Straks ga je me vertellen dat je Ghost ook briljant vondquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind Dirty Dancing overigens een geweldige film.
Nee, die is kut.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Straks ga je me vertellen dat je Ghost ook briljant vond
Nee maar the mask wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die was volgens mij eergisteren nog op TV....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oei.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was volgens mij eergisteren nog op TV....
Ik vind ze niet slecht, maar.... als je ze een keer hebt gezien, dan heb je ze wel gezienquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
TV / Briljante films die je vreselijk vond.
The Matrix.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, naast dingen als Lord of the Rings, Godfather, Harry Potter, welke film series zijn goed voor 'n weekendkijkmarathon?
#offtopic
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
TV / Briljante films die je vreselijk vond.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:11 schreef Reya het volgende:
Zomaar een dag in het Belgische leven: oud-minister verdacht van omkopen Congolese ambtenaren.
http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-891407.html
Dat leek me nou eigenlijk net zo'n sector die echt van alle smetten vrij zou zijn.quote:De industriėle groep Duferco zou geprobeerd hebben om hoge Congolese ambtenaren om te kopen om investeringen in de Congolese kansspelensector binnen te halen.
Ik was al blij dat ik de kaartjes niet had hoeven betalen, ik had ze gratis gekregen bij een Ben-abonnement.quote:
Wel eentje met potentieel erg leuke rendementen..quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Dat leek me nou eigenlijk net zo'n sector die echt van alle smetten vrij zou zijn.
Niks, gewoon lekker naar buiten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, naast dingen als Lord of the Rings, Godfather, Harry Potter, welke film series zijn goed voor 'n weekendkijkmarathon?
#offtopic
Underworldquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
#offtopic
Wat voor hoop is er nog voor de rest van de mensheid als zelfs de Congolese goksector corrupt blijkt te zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Dat leek me nou eigenlijk net zo'n sector die echt van alle smetten vrij zou zijn.
*noteert*quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Underworld
The Dark Knight
The Matrix
James Bond
Die Hard
Respect als je James Bond doet, btw.quote:
Ik denk niet dat die het wordt. Eerste in de planning is sowieso maar één dag, maar als de winterdagen koud en nat worden hier kan er vast nog wel een tweede dag bijquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Respect als je James Bond doet, btw.
Moet je vrijdagavond beginnen om het voor maandag af te ronden.
Die hipsters zetten ook overal hun klauwen in. Eerst waren het koffiezaakjes, toen kwamen er fietsen zonder versnellingen en remmen bij die je aan de muur kunt hangen, daarna kwamen de foodtrucks en de IPA's en nu is het vage Mexicaanse sjamanenthee.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Of flink van het padje gaan en dan die Qats-trilogie gaan kijken. Ayahuesca schijnt helemaal de shit te zijn tegenwoordig.
Troll 1, 2 en 3 is ook de moeite waard.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Of flink van het padje gaan en dan die Qats-trilogie gaan kijken. Ayahuesca schijnt helemaal de shit te zijn tegenwoordig.
https://www.geenstijl.nl/5138220/john-jooooohoooooon/#commentsquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er werken ook nog normale mensen bij De Telegraaf.
[ afbeelding ]
Vergeet quinoa, tarwegras en goji-bessen niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die hipsters zetten ook overal hun klauwen in. Eerst waren het koffiezaakjes, toen kwamen er fietsen zonder versnellingen en remmen bij die je aan de muur kunt hangen, daarna kwamen de foodtrucks en de IPA's en nu is het vage Mexicaanse sjamanenthee.
Mijn vermogen om hun cultuur te begrijpen stopte al bij die fiets. Waarom zou je op een levensgevaarlijk vehikel waarmee je niet kunt remmen de straat op gaan? Wat is het voordeel ten opzichte van wél kunnen remmen?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet quinoa, tarwegras en goji-bessen niet.
Hipsters met hun hang naar authenticiteit.
Beetje fragiel zijn de GS'ers wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/5138220/john-jooooohoooooon/#comments
Geenstijl natuurlijk meteen pissed off.
Ja, wel tikken uit willen delen maar niet kunnen incasseren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Beetje fragiel zijn de GS'ers wel.
Zo authentiek dat ze allemaal erg op elkaar lijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet quinoa, tarwegras en goji-bessen niet.
Hipsters met hun hang naar authenticiteit.
Dit zijn dan ook de arme mannelijke slachtoffers van linkse SJW feminazi's.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Beetje fragiel zijn de GS'ers wel.
Het woordje 'deugen' doet het ook goed in die hoek merk ik. Gisteren was er ook al zo'n mooi topic in KLB over geopend door zo'n manische radicaal.quote:Sja, GeenStijl wordt nu eenmaal vol op de korrel genomen door de deugpolitie en fatsoenlijk moreel superieur Nederland. Kritische vragen stellen, zelf nadenken, zelf dingen op een rijtje zetten, de officials scherp houden, dat mag kennelijk.
Ober, doe mij nog maar een plakje zoete koek.
Tsja, je moet de horde constant voor blijven hč.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die hipsters zetten ook overal hun klauwen in. Eerst waren het koffiezaakjes, toen kwamen er fietsen zonder versnellingen en remmen bij die je aan de muur kunt hangen, daarna kwamen de foodtrucks en de IPA's en nu is het vage Mexicaanse sjamanenthee.
10/10quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Provincie Zeeland heeft een filmpje gemaakt om jongeren te waarschuwen dat springen van bruggen gevaarlijk is.
Ik heb de aantrekkingskracht van skateboards en steps ten opzichte van fietsen ook nooit begrepen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn vermogen om hun cultuur te begrijpen stopte al bij die fiets. Waarom zou je op een levensgevaarlijk vehikel waarmee je niet kunt remmen de straat op gaan? Wat is het voordeel ten opzichte van wél kunnen remmen?
Ik snap het niet.
Tsjetsjeense huurmoordenaars zijn waarschijnlijk het volgende hot item waar ze vol achteraan gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, je moet de horde constant voor blijven hč.
Als je grote wens is om een bron van ergernis te zijn op het voetpad met je infantiele vervoermiddelen dan kan ik het nog begrijpen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb de aantrekkingskracht van skateboards en steps ten opzichte van fietsen ook nooit begrepen.
Het gaat ongeveer net zo snel, maar je kan een longboard mee naar binnen nemen zodat 'ie niet gestolen wordt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb de aantrekkingskracht van skateboards en steps ten opzichte van fietsen ook nooit begrepen.
Ja maar dit zijn geen skateboards, maar *long*boardsquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:53 schreef xpompompomx het volgende:
Skateboards, dat zijn toch die dingen uit de jaren 80?
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:54 schreef Leandra het volgende:
Oh man, een skateboard.... ik kreeg er een voor mijn 14de verjaardag (1980), ik was hem een dag eerder samen met mijn vader bij de grootste speelgoedwinkel van de stad gaan kopen, en ben midden in de nacht opgestaan om met dat ding de straat op te gaan (na middernacht was ik immers jarig, dus toen mocht het).
Geweldig![]()
Oh, en voor ik dat skateboard kreeg had ik er zelf een gebouwd, van een plankje en wieltjes, compleet met een opstaand randje door een scharnier op een bepaalde manier te monteren
Die wieltjes waren waardeloos joh, want van die zachte wielen zoals onder een echte skateboard zaten kon je nog helemaal niet los kopen. Het waren van die wieltjes zoals je ook onder een kast maaktquote:
Ja, maar dat was juist zo gaaf vroegah. Als je dan super graag iets wilde hebben, maar je het van zijn lang zal ze leven niet kon betalen van de gulden zakgeld die je per week kreeg, je het dan zelf maar maakte.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die wieltjes waren waardeloos joh, want van die zachte wielen zoals onder een echte skateboard zaten kon je nog helemaal niet los kopen. Het waren van die wieltjes zoals je ook onder een kast maakt![]()
Grappig; Ik zie hem nog zo voor me.
Mja, ik kom niet echt vaak op plekken waar ik m'n skateboard zou kunnen stallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Het gaat ongeveer net zo snel, maar je kan een longboard mee naar binnen nemen zodat 'ie niet gestolen wordt.
Een fiets moet je op slot zetten maar een goed slot weegt kilo's, en dat wil je niet als je net de remmen en derailleur eraf hebt gesloopt om gewicht te besparen.
quote:Tijgermug duikt op in Achterhoek
AALTEN - De gevreesde tijgermug is opgedoken in een woonwijk in het Achterhoekse Aalten. De gemeente maakt dit deze middag bekend.
Eén tijgermug begreep ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat wordt een tweefrontenoorlog met aan de ene zijde ratten, aan de ander muggen.
Overal is mijn beleving waar ze met hun fikken aan zijn geweest kwam stront van.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Paper_Tiger Mug?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén tijgermug begreep ik.
De gevreesde.
Goeroe Sjon predikt enkel de waarheid.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:02 schreef john2406 het volgende:
Men komt nooit op 1 lijn heeft men het nou nog niet door, men kan alleen met elkaar niks is alleen mogelijk.
De ene hersenloze kan de andere dan in of aanvullen.
Jiddere Jek is Angejs!
Als er eens een Achterhoeker bij de autoriteiten aan de bel trekt kun je er van uit gaan dat de omvang van het probleem een tienvoud groter is dan dat wat hij meldt.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén tijgermug begreep ik.
De gevreesde.
Er zijn autoriteiten in de Achterhoek?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als er eens een Achterhoeker bij de autoriteiten aan de bel trekt kun je er van uit gaan dat de omvang van het probleem een tienvoud groter is dan dat wat hij meldt.
Jij gelooft het niet zelfs van die mensen is er iets te leren.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zijn autoriteiten in de Achterhoek?
Naast Jovink en de Voederbietels (rust in vrede), ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fuq.quote:Negers zijn geen huidskleur.
Mexicanen zijn ook geen huidskleur.quote:
Waarom denk je dat het zolang duurt voor Achterhoekers aan de bel trekken....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 13:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Terminologisch correct. "Negers" is een pejoratieve term voor mensen met een bepaalde huidskleur.quote:
Een echte alfa-man doet dat natuurlijk gewoon, die trek zich niks van de goed- of afkeuring van anderen aan.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een echte alfa-man doet dat natuurlijk gewoon anoniem op het internet, die trek zich niks van de goed- of afkeuring van anderen aan.
Feitelijke meningen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
Bovendien is het volgens hun geen kleineren, maar slechts het vertellen van de waarheid.
En ze maar niet over neonazi's gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als ze maar van Baudet zijn.
Dat zijn ook maar gewoon mensen met een mening, en als je voor vrijheid van meningsuiting bent, moet je nazi's tof vinden.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ze maar niet over neonazi's gaan.
Ter herinnering:quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zijn ook maar gewoon mensen met een mening, en als je voor vrijheid van meningsuiting bent, moet je nazi's tof vinden.
quote:Handyside v United Kingdom (5493/72) was a case decided by the European Court of Human Rights in 1976. Its conclusion contains the famous phrase that "Freedom of expression...is applicable not only to 'information' or 'ideas' that are favourably received or regarded as inoffensive or as a matter of indifference, but also to those that offend, shock or disturb the State or any sector of the population" (Para. 49 of the judgment)
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar je hoeft ze niet tof te vinden...
twitter:joeyBADASS twitterde op maandag 21-08-2017 om 18:02:57Am I crazy for watching the eclipse today w no glasses? I've sungazed before and afterwards saw colors for a whole day. I didn't die tho reageer retweet
twitter:joeyBADASS twitterde op dinsdag 22-08-2017 om 20:48:48Due to unforeseen circumstances, my Cleveland, Chicago & Toronto shows on the #EverybodyTour are cancelled. reageer retweet
joeyDUMBASS is more appropriate..quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:49 schreef Tchock het volgende:
twitter:joeyBADASS twitterde op maandag 21-08-2017 om 18:02:57Am I crazy for watching the eclipse today w no glasses? I've sungazed before and afterwards saw colors for a whole day. I didn't die tho reageer retweet
twitter:joeyBADASS twitterde op dinsdag 22-08-2017 om 20:48:48Due to unforeseen circumstances, my Cleveland, Chicago & Toronto shows on the #EverybodyTour are cancelled. reageer retweet
unforeseen circumstances
Nu hoeft er natuurlijk geen verband te zijn. Heeft hij echter zijn ogen wel naar de kloten geholpen, dan is dat wel heel dom (en eigen schuld, dikke bult).quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:49 schreef Tchock het volgende:
unforeseen circumstances
Ja, ik denk dat er duizenden mensen deels blind zijn geworden maandag. Het internet stond ook al dagen vol met mensen die heus wel met drie zonnebrillen kunnen kijken of door een CD heen of met een lasmasker etc.quote:
Hier sitz ich nun dem wahnsinn sehr geliebten sohnquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een echte alfa-man doet dat natuurlijk gewoon, die trek zich niks van de goed- of afkeuring van anderen aan.
Ah Bollywood. Die naam komt me bekend voor, actrice?quote:
Maar: ga je?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
Jesse in mailbox: met de boodschap dat Jesse mij uitnodigt om naar Jesse te komen kijken in Utrecht. Lekker ongemakkelijk mailtje.
Spioneren namens de VVD, uiteraardquote:
Lekker op zondagavond ook nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
Jesse in mailbox: met de boodschap dat Jesse mij uitnodigt om naar Jesse te komen kijken in Utrecht. Lekker ongemakkelijk mailtje.
Yesser?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Staat 'ie al op de piratenbaai?
Dat snapt de Jessias ook wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
quote:Daarom heeft het iets ongemakkelijks om deze uitnodiging te sturen. Jesse die je uitnodigt naar ‘Jesse’ te komen kijken, dat heeft bijna iets gźnants.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:34 schreef remlof het volgende:
Dronken Spanjaard? Was het niet gewoon Drugshond?
Daar verwees ik inderdaad naar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat snapt de Jessias ook wel.
[..]
"Hoe vaak per maand eet je boerenkool met worst?"quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:53 schreef remlof het volgende:
Kunnen we meteen een beetje lastige vragen stellen aan Jesse.
Daar geeft hij geen antwoord op, natuurlijk, dat doen die linkse wegkijkers nooit!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Hoe vaak per maand eet je boerenkool met worst?"
Ik durf te wedden dat Yasser elke dag 'buitenlands' eet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar geeft hij geen antwoord op, natuurlijk, dat doen die linkse wegkijkers nooit!
De landverrader...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Yasser elke dag 'buitenlands' eet.
Wiener schnitzel?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Yasser elke dag 'buitenlands' eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |