Straks ga je me vertellen dat je Ghost ook briljant vondquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
Ik vind Dirty Dancing overigens een geweldige film.
Nee, die is kut.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Straks ga je me vertellen dat je Ghost ook briljant vond
Nee maar the mask wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die was volgens mij eergisteren nog op TV....quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oei.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was volgens mij eergisteren nog op TV....
Ik vind ze niet slecht, maar.... als je ze een keer hebt gezien, dan heb je ze wel gezienquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
TV / Briljante films die je vreselijk vond.
The Matrix.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, naast dingen als Lord of the Rings, Godfather, Harry Potter, welke film series zijn goed voor 'n weekendkijkmarathon?
#offtopic
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
TV / Briljante films die je vreselijk vond.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:11 schreef Reya het volgende:
Zomaar een dag in het Belgische leven: oud-minister verdacht van omkopen Congolese ambtenaren.
http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-891407.html
Dat leek me nou eigenlijk net zo'n sector die echt van alle smetten vrij zou zijn.quote:De industriële groep Duferco zou geprobeerd hebben om hoge Congolese ambtenaren om te kopen om investeringen in de Congolese kansspelensector binnen te halen.
Ik was al blij dat ik de kaartjes niet had hoeven betalen, ik had ze gratis gekregen bij een Ben-abonnement.quote:
Wel eentje met potentieel erg leuke rendementen..quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Dat leek me nou eigenlijk net zo'n sector die echt van alle smetten vrij zou zijn.
Niks, gewoon lekker naar buiten.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, naast dingen als Lord of the Rings, Godfather, Harry Potter, welke film series zijn goed voor 'n weekendkijkmarathon?
#offtopic
Underworldquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
#offtopic
Wat voor hoop is er nog voor de rest van de mensheid als zelfs de Congolese goksector corrupt blijkt te zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Dat leek me nou eigenlijk net zo'n sector die echt van alle smetten vrij zou zijn.
*noteert*quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Underworld
The Dark Knight
The Matrix
James Bond
Die Hard
Respect als je James Bond doet, btw.quote:
Ik denk niet dat die het wordt. Eerste in de planning is sowieso maar één dag, maar als de winterdagen koud en nat worden hier kan er vast nog wel een tweede dag bijquote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Respect als je James Bond doet, btw.
Moet je vrijdagavond beginnen om het voor maandag af te ronden.
Die hipsters zetten ook overal hun klauwen in. Eerst waren het koffiezaakjes, toen kwamen er fietsen zonder versnellingen en remmen bij die je aan de muur kunt hangen, daarna kwamen de foodtrucks en de IPA's en nu is het vage Mexicaanse sjamanenthee.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Of flink van het padje gaan en dan die Qats-trilogie gaan kijken. Ayahuesca schijnt helemaal de shit te zijn tegenwoordig.
Troll 1, 2 en 3 is ook de moeite waard.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 11:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Of flink van het padje gaan en dan die Qats-trilogie gaan kijken. Ayahuesca schijnt helemaal de shit te zijn tegenwoordig.
https://www.geenstijl.nl/5138220/john-jooooohoooooon/#commentsquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er werken ook nog normale mensen bij De Telegraaf.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |