quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis Jelle ten Rouwelaar. Wat een genot was dat toch altijd wanneer hij zijn eigen tekortkomingen op Kwakman etc stond te botvieren.
Ik vind het leuk als je post!!quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
NAC blijft maar ontsnappen.
Zo goed GGMM?
Dat jij zelfstandig kunt ademhalen is eigenlijk al een prestatie van formaat.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:57 schreef Befbekje het volgende:
Ik zou die Pereiro van 10 halen en daar Maher neerzetten..
Lukt dat jou niet? (lol)quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat jij zelstandig kunt ademhalen is eigenlijk al een prestatie van formaat.
Is blauw-wit hoorquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom klopt de kleur van het balkje onder PSV in het scorebalkje niet tov het shirt
Omdat het anders op het blauw van de tijd gaat lijken?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom klopt de kleur van het balkje onder PSV in het scorebalkje niet tov het shirt
Kijk jouw autisme nu opspelen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie wel dat ze nu het Eredivisielogo uit die scorebalk hebben gehaald, dat is wel een verbetering.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat het anders op het blauw van de tijd gaat lijken?
Oh ja krijg nou wat.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:01 schreef Tchock het volgende:
Het valt me nu pas op dat ze dat debiele onleesbare logo van vorige week uit de tijdbalk hebben gehaald.
Die was vast blij geweest met deze goal jaquote:
Oh.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergwijn en Nouri waren beste vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |