Nee, dan bestijg ik je moeder vanavond anaal..quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:48 schreef Doublepain het volgende:
Zo niet, vraag je dan weer een permban aan?
FP, niet gelezenquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Dit snap ik weer niet hé. Ik kijk in dit topic en zie GGMM, Scrummie, Befbekje, DP en JC mij quoten.
Vervolgens kijk ik naar een ander tabblad waar ik FOK open heb staan en krijg alleen het quote alert van JanCees te zien. Wat opzich vreemd is want ik heb het allang in dit topic gelezen. Raar dus dat daar nog een quote alert voor is. Nog raarder is het dat FOK! blijkbaar een bepaalde criteria heeft waardoor ik de quote alert van JC wel te zien krijg, maar van de rest niet.
Ik heb hier al eens een FB topic over geopend. Maar er kwam toen niet echt een sluitend antwoord.
Dit is Umbroquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:49 schreef Caland het volgende:
Wat heeft shirts waar ze zich zelfs op de markt in Turkije voor schamen
Wat is dat voor D-kwaliteit?
Wie?quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:49 schreef Caland het volgende:
Wat heeft shirts waar ze zich zelfs op de markt in Turkije voor schamen
Wat is dat voor D-kwaliteit?
Je maakt wel wat mee zegquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Dit snap ik weer niet hé. Ik kijk in dit topic en zie GGMM, Scrummie, Befbekje, DP en JC mij quoten.
Vervolgens kijk ik naar een ander tabblad waar ik FOK open heb staan en krijg alleen het quote alert van JanCees te zien. Wat opzich vreemd is want ik heb het allang in dit topic gelezen. Raar dus dat daar nog een quote alert voor is. Nog raarder is het dat FOK! blijkbaar een bepaalde criteria heeft waardoor ik de quote alert van JC wel te zien krijg, maar van de rest niet.
Ik heb hier al eens een FB topic over geopend. Maar er kwam toen niet echt een sluitend antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |