Ik zou wat dieper graven.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nooit gerouwd geweest en dus ook geen kinderen. Is er gewoon nooit van gekomen.
Gewoon geen geluk gehad? En dat 39 jaar aan een stuk??quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Reeds gedaan. M'n neef kent hem. Gewoon geen geluk gehad kan toch?
Maar daar komt nu verandering in.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:00 schreef 8777 het volgende:
[..]
Gewoon geen geluk gehad? En dat 39 jaar aan een stuk??
Ja hij zal er wel naar uitkijken om haar bloempje te plukken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar daar komt nu verandering in.
Vent zal wel al die jaren bij z'n moeder hebben gewoond. Dat stokje mag TS nu overnemen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:07 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ja hij zal er wel naar uitkijken om haar bloempje te plukken.
Benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Er zal wel iets mis mee zijn, en dat ie al 39 jaar door zijn moeder verzorgd wordt lijkt me nog het minste van de dingen die mis kunnen zijn. Ik denk meer aan een verborgen agressieve aard, verslaving enzovoort.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vent zal wel al die jaren bij z'n moeder hebben gewoond. Dat stokje mag TS nu overnemen.
Als het een beetje tegenzit is het een moederskindje geworden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:17 schreef 8777 het volgende:
[..]
Er zal wel iets mis mee zijn, en dat ie al 39 jaar door zijn moeder verzorgd wordt lijkt me nog het minste van de dingen die mis kunnen zijn. Ik denk meer aan een verborgen agressieve aard, verslaving enzovoort.
Wat voor werk deed hij?
Het makkelijk verdienen werk zeker. Als ik lees dat ze afwisselend in Spanje en Marokko wonen heb ik er al beeld bij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als het een beetje tegenzit is het een moederskindje geworden.
Bij die vraag over zijn eventuele werk bleef het verdacht stil.
Je ziet er goed uit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sta gewoon in de badkamer...
http://imgur.com/a/B8xfV
Keihard klaargekomenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sta gewoon in de badkamer...
http://imgur.com/a/B8xfV
Waar betaalt hij een flatgebouw van?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geen moederskindje. Zijn ouders wonen kn Marokko en hij in Spanje. Verder heefr hij eigen huis in Marokko. Niet bij zijn ouders omdat hij dat niet wil. Flatgebouw van ouders heeft hij voor ze gekocht en de verdieping boven is van hem maar daar wil hij geeneens wonen want hij wil zijn vrouw niet boven zijn ouders laten wonen. Geen moederskindje dus.
Dit klinkt best fout in deze context.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vent zal wel al die jaren bij z'n moeder hebben gewoond. Dat stokje mag TS nu overnemen.
Wat voor werk doet hij dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Boca, zo duur is dat niet in marokko. Elke maand 1000 euro opzij zetten is prima te doen als vrijgezel en werkende man.
Die huizen zijn daar toch zo onveilig enzovoort? Gewoon een verdieping erop zetten als je kind trouwt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:13 schreef Plompzakker het volgende:
Twee opgestapelde dozen een flatgebouw noemen
Oh hij zit in de handel lees ik in post 173, bij het woord handel denk ik meteen aan bepaalde zaken. Die overigens wel goed verdienen en je een redelijk vermogen mee op kunt bouwen.quote:
Wij hebben ook een eigen huis gebouwd en die van ons is gewopn stevig met 3 verdiepingenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:19 schreef 8777 het volgende:
[..]
Die huizen zijn daar toch zo onveilig enzovoort? Gewoon een verdieping erop zetten als je kind trouwt.
Je hoort toch ook veel andere verhalen over huizen die totaal niet berekend zijn op al die extra verdiepingen. Ken een gozer wiens zusje om is gekomen door een instortend huis.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:25 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Wij hebben ook een eigen huis gebouwd en die van ons is gewopn stevig met 3 verdiepingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |