twitter:APechtold twitterde op donderdag 17-08-2017 om 19:32:51Weerzinwekkend geweld in #Barcelona, symbool van vrijheid. Ideaal van verdraagzaamheid lijkt nu weerloos, maar zal alle waanzin overwinnen. reageer retweet
Hey, ik had de lapoquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:22 schreef Tem het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Ik dacht dat jij altijd het verschrikkelijk vond om een nieuwe TT te maken. Sorryquote:
Nee, dank je, dat hoeft nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd het verschrikkelijk vond om een nieuwe TT te maken. Sorryzet anders een TR zodat een mod het voor je kan aanpassen.
Ik ben niet bang voor mijn jeugdheld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet verdwijnt.
[ afbeelding ]
Nah, ik vermijd de lapo wel weer opzettelijk (of laat het vd actualiteit van dat moment afhangen)quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Denk dan nu even over een TT voor hier en AMV. Heb je volgende keer die stress niet.
Zeker de Ramblas, ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:26 schreef Igen het volgende:
Hmm... symbool van vrijheid? Eerder een symbool van zakkenrollers.
Beetje rustig wel. Maar wellicht stel je dat ook op prijsquote:
http://www.nu.nl/buitenla(...)g-gewapende-man.htmlquote:De regionale krant Midi Libre meldt echter dat er één man is gearresteerd. Er zou niet zijn geschoten, en mogelijk heeft de man een wepwapen bij zich.
Heel uitbundig en popiejopie inderdaad. Have fun.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:42 schreef Jip141 het volgende:
Zo, en nu een middelbareschool-reünie.
Even bewijzen dat ik niet meer stil en verlegen ben natuurlijk.
Wepwapens, dat zijn de bestequote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:40 schreef Jip141 het volgende:
Het is gelukkig maar een wepwapen aldus nu.nl, skysherrif.
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)g-gewapende-man.html
De grote drukke gangmaker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Heel uitbundig en popiejopie inderdaad. Have fun.
Nog best leuk gek genoeg. Gingen naar een gevangenismuseum en een bierbrouwerij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje rustig wel. Maar wellicht stel je dat ook op prijs![]()
Hoe was het uitstapje met mams (en paps?)?
Kaas kan dit plaatje beamen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:51 schreef LelijKnap het volgende:
Decennia hersenspoeling;
[ afbeelding ]
Goed om te horenquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog best leuk gek genoeg. Gingen naar een gevangenismuseum en een bierbrouwerij.
Stille wateren hebben diepe gronden, niks om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:42 schreef Jip141 het volgende:
Zo, en nu een middelbareschool-reünie.
Even bewijzen dat ik niet meer stil en verlegen ben natuurlijk.
Iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
Veenhuizen?
En een spraakwaterval als jij?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, niks om je voor te schamen.
Dat is uiterlijke schijn, zo doe ik mij voor, trap je onder de reet als ik de kans krijg.quote:
Dit rap je, neem ik aan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is uiterlijke schijn, zo doe ik mij voor, trap je onder de reet als ik de kans krijg.
Zonder een woord te zeggen.
Doet je Chrome-ding het niet, of wat?quote:
Niet mobiel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet je Chrome-ding het niet, of wat?
Neem maar aan wat jezelf wil, doe je toch, dan liever met toestemming.quote:
Wordt hoog tijd voor extensions op mobiel inderdaad.quote:
En jij een antisemiet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 22:55 schreef LelijKnap het volgende:
Kaas is een blankhater pur sang inderdaad.
BCN? Ik ben vrijdag teruggekomen van een paar daagjes HB (Hamburg) trouwens. Ik ben ook niet bestolen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Ben in geen 1 stad bestolen. Ook in (9x) BCN niet. Maar goed zo toeristisch zie ik er ook niet uit.
Is Hamburg een mooie/interessante stad?quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:31 schreef Viltje het volgende:
[..]
BCN? Ik ben vrijdag teruggekomen van een paar daagjes HB (Hamburg) trouwens. Ik ben ook niet bestolen.
Vorige maand in bcn was ik na 6 uur m'n smartphone al kwijt. Gerold in de metro. Het was net na het eten en we hadden een fles wijn soldaat gemaakt dus ik had niet genoeg reactievermogen. Dacht nog van "hè wat doet die man raar" maar pas een kwartier later had ik het door.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:26 schreef Drugshond het volgende:
Ben in geen 1 stad bestolen. Ook in (9x) BCN niet. Maar goed zo toeristisch zie ik er ook niet uit.
Beste poging was Alicante, totdat ik me woest omdraaide. Was een vader met een kind. WTF. Die hadden ook snel door dat dit foute boel was. Die waren zo weg.
Zeker. Hamburg is een vrij nieuwe stad, want het is gebombardeerd in WOII, dus veel oude gebouwen zul je er niet tegenkomen. Dat wordt gelukkig ruimschoots goedgemaakt door de mooie nieuwe gebouwen. Vooral de haven vond ik wat dat betreft zeker een bezoekje waard. Verder zijn er veel dingen te doen omtrent kunst en cultuur.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is Hamburg een mooie/interessante stad?
Dank je, dan ga ik er eens heen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 09:38 schreef Viltje het volgende:
[..]
Zeker. Hamburg is een vrij nieuwe stad, want het is gebombardeerd in WOII, dus veel oude gebouwen zul je er niet tegenkomen. Dat wordt gelukkig ruimschoots goedgemaakt door de mooie nieuwe gebouwen. Vooral de haven vond ik wat dat betreft zeker een bezoekje waard. Verder zijn er veel dingen te doen omtrent kunst en cultuur.
Klopt.quote:
Das kutquote:Op zondag 20 augustus 2017 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ben in R(ome) een keer gerold. Dat was dom van mij. Zeker omdat ik toen ook een dag kwijt was met het hosselen van een noodpaspoort omdat m'n ID-kaart in m'n portemonnaie zat.
Uiteraard niet. Maar er komen steeds meer bijzondere "types" langs en aangezien de moderatie verkansie heeft lees ik er maar zoveel mogelijk overheen want aan de invallers heb je ook niet veel.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt.
Maar vinden jullie normaal dat hier een of andere mongool post die antisemitisch shit loopt uit te slaan?
De mods hebben al sinds 2004 vakansie.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar er komen steeds meer bijzondere "types" langs en aangezien de moderatie verkansie heeft lees ik er maar zoveel mogelijk overheen want aan de invallers heb je ook niet veel.
Ach welnee, over het algemeen gaat het best goed.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De mods hebben al sinds 2004 vakansie.
Nee maar heb zijn ranzigheid al tijden geblokkeerd. En wat hij zegt mag blijkbaar, ik word tegenwoordig om iedere scheet verbannenquote:Op zondag 20 augustus 2017 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt.
Maar vinden jullie normaal dat hier een of andere mongool post die antisemitisch shit loopt uit te slaan?
In de kleuren van de Duitse vlag, ook nog eens.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:52 schreef Disana het volgende:
Reya, een fijne verjaardag gewenst
[ afbeelding ]
Hmm... ik had toch echt gezocht op Belgische vlag.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
In de kleuren van de Duitse vlag, ook nog eens.
Ja, dat begreep ik. Geen probleem, uiteraardquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm... ik had toch echt gezocht op Belgische vlag.
Excuus!
Dat stel ik op prijs alleen gaat verdraagzaamheid geen problemen oplossen.quote:
Ingezet dat feyenoord meer dan 2 keer gaat scoren.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
Van harte Reya.
Zodadelijk direct de spannendste wedstrijd van het seizoen trouwens.
Ik moet echt hard lachen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
In de kleuren van de Duitse vlag, ook nog eens.
Vuisttaart. Om op de smoel van nazi's te rammen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:33 schreef Reya het volgende:
Zouden er ook swastika-taarten zijn? Voor de verjaardag van LelijKnap, uiteraard.
''Verdraagzaamheid zal alle waanzin overwinnen''quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vuisttaart. Om op de smoel van nazi's te rammen.
Gefeliciteerd trouwens.
Waar pretendeer ik verdraagzaam te zijn? Voor nazi's hoef je geen begrip te hebben. Wie nazi is en zich dus vereenzelvigt met een haatideologie die verantwoordelijk is voor het systematisch vermoorden van miljoenen mensen, verdient gewoon klappen. En harde ook.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
''Verdraagzaamheid zal alle waanzin overwinnen''
Inderdaad, veel lastiger is het niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar pretendeer ik verdraagzaam te zijn? Voor nazi's hoef je geen begrip te hebben. Wie nazi is en zich dus vereenzelvigt met een haatideologie die verantwoordelijk is voor het systematisch vermoorden van miljoenen mensen, verdient gewoon klappen. En harde ook.
Schrijf een stukje over de inhoudsloosheid van Pechtold z'n get(we)etter zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar pretendeer ik verdraagzaam te zijn? Voor nazi's hoef je geen begrip te hebben. Wie nazi is en zich dus vereenzelvigt met een haatideologie die verantwoordelijk is voor het systematisch vermoorden van miljoenen mensen, verdient gewoon klappen. En harde ook.
Zeker, dus prachtig te zien wanneer nazi's en anarchistische politiehaters elkaar op de bek rammen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schrijf jij anders nog een leuk stukje over het grote joodse complot.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Schrijf een stukje over de inhoudsloosheid van Pechtold z'n get(we)etter zou ik zeggen.
Linkje?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:29 schreef skysherrif het volgende:
Ey kaas wat vind je van die italiaanse dudes uit de coca cola reclame
Ik heb zo'n voorgevoel dat we gewoon weer kampioen worden trouwens.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schrijf jij anders nog een leuk stukje over het grote joodse complot.
Gelooft die jongen daar nu ook al in?quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schrijf jij anders nog een leuk stukje over het grote joodse complot.
Ken je die nietquote:Op zondag 20 augustus 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat we gewoon weer kampioen worden trouwens.
Ik heb zo'n gevoel dat wij het sowieso niet worden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat we gewoon weer kampioen worden trouwens.
Yup. Maar goed, je bent nou een nazi of je bent het niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelooft die jongen daar nu ook al in?
Haha oh die, zou die met het rode shirt niet m'n bed uitschoppen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ken je die niet
leuke moeder en zusje wel
Dat ook.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat wij het sowieso niet worden.
En dat noemen we dus antisemitisme.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:45 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, iemand schreef dat moslims ons overheersen. Ik had dat doorgestreept en vervangen met joden. Want als iemand ons overheerst, dan zouden dat idd eerder joden dan moslims zijn.
Het is ook nooit goed, hè. Spreek ik moslims vrij, en dan ben ik weer een antisemiet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat noemen we dus antisemitisme.
Gefeliciteerd, je bent een mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |