Shakthar is toch wel minder dan vroeger volgens mij. 3e zou mogelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:59 schreef hhh38 het volgende:
Als we het geluk hebben dat Shakhtar ineens fucking slecht is geworden hebben we misschien kans op een 3e plek.
Maar dit is echt een kutloting
Gast...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Als United thuis gepakt kan worden, kan City ook gepakt worden.
Als je redelijk goedkoop kan vliegen wellicht. Vanaf daar betaal je toch niks meerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waarom niet naar Oekraïne man? Is toch mooi daar..
Napoli en city is gewoon wereldklasse tegenwoordig. Capo di tutti capi.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:58 schreef H.FR het volgende:
Niet echt een speciale poule ofzo. Kansloos, maar alsnog geen aansprekende tegenstanders.
Totaal, maar dan ook totaal niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
6 punten is gewoon reeel pikkebaas
Het wordt echt heel lastig, vrees ik. En dit is bij lange na niet eens de zwaarst mogelijke poule. Van de andere kant zijn het stuk voor stuk ploegen die je niet met 4-0, 5-0 naar huis sturen, maar heel degelijk een wedstrijd kunnen doodmaken als het moet. Heel lastig.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:59 schreef hhh38 het volgende:
Als we het geluk hebben dat Shakhtar ineens fucking slecht is geworden hebben we misschien kans op een 3e plek.
Maar dit is echt een kutloting
Thuis van Shakthar ben je favoriet. En dan nog één uitschieter ergens uit of thuis. Vind 6 punten realistisch. De vraag is alleen of je dan uberhaupt derde bent. In Oekraine wint niemand makkelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:05 schreef Brammess het volgende:
[..]
Totaal, maar dan ook totaal niet.
Het zou de absolute, maar dan ook absolute max zijn. Denk ik...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
6 punten is gewoon reeel pikkebaas
City kan wel aardig ballen, Napoli ook wel, maar om het nou als wereldklasse te bestempelenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:04 schreef govie het volgende:
[..]
Napoli en city is gewoon wereldklasse tegenwoordig. Capo di tutti capi.
Napoli speelt je helemaal dronken in Napels. Met die aanval kan het zo 4/5-0 worden tegen Baco en Botteghin.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het wordt echt heel lastig, vrees ik. En dit is bij lange na niet eens de zwaarst mogelijke poule. Van de andere kant zijn het stuk voor stuk ploegen die je niet met 4-0, 5-0 naar huis sturen, maar heel degelijk een wedstrijd kunnen doodmaken als het moet. Heel lastig.
Nie waar jonge, wordt een makkie! Italiaanse koekerts kunnen er niks van!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Napoli speelt je helemaal dronken in Napels. Met die aanval kan het zo 4/5-0 worden tegen Baco en Botteghin.
Nee, zelfs dit is niet waar. Elk punt is een prestatie van formaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:06 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Thuis van Shakthar ben je favoriet. En dan nog één uitschieter ergens uit of thuis. Vind 6 punten realistisch. De vraag is alleen of je dan uberhaupt derde bent. In Oekraine wint niemand makkelijk.
Hoeveel sneller zouden Mertens, Insigne en Callejon dan die 2 zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Napoli speelt je helemaal dronken in Napels. Met die aanval kan het zo 4/5-0 worden tegen Baco en Botteghin.
Maar dat wist je al van te voren, voordat de loting begon. Elke CL ploeg kan dat tegen Feyenoord op de ploegen uit poule 4 na.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nope. Nu hebben ze Mertens.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Napoli is niet meer het Napoli van lavezzi en cavani van paar jaar geleden.
Klopt, ze zijn nu een klasse of 4-5 beter dan dat. Koulibaly, Jorginho, Mik, Milik, Mertens, Insigne, Hamsik, Ghoulam, Hysaj, Reina. Zou nergens van uit gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mertens, Hamsik, Callejón... wereldploeg jongen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijk jij wel eens voetbal? Driesje Mertens en Insigne laten Baco Arie alle hoeken van het veld zienquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zijn inderdaad een stuk beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, groep H.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:10 schreef thedeedster het volgende:
Kon slechter.
Meer woorden maak ik er niet aan vuil.
Houd op aubquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staan tweede in de competitie met 15 uit 6. Daar kun je best eens 3 punten tegen pakken, maar geen 6.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Shakthar is toch wel minder dan vroeger volgens mij. 3e zou mogelijk moeten zijn.
International van Samoa zijn genotquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een gelul dat we kansloos zijn...
we hebben een stuk of 7 internationals?
je moet gewoon enigszins meekunnen komen
9 punten
wat een bullshit hier weer
9 kan wel, als je geluk hebt. Maar 6 lijkt me nog steeds realistischerquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
9 punten
Het komt wel dichter bij het realistische; 1.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
9 kan wel, als je geluk hebt. Maar 6 lijkt me nog steeds realistischer
7 punten is de max. Als je thuis van Shakhtar wint en het geluk hebt dat je in de laatste speelronde thuis tegen een City of Napoli moet dat al geplaatst is. Dan nog een gelijkspel in de andere thuiswedstrijd of uit bij Shakhtar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het zou de absolute, maar dan ook absolute max zijn. Denk ik...
3. Vilhena, Toornstra, Berghuis.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
9 punten
Nee. het is allemaal niet top. In Nederland kan je wel mee, maar Europees kan het vergeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
9 punten
Hoeveel wedden we dat we meer dan 1 punt halen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het komt wel dichter bij het realistische; 1.
UI betje van 3 maanden?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeveel wedden we dat we meer dan 1 punt halen?
Kabouter driesje.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Mertens, Hamsik, Callejón... wereldploeg jongen.
Shakhtar is beter dan Shakter.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er zijn hier blijkbaar mensen die Shaktar Donetsk wekelijks zien spelen.
Ik quote iemand die zei dat je met deze tegenstanders niet dronken gespeeld gaat worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Maar dat wist je al van te voren, voordat de loting begon. Elke CL ploeg kan dat tegen Feyenoord op de ploegen uit poule 4 na.
Met een beetje geluk en keihard werken kan je tegen een ploeg als City nog wel wat doet, vooral als je ziet hoeveel kansen die gasten missen. Als Napoli op dreef raakt dan ga je daar smerig aan de broek krijgen, maar anders ook niet.
Dat is al een maand een Feyenoord-UI voor jou.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het komt wel dichter bij het realistische; 1.
Voetbalt die dwerg nog steeds? Da winnen we met 2 vingers in de anus.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Mertens, Hamsik, Callejón... wereldploeg jongen.
ahmadiquote:
Zit een beetje wat met verschillende data te spelen op Skyscanner maar je zit toch al snel aan 200-300 euro vanaf Brussel of Schiphol, met een overstap in Kiev of Warschau.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je redelijk goedkoop kan vliegen wellicht. Vanaf daar betaal je toch niks meer
Yup.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopem dat de Pers komt. 5-3-2 genot
Naar welke luchthaven?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit een beetje wat met verschillende data te spelen op Skyscanner maar je zit toch al snel aan 200-300 euro vanaf Brussel of Schiphol, met een overstap in Kiev of Warschau.
Wellicht de beste spits van Italië afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:15 schreef govie het volgende:
[..]
Voetbalt die dwerg nog steeds? Da winnen we met 2 vingers in de anus.
Dit dus, 28 doelpunten vorig seizoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht de beste spits van Italië afgelopen seizoen.
Mijn maanden komen na die maanden danquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #10
Is dat een verdubbelaar?
Thuis ongeslagen lijkt me lastigquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet 1 keer thuis winen
2 keer thuis gelijk spelen
ik acht dat realistische
1 keer uit winnen tegen shaktar
tis allemaal mogelijk
Gaan we neergestoken worden door de lokale mafia clans?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:15 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb het beste met Feyenoord voor, maar tegen Napoli niet.
Gast, je gaat er gewoon ongelofelijk hard af en dat is niks om verbaasd over te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
ik acht dat realistische
tis allemaal mogelijk
Taapquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet Jørgensen en Tapiagod.
En El Ahmadi en Amrabat ook trouwens.
Alsnog minder hard dan PSV.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, je gaat er gewoon ongelofelijk hard af en dat is niks om verbaasd over te zijn.
ga terug naar ajax topic gekkiequote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, je gaat er gewoon ongelofelijk hard af en dat is niks om verbaasd over te zijn.
Denk niet dat ook maar 1 van die ploegen onder de indruk zal zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:21 schreef Klummie het volgende:
Heel optimistisch is 5 punten.
Maar het zal 3x spoken op Zuid.
Laat je een keer niet zo op de kast jagen door een neus als Buitendam. Hij is het niet waard.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga terug naar ajax topic gekkie![]()
kijken hoe hard jullie vanavond af gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shakhtar altijd heel wisselvallig. Tref je ze op de goede dagen win je gewoon 2x. Tref je ze op de verkeerde dag ga je er met 5 of 6-0 af.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
ik acht dat realistische
tis allemaal mogelijk
Ah, het heeft weer te maken met VEEL GEVENquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Shakhtar altijd heel wisselvallig. Tref je ze op de goede dagen win je gewoon 2x. Tref je ze op de verkeerde dag ga je er met 5 of 6-0 af.
Napoli wordt moeilijk, City moet je thuis we gelijkspelletje er uit kunnen slepen als je 110% geeft.
Precies wat ik dacht. Al overweeg ik misschien om op Manchester te vliegen en volgende ochtend terug als het betaalbaar is. De volksverhuizing van vorig jaar zal het niet worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:05 schreef onlogisch het volgende:
Oostblok mijd ik als de pest.
In Napels steken ze je overhoop
In Manchester ben ik al geweest.
Kutter kan niet.
Alles is mogelijk, ook dat je alles wintquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
ik acht dat realistische
tis allemaal mogelijk
Dat dachten we van United ook, liep toch lekker. En er zijn heel wat legendarsiche europese potjes gewonnen thuis.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Denk niet dat ook maar 1 van die ploegen onder de indruk zal zijn.
Watquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ah, het heeft weer te maken met VEEL GEVEN
Haha...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat je een keer niet zo op de kast jagen door een neus als Buitendam. Hij is het niet waard.
Ah, ik ben tegenwoordig voor Ajax?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ga terug naar ajax topic gekkie![]()
kijken hoe hard jullie vanavond af gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vieze jood, met je neusquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, ik ben tegenwoordig voor Ajax?
Maar doet er verder niet toe of ik voor een andere club ben of niet. Je kunt toch niet met droge ogen beweren dat je een kans maakt?
Shakhtar is de directe concurrent voor plek 3 en die hebben op iedere positie een miljoen of 10 meer te besteden?
Geen van deze teams is blij met Feyenoord in Pot 4, toch is de kans wel heel groot dat we 4de worden. Hopen op 3x heksenketel thuis, zijn wel eens gekkere dingen gebeurd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:23 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat dachten we van United ook, liep toch lekker. En er zijn heel wat legendarsiche europese potjes gewonnen thuis.
precies de bal is rondquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, ook dat je alles wint
Alles door de beentjes dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht de beste spits van Italië afgelopen seizoen.
Daarom, we zullen wel zien.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geen van deze teams is blij met Feyenoord in Pot 4, toch is de kans wel heel groot dat we 4de worden. Hopen op 3x heksenketel thuis, zijn wel eens gekkere dingen gebeurd.
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 24-08-2017 om 19:14:03Na de gebeurtenissen in Rome zal Italiaanse overheid geen Feyenoord-fans toelaten in Napels, zoals Nice vorige week. Boek dus maar niet. reageer retweet
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 24-08-2017 om 19:17:02Ik maak geen grap - vorige week werden alle Nice-fans die individueel hadden geboekt gewoon op de luchthaven terugggestuurd. #Napoli reageer retweet
isi toch allemaal niet zeker ...misschien waren er andere redenenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 24-08-2017 om 19:14:03Na de gebeurtenissen in Rome zal Italiaanse overheid geen Feyenoord-fans toelaten in Napels, zoals Nice vorige week. Boek dus maar niet. reageer retweet
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 24-08-2017 om 19:17:02Ik maak geen grap - vorige week werden alle Nice-fans die individueel hadden geboekt gewoon op de luchthaven terugggestuurd. #Napoli reageer retweet
Vanwege rellen tussen die twee clubs in 2015.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
isi toch allemaal niet zeker ...misschien waren er andere redenen
feyenoord heeft toch geen rellen met napoii gehadquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vanwege rellen tussen die twee clubs in 2015.
Incidentquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
feyenoord heeft toch geen rellen met napoii gehad
dat roma incident zijn ze allang vergeten in italie...
ja zulke dingen gebeuren he....quote:
Ze kwamen eenmaal in Rome erachter dat de uitkering niet was gestort..quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja zulke dingen gebeuren he....
in napoli doen ze niet zo moelijk ....genoeg coke voor de liefhebbers daar...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ze kwamen in Rome erachter dat de uitkering niet was gestort..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |