abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173495973
Mag je nog wel met andere mannen praten?
pi_173495977
Praat ik met andere mannen dan?
pi_173495979
Net, in de stad..

http://imgur.com/a/SwocM
pi_173495993
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Praat ik met andere mannen dan?
Het grootste gedeelte op fok is nu eenmaal man.
pi_173496003
Het is niet dat hij mijn telefoon controleert of zo.
pi_173496006
Want als hij dat wel zou doen zou hij het niet op prijs stellen?
pi_173496010
Sta gewoon in de badkamer...

http://imgur.com/a/B8xfV
pi_173496012
Lekker ding.
pi_173496013
Ik weet het niet. Hij is gelukkig heel modern en open. Totaal niet moeilijk. Echt een makkelijke karakter en gewoon heeeeel lief en leuk! Duhu, anders was ik niet verloofd met hem. Nee maar echt, fatsoenlijk ventje. Natuurlijk is er sprake van gezonde jaloezie maar das sexy. Een man die om zijn vrouw geeft. Zo wou hij vandaag weten waar dat verjaardagsfeestje was en heefr hij me gebracht en opgehaald. Dat is toch schattig.
pi_173496016
Hoe lang ken je hem eigenlijk?
pi_173496020
Vandaag precies een week.☺
pi_173496028
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Goddomme vrouw! Je kent hem vandaag een week en nu al verloofd en een bruiloft in de planning?? Hoe is dat mogelijk???
pi_173496030
Maar heb hem gezien op dag dat ik in Marokko arriveerde. Sliep eerste week bij mijn nicht en hij is haar buurman. Hij heeft me geholpen met de koffers. Vond hem gelijk al knap en woow maar hij had me toen geeeneens aangekeken. Dagen later zag ik hem wel eens lopen maar we liepen elkaar mis waardoor hij me niet zag. Nou ja toen ontmoette ik meneer België en was ik daar druk mee. Dag dat ik menee België geloosd had of dag later kwam ik in contact met m'n verloofde. Was drie uur in de nacht en ik zat op balkon met m'n twee nichten. Hij stond op balkon te roken en zag me. Hij zei gelijk we gaan trouwen kom! Dacht voor grap maar hij meende het. Zijn vrienden belden hem omdat hij ze even moest afzetten. Hij gaf aan geen zin te hebben tenzij ik hem gezelschap houd in de auto. En voor ik het eist zei mijn nichtje ze komt er aan! Hij liep naar auto beneden en ik ook. Stapte in en hij deed licht even aan omdat hij wou zien hoe ik eruit zag ( balkon was donker). En toen hadden we z'n vrienden afgezet e wou hij niet naar huis... liet gelijk huis van zijn ouders zien etc... pas ochtend thuis.
pi_173496031
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hardop gelachen.

Godverdomme zeg.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173496035
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar heb hem gezien op dag dat ik in Marokko arriveerde. Sliep eerste week bij mijn nicht en hij is haar buurman. Hij heeft me geholpen met de koffers. Vond hem gelijk al knap en woow maar hij had me toen geeeneens aangekeken. Dagen later zag ik hem wel eens lopen maar we liepen elkaar mis waardoor hij me niet zag. Nou ja toen ontmoette ik meneer België en was ik daar druk mee. Dag dat ik menee België geloosd had of dag later kwam ik in contact met m'n verloofde. Was drie uur in de nacht en ik zat op balkon met m'n twee nichten. Hij stond op balkon te roken en zag me. Hij zei gelijk we gaan trouwen kom! Dacht voor grap maar hij meende het. Zijn vrienden belden hem omdat hij ze even moest afzetten. Hij gaf aan geen zin te hebben tenzij ik hem gezelschap houd in de auto. En voor ik het eist zei mijn nichtje ze komt er aan! Hij liep naar auto beneden en ik ook. Stapte in en hij deed licht even aan omdat hij wou zien hoe ik eruit zag ( balkon was donker). En toen hadden we z'n vrienden afgezet e wou hij niet naar huis... liet gelijk huis van zijn ouders zien etc... pas ochtend thuis.
Vind je zelf niet dat je een beetje te snel gaat?! Wat weet je nou helemaal van hem? Hoe oud is hij?
pi_173496036
Apart verhaal, maar wel leuk. Eigenlijk dus al vanaf eerste gesprek zei hij kom laten we trouwen. En hoe mogelijk? Tja, hoef geen relatie of zo. Dit is de beste manier om te trouwen. We zien elkaar veel. Echt hele dag door wel en het klikt. Het voelt goed en we passen goed bij elkaar. Waarom dan nog wachten?
pi_173496037
Hij is 39.
pi_173496038
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:46 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Hardop gelachen.

Godverdomme zeg.
Jongen ik sta versteld..
pi_173496043
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Apart verhaal, maar wel leuk. Eigenlijk dus al vanaf eerste gesprek zei hij kom laten we trouwen. En hoe mogelijk? Tja, hoef geen relatie of zo. Dit is de beste manier om te trouwen. We zien elkaar veel. Echt hele dag door wel en het klikt. Het voelt goed en we passen goed bij elkaar. Waarom dan nog wachten?
Je kent hem een week... Een week. Beetje kort om zulke grote beslissingen te nemen nietwaar?
pi_173496045
Het is goed zo. Wil geen relatie of contact met mannen. Dit is beter. Gelijk serieus en man die serieus met je is. Zo hoort dat. Hij is echt geweldig anders had ik het exht niet gedaan. Ik weet wat hij waard is. Mijn neef kent hem ook he. Buren kennen hem en we hebben navraag gedaan.
pi_173496047
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:48 schreef 8777 het volgende:

[..]

Jongen ik sta versteld..
Gewoon wijzen en uitlachen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173496051
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hij is 39.
En waarom is hij vrijgezel op deze leeftijd?? Heeft hij kindjes, is hij gescheiden, of is het gewoon een rare snuiter die op een wanhopig om een huwelijk verlegen vrouw zoals jou zit te wachten?
pi_173496056
Nooit gerouwd geweest en dus ook geen kinderen. Is er gewoon nooit van gekomen.
pi_173496057
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het is goed zo. Wil geen relatie of contact met mannen. Dit is beter. Gelijk serieus en man die serieus met je is. Zo hoort dat. Hij is echt geweldig anders had ik het exht niet gedaan. Ik weet wat hij waard is. Mijn neef kent hem ook he. Buren kennen hem en we hebben navraag gedaan.
Je hebt nu ook contact met mannen he?
En na een week zou ik hem niet zomaar blind vertrouwen. Duurde bij m'n vriendin ook langer dan een week voor ze erachter kwam wie ik echt ben.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 05:56:46 #200
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_173496058
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 05:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nooit gerouwd geweest en dus ook geen kinderen. Is er gewoon nooit van gekomen.
Trouwen jullie in gemeenschap van goederen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')