Verdedigers zijn toch altijd het ondergeschoven kindje bij Brandsquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terechte pingel. Waarom haal je zo'n slechte verdediger?
Absoluutquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mijn TR hebt afgehandeld?
Toch geen dates hè?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrijdagavond ook al, moet niet gekker worden
Verdachte timing, maar ik geef je het voordeel van de twijfel en zeg dat het door de TR komt.quote:
Hahahaquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:29 schreef TweeGrolsch het volgende:
Belachelijke penalty. Houden elkaar allebei vast.
Van Geel met zijn middelmaatfetish genotquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft dus serieus 6,5 miljoen geboden op Luckassen
jullie hebben haps erbij gekregen, daar ben je lekker meequote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef Caland het volgende:
Van Geel heeft dus serieus 6,5 miljoen geboden op Luckassen
Moderatoren moeten wat jou betreft geen leven hebben?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:28 schreef GGMM het volgende:
Om 17:30 komt er eens een moderator dit topic binnen.
Ben ik vooralsnog wel blij mee eigenlijkquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
jullie hebben haps erbij gekregen, daar ben je lekker mee
quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:30 schreef Befbekje het volgende:
Ik dacht dat die Haps een Amsterdammer was, blijkt 'ie uit Utka te komen..
Nouja het is niet alsof ze Europees moeten spelen. In de eredivisie kan het wel.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:31 schreef Heufd het volgende:
Isimat en Luckassen. En dan heb je Schwaab en De Wijs daar achter. Wat een armoe.
Gezondheidquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:30 schreef Befbekje het volgende:
Gewoon niveau Groningenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is niet alsof ze Europees moeten spelen. In de eredivisie kan het wel.
Dat kan, maar ik blijf gewoon NAC - PSV kijken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:32 schreef Tchock het volgende:
Sparta - PEC is zowaar een leuke wedstrijd.
Dat boeit echt niemandquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:32 schreef Tchock het volgende:
Sparta - PEC is zowaar een leuke wedstrijd.
Mij en alle mensen in het Spartastadion boeit dat anders behoorlijk wat, egocentrisch stuk vreten.quote:
Dat begrijp ik. Is dat een beetje vermakelijk?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik blijf gewoon NAC - PSV kijken.
Waarschijnlijk heeft zijn familie roots in Haps, te Brabant.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:30 schreef Befbekje het volgende:
Cricket soundquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zijn familie roots in Haps, te Brabant.
Slimme aanvaller. Lokt slim uit. Was natuurlijk gewoon dom van Luckassen om er in te trappen en tamelijk slecht van de scheids dat hij de helft niet ziet in dat duel.quote:
Boksen is geen sportquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:35 schreef Doublepain het volgende:
Na zaterdag eindelijk verlost van die crappy bokswedstrijd
Ga je kijken dpquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:35 schreef Doublepain het volgende:
Na zaterdag eindelijk verlost van die crappy bokswedstrijd
Er zijn wel dingen die minder sport zijn en toch zo worden genoemd. Voor boksen moet je in elk geval nog conditie en techniek hebben.quote:
wie speelden er?quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde jullie deze niet onthouden. Komt uit het premier league topic
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |