Ik zie welgeteld toevallig 1 schaap.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Enkele foto's van de schapenmarkt...
http://imgur.com/a/RfVfW
Welk schaap ben jij op de foto?quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 19:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
Enkele foto's van de schapenmarkt...
http://imgur.com/a/RfVfW
Checkquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Krollie, misschien moet je die bril opzetten
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 21:15 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Welk schaap ben jij op de foto?
Komt door al die schapen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Echt, sinds ik hier ben (5 weken) hele tijd diarre en maagproblemen. Word er moe van.
Huh????quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Klinkt gek, maar het is officieel. Ben verloofd! Ik ga in december officieel op papie trouwen.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Klinkt gek, maar het is officieel. Ben verloofd! Ik ga in december officieel op papie trouwen.
Ah oké.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, op papier. Officieel trouwen.
Gefeliciteerd. Niet meer hoereren langs de weg dan hé.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
quote:
Vijf dagen en al verloofd?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Krollie, dankjewel! Nee, doe ik al ruim 5 weken niet. Had eerst iemand uit België ontmoet met wie ik serieus was, maar na tijdje zag ik het licht. Dag nadat ik een punt achter die van Abeltje gezet had kwam ik deze tegen. Woont naast m'n nicht. Ken hem vijf dagen nu. Vandaag gesproken met ouders, zijn ouders met de mijnes. En in de december is ons feestje.
Een schapenstal een 'huis' noemenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Spriet, ja we zijn verliefd. En foto's gaan er wel komen. Beloofd. Vind het spannend. Ga gewoon voorgoed uit Nederland. Nu helemaal zeker. Hij woont in marbella en is half van jaar daar en rest van half jaar in Rome en Marokko vanwege zijn zaken. Dat betekent dat ik ook half in Marokko en Marbella ga wonen. We hadden het er gisteren nog over. Ik stelde voor om permanent in Marokko te wonen. Hij heeft namelijk toch huizen hier.
Vraag dat aan Riazop.quote:
Klinkt spannend idd. Hopelijk is hij goed voor je. Wens je veel geluk!quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Spriet, ja we zijn verliefd. En foto's gaan er wel komen. Beloofd. Vind het spannend. Ga gewoon voorgoed uit Nederland. Nu helemaal zeker. Hij woont in marbella en is half van jaar daar en rest van half jaar in Rome en Marokko vanwege zijn zaken. Dat betekent dat ik ook half in Marokko en Marbella ga wonen. We hadden het er gisteren nog over. Ik stelde voor om permanent in Marokko te wonen. Hij heeft namelijk toch huizen hier.
#ALTIJDREADYquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
Spriet4, Dankejwel! Ja hij is heeeeel goed voor me. Krijg gewoon ontbijt op bed van hem. Hij is de buurjongen van mijn nicht bij wie ik slaap. Dan komt hij speciaal ontbijt brengen voor mij en al mijn nichten en de kindjes. Zoooo schattig gewoon. Hij is echt lief!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |