Het grootste gedeelte op fok is nu eenmaal man.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Praat ik met andere mannen dan?
Goddomme vrouw! Je kent hem vandaag een week en nu al verloofd en een bruiloft in de planning?? Hoe is dat mogelijk???quote:
Hardop gelachen.quote:
Vind je zelf niet dat je een beetje te snel gaat?! Wat weet je nou helemaal van hem? Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar heb hem gezien op dag dat ik in Marokko arriveerde. Sliep eerste week bij mijn nicht en hij is haar buurman. Hij heeft me geholpen met de koffers. Vond hem gelijk al knap en woow maar hij had me toen geeeneens aangekeken. Dagen later zag ik hem wel eens lopen maar we liepen elkaar mis waardoor hij me niet zag. Nou ja toen ontmoette ik meneer België en was ik daar druk mee. Dag dat ik menee België geloosd had of dag later kwam ik in contact met m'n verloofde. Was drie uur in de nacht en ik zat op balkon met m'n twee nichten. Hij stond op balkon te roken en zag me. Hij zei gelijk we gaan trouwen kom! Dacht voor grap maar hij meende het. Zijn vrienden belden hem omdat hij ze even moest afzetten. Hij gaf aan geen zin te hebben tenzij ik hem gezelschap houd in de auto. En voor ik het eist zei mijn nichtje ze komt er aan! Hij liep naar auto beneden en ik ook. Stapte in en hij deed licht even aan omdat hij wou zien hoe ik eruit zag ( balkon was donker). En toen hadden we z'n vrienden afgezet e wou hij niet naar huis... liet gelijk huis van zijn ouders zien etc... pas ochtend thuis.
Jongen ik sta versteld..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Godverdomme zeg.
Je kent hem een week... Een week. Beetje kort om zulke grote beslissingen te nemen nietwaar?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Apart verhaal, maar wel leuk. Eigenlijk dus al vanaf eerste gesprek zei hij kom laten we trouwen. En hoe mogelijk? Tja, hoef geen relatie of zo. Dit is de beste manier om te trouwen. We zien elkaar veel. Echt hele dag door wel en het klikt. Het voelt goed en we passen goed bij elkaar. Waarom dan nog wachten?
Gewoon wijzen en uitlachen.quote:
En waarom is hij vrijgezel op deze leeftijd?? Heeft hij kindjes, is hij gescheiden, of is het gewoon een rare snuiter die op een wanhopig om een huwelijk verlegen vrouw zoals jou zit te wachten?quote:
Je hebt nu ook contact met mannen he?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Het is goed zo. Wil geen relatie of contact met mannen. Dit is beter. Gelijk serieus en man die serieus met je is. Zo hoort dat. Hij is echt geweldig anders had ik het exht niet gedaan. Ik weet wat hij waard is. Mijn neef kent hem ook he. Buren kennen hem en we hebben navraag gedaan.
Trouwen jullie in gemeenschap van goederen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nooit gerouwd geweest en dus ook geen kinderen. Is er gewoon nooit van gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |