joeyDUMBASS is more appropriate..quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:49 schreef Tchock het volgende:
twitter:joeyBADASS twitterde op maandag 21-08-2017 om 18:02:57Am I crazy for watching the eclipse today w no glasses? I've sungazed before and afterwards saw colors for a whole day. I didn't die tho reageer retweet
twitter:joeyBADASS twitterde op dinsdag 22-08-2017 om 20:48:48Due to unforeseen circumstances, my Cleveland, Chicago & Toronto shows on the #EverybodyTour are cancelled. reageer retweet
unforeseen circumstances
Nu hoeft er natuurlijk geen verband te zijn. Heeft hij echter zijn ogen wel naar de kloten geholpen, dan is dat wel heel dom (en eigen schuld, dikke bult).quote:Op donderdag 24 augustus 2017 15:49 schreef Tchock het volgende:
twitter:joeyBADASS twitterde op maandag 21-08-2017 om 18:02:57Am I crazy for watching the eclipse today w no glasses? I've sungazed before and afterwards saw colors for a whole day. I didn't die tho reageer retweet
twitter:joeyBADASS twitterde op dinsdag 22-08-2017 om 20:48:48Due to unforeseen circumstances, my Cleveland, Chicago & Toronto shows on the #EverybodyTour are cancelled. reageer retweet
unforeseen circumstances
Ja, ik denk dat er duizenden mensen deels blind zijn geworden maandag. Het internet stond ook al dagen vol met mensen die heus wel met drie zonnebrillen kunnen kijken of door een CD heen of met een lasmasker etc.quote:
Hier sitz ich nun dem wahnsinn sehr geliebten sohnquote:Op donderdag 24 augustus 2017 14:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een echte alfa-man doet dat natuurlijk gewoon, die trek zich niks van de goed- of afkeuring van anderen aan.
Ah Bollywood. Die naam komt me bekend voor, actrice?quote:
Maar: ga je?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
Jesse in mailbox: met de boodschap dat Jesse mij uitnodigt om naar Jesse te komen kijken in Utrecht. Lekker ongemakkelijk mailtje.
Spioneren namens de VVD, uiteraardquote:
Lekker op zondagavond ook nog.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
Jesse in mailbox: met de boodschap dat Jesse mij uitnodigt om naar Jesse te komen kijken in Utrecht. Lekker ongemakkelijk mailtje.
Yesser?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Staat 'ie al op de piratenbaai?
Dat snapt de Jessias ook wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:13 schreef Ryon het volgende:
quote:Daarom heeft het iets ongemakkelijks om deze uitnodiging te sturen. Jesse die je uitnodigt naar ‘Jesse’ te komen kijken, dat heeft bijna iets gênants.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:34 schreef remlof het volgende:
Dronken Spanjaard? Was het niet gewoon Drugshond?
Daar verwees ik inderdaad naar.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat snapt de Jessias ook wel.
[..]
"Hoe vaak per maand eet je boerenkool met worst?"quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:53 schreef remlof het volgende:
Kunnen we meteen een beetje lastige vragen stellen aan Jesse.
Daar geeft hij geen antwoord op, natuurlijk, dat doen die linkse wegkijkers nooit!quote:Op donderdag 24 augustus 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Hoe vaak per maand eet je boerenkool met worst?"
Ik durf te wedden dat Yasser elke dag 'buitenlands' eet.quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar geeft hij geen antwoord op, natuurlijk, dat doen die linkse wegkijkers nooit!
De landverrader...quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Yasser elke dag 'buitenlands' eet.
Wiener schnitzel?quote:Op donderdag 24 augustus 2017 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Yasser elke dag 'buitenlands' eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |