twitter:APechtold twitterde op donderdag 17-08-2017 om 19:32:51Weerzinwekkend geweld in #Barcelona, symbool van vrijheid. Ideaal van verdraagzaamheid lijkt nu weerloos, maar zal alle waanzin overwinnen. reageer retweet
Hey, ik had de lapoquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:22 schreef Tem het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Ik dacht dat jij altijd het verschrikkelijk vond om een nieuwe TT te maken. Sorryquote:
Nee, dank je, dat hoeft nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd het verschrikkelijk vond om een nieuwe TT te maken. Sorryzet anders een TR zodat een mod het voor je kan aanpassen.
Ik ben niet bang voor mijn jeugdheld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet verdwijnt.
[ afbeelding ]
Nah, ik vermijd de lapo wel weer opzettelijk (of laat het vd actualiteit van dat moment afhangen)quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Denk dan nu even over een TT voor hier en AMV. Heb je volgende keer die stress niet.
Zeker de Ramblas, ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:26 schreef Igen het volgende:
Hmm... symbool van vrijheid? Eerder een symbool van zakkenrollers.
Beetje rustig wel. Maar wellicht stel je dat ook op prijsquote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)g-gewapende-man.htmlquote:De regionale krant Midi Libre meldt echter dat er één man is gearresteerd. Er zou niet zijn geschoten, en mogelijk heeft de man een wepwapen bij zich.
Heel uitbundig en popiejopie inderdaad. Have fun.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:42 schreef Jip141 het volgende:
Zo, en nu een middelbareschool-reünie.
Even bewijzen dat ik niet meer stil en verlegen ben natuurlijk.
Wepwapens, dat zijn de bestequote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:40 schreef Jip141 het volgende:
Het is gelukkig maar een wepwapen aldus nu.nl, skysherrif.
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)g-gewapende-man.html
De grote drukke gangmaker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Heel uitbundig en popiejopie inderdaad. Have fun.
Nog best leuk gek genoeg. Gingen naar een gevangenismuseum en een bierbrouwerij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje rustig wel. Maar wellicht stel je dat ook op prijs![]()
Hoe was het uitstapje met mams (en paps?)?
Kaas kan dit plaatje beamen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:51 schreef LelijKnap het volgende:
Decennia hersenspoeling;
[ afbeelding ]
Goed om te horenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog best leuk gek genoeg. Gingen naar een gevangenismuseum en een bierbrouwerij.
Stille wateren hebben diepe gronden, niks om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:42 schreef Jip141 het volgende:
Zo, en nu een middelbareschool-reünie.
Even bewijzen dat ik niet meer stil en verlegen ben natuurlijk.
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
Veenhuizen?
En een spraakwaterval als jij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, niks om je voor te schamen.
Dat is uiterlijke schijn, zo doe ik mij voor, trap je onder de reet als ik de kans krijg.quote:
Dit rap je, neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is uiterlijke schijn, zo doe ik mij voor, trap je onder de reet als ik de kans krijg.
Zonder een woord te zeggen.
Doet je Chrome-ding het niet, of wat?quote:
Niet mobiel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet je Chrome-ding het niet, of wat?
Neem maar aan wat jezelf wil, doe je toch, dan liever met toestemming.quote:
Wordt hoog tijd voor extensions op mobiel inderdaad.quote:
En jij een antisemiet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:55 schreef LelijKnap het volgende:
Kaas is een blankhater pur sang inderdaad.
BCN? Ik ben vrijdag teruggekomen van een paar daagjes HB (Hamburg) trouwens. Ik ben ook niet bestolen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Ben in geen 1 stad bestolen. Ook in (9x) BCN niet. Maar goed zo toeristisch zie ik er ook niet uit.
Is Hamburg een mooie/interessante stad?quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:31 schreef Viltje het volgende:
[..]
BCN? Ik ben vrijdag teruggekomen van een paar daagjes HB (Hamburg) trouwens. Ik ben ook niet bestolen.
Vorige maand in bcn was ik na 6 uur m'n smartphone al kwijt. Gerold in de metro. Het was net na het eten en we hadden een fles wijn soldaat gemaakt dus ik had niet genoeg reactievermogen. Dacht nog van "hè wat doet die man raar" maar pas een kwartier later had ik het door.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Ben in geen 1 stad bestolen. Ook in (9x) BCN niet. Maar goed zo toeristisch zie ik er ook niet uit.
Beste poging was Alicante, totdat ik me woest omdraaide. Was een vader met een kind. WTF. Die hadden ook snel door dat dit foute boel was. Die waren zo weg.
Zeker. Hamburg is een vrij nieuwe stad, want het is gebombardeerd in WOII, dus veel oude gebouwen zul je er niet tegenkomen. Dat wordt gelukkig ruimschoots goedgemaakt door de mooie nieuwe gebouwen. Vooral de haven vond ik wat dat betreft zeker een bezoekje waard. Verder zijn er veel dingen te doen omtrent kunst en cultuur.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is Hamburg een mooie/interessante stad?
Dank je, dan ga ik er eens heen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:38 schreef Viltje het volgende:
[..]
Zeker. Hamburg is een vrij nieuwe stad, want het is gebombardeerd in WOII, dus veel oude gebouwen zul je er niet tegenkomen. Dat wordt gelukkig ruimschoots goedgemaakt door de mooie nieuwe gebouwen. Vooral de haven vond ik wat dat betreft zeker een bezoekje waard. Verder zijn er veel dingen te doen omtrent kunst en cultuur.
Klopt.quote:
Das kutquote:Op zondag 20 augustus 2017 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ben in R(ome) een keer gerold. Dat was dom van mij. Zeker omdat ik toen ook een dag kwijt was met het hosselen van een noodpaspoort omdat m'n ID-kaart in m'n portemonnaie zat.
Uiteraard niet. Maar er komen steeds meer bijzondere "types" langs en aangezien de moderatie verkansie heeft lees ik er maar zoveel mogelijk overheen want aan de invallers heb je ook niet veel.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt.
Maar vinden jullie normaal dat hier een of andere mongool post die antisemitisch shit loopt uit te slaan?
De mods hebben al sinds 2004 vakansie.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar er komen steeds meer bijzondere "types" langs en aangezien de moderatie verkansie heeft lees ik er maar zoveel mogelijk overheen want aan de invallers heb je ook niet veel.
Ach welnee, over het algemeen gaat het best goed.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De mods hebben al sinds 2004 vakansie.
Nee maar heb zijn ranzigheid al tijden geblokkeerd. En wat hij zegt mag blijkbaar, ik word tegenwoordig om iedere scheet verbannenquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt.
Maar vinden jullie normaal dat hier een of andere mongool post die antisemitisch shit loopt uit te slaan?
In de kleuren van de Duitse vlag, ook nog eens.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:52 schreef Disana het volgende:
Reya, een fijne verjaardag gewenst
[ afbeelding ]
Hmm... ik had toch echt gezocht op Belgische vlag.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
In de kleuren van de Duitse vlag, ook nog eens.
Ja, dat begreep ik. Geen probleem, uiteraardquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm... ik had toch echt gezocht op Belgische vlag.
Excuus!
Dat stel ik op prijs alleen gaat verdraagzaamheid geen problemen oplossen.quote:
Ingezet dat feyenoord meer dan 2 keer gaat scoren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
Van harte Reya.
Zodadelijk direct de spannendste wedstrijd van het seizoen trouwens.
Ik moet echt hard lachen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Vuisttaart. Om op de smoel van nazi's te rammen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:33 schreef Reya het volgende:
Zouden er ook swastika-taarten zijn? Voor de verjaardag van LelijKnap, uiteraard.
''Verdraagzaamheid zal alle waanzin overwinnen''quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vuisttaart. Om op de smoel van nazi's te rammen.
Gefeliciteerd trouwens.
Waar pretendeer ik verdraagzaam te zijn? Voor nazi's hoef je geen begrip te hebben. Wie nazi is en zich dus vereenzelvigt met een haatideologie die verantwoordelijk is voor het systematisch vermoorden van miljoenen mensen, verdient gewoon klappen. En harde ook.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Verdraagzaamheid zal alle waanzin overwinnen''
Inderdaad, veel lastiger is het niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar pretendeer ik verdraagzaam te zijn? Voor nazi's hoef je geen begrip te hebben. Wie nazi is en zich dus vereenzelvigt met een haatideologie die verantwoordelijk is voor het systematisch vermoorden van miljoenen mensen, verdient gewoon klappen. En harde ook.
Schrijf een stukje over de inhoudsloosheid van Pechtold z'n get(we)etter zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar pretendeer ik verdraagzaam te zijn? Voor nazi's hoef je geen begrip te hebben. Wie nazi is en zich dus vereenzelvigt met een haatideologie die verantwoordelijk is voor het systematisch vermoorden van miljoenen mensen, verdient gewoon klappen. En harde ook.
Zeker, dus prachtig te zien wanneer nazi's en anarchistische politiehaters elkaar op de bek rammen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schrijf jij anders nog een leuk stukje over het grote joodse complot.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Schrijf een stukje over de inhoudsloosheid van Pechtold z'n get(we)etter zou ik zeggen.
Linkje?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:29 schreef skysherrif het volgende:
Ey kaas wat vind je van die italiaanse dudes uit de coca cola reclame
Ik heb zo'n voorgevoel dat we gewoon weer kampioen worden trouwens.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schrijf jij anders nog een leuk stukje over het grote joodse complot.
Gelooft die jongen daar nu ook al in?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schrijf jij anders nog een leuk stukje over het grote joodse complot.
Ken je die nietquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat we gewoon weer kampioen worden trouwens.
Ik heb zo'n gevoel dat wij het sowieso niet worden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat we gewoon weer kampioen worden trouwens.
Yup. Maar goed, je bent nou een nazi of je bent het niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelooft die jongen daar nu ook al in?
Haha oh die, zou die met het rode shirt niet m'n bed uitschoppen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken je die niet
leuke moeder en zusje wel
Dat ook.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat wij het sowieso niet worden.
En dat noemen we dus antisemitisme.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:45 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, iemand schreef dat moslims ons overheersen. Ik had dat doorgestreept en vervangen met joden. Want als iemand ons overheerst, dan zouden dat idd eerder joden dan moslims zijn.
Het is ook nooit goed, hè. Spreek ik moslims vrij, en dan ben ik weer een antisemiet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat noemen we dus antisemitisme.
Gefeliciteerd, je bent een mongool.
Maak jij gebruik van een vliegtuig met straal motor of niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. Maar goed, je bent nou een nazi of je bent het niet.
Boetius staat nu ook echt matig te spelen, dus kan geen kwaad. Wel mooie goal in de eerste helft echter.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:46 schreef skysherrif het volgende:
Larsson naar feyenoord he, brede selectie en gewoon alle goeie spelers van subtoppers gehaald, goeie tactiek om eredivisie te winnen.
Of laat ik de zorg nemen zou die zo gevorderd zijn als die, de mensen niet bij levende lijve had open gesneden?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
Oh god, dat andere orakel voegt zich bij de discussie.
Mooi gedaan ook van Vilhena vooral. Ben benieuwd hoe dit feyenoord zich houdt tegenover europese top.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Boetius staat nu ook echt matig te spelen, dus kan geen kwaad. Wel mooie goal in de eerste helft echter.
Dat komt gewoon door de Brexit.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:46 schreef LelijKnap het volgende:
Toeval! Vers van de pers: One in Three British Jews Consider Leaving UK,
Gast, ga lekker iemand anders lastigvallen met je raadselachtige lulkoek.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of laat ik de zorg nemen zou die zo gevorderd zijn als die, de mensen niet bij levende lijve had open gesneden?
En denk niet dat ik het goedkeur hoor, echter men maakt er gebruik van waar het ook vandaan komt de kennis.
Is niet leuk he confronterende tegenspraak.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gast, ga lekker iemand anders lastigvallen met je raadselachtige lulkoek.
Heb een CL-ticket gekocht.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi gedaan ook van Vilhena vooral. Ben benieuwd hoe dit feyenoord zich houdt tegenover europese top.
Oh, was dat tegenspraak? Het was mij nog niet gelukt de onderliggende boodschap te ontcijferen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is niet leuk he confronterende tegenspraak.
Kan je geen kaartjes voor me regelen, ik juich gewoon mee hoor, nu ajax en psv geen europees spelen.quote:
Neem ik je helemaal niet kwalijk hoor, het kwartje zal wel een keer vallen, als het maar niet te laat is.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, was dat tegenspraak? Het was mij nog niet gelukt de onderliggende boodschap te ontcijferen.
Ik heb toch maar een poging gedaan je bijdragen te ontcijferen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Neem ik je helemaal niet kwalijk hoor, het kwartje zal wel een keer vallen, als het maar niet te laat is.
Verdorie jij bent dus toch voorzien van hersenen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een poging gedaan je bijdragen te ontcijferen.
Bedoel je nou te zeggen dat ik niet moet haten op nazi's omdat er in concentratiekampen allerlei verknipte medische experimenten zijn uitgevoerd, waar we nu profijt van hebben?
En jij dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Verdorie jij bent dus toch voorzien van hersenen.
Leg uit dan, als die oorlog niet was geweest stierven de mensen nog steeds allemaal aan longontsteking en vlogen de vliegtuigen nog met propellers echter raketten waren er dan ook niet, dus geen atoom oorlog.quote:
Ik verhuis deze week al naar Amsterdam. Als ik nu ook nog Ajacieden De Kuip binnen ga smokkelen kan ik echt wel inpakken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan je geen kaartjes voor me regelen, ik juich gewoon mee hoor, nu ajax en psv geen europees spelen.
Dat is uiteraard wel verkeerd, niet iedereen is voor hetzelfde goed, pas op het staat weer te gebeuren of het nu de joden zijn of iets anders, gebruik (misbruik) de mensen waar ze goed voor zijn ( in zijn). Jij weet kennelijk niet eens wat het woordje verdraagzaamheid inhouden doet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Niks mis met jodenhaat en de rassenleer, want de nazi's hebben levens gered met hun vreselijke medische experimenten.
Bedankt voor dat revolutionaire inzicht, Sjon.
Is het weer zover? Gelukkig krijg ik die posts niet te zien.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Niks mis met jodenhaat en de rassenleer, want de nazi's hebben levens gered met hun vreselijke medische experimenten.
Bedankt voor dat revolutionaire inzicht, Sjon.
Ehm?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:27 schreef skysherrif het volgende:
Whehe, mijn broertje die een zakje lavendel meeneemt voor mams uit frankrijk omdat ze dat zou graag wilt terwijl hij een enorme baudethater is. Heerlijk gezicht.
Ja, ze draaien lekker door richting Alt-right bij die club.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:46 schreef Jip141 het volgende:
"Omdat de Europese Unie een cultuurmarxistisch project is dat tot doel heeft de vernietiging van de Europese beschaving."
Thierry Baudet
Maar Baudet is heel erg genuanceerd en heeft niks te maken met extreem-rechtse theorieën hoor. Net zoals zijn mentor, die is ook alleen maar 'ironisch'.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:46 schreef Jip141 het volgende:
"Omdat de Europese Unie een cultuurmarxistisch project is dat tot doel heeft de vernietiging van de Europese beschaving."
Thierry Baudet
Vooral zijn optreden bij de IJzer bedevaart was natuurlijk ironisch. Dat was de SS tenslotte ook...toch?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar Baudet is heel erg genuanceerd en heeft niks te maken met extreem-rechtse theorieën hoor. Net zoals zijn mentor, die is ook alleen maar 'ironisch'.
Het zal wel te maken hebben met een heel ander idee over landsbelang. Als je wil dat witte heren de macht krijgen overal, dan kom je al snel bij rare types uit.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vooral zijn optreden bij de IJzer bedevaart was natuurlijk ironisch. Dat was de SS tenslotte ook...toch?
Wel grappig hoe alt right figuren landverraders blijkbaar vereren. Ies Koeltuur.
Ok.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:27 schreef skysherrif het volgende:
Whehe, mijn broertje die een zakje lavendel meeneemt voor mams uit frankrijk omdat ze dat zou graag wilt terwijl hij een enorme baudethater is. Heerlijk gezicht.
Ik heb het altijd al geweten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:46 schreef Jip141 het volgende:
Thierry Baudet
Ik niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo min mogelijk wilt gebruiken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:27 schreef skysherrif het volgende:
Ja, ja. Je had er bij moeten zijn. Het was gewoon geinig hoe beschaamd naar mij keek toen ie het af en ik gretig zat toe te kijken.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo min mogelijk wilt gebruiken.
Verder: baggerverhaal.
Volgende week dus op de blocklijst.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik verhuis deze week al naar Amsterdam. Als ik nu ook nog Ajacieden De Kuip binnen ga smokkelen kan ik echt wel inpakken.
Addblocker?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:53 schreef skysherrif het volgende:
Zucht irritant weer dat ik mn post niet kan editten
Wat staat hier?quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, ja. Je had er bij moeten zijn. Het was gewoon geinig hoe beschaamd naar mij keek toen ie het af en ik gretig zat toe te kijken.
Nee, ene keer kan het wel andere keer kan het niet. Heel apart, vaak kan het niet als mn internet slecht isquote:
Jeetje, naar Amsterdam. Samenwonen? Dan moet je wel veel van hem houden..quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik verhuis deze week al naar Amsterdam. Als ik nu ook nog Ajacieden De Kuip binnen ga smokkelen kan ik echt wel inpakken.
Jij bent veel te geinig om er iets van te missen al is het dom geleuter.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ook eens iemand mij blokkeert in plaats van enkel andersom.
Verdraagzaamheid in praktijk.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jeetje, naar Amsterdam. Samenwonen? Dan moet je wel veel van hem houden..
Al in het Haagsche actief om de formatie vlot te trekken?
Als hij klaar is met verhuizen is dat zijn volgende prioriteitquote:Op zondag 20 augustus 2017 16:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Voorlopig enkel een hoop Haagsche borrels en nog niet zozeer werkdagen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Goede quotequote:Op zondag 20 augustus 2017 17:02 schreef Jip141 het volgende:
Angst aanjagen is geloof ik de alleroudste hobby van de machtsbeluste mens. Niet bang zijn is het dappere verzet van de gelukkige mens.
-Guus Kuijer
quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
Tijd voor een matig woordgrapje.
De keeper van Sparta kan niet zulke mooie zwaarden maken want hij is pas kort smit.
Daar zit niet zoveel verschil tussen hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voorlopig enkel een hoop Haagsche borrels en nog niet zozeer werkdagen.
Dit klinkt als muziek in mijn oren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar zit niet zoveel verschil tussen hoor.
quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:20 schreef eriksd het volgende:
Zo weer lekker naar de afhaal. Pilsie erbij
Frans de Waal lijkt me wel een boeiende zomergast.quote:
Ja, Kijken in de Ziel is weer heel goed met al die militairen. Je hoort dingen die je niet wist.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:04 schreef Viltje het volgende:
[..]
Frans de Waal lijkt me wel een boeiende zomergast.Ik heb ook al zin in morgen, dan is er weer Kijken in de Ziel
Nummer 63 met rijst zeker.quote:Op zondag 20 augustus 2017 18:20 schreef eriksd het volgende:
Zo weer lekker naar de afhaal. Pilsie erbij
Ik ben er nog steeds niet uit. Hij is iets teveel op zoek naar traantjes.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, Kijken in de Ziel is weer heel goed met al die militairen. Je hoort dingen die je niet wist.
Nee joh, zomergasten.quote:
Saaie gastquote:
Die SIRE-reclame weer.quote:
Iedereen is boos op de NOS.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:14 schreef Tem het volgende:
Wat is dit nu weer voor een raar topic.
NWS / Haatzaaiende NOS zaait nog meer haat
TS snapt er weer geen Arie van.
Zelfde als voetbal dus.quote:
Is wel een chill filmpje waarbij je af en toe kan grinniken. En goed mokkeltje, denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb net twee weken geleden Lost in Translation weer eens herzien, dus die kan ik skippen.
Ik vind het wel prettig om eens over de kwetsbare kant van die stoere mannen en vrouwen te horen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit. Hij is iets teveel op zoek naar traantjes.
Want? Ik vind het een beetje softe bedoening als je jaren van je apropos bent door een bermbomquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om eens over de kwetsbare kant van die stoere mannen en vrouwen te horen.
Jah, daar heb ik wel een maandje ruzie voor overquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel een chill filmpje waarbij je af en toe kan grinniken. En goed mokkeltje, denk ik.
Want je bent toch geneigd te denken dat het supermensen zijn aan wie je niet kunt tippen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Want? Ik vind het een beetje softe bedoening als je jaren van je apropos bent door een bermbom
Homo Sapiens is gewoon een mensaap. Dus jij bent ook een aap.quote:
Wij gaan hier niet uitkomen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Want je bent toch geneigd te denken dat het supermensen zijn aan wie je niet kunt tippen.
Je hebt het toch overleefd, wat zeur je dan.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Want? Ik vind het een beetje softe bedoening als je jaren van je apropos bent door een bermbom
Kan me voorstellen dat je daar niet van onder de indruk bent als je gepokt en gemazeld bent op de Zuidas.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar gaan Erik en ik dan inderdaad niet uitkomen, want ik vind het wel aangenaam te weten dat ook (hoge) militairen wel eens emotioneel worden. Niet tijdens de uitoefening van hun vak, oh nee, maar daarbuiten. Het toont aan dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens erik aka Jacques Herb, mag een man niet huilen.
Al die guerrillas daar.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar niet van onder de indruk bent als je gepokt en genageld bent op de Zuidas.
Niet. De mens is naar het evenbeeld van God geschapen - althans, de man dan - en God is geen aap!quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:19 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Homo Sapiens is gewoon een mensaap. Dus jij bent ook een aap.
Erik is dan ook een bad-ass.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook minder stoer heeft kwetsbare kantjes, en al zeker als men ermee te koop lopen doet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om eens over de kwetsbare kant van die stoere mannen en vrouwen te horen.
Deze militairen lopen er niet mee te koop. Het is dat ernaar gevraagd werd, anders hadden ze er niets over gezegd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ook minder stoer heeft kwetsbare kantjes, en al zeker als men ermee te koop lopen doet.
Beetje met z'n spierballen rollen en shag draaien van z'n borsthaar.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Erik is dan ook een bad-ass.
Die op het moment van schrijven waarschijnlijk in een bloemetjesoverhemd met de beentjes over elkaar naar Phil Collins zit te luisteren.
Verkansie.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:45 schreef GSbrder het volgende:
Weekend ging weer veel te snel voorbij.
Tijd dat ik parttime ga werken.
Zelfs als men mij vraagt wat mij zwakke kant is denk dat ik ze een antwoord verschuldig blijf dan.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze militairen lopen er niet mee te koop. Het is dat ernaar gevraagd werd, anders hadden ze er niets over gezegd.
4 x 9, ofzo. Kost me 5% en toch 50% meer weekend.quote:
Heb je wel gekeken?quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zelfs als men mij vraagt wat mij zwakke kant is denk dat ik ze een antwoord verschuldig blijf dan.
Droeftoeters eerste klas in mijn ogen.
Ben net terug. Ga denk ik in december wat daagjes opnemen.quote:
Goed idee. Lekker warm land uitzoeken en relaxen maar.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben net terug. Ga denk ik in december wat daagjes opnemen.
Welke aftrek heeft men nog eens per gewerkte dag?quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
4 x 9, ofzo. Kost me 5% en toch 50% meer weekend.
Maar goed, waarschijnlijk verveel ik me te snel.
Nee, ik denk gewoon in Nederland.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed idee. Lekker warm land uitzoeken en relaxen maar.
Waarom ik lees het hier toch al, als ze om hulp vragen kunnen ze lang wachten denk ik.quote:
Oh ja, dat is ook een goed idee.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik denk gewoon in Nederland.
Lekker bij de open haard met een kop chocomel.
Achter de geraniums?quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik denk gewoon in Nederland.
Lekker bij de open haard met een kop chocomel.
Heb ook wel weer zin in pepernotenquote:
Rendiertrui aan, Mart Smeets op tv.quote:
Je hebt dus niet gekeken en je trekt nu conclusies die niets met de uitzending te maken hebben. Niemand zocht bijvoorbeeld hulp.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom ik lees het hier toch al, als ze om hulp vragen kunnen ze lang wachten denk ik.
Ik heb dat beroep niet gekozen ik houd het bij mijn beroep.
Die zijn helaas nu alweer te koop.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb ook wel weer zin in pepernoten.
Chill.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat ik tijdens week 1 ook even naar de parttime mogelijkheden ga informeren.
Net een blauwe maandag aan het werk, kon niet uitblijven.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk dat ik tijdens week 1 ook even naar de parttime mogelijkheden ga informeren.
Waarom kwamen ze op tv, het is hun beroep, ik kom nooit op tv met mijn beroep.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gekeken en je trekt nu conclusies die niets met de uitzending te maken hebben. Niemand zocht bijvoorbeeld hulp.
Je kent het programma dus niet. Kijken in de Ziel, zoek maar op als je meer wilt weten.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom kwamen ze op tv, het is hun beroep, ik kom nooit op tv met mijn beroep.
Ben ook geen jankerd trouwens zou dat ermee te doen hebben.
Dan heb ik nog wel even denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chill.
Als ik premier bent komt daar belasting op, dus nu nog van genieten.
Wat boeit mij iemand anders zijn ziel, moet ik daar ook nog voor gaan zorgen?quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent het programma dus niet. Kijken in de Ziel, zoek maar op als je meer wilt weten.
Je discussieert zo te zien met iemands wiens posts ik niet kan zien, dus wees gewaarschuwd Disaantje.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kent het programma dus niet. Kijken in de Ziel, zoek maar op als je meer wilt weten.
Waarom maak je dit about yourself? Het gaat niet om wat jij vindt. Jammer ook, want het is al jaren een uitstekend programma.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat boeit mij iemand anders zijn ziel, moet ik daar ook nog voor gaan zorgen?
Dat ze liever iets uitzenden waar mijn interesses liggen in die tijd.
Ik stop er nu ook mee.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je discussieert zo te zien met iemands wiens posts ik niet kan zien, dus wees gewaarschuwd Disaantje.
Wie is Jacques Herb.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Een ambtenarencarriere lang, vrees ik ook.quote:
Hij is niet zo meegaand om hem te kunnen nemen?quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je discussieert zo te zien met iemands wiens posts ik niet kan zien, dus wees gewaarschuwd Disaantje.
Wollen trui en ABC.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Erik is dan ook een bad-ass.
Die op het moment van schrijven waarschijnlijk in een bloemetjesoverhemd met de beentjes over elkaar naar Phil Collins zit te luisteren.
quote:
Ik vermoed als jij op je geboorte had gehoord dat je mocht gaan werken, dat je terug gekropen was.quote:
Hij verstaat je niet hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vermoed als jij op je geboorte had gehoord dat je mocht gaan werken, dat je terug gekropen was.
In het verkeerde gaatje dan. Blijft een homo, he?quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vermoed als jij op je geboorte had gehoord dat je mocht gaan werken, dat je terug gekropen was.
Hij hoeft het toch niet te zien of wel, maakt mij niet uit is nog veel gemakkelijker zonder tegenspraak.quote:
Vandaag nog aan gedacht en toen hardop gelachen in de rij bij de supermarkt.quote:
Dat beweerd hij wel ja of het zo is?quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In het verkeerde gaatje dan. Blijft een homo, he?
Behalve als iets omflikkert.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat beweerd hij wel ja of het zo is?
Flikker mag niet meer?
Wat is dezen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Wel jammer als zo'n Wopke Hoekstra vanwege partijpolitiek de minister van financiën moet worden in plaats van gewoon Wouter Koolmees.
Meest kutte kabinet ever.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:23 schreef eriksd het volgende:
Zijn er al veel kandidaten bekend? Die formatie duurt nog wel een paar weken.
Beetje een dormatie
Die ene heeft een gezin die andere ook?quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Wel jammer als zo'n Wopke Hoekstra vanwege partijpolitiek de minister van financiën moet worden in plaats van gewoon Wouter Koolmees.
Haha.quote:
Kabbelt toch wel door zo.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:29 schreef eriksd het volgende:
Wat mij betreft duurt de formatie nog een jaartje of twee.
Topplan.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:29 schreef eriksd het volgende:
Wat mij betreft duurt de formatie nog een jaartje of twee.
Denk dat Rombouts minister wordt, en 2 minister wegkapen uit de senaat is wel veel. Plus dat Hoekstra echt weinig financien achtergrond heeft. Marnix van Rij wordt ook genoemd, geef ik meer kans. Hoekstra kan ook de neiging krijgen om Buma te willen overvleugelen. De minfin is toch vaak populair. En denk dat Buma nog een gooi naar premier wil doen, van Rij zal geen bedreiging worden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Nope, gewoon ouderwets via ziggo.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:58 schreef Monolith het volgende:
Nog meer mensen die via de NPO site kijken? Die streams van ze lijken wel steeds verder in kwaliteit af te nemen.
Via de kpn app is de online streaming vaak beter dan via de npo app ja.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:58 schreef Monolith het volgende:
Nog meer mensen die via de NPO site kijken? Die streams van ze lijken wel steeds verder in kwaliteit af te nemen.
Errr...mischien toch maar een andere bestemming doen?quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Net terug van weekje fietsen in de vogezen. Weer verrassend rustig voor het hoogseizoen.
In oktober lange vakantie gepland, eigenlijk zuid korea, maar twijfel nog een beetje..
Word.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Janine mag van mij volgend jaar weer de presentatrice zijn van zomergasten. Erg prettig.
Ja, misschien zuid amerika. Antartica cruise lijkt mij nog keer heel tof.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Errr...mischien toch maar een andere bestemming doen?
Als ik dit jaar voor de keuze zou staan dan zou ik inderdaad voor een van de twee laatste opties kiezen, de spanningen in de Korea's zijn toch wel erg hoog.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, misschien zuid amerika. Antartica cruise lijkt mij nog keer heel tof.
Blunder dat ik dat niet deed toen ik al in Ushuaia was.
Jerry Lee Lewis leeft nog. En is geen komiek.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:18 schreef Drugshond het volgende:
Jerry Lee Leiws (+)
Fuck, best wel een goeie komiek.
Goede militair hebben ze opgevoed met jouw.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik dit jaar voor de keuze zou staan dan zou ik inderdaad voor een van de twee laatste opties kiezen, de spanningen in de Korea's zijn toch wel erg hoog.
Zeker. Hij weet dat je de gemiddelde fokker beter niet naar het slagveld kan sturen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Goede militair hebben ze opgevoed met jouw.
Inderdaad, risico afwegingen zijn een belangrijk deel van de opleiding. Ook nuttig in het civiele leven.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Goede militair hebben ze opgevoed met jouw.
Voor kanon voer is alles geschikt.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Hij weet dat je de gemiddelde fokker beter niet naar het slagveld kan sturen.
Daarom kan ik ook beter zijn advies opvolgen dan die van jou.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor kanon voer is alles geschikt.
Volgens de statistieken ga jij toch eerder waarom niet nog eerder?quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, risico afwegingen zijn een belangrijk deel van de opleiding. Ook nuttig in het civiele leven.
De vraag zo stellen is hem beantwoorden, lijkt mij.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens de statistieken ga jij toch eerder waarom niet nog eerder?
Puur volgens de rekenkamers zou het nog kloppen ook, toch.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De vraag zo stellen is hem beantwoorden, lijkt mij.
Ziggo HD.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:58 schreef Monolith het volgende:
Gaat me vooral om het haperen van de stream, maar ik kijk zo weinig (live) NPO meer dat NLZiet ook niet echt de moeite is.quote:Op zondag 20 augustus 2017 22:53 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ziggo HD.
Anders kun je NLZiet wellicht overwegen? Geloof dat de de beelden daar van een stuk hogere kwaliteit zijn.
Grijp ze Drugshond.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:52 schreef Drugshond het volgende:
This is fuck. Hmzzz. mijn pc/cpu is/was gehacked door internet vandalen. Woest. No way.
Ik ga er niet op klikken. Dadelijk ben ik ook gehacked.quote:Op zondag 20 augustus 2017 23:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
https://www.opensubtitles.org/nl
Voor je het weet hacken ze je cpu, Tem.quote:Op maandag 21 augustus 2017 00:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga er niet op klikken. Dadelijk ben ik ook gehacked.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 00:21 schreef Tijger_m het volgende:
Voor je het weet hacken ze je cpu, Tem.
Loop jij ook ineens over de euro te doemdenken en foto's van serveersters te posten
Ja, ik zat gisteravond te kijken naar Zomergasten via de website. In het begin ging het wel goed, maar op een gegeven moment ging de hele stream haperen. Toen heb ik het maar weer afgezet. De streams zijn echt belabberd de laatste tijd. "Vroeger" had ik hier nooit last van. Jammer wel, want ik vond het een boeiende aflevering met Frans de Waal.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:58 schreef Monolith het volgende:
Dat lijkt maar zoquote:Op maandag 21 augustus 2017 08:05 schreef Mystikvm het volgende:
Gefeliciteerd Bob!
Iedereen is hier wel in dezelfde weken jarig, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |