Klaas is een imbeciel..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde jullie deze niet onthouden. Komt uit het premier league topic
[ afbeelding ]
Arme jongen weet niet dat Feyenoord geen punt gaat pakkenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilde jullie deze niet onthouden. Komt uit het premier league topic
[ afbeelding ]
Darts is ook een bepaalde techniek, dan is het nog geen sport.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen die minder sport zijn en toch zo worden genoemd. Voor boksen moet je in elk geval nog conditie en techniek hebben.
Ze gaan fonteinen pakkenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arme jongen weet niet dat Feyenoord geen punt gaat pakken
Tuurlijk wel. Thuis ook United verslagen en zo.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arme jongen weet niet dat Feyenoord geen punt gaat pakken
Darten is uiteraard geen sport.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts is ook een bepaalde techniek, dan is het nog geen sport.
Maar wel een stuk vermakelijker om te zien dan twee mensen die elkaar gaan slaan.
Dat mag.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem dit niet serieus van mensen die zelf niet eens sporten
Ik heb een bruiloft die hele dag dus ben benieuwd of ik op dat tijdstip nog leefquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik neem dit niet serieus van mensen die zelf niet eens sporten
[..]
Ja dat wel, jij ook?
Iets vermakelijk vinden is niet een reden om iets een sport te vindenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts is ook een bepaalde techniek, dan is het nog geen sport.
Maar wel een stuk vermakelijker om te zien dan twee mensen die elkaar gaan slaan.
Vandaar je naam en UI. Duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Darten is uiteraard geen sport.
Boksen vind ik ook niet leuk om te kijken, tamelijk debiele sport. Maar wel een sport.
Klopt, anders was jouw moeder ook een sport.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets vermakelijk vinden is niet een reden om iets een sport te vinden
Je zal er niet aan ontkomen denk ik, iedere debiel zal er wel over lullen dat het een van de grootste wedstrijd ooit is..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een bruiloft die hele dag dus ben benieuwd of ik op dat tijdstip nog leef
Anders zet ik mn telefoon uit en kijk ik hem de volgende dag terug
mind=blownquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets vermakelijk vinden is niet een reden om iets een sport te vinden
en een kindercrèche voor jou een sportquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, anders was jouw moeder ook een sport.
RICO BADR IN MAART 2018..quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zal er niet aan ontkomen denk ik, iedere debiel zal er wel over lullen dat het een van de grootste wedstrijd ooit is..
quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en een kindercrèche voor jou een sport
Een soort WK kindermishandelingquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, anders was jouw moeder ook een sport.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wint de CL niet.
Ik hou over het algemeen niet zo van boksen maar wil het wel graag zienquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zal er niet aan ontkomen denk ik, iedere debiel zal er wel over lullen dat het een van de grootste wedstrijd ooit is..
Ze winnen gewoon helemaal niets dit seizoenquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Feyenoord wint de CL niet.
Maar nog lang niet uitgemolken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alweer? Die onzin is toch pas net geweest?
Waarquote:
Luie nietsnutquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was even in slaap gevallen.
Deze "grap" is al 10 keer gemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Internet Explorer nieuwe sponsor van de Eredivisie?
VERTEL ME ALLESquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:47 schreef Doublepain het volgende:
Internet Explorer nieuwe sponsor van de Eredivisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |