City is Europees nooit geweldig Napoli is te pakken en shaktar ook.quote:
Grappig.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee de uitwedstrijd in Donetsk gaat niet door.
Ik noteer het evenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
City is Europees nooit geweldig Napoli is te pakken en shaktar ook.
Shakthar zal de laatste tijd ook niet beter zijn geworden zijn een stuk minder aantrekkelijk voor de Brazilianen momenteel. Napoli kansloos City klein kansje als ze spelen als vorig seizoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, weinig aansprekende tegenstanders.
Qua kansen vind ik deze poule lastig in te schatten.
Wedstrijd zal wel in Kiev of Lviv worden gespeeld.. Lviv is een mooie stad, trouwensquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Grappig.
Ik vroeg het omdat ik even twijfelde waar Shaktar Donetsk ook alweer vandaan kwam.
Charkovquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wedstrijd zal wel in Kiev of Lviv worden gespeeld.. Lviv is een mooie stad, trouwens..
Wij hebben de laatste jaren genoeg punten binnengehaald voor NL.quote:
De wedstrijd wordt gespeeld in Kiev ivm de oorlog.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Grappig.
Ik vroeg het omdat ik even twijfelde waar Shaktar Donetsk ook alweer vandaan kwam.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:53 schreef Caland het volgende:
Mensen die denken dat Napoli te pakken is kijken volgens mij al jaren geen voetbal.
4de voorronde is wel minder slecht idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste jaren genoeg punten binnengehaald voor NL.![]()
Itt de lampjes die in de 3e voorronde van de Europa League er al uitvliegen
Neequote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:54 schreef asco het volgende:
Is er al een schema met wedstrijddagen etc?
Gaan ze nu samenstellen. Kan wel even duren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:54 schreef asco het volgende:
Is er al een schema met wedstrijddagen etc?
Wat een zure reactie over de laatste ploeg die overwinterde in de CL. Dat gaat nooit meer gebeuren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste jaren genoeg punten binnengehaald voor NL.![]()
Itt de lampjes die in de 3e voorronde van de Europa League er al uitvliegen
juist géén kans.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:52 schreef Keyos het volgende:
Wat een grafpoule. Wel kansen voor overwintering in de EL maar zit geen mooi team bij Godveredomme.
juiste constatering.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4de voorronde is wel minder slecht idd.
Jij maakt het feest wel compleetquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:56 schreef Bronson_ het volgende:
Syntix en PSV'ers die ruzie maken in het Feyenoord topic. Echt voor schut.
Genieten.
Niet als de anderen meer hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Als United thuis gepakt kan worden, kan City ook gepakt worden.
Napoli speelt heel anders en maakt je sowieso kapot. Die oostblokploegen blijven, zeker daar, goed kut. 3 punten tegen Donetsk, 3 tegen City, 0 tegen Napoli. Is 6 punten genoeg voor plek 3?
Shakthar is niet meer het shakthar van een paar jaar geleden ivm de oorlog. Als je 6-7 punten kan pakken ga je door. Zeker als Napoli en City al snel geplaatst zijn kan je daar thuis evt nog van winnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
juist géén kans.
Maar ook geen top 4 team
Kutloting.
Waarom niet naar Oekraïne man? Is toch mooi daar..quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:57 schreef Caland het volgende:
Ga alleen naar Napels denk ik, Manchester recent nog geweest en Donetsk spreekt voor zich
Waarom niet Oekraïne danquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:57 schreef Caland het volgende:
Ga alleen naar Napels denk ik, Manchester recent nog geweest en Donetsk spreekt voor zich
Ja dat gaat los dacht het ook al.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:56 schreef Befbekje het volgende:
Maar goed, voor de leeghoofden onder de Feyenoordsupporters, en dat zijn er nogal wat, zijn het natuurlijk wel drie waanzinnige knokpartijen in desbetreffende landen..
Sowieso drie thuisoverwinningen, en dan 1 x uit een resultaatje boeken en je bent doorquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Engelsen, Oekraïners en Napolitanen, wowquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat gaat los dacht het ook al.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
United pakken (die toen niet eens zo goed draaide) in de EL is iets anders dan Guardiola en co in de CL.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Als United thuis gepakt kan worden, kan City ook gepakt worden.
Napoli speelt heel anders en maakt je sowieso kapot. Die oostblokploegen blijven, zeker daar, goed kut. 3 punten tegen Donetsk, 3 tegen City, 0 tegen Napoli. Is 6 punten genoeg voor plek 3?
elke loting was kut geweest als je naar die poules kijktquote:Op donderdag 24 augustus 2017 18:59 schreef hhh38 het volgende:
Als we het geluk hebben dat Shakhtar ineens fucking slecht is geworden hebben we misschien kans op een 3e plek.
Maar dit is echt een kutloting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |