Nee, dan bestijg ik je moeder vanavond anaal..quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Zo niet, vraag je dan weer een permban aan?
FP, niet gelezenquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Dit snap ik weer niet hé. Ik kijk in dit topic en zie GGMM, Scrummie, Befbekje, DP en JC mij quoten.
Vervolgens kijk ik naar een ander tabblad waar ik FOK open heb staan en krijg alleen het quote alert van JanCees te zien. Wat opzich vreemd is want ik heb het allang in dit topic gelezen. Raar dus dat daar nog een quote alert voor is. Nog raarder is het dat FOK! blijkbaar een bepaalde criteria heeft waardoor ik de quote alert van JC wel te zien krijg, maar van de rest niet.
Ik heb hier al eens een FB topic over geopend. Maar er kwam toen niet echt een sluitend antwoord.
Dit is Umbroquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:49 schreef Caland het volgende:
Wat heeft shirts waar ze zich zelfs op de markt in Turkije voor schamen
Wat is dat voor D-kwaliteit?
Wie?quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:49 schreef Caland het volgende:
Wat heeft shirts waar ze zich zelfs op de markt in Turkije voor schamen
Wat is dat voor D-kwaliteit?
Je maakt wel wat mee zegquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Dit snap ik weer niet hé. Ik kijk in dit topic en zie GGMM, Scrummie, Befbekje, DP en JC mij quoten.
Vervolgens kijk ik naar een ander tabblad waar ik FOK open heb staan en krijg alleen het quote alert van JanCees te zien. Wat opzich vreemd is want ik heb het allang in dit topic gelezen. Raar dus dat daar nog een quote alert voor is. Nog raarder is het dat FOK! blijkbaar een bepaalde criteria heeft waardoor ik de quote alert van JC wel te zien krijg, maar van de rest niet.
Ik heb hier al eens een FB topic over geopend. Maar er kwam toen niet echt een sluitend antwoord.
Hij is ook al een half jaar Facebook advertenties aan het wegklikken omdat hij dan denkt dat hij geen advertenties meer te zien krijgt.quote:
eignelijkquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:48 schreef skysherrif het volgende:
Verwacht dat nac dit gaan winnen eignelijk
Muhrengodquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:50 schreef Tchock het volgende:
Muhren heeft 5 minuten nodig om de beste speler van Sparta te worden.
Wel het centrum met de hoogste gemiddelde snikkellengte..quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:52 schreef Caland het volgende:
Is Isimat en Luckassen het domste centum allertijden?
Beetje Bahia - Bahia.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:52 schreef Caland het volgende:
Centum.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:52 schreef Caland het volgende:
Is dat nog dommer dan Oss joh?quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Centum.
Tevens, nee, dat is het centrum van Helmond.
Jammer dat Willems/Rekik geen centrum vormden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:52 schreef Caland het volgende:
In Amsterdam op zeker.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis Jelle ten Rouwelaar. Wat een genot was dat toch altijd wanneer hij zijn eigen tekortkomingen op Kwakman etc stond te botvieren.
Ik vind het leuk als je post!!quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC blijft maar ontsnappen.
Zo goed GGMM?
Dat jij zelfstandig kunt ademhalen is eigenlijk al een prestatie van formaat.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:57 schreef Befbekje het volgende:
Ik zou die Pereiro van 10 halen en daar Maher neerzetten..
Lukt dat jou niet? (lol)quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat jij zelstandig kunt ademhalen is eigenlijk al een prestatie van formaat.
Is blauw-wit hoorquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom klopt de kleur van het balkje onder PSV in het scorebalkje niet tov het shirt
Omdat het anders op het blauw van de tijd gaat lijken?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom klopt de kleur van het balkje onder PSV in het scorebalkje niet tov het shirt
Kijk jouw autisme nu opspelen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie wel dat ze nu het Eredivisielogo uit die scorebalk hebben gehaald, dat is wel een verbetering.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat het anders op het blauw van de tijd gaat lijken?
Oh ja krijg nou wat.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:01 schreef Tchock het volgende:
Het valt me nu pas op dat ze dat debiele onleesbare logo van vorige week uit de tijdbalk hebben gehaald.
Die was vast blij geweest met deze goal jaquote:
Oh.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergwijn en Nouri waren beste vrienden.
seksueel close of vriendschap close?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die waren erg close voor Bergwijn naar PSV ging.
Goede vraag.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
seksueel close of vriendschap close?
Rare vraag voor 2 personen die toen minderjarig warenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
seksueel close of vriendschap close?
ja want je kan pas homo zijn op je 18de.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rare vraag voor 2 personen die toen minderjarig waren
Bizarre vraag inderdaad.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Minderjarigen experimenteren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom vraag je of 2 jongens van max 14 seks met elkaar hebben?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja want je kan pas homo zijn op je 18de.
tering wat ben jij dom.
Tenue waarin PSV nu speelt is het derde tenue. Het normale uittenue is wel grijs-geel.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
huh waar zeg ik dat nou?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja want je kan pas homo zijn op je 18de.
tering wat ben jij dom.
Daarom dacht ik al dat het een foutje was.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:07 schreef Heufd het volgende:
[..]
Tenue waarin PSV nu speelt is het derde tenue. Het normale uittenue is wel grijs-geel.
Voor Renequote:Op zondag 20 augustus 2017 17:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom vraag je of 2 jongens van max 14 seks met elkaar hebben?
En ik vind die bijzonder leuk.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een niveau in dit topic opeens![]()
Maar volgens LR en Bolasie mag ik daar niks over zeggen omdat ik zelf wel eens leuke grapjes als 'Te Ligt' of plaatjes met walvissen post.
En anders maar die van Go Aheadquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:08 schreef Buitendam het volgende:
Bij PSV moeten ze echt eens die dokter van Chelsea contracteren. Die ruzie had met Mourinho.
Ik vind dit prima hoor, kan hier wel om lachen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:10 schreef Caland het volgende:
Sowieso mensen die janken over het niveau in livetopics
Stijn reageerde laatst negatief op een woordgrap van mij waarin hij refereerde naar jouw woordgrap kwaliteiten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een niveau in dit topic opeens![]()
Maar volgens LR en Bolasie mag ik daar niks over zeggen omdat ik zelf wel eens leuke grapjes als 'Te Ligt' of plaatjes met walvissen post.
Ja, of over haxball.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:10 schreef Caland het volgende:
Sowieso mensen die janken over het niveau in livetopics
Dan maak ik me zorgen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was er tijdens Ajax ook niet.
Toen zei hij zeker iets van: 'zelfs Mexicano zou dit beter kunnen'?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn reageerde laatst negatief op een woordgrap van mij waarin hij refereerde naar jouw woordgrap kwaliteiten.
Ik spande jou naar de kroon.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zei hij zeker iets van: 'zelfs Mexicano zou dit beter kunnen'?
Goeie edit.quote:
Refereren aan, moet 't zijn..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn reageerde laatst negatief op een woordgrap van mij waarin hij refereerde naar jouw woordgrap kwaliteiten.
Niet geklikt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:13 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/championsleague/status/899275202101641216
Walgelijk. Ik doe zoveel moeite om jullie een leuke dag te bezorgen en dan krijg ik stank voor dankquote:
Dat kan mobiel nog steeds nietquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Je maakt er maar een normale Twitter-post op het forum van.
quote:
quote:
twitter:ChampionsLeague twitterde op zondag 20-08-2017 om 16:21:30Two wins from two for Feyenoord in the Eredivisie as Jean-Paul Boëtius grabs the only goal away to Excelsior 👏👏… https://t.co/MSH1D9bnP5 reageer retweet
twitter] [/twitter[] ?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon [twitter] en [/twitter[] typen (zonder dat ene haakje uiteraard).
Was ook te veel gevraagd dat jij zoiets zou begrijpen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter] [/twitter[] ?
Welk haakje bedoel je??
IK MAAKTE MAAR EEN GRAPJE!quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was ook te veel gevraagd dat jij zoiets zou begrijpen.
Moest hardop lachen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:16 schreef Caland het volgende:
twitter]https://twitter.com/championsleague/status/899275202101641216[/twitter[]
goede linkquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:16 schreef Caland het volgende:
twitter]https://twitter.com/championsleague/status/899275202101641216[/twitter[]
Leuk, origineel ook.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb niet eens een laptop wat lul jequote:Op zondag 20 augustus 2017 17:17 schreef Caland het volgende:
Kut Rene, beetje mijn grappen jatten omdat je op de laptop sneller typt
Sloeberquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een laptop wat lul je
Zieligquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sow, daar werd Caland even flink de mond gesnoerdquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is je straf voor mobiel fokken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:17 schreef Caland het volgende:
Kut Rene, beetje mijn grappen jatten omdat je op de laptop sneller typt
Ja sorry hoor, je kan veel dingen tegen me zeggen, maar niet dat ik een laptop heb.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sow, daar werd Caland even flink de mond gesnoerd
En zeker niet één van de wehkamp xDquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, je kan veel dingen tegen me zeggen, maar niet dat ik een laptop heb.
Joh, welke zichzelf respecterende man koopt er nou een laptop bij de wehkamp.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En zeker niet één van de wehkamp xD
Komt omdat ze teveel spelers hebben die er geen fuck van kunnenquote:
--------quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
Tijd voor een matig woordgrapje.
De keeper van Sparta kan niet zulke mooie zwaarden maken want hij is pas kort smit.
Hahahahahahhahahahahahaahaha..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
De keeper van Sparta kan niet zulke mooie zwaarden maken want hij is pas kort smit.
Misschien kan hij er wel eentje kopen bij zijn broer Bartquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
Dat zal 'm leren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:21 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ik zou er 'pas sinds kort' van maken, dan loopt die zin wat lekkerder.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
City betaalt ook hun salaris geloof ik.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:22 schreef GGMM het volgende:
NAC heeft hun eigen identiteit verkocht om een hoop spelers van City te huren toch?
Ze spelen er niet beter op, dus wat was het punt dan precies?
Ik heb serieus een TR gezetquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:21 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
quote:
Constant klote ja.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:26 schreef GGMM het volgende:
PSV presteert al twee jaar heel constant in de Eredivisie.
Verdedigers zijn toch altijd het ondergeschoven kindje bij Brandsquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terechte pingel. Waarom haal je zo'n slechte verdediger?
Absoluutquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn TR hebt afgehandeld?
Toch geen dates hè?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrijdagavond ook al, moet niet gekker worden
Verdachte timing, maar ik geef je het voordeel van de twijfel en zeg dat het door de TR komt.quote:
Hahahaquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
Belachelijke penalty. Houden elkaar allebei vast.
Van Geel met zijn middelmaatfetish genotquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft dus serieus 6,5 miljoen geboden op Luckassen
jullie hebben haps erbij gekregen, daar ben je lekker meequote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft dus serieus 6,5 miljoen geboden op Luckassen
Moderatoren moeten wat jou betreft geen leven hebben?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef GGMM het volgende:
Om 17:30 komt er eens een moderator dit topic binnen.
Ben ik vooralsnog wel blij mee eigenlijkquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
jullie hebben haps erbij gekregen, daar ben je lekker mee
quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:30 schreef Befbekje het volgende:
Ik dacht dat die Haps een Amsterdammer was, blijkt 'ie uit Utka te komen..
Nouja het is niet alsof ze Europees moeten spelen. In de eredivisie kan het wel.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:31 schreef Heufd het volgende:
Isimat en Luckassen. En dan heb je Schwaab en De Wijs daar achter. Wat een armoe.
Gezondheidquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:30 schreef Befbekje het volgende:
Gewoon niveau Groningenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is niet alsof ze Europees moeten spelen. In de eredivisie kan het wel.
Dat kan, maar ik blijf gewoon NAC - PSV kijken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:32 schreef Tchock het volgende:
Sparta - PEC is zowaar een leuke wedstrijd.
Dat boeit echt niemandquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:32 schreef Tchock het volgende:
Sparta - PEC is zowaar een leuke wedstrijd.
Mij en alle mensen in het Spartastadion boeit dat anders behoorlijk wat, egocentrisch stuk vreten.quote:
Dat begrijp ik. Is dat een beetje vermakelijk?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik blijf gewoon NAC - PSV kijken.
Waarschijnlijk heeft zijn familie roots in Haps, te Brabant.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:30 schreef Befbekje het volgende:
Cricket soundquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zijn familie roots in Haps, te Brabant.
Slimme aanvaller. Lokt slim uit. Was natuurlijk gewoon dom van Luckassen om er in te trappen en tamelijk slecht van de scheids dat hij de helft niet ziet in dat duel.quote:
Boksen is geen sportquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:35 schreef Doublepain het volgende:
Na zaterdag eindelijk verlost van die crappy bokswedstrijd
Ga je kijken dpquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:35 schreef Doublepain het volgende:
Na zaterdag eindelijk verlost van die crappy bokswedstrijd
Er zijn wel dingen die minder sport zijn en toch zo worden genoemd. Voor boksen moet je in elk geval nog conditie en techniek hebben.quote:
wie speelden er?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde jullie deze niet onthouden. Komt uit het premier league topic
[ afbeelding ]
Klaas is een imbeciel..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Arme jongen weet niet dat Feyenoord geen punt gaat pakkenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Darts is ook een bepaalde techniek, dan is het nog geen sport.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen die minder sport zijn en toch zo worden genoemd. Voor boksen moet je in elk geval nog conditie en techniek hebben.
Ze gaan fonteinen pakkenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arme jongen weet niet dat Feyenoord geen punt gaat pakken
Tuurlijk wel. Thuis ook United verslagen en zo.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arme jongen weet niet dat Feyenoord geen punt gaat pakken
Darten is uiteraard geen sport.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts is ook een bepaalde techniek, dan is het nog geen sport.
Maar wel een stuk vermakelijker om te zien dan twee mensen die elkaar gaan slaan.
Dat mag.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem dit niet serieus van mensen die zelf niet eens sporten
Ik heb een bruiloft die hele dag dus ben benieuwd of ik op dat tijdstip nog leefquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem dit niet serieus van mensen die zelf niet eens sporten
[..]
Ja dat wel, jij ook?
Iets vermakelijk vinden is niet een reden om iets een sport te vindenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts is ook een bepaalde techniek, dan is het nog geen sport.
Maar wel een stuk vermakelijker om te zien dan twee mensen die elkaar gaan slaan.
Vandaar je naam en UI. Duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Darten is uiteraard geen sport.
Boksen vind ik ook niet leuk om te kijken, tamelijk debiele sport. Maar wel een sport.
Klopt, anders was jouw moeder ook een sport.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets vermakelijk vinden is niet een reden om iets een sport te vinden
Je zal er niet aan ontkomen denk ik, iedere debiel zal er wel over lullen dat het een van de grootste wedstrijd ooit is..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft die hele dag dus ben benieuwd of ik op dat tijdstip nog leef
Anders zet ik mn telefoon uit en kijk ik hem de volgende dag terug
mind=blownquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets vermakelijk vinden is niet een reden om iets een sport te vinden
en een kindercrèche voor jou een sportquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, anders was jouw moeder ook een sport.
RICO BADR IN MAART 2018..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zal er niet aan ontkomen denk ik, iedere debiel zal er wel over lullen dat het een van de grootste wedstrijd ooit is..
quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en een kindercrèche voor jou een sport
Een soort WK kindermishandelingquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, anders was jouw moeder ook een sport.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wint de CL niet.
Ik hou over het algemeen niet zo van boksen maar wil het wel graag zienquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zal er niet aan ontkomen denk ik, iedere debiel zal er wel over lullen dat het een van de grootste wedstrijd ooit is..
Ze winnen gewoon helemaal niets dit seizoenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wint de CL niet.
Maar nog lang niet uitgemolken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alweer? Die onzin is toch pas net geweest?
Waarquote:
Luie nietsnutquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was even in slaap gevallen.
Deze "grap" is al 10 keer gemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Internet Explorer nieuwe sponsor van de Eredivisie?
VERTEL ME ALLESquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Internet Explorer nieuwe sponsor van de Eredivisie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |