Omo of Dash wast het beste?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het zal worden ervaren. Het zal worden ervaren als een overwinning voor het zuivere Nederland.
quote:
Volgens mij maakt men met de benen wijd sneller carrière?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens: dan heb je als droom om zangeres te worden. Jarenlang zwoegen in kleine studio's, zolderkamers en kleine podia. En dan word je ingehuurd om het Omo-lied te mogen zingenIk kan me voorstellen dat je naasten je dan bungelend aan een touw in een trapgat aan gaan treffen.
Is waarschijnlijk gewoon een studiomuzikant die zich de lul uit de broek lacht om de '50euro en een krat bier'-bandjes die graag beroemd willen wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met zo'n lied om je product te promoten moet het wel Omo zijn, beste john.
Overigens: dan heb je als droom om zangeres te worden. Jarenlang zwoegen in kleine studio's, zolderkamers en kleine podia. En dan word je ingehuurd om het Omo-lied te mogen zingenIk kan me voorstellen dat je naasten je dan bungelend aan een touw in een trapgat aan gaan treffen.
Alsof de zangeres van het Omo-lied zich met deze performance in plek in de elite heeft verworven. Die krijgt ook gewoon maar een habbekrats.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk gewoon een studiomuzikant die zich de lul uit de broek lacht om de '50euro en een krat bier'-bandjes die graag beroemd willen worden
Police Academy. Eventueel Saw.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, naast dingen als Lord of the Rings, Godfather, Harry Potter, welke film series zijn goed voor 'n weekendkijkmarathon?
#offtopic
Detectives... Maigret met Rowan Atkinson bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, naast dingen als Lord of the Rings, Godfather, Harry Potter, welke film series zijn goed voor 'n weekendkijkmarathon?
#offtopic
Ligt eraan hoe goed ze het doet, dan kunnen er leuk baantjes aan vast hangen, investeren in de toekomst heet dat.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof de zangeres van het Omo-lied zich met deze performance in plek in de elite heeft verworven. Die krijgt ook gewoon maar een habbekrats.
Terminatorquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
#offtopic
Verwarde man, derhalve.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 09:39 schreef Jip141 het volgende:
Het was een dronken Spaanse monteur.
Indiana Jones, is de enigste wat in het gerne past wat bloem aangeeft.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Terminator
Indiana Jones
Alien
Lethal Weapon
Police Academy ()
Drie, geloof ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel Naked Gun films zijn er eigenlijk? *googlet*
Zum kotsen.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hoeveel Naked Gun films zijn er eigenlijk? *googlet*
Vind ik ook. Ik kan me nog steeds een scheur lachen om die oubollige absurditeit. .quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook. niet genoeg![]()
![]()
_!
Alle afleveringen van Seinfeld kijken.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vrees dat het LotR gaat worden, want die voorkeur was al uitgesproken door 'de rest', maar wilde toch nog met wat alternatieven komen![]()
Die hebben we iig wel op DVD.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Alle afleveringen van Seinfeld kijken.
Ja, dat is eens in de zoveel tijd echt geweldigquote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik kan me nog steeds een scheur lachen om die oubollige absurditeit. .
TV / Briljante films die je vreselijk vond.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vrees dat het LotR gaat worden, want die voorkeur was al uitgesproken door 'de rest', maar wilde toch nog met wat alternatieven komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |