Ja die zijn er indd. In casa gebeurt dat veel, maar wij hebben dit huis gelijk gebouwd met 3 verdiepingen dus de fundering is ook gewoon stevig gemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:28 schreef 8777 het volgende:
[..]
Je hoort toch ook veel andere verhalen over huizen die totaal niet berekend zijn op al die extra verdiepingen. Ken een gozer wiens zusje om is gekomen door een instortend huis.
In shaa Allah! Ben elk jaar in Marokko. Wanneer is jullie datum?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Allahie barek fiek Bella!! Als je volgend jaar in Marokko bent dan nodig ik je uit voor m'n bruiloft!
Het is een fijne vent. TS mag vaak naar Colombia reizen, helemaal voor niks. Hij schijnt in de kofferhandel te zitten. Ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:22 schreef 8777 het volgende:
[..]
Oh hij zit in de handel lees ik in post 173, bij het woord handel denk ik meteen aan bepaalde zaken. Die overigens wel goed verdienen en je een redelijk vermogen mee op kunt bouwen.
Weer een sinister figuur?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is een fijne vent. TS mag vaak naar Colombia reizen, helemaal voor niks. Hij schijnt in de kofferhandel te zitten. Ideale schoonzoon.
Neeee, dit is een goeie gozer, dit gaat helemaal goed komen. Zie ik nou alleen dat de bruiloft al uitgesteld is van december naar augustus, ts? OF gaat dat alleen om het feest?quote:
Oh, vervroegd dus zelfs!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, alleen feest. Officieel op papier trouwen gebeurt in oktober. Dan zijn we officieel man en vrouw.
Waarom is er zo veel haast in het spel?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, alleen feest. Officieel op papier trouwen gebeurt in oktober. Dan zijn we officieel man en vrouw.
TS schijnt tegen de uiterste houdbaarheidsdatum aan te zitten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom is er zo veel haast in het spel?
Uitgelezen dag voor inderdaad. Vergeet je zonnebrand niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Voor Juup
http://imgur.com/a/yl6gq
Het is vandaaag warmmmmm!!! Ga nu naar begraafplaats
Nooooo! Hoe kun je die lieve schaapjes nou opeten?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
Onze vier schapen staan klaar voor morgen....
http://imgur.com/a/EZZ3M
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben die beesten te slachten. Maar je kunt op z'n minst zorgen voor fatsoenlijk eten en een fatsoenlijke lig plekquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:39 schreef 8777 het volgende:
[..]
Nooooo! Hoe kun je die lieve schaapjes nou opeten?
Als ik het diertje bij leven heb gezien kan ik hem niet meer opeten. Traumatische ervaring in m'n jonge jaren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben die beesten te slachten. Maar je kunt op z'n minst zorgen voor fatsoenlijk eten en een fatsoenlijke lig plek
Dit is gewoon dierenmishandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |