Nou en?quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zovty, shaksuka is niet Marokkaans hoor? Dat is Arabisch en geen Marokkaans (Noord Afrikaans). Wij hebben een totaal andere keuken dan Arabieren. Marokkaans ontbijt is dat wat ik net heb laten zien. Eieren met kaas wn olijfolie. Met boord en thee.
En lekker ookquote:Op maandag 28 augustus 2017 15:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou en?
Waarom zou je uberhaupt adnere dingen dan SHAKSHUKA eten!
Is toch het leukste van de wereld om te bestellen?
En meneer, wat mag het voor u zijn?
SHAKSHUKAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en rap wat!
Twee soorten kaas dan? Die driehoekjes en die raspsels rechts?quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zovty, shaksuka is niet Marokkaans hoor? Dat is Arabisch en geen Marokkaans (Noord Afrikaans). Wij hebben een totaal andere keuken dan Arabieren. Marokkaans ontbijt is dat wat ik net heb laten zien. Eieren met kaas wn olijfolie. Met boord en thee.
Ya, i no right.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En lekker ooken niet moeilijk te maken!
Je weet wat ze zeggen: geloof in je dromen en ze komen uit.quote:Op maandag 28 augustus 2017 15:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Ya, i no right.
Ik wil het nog voor elkaar krijgen om een bakje shakshukasaus mee te nemen in tupperware en dan hier op kantoor er een eitje in te breken en dan in de magnetron opwarmen.
Voorlopig nog geen succes, maar het moet lukkejh.
voor jou uitgerold?quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:49 schreef WodanIsGroot het volgende:
Onderweg naar familie etenje again...
http://m.imgur.com/uwT0oE4
Snel trouwen is gebruikelijk bij moslims, al vind ik na 5 dagen wel heel snel....quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:40 schreef Homijn het volgende:
Trouwen met en broedmachine worden voor iemand die je net 5 dagen kent. Het gaat de goede kant op met TS...
quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Klinkt gek, maar het is officieel. Ben verloofd! Ik ga in december officieel op papie trouwen.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Woont naast m'n nicht. Ken hem vijf dagen nu. Vandaag gesproken met ouders, zijn ouders met de mijnes. En in de december is ons feestje.
Precies, en wie weet wat er nog kan gebeuren tussen nu en december.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
Idd. Slechts verloofd. In december gaan we officieel trouwen.
Vermoedens geef ik mijn geit nog niet te eten, persoonlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
Lurkje, vermoed van niet. Het is wel officieel allemaal nu. Kwestie van papieren tekenen. Als het aan hem ligt doen we dar vandaag nog. Hij zegt elke dag: Maghrebijnse kom we gaan gewoon trouwen. Maak vandaag afspraak bij de notaris....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |