Dat is al een maand een Feyenoord-UI voor jou.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het komt wel dichter bij het realistische; 1.
Voetbalt die dwerg nog steeds? Da winnen we met 2 vingers in de anus.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Mertens, Hamsik, Callejón... wereldploeg jongen.
ahmadiquote:
Zit een beetje wat met verschillende data te spelen op Skyscanner maar je zit toch al snel aan 200-300 euro vanaf Brussel of Schiphol, met een overstap in Kiev of Warschau.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je redelijk goedkoop kan vliegen wellicht. Vanaf daar betaal je toch niks meer
Yup.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopem dat de Pers komt. 5-3-2 genot
Naar welke luchthaven?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit een beetje wat met verschillende data te spelen op Skyscanner maar je zit toch al snel aan 200-300 euro vanaf Brussel of Schiphol, met een overstap in Kiev of Warschau.
Wellicht de beste spits van Italië afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:15 schreef govie het volgende:
[..]
Voetbalt die dwerg nog steeds? Da winnen we met 2 vingers in de anus.
Dit dus, 28 doelpunten vorig seizoen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht de beste spits van Italië afgelopen seizoen.
Mijn maanden komen na die maanden danquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #10
Is dat een verdubbelaar?
Thuis ongeslagen lijkt me lastigquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet 1 keer thuis winen
2 keer thuis gelijk spelen
ik acht dat realistische
1 keer uit winnen tegen shaktar
tis allemaal mogelijk
Gaan we neergestoken worden door de lokale mafia clans?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:15 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb het beste met Feyenoord voor, maar tegen Napoli niet.
Gast, je gaat er gewoon ongelofelijk hard af en dat is niks om verbaasd over te zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
je moet 1 keer thuis winen
2 keer thuis gelijk spelen
ik acht dat realistische
1 keer uit winnen tegen shaktar
tis allemaal mogelijk
Taapquote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet Jørgensen en Tapiagod.
En El Ahmadi en Amrabat ook trouwens.
Alsnog minder hard dan PSV.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, je gaat er gewoon ongelofelijk hard af en dat is niks om verbaasd over te zijn.
ga terug naar ajax topic gekkiequote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, je gaat er gewoon ongelofelijk hard af en dat is niks om verbaasd over te zijn.
Denk niet dat ook maar 1 van die ploegen onder de indruk zal zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:21 schreef Klummie het volgende:
Heel optimistisch is 5 punten.
Maar het zal 3x spoken op Zuid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |