtje ze komt er aan! Hij liep naar auto beneden en ik ook. Stapte in en hij deed licht even aan omdat hij wou zien hoe ik eruit zag ( balkon was donker). En toen hadden we z'n vrienden afgezet e wou hij niet naar huis... liet gelijk huis van zijn ouders zien etc... pas ochtend thuis.
Jongen ik sta versteld..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Godverdomme zeg.
Je kent hem een week... Een week. Beetje kort om zulke grote beslissingen te nemen nietwaar?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Apart verhaal, maar wel leuk. Eigenlijk dus al vanaf eerste gesprek zei hij kom laten we trouwen. En hoe mogelijk? Tja, hoef geen relatie of zo. Dit is de beste manier om te trouwen. We zien elkaar veel. Echt hele dag door wel en het klikt. Het voelt goed en we passen goed bij elkaar. Waarom dan nog wachten?
Gewoon wijzen en uitlachen.quote:
En waarom is hij vrijgezel op deze leeftijd?? Heeft hij kindjes, is hij gescheiden, of is het gewoon een rare snuiter die op een wanhopig om een huwelijk verlegen vrouw zoals jou zit te wachten?quote:
Je hebt nu ook contact met mannen he?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het is goed zo. Wil geen relatie of contact met mannen. Dit is beter. Gelijk serieus en man die serieus met je is. Zo hoort dat. Hij is echt geweldig anders had ik het exht niet gedaan. Ik weet wat hij waard is. Mijn neef kent hem ook he. Buren kennen hem en we hebben navraag gedaan.
Trouwen jullie in gemeenschap van goederen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nooit gerouwd geweest en dus ook geen kinderen. Is er gewoon nooit van gekomen.
Ik zou wat dieper graven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nooit gerouwd geweest en dus ook geen kinderen. Is er gewoon nooit van gekomen.
Gewoon geen geluk gehad? En dat 39 jaar aan een stuk??quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Reeds gedaan. M'n neef kent hem. Gewoon geen geluk gehad kan toch?
Maar daar komt nu verandering in.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:00 schreef 8777 het volgende:
[..]
Gewoon geen geluk gehad? En dat 39 jaar aan een stuk??
Ja hij zal er wel naar uitkijken om haar bloempje te plukken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar daar komt nu verandering in.
Vent zal wel al die jaren bij z'n moeder hebben gewoond. Dat stokje mag TS nu overnemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:07 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ja hij zal er wel naar uitkijken om haar bloempje te plukken.
Benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Er zal wel iets mis mee zijn, en dat ie al 39 jaar door zijn moeder verzorgd wordt lijkt me nog het minste van de dingen die mis kunnen zijn. Ik denk meer aan een verborgen agressieve aard, verslaving enzovoort.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vent zal wel al die jaren bij z'n moeder hebben gewoond. Dat stokje mag TS nu overnemen.
Als het een beetje tegenzit is het een moederskindje geworden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:17 schreef 8777 het volgende:
[..]
Er zal wel iets mis mee zijn, en dat ie al 39 jaar door zijn moeder verzorgd wordt lijkt me nog het minste van de dingen die mis kunnen zijn. Ik denk meer aan een verborgen agressieve aard, verslaving enzovoort.
Wat voor werk deed hij?
Het makkelijk verdienen werk zeker. Als ik lees dat ze afwisselend in Spanje en Marokko wonen heb ik er al beeld bij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit is het een moederskindje geworden.
Bij die vraag over zijn eventuele werk bleef het verdacht stil.
Je ziet er goed uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sta gewoon in de badkamer...
http://imgur.com/a/B8xfV
Keihard klaargekomenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sta gewoon in de badkamer...
http://imgur.com/a/B8xfV
Waar betaalt hij een flatgebouw van?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geen moederskindje. Zijn ouders wonen kn Marokko en hij in Spanje. Verder heefr hij eigen huis in Marokko. Niet bij zijn ouders omdat hij dat niet wil. Flatgebouw van ouders heeft hij voor ze gekocht en de verdieping boven is van hem maar daar wil hij geeneens wonen want hij wil zijn vrouw niet boven zijn ouders laten wonen. Geen moederskindje dus.
Dit klinkt best fout in deze context.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vent zal wel al die jaren bij z'n moeder hebben gewoond. Dat stokje mag TS nu overnemen.
Wat voor werk doet hij dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Boca, zo duur is dat niet in marokko. Elke maand 1000 euro opzij zetten is prima te doen als vrijgezel en werkende man.
Die huizen zijn daar toch zo onveilig enzovoort? Gewoon een verdieping erop zetten als je kind trouwt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:13 schreef Plompzakker het volgende:
Twee opgestapelde dozen een flatgebouw noemen
Oh hij zit in de handel lees ik in post 173, bij het woord handel denk ik meteen aan bepaalde zaken. Die overigens wel goed verdienen en je een redelijk vermogen mee op kunt bouwen.quote:
Wij hebben ook een eigen huis gebouwd en die van ons is gewopn stevig met 3 verdiepingenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:19 schreef 8777 het volgende:
[..]
Die huizen zijn daar toch zo onveilig enzovoort? Gewoon een verdieping erop zetten als je kind trouwt.
Je hoort toch ook veel andere verhalen over huizen die totaal niet berekend zijn op al die extra verdiepingen. Ken een gozer wiens zusje om is gekomen door een instortend huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:25 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wij hebben ook een eigen huis gebouwd en die van ons is gewopn stevig met 3 verdiepingen
Ja die zijn er indd. In casa gebeurt dat veel, maar wij hebben dit huis gelijk gebouwd met 3 verdiepingen dus de fundering is ook gewoon stevig gemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:28 schreef 8777 het volgende:
[..]
Je hoort toch ook veel andere verhalen over huizen die totaal niet berekend zijn op al die extra verdiepingen. Ken een gozer wiens zusje om is gekomen door een instortend huis.
In shaa Allah! Ben elk jaar in Marokko. Wanneer is jullie datum?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Allahie barek fiek Bella!! Als je volgend jaar in Marokko bent dan nodig ik je uit voor m'n bruiloft!
Het is een fijne vent. TS mag vaak naar Colombia reizen, helemaal voor niks. Hij schijnt in de kofferhandel te zitten. Ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:22 schreef 8777 het volgende:
[..]
Oh hij zit in de handel lees ik in post 173, bij het woord handel denk ik meteen aan bepaalde zaken. Die overigens wel goed verdienen en je een redelijk vermogen mee op kunt bouwen.
Weer een sinister figuur?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is een fijne vent. TS mag vaak naar Colombia reizen, helemaal voor niks. Hij schijnt in de kofferhandel te zitten. Ideale schoonzoon.
Neeee, dit is een goeie gozer, dit gaat helemaal goed komen. Zie ik nou alleen dat de bruiloft al uitgesteld is van december naar augustus, ts? OF gaat dat alleen om het feest?quote:
Oh, vervroegd dus zelfs!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, alleen feest. Officieel op papier trouwen gebeurt in oktober. Dan zijn we officieel man en vrouw.
Waarom is er zo veel haast in het spel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, alleen feest. Officieel op papier trouwen gebeurt in oktober. Dan zijn we officieel man en vrouw.
TS schijnt tegen de uiterste houdbaarheidsdatum aan te zitten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom is er zo veel haast in het spel?
Uitgelezen dag voor inderdaad. Vergeet je zonnebrand niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Voor Juup
http://imgur.com/a/yl6gq
Het is vandaaag warmmmmm!!! Ga nu naar begraafplaats
Nooooo! Hoe kun je die lieve schaapjes nou opeten?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Onze vier schapen staan klaar voor morgen....
http://imgur.com/a/EZZ3M
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben die beesten te slachten. Maar je kunt op z'n minst zorgen voor fatsoenlijk eten en een fatsoenlijke lig plekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:39 schreef 8777 het volgende:
[..]
Nooooo! Hoe kun je die lieve schaapjes nou opeten?
Als ik het diertje bij leven heb gezien kan ik hem niet meer opeten. Traumatische ervaring in m'n jonge jaren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben die beesten te slachten. Maar je kunt op z'n minst zorgen voor fatsoenlijk eten en een fatsoenlijke lig plek
Dit is gewoon dierenmishandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |