Zonder internet hoop ik?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sigaartje, nee ben niet halsoverkop naar Marokko vertrokken hoor? Wist al maanden dat ik naar Marokko ging en hand op voorhand al ontslag genomen. Had het ook niet verwacht, totaal nier zelfs. We gaan ook in Marokko wonen.
Dank je.quote:Op maandag 28 augustus 2017 18:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Even serieus. Wat moeten wij met dit soort totaal nietszeggende kutfoto's?
Waarom post je dit?
Dan heb je de topics niet goed gevolgd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je.
Elke foto kan ergens van internet geplukt zijn, TS is op geen enkele foto te zien
Is dat een noodzakelijk iets om dit topic met nietszeggende foto's te kunnen begrijpen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dan heb je de topics niet goed gevolgd.
Wel om de juiste conclusie te trekken ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is dat een noodzakelijk iets om dit topic met nietszeggende foto's te kunnen begrijpen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wel om de juiste conclusie te trekken ja.
Bedovertrek TSquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Oude handdoek: https://imgur.com/gallery/tJOOp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft meerdere foto's met haar gezicht geplaatst.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dank je.
Elke foto kan ergens van internet geplukt zijn, TS is op geen enkele foto te zien
En wat heeft dat te maken met de nietszeggende foto's die in dit topic gepost worden?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:35 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere foto's met haar gezicht geplaatst.
"Elke foto kan ergens van internet geplukt zijn, TS is op geen enkele foto te zien"quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met de nietszeggende foto's die in dit topic gepost worden?
Ging je niet in Marokko wonen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, zoiets. Over paar maanden een dagboek vanuit Marbella ( mijn toekomstige woonplaats). ☺☺☺
Wat voor werk doet hij dan? Ik wil graag alles weten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, eerst in marbella aangezien hij daar werk heeft. Daarna Marokko. Maar hij is sowieso elke maand in marokko en ik reis dan gewoon mee aangezien ik toch geen werk heb.
...... -stilte-quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor werk doet hij dan? Ik wil graag alles weten.
Kan je vast wennen als je zometeen getrouwd bentquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
.... Ben al drie weken gewoon hele dagen thuis.
Het grootste gedeelte op fok is nu eenmaal man.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 05:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Praat ik met andere mannen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |