https://elpais.com/ccaa/2(...)02982054_017639.htmlquote:In Barcelona is een busje ingereden op voetgangers. Volgens Spaanse media zijn daarbij zeker dertien doden gevallen. Er zouden tientallen gewonden zijn. De politie spreekt van een terroristische aanslag.
Het Catalaanse ministerie van Binnenlandse Zaken bevestigt dat er meerdere dodelijke slachtoffers zijn. Een woordvoerder wil nog geen aantallen noemen.
Zoekactie
Volgens Spaanse media is de bestuurder van het witte busje er te voet vandoor gegaan. De politie is bezig met een grote zoekactie.
Mogelijk zijn er meerdere daders. Lokale media melden dat kort na de aanslag twee gewapende mannen een Turks restaurant binnen zijn gegaan. Volgens correspondent Edwin Winkels gaat dat om de twee daders van de aanslag. De politie heeft het restaurant omsingeld.
Spaanse media melden dat er twee busjes zijn gebruikt: een voor de aanslag en een om te vluchten. De politie is nog op zoek naar een gehuurd Fiat-busje.
Het busje raakte voetgangers op de Ramblas, een drukke straat in het centrum van Barcelona. Het gebied is afgezet en de hulpdiensten zijn massaal uitgerukt.
Het incident gebeurde kort na 17.00 uur. Een grote mensenmassa sloeg daarna op de vlucht. Meerdere metrostations in de omgeving en Plaça de Catalunya zijn afgesloten.
De politie van Barcelona verzoekt mensen om foto's en video's niet te delen op internet. Ook roept de politie mensen om weg te blijven bij het afgezette gebied en de hulpdiensten niet in de weg te lopen.
Luiken gesloten
Volgens Winkels is het zomers heel druk op de Ramblas. "Er lopen op dit soort dagen zo'n 300.000 mensen per dag. Winkeliers hebben de opdracht gekregen om hun luiken te sluiten."
De Spaanse premier Rajoy zegt dat hij contact heeft met de autoriteiten. Volgens hem heeft het bijstaan van de gewonden de hoogste prioriteit.
twitter:TheLeadCNN twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:44:29.@jaketapper: In the face of a horrific terror attack, President Trump told the world to study a story that’s not t… https://t.co/RvEt9WNCk8 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt maar ik zie veel winkelstraten waar je niet op kunt komen met n auto, staat er zo'n paal die je niet zomaar weg krijgt. Je moet voetgangers gebieden sinds de aanslag met die 1ste truck gewoon simpel beveiligen door wat betonblokken neer te knallen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wrs dachten ze dat ze na 2003 alles wel gehad hadden. Wij in NL hebben wrs ook een soort veiligheidsgevoel aangekweekt.
Dat is dan wel nalatig dan, als het waar is...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
CIA warned Spanish police that Las Ramblas was a likely terror attack target TWO MONTHS ago
The Central Intelligence Agency warned police Las Ramblas could be a target
It warned Spanish police about the potential risk after terror attacks in Europe
Today, at least 13 people have been killed after a van ploughed into pedestrians
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz4q2yshasf
Elke x weer man. 'X country was warned by...'quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is dan wel nalatig dan, als het waar is...
Geloof ik wel, als je een aanslag wil plegen met een busje/truck en je gaat een lijstje maken komt de ramblas hoog op t lijstje te staan...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, komt wel veel voor.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Elke x weer man. 'X country was warned by...'
Dat soort plaatsen in grote steden zoeken ze uit.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:43 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Geloof ik wel, als je een aanslag wil plegen met een busje/truck en je gaat een lijstje maken komt de ramblas hoog op t lijstje te staan...
Nou, nee. Want een waarschuwing legitimeert niet meteen ingrijpen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus geldt hier ook de formule voor het bepalen vd nieuwswaarde, aantal doden verdeeld door afstand?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:41 schreef LelijKnap het volgende:
Aanslag Barcelona #6, 13 doden, 80 gewonden
was een betere titel geweest.
Staat in de opquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:43 schreef Netflixed het volgende:
Misschien draadje updaten? Met bijvoorbeeld deze beelden: https://streamable.com/07d1u
Ramblas even afsluiten met betonblokken voor de zekerheid?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou, nee. Want een waarschuwing legitimeert niet meteen ingrijpen.
Het gebeurd al. De wijken waarin Marokkaanse gastarbeiders en hun nakomelingen voor meer dan 20% van de inwoners gelden zijn al verpaupert.quote:
In dit geval wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Toch was het wellicht wel terecht geweest als ze een plek als de Ramblas hadden beveiligd. Als er in een stad als Barcelona een aanslag is, is die straat wel de meest voor de hand liggende plaats.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
twitter:TheLeadCNN twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:44:29.@jaketapper: In the face of a horrific terror attack, President Trump told the world to study a story that’s not t… https://t.co/RvEt9WNCk8 reageer retweet
Ja, vanwege die diabetespatiënten en suïcidale pizzeriahaters van de laatste tijd moet het onderscheid in de titel erkent worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:44 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dus geldt hier ook de formule voor het bepalen vd nieuwswaarde, aantal doden verdeeld door afstand?
En verpaupering leidt tot terrorisme, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het gebeurd al. De wijken waarin Marokkaanse gastarbeiders en hun nakomelingen voor meer dan 20% van de inwoners gelden zijn al verpaupert.
twitter:sundarpichai twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:47:10Charlottesville and Barcelona show the devastating consequences of hatred and extremism. Our thoughts are with the… https://t.co/HECOML2Pkn reageer retweet
Hoe leuk het ergens is telt ook mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:44 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dus geldt hier ook de formule voor het bepalen vd nieuwswaarde, aantal doden verdeeld door afstand?
tjaquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:47 schreef Netflixed het volgende:
twitter:sundarpichai twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:47:10Charlottesville and Barcelona show the devastating consequences of hatred and extremism. Our thoughts are with the… https://t.co/HECOML2Pkn reageer retweet
Bron?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En verpaupering leidt tot terrorisme, dat weet iedereen.
Andersom eerder wrs.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:49 schreef dellipder het volgende:
CNN gaat weer verschrikkelijk uit de bocht. Vermoedelijk leidt dit nieuws teveel af van hun dagelijkse bezigheid:
Wolf Blitzer wonders if Barcelona terror attack was a Charlottesville 'copycat'
Die paaltjes kun je beter aan de grens zetten. Hele winkelstraten afsluiten kan wel, maar grenzen sluiten niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:49 schreef MrSweets het volgende:
Ik mag echt hopen dat de regeringen nu wel pleinen gaan beveiligen simpel door ze auto vrij te maken (betonblokken/paaltjes plaatsen) hadden ze na Nice allang moeten doen. Toen kwam Berlijn en Sweden(dacht ik) er nog bij ook nog!!
Kom op he elke simpele juwelier heeft van die paaltjes staan, anti ramkraak zodat je er met een auto niet op kan knallen. Kun je toch wel ff plaatsen op dit soort plekken kost echt geen drol.
Dom dom dom, te laks voor woorden, 3x! eerder n grote aanslag met n auto man man man
twitter:JustinTrudeau twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:51:12Please read my full statement on the terrorist attack in Barcelona: https://t.co/q5wcfGFIl2 reageer retweet
Niet 'waarschijnlijk'...quote:
Mja, Spanje heeft er vandaag nog 300 van de zee geplukt.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:51 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die paaltjes kun je beter aan de grens zetten. Hele winkelstraten afsluiten kan wel, maar grenzen sluiten niet.
Zoals Erik de Vlieger zei.
De grenzen moeten dicht. Punt. Nu.
Bron?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Wat komt er hier weinig door trouwens.
Krijg foto's zelf door via app van tanks en het leger overal in Barcelona.
Er schijnen meer plannen te zijn, mogelijk nog bom(men). In elk geval grote angst voor meer.
Terrorisme niveau is al vrijwel direct van 4 naar het maximale gegaan (5).
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:51:32UPDATE: Catalan government official says over 100 people injured from #Barcelona van attack. https://t.co/a3ia8LSTJP https://t.co/a8ZN7iGPkB reageer retweet
veel terroristen waren niet arm of ongeschooldquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die zulke argumenten in hun mond durven nemen om walgelijke aanslagen zoals vanavond te bagatelliseren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ook een Café Weltschmerz kijker?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:51 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die paaltjes kun je beter aan de grens zetten. Hele winkelstraten afsluiten kan wel, maar grenzen sluiten niet.
Zoals Erik de Vlieger zei.
De grenzen moeten dicht. Punt. Nu.
FOK!-regel is dat na deel 2 nooit meer het echte nieuws mag worden besproken, maar slechts ruzie gemaakt mag worden over bijzaken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Er schijnen meer plannen te zijn, mogelijk nog bom(men). In elk geval grote angst voor meer.
Elke bewering moet vergezeld worden met het woord 'waarschijnlijk' wrs, omdat je iets niet zeker weet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef dellipder het volgende:
[..]
Niet 'waarschijnlijk'...
Deze 'nieuwsorganisatie' probeert vermoedelijk ook nog even de geschiedenis van Nice, Londen, Berlijn en Stockholm.te wissen.
Dat is racisme en is VEUL erger dan onschuldige doden op straatquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:53 schreef JannekeC5 het volgende:
Ik dacht als eerste 'weer die laffe varkens', altijd weer onschuldige slachtoffers. Wanneer gaat de EU en nationale politiek alle jihadgangers die met de staart tussen de benen terugkeren oppakken en vastzetten, asielzoekers en migranten eerst goed filteren voordat ze toegelaten worden.
Bron? Je lult maar wat, niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Sowwww wat noemt hij het extremistische beestje bij zn naam!!!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef Netflixed het volgende:
twitter:JustinTrudeau twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:51:12Please read my full statement on the terrorist attack in Barcelona: https://t.co/q5wcfGFIl2 reageer retweet
Beste praatprogramma dat we in Nederland hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ook een Café Weltschmerz kijker?
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:54 schreef Nintex het volgende:
[..]
Beste praatprogramma dat we in Nederland hebben
Ja, onder de wijsgerige hier is dat eig vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elke bewering moet vergezeld worden met het woord 'waarschijnlijk' wrs, omdat je iets niet zeker weet.
Ik denk het. Ik volg Spaanse bronnen (El Mundo en Antena 3 op TV) en zie er niks over. Alles lijkt wel onder controle.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bron? Je lult maar wat, niet?
Dat is gebruikelijk hoor...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:52 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Een Spaanse vriendin in Barcelona.
Klaver van Canada. Met z'n islamsokken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:54 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Sowwww wat noemt hij het extremistische beestje bij zn naam!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope helaas niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Bron? Je lult maar wat, niet?
twitter:AP twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:57:07BREAKING: Catalan official says 3 days of mourning has been declared after Barcelona van attack. reageer retweet
Nieuws of geruchten? Juist op de plek zelf is het vaak erg moeilijk om het overzicht te houden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nope helaas niet.
Mijn bron is een Spaanse vriendin uit Barcelona. Met familie die de aanslag meegemaakt hebben, vastgezeten hebben in gebouw later op last van politie.
Daar komt veel meer nieuws door.
Ah, even mijn Barca spelers uit mijn opstelling halenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:57 schreef Netflixed het volgende:
twitter:AP twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:57:07BREAKING: Catalan official says 3 days of mourning has been declared after Barcelona van attack. reageer retweet
Ik hoor ook alles via via.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:57 schreef Strani het volgende:
Nieuws of geruchten? Juist op de plek zelf is het vaak erg moeilijk om het overzicht te houden.
Het zou me erg verbazen dat 'kill the infidels' niet voldoende inspiratie zou opleveren en dat er additionele gebeurtenissen noodzakelijk zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Elke bewering moet vergezeld worden met het woord 'waarschijnlijk' wrs, omdat je iets niet zeker weet.
Wat voor extra informatie moeten die mensen in de gebouwen dan krijgen? Enige bron is het nieuws op de tv/internet en dan zou die informatie wel verder verspreidt moeten zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want als Nederlander kun je niemand kennen in Spanje
Stuur dan eens een foto hier van die tank?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik hoor ook alles via via.
Dat er daar tanken rondrijden is sowieso waar, heb ik foto's van gekregen.
Level 5. Gaan ze allemaal niet voor de lol doen, schijnt wat meer nog aan de hand te zijn.
Wat daar allemaal van klopt weet ik ook niet. Media zegt natuurlijk ook wel meer. Maar alsnog horen we in Nederland wel heel weinig.
geen idee, TS vroeg datquote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:59 schreef Strani het volgende:
Waar komt dat getal 16 in de TT vandaan?
Dat van die tanks geloof ik best maar dat kan net zo goed uit voorzorg zijn. Mensen zien dat en gaan dan tegen elkaar roepen dat er overal bommen liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik hoor ook alles via via.
Dat er daar tanken rondrijden is sowieso waar, heb ik foto's van gekregen.
Level 5. Gaan ze allemaal niet voor de lol doen, schijnt wat meer nog aan de hand te zijn.
Wat daar allemaal van klopt weet ik ook niet. Media zegt natuurlijk ook wel meer. Maar alsnog horen we in Nederland wel heel weinig.
Okay. 10 minuten geleden zeiden de Mossos (politie) in elk geval nog 13. Het zal vrees ik wel oplopen maar op dit moment is 13 het officiele cijfer.quote:
gelijk heeftiequote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we er -weer- even bij stilstaan alvorens we nog meer leed gaan ontdekken.
Kunnen beter 3 dagen spenderen aan het arresteren van potentiële terroristen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:57 schreef Netflixed het volgende:
Dat lukt niet via telefoon.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
Stuur dan eens een foto hier van die tank?
twitter:JCdeGraaf twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:02:24BREEK: Catalaanse politie: Explosie in huis Catalonië, 1 dodelijk slachtoffer. Gelinkt aan aanslag in Barcelona. reageer retweet
Wat een leeghoofdig gezwam. Maak dan gewoon je punt, ipv plaatjes te tonen met een quote.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we er -weer- even bij stilstaan alvorens we nog meer leed gaan ontdekken.
Kwam toevallig op m'n feed langs. Ik gaat ff eten.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat een leeghoofdig gezwam. Maak dan gewoon je punt, ipv plaatjes te tonen met een quote.
Aha, nou als je gelijk hebt zullen die fotos uiteindelijk wel op internet opduiken, al dan niet van andere mensen. Zo niet was het allemaal een verhaaltje van je.quote:
En dan? En waar houdt het op?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:49 schreef MrSweets het volgende:
Ik mag echt hopen dat de regeringen nu wel pleinen gaan beveiligen simpel door ze auto vrij te maken (betonblokken/paaltjes plaatsen) hadden ze na Nice allang moeten doen. Toen kwam Berlijn en Sweden(dacht ik) er nog bij ook nog!!
Kom op he elke simpele juwelier heeft van die paaltjes staan, anti ramkraak zodat je er met een auto niet op kan knallen. Kun je toch wel ff plaatsen op dit soort plekken kost echt geen drol.
Dom dom dom, te laks voor woorden, 3x! eerder n grote aanslag met n auto man man man
Ik ben beter van je gewend.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kwam toevallig op m'n feed langs. Ik gaat ff eten.
Steekincidenten zijn over het algemeen een stuk minder dodelijk. Maar ik snap je puntquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:05 schreef FYazz het volgende:
[..]
En dan? En waar houdt het op?
Bij alle openbare plekken een paaltje of betonblok voor de deur?
En mensen die kwaad willen zoeken wel weer een andere manier. Zijn ook al steekincidenten geweest bijvoorbeeld. Hoe ga je dat beveiligen? In elke straat een metaaldetector?
Hoe zat dat in Spanje eigenlijk? Percentage allochtonen is daar de laatste tien jaar explosief gegroeid, maar ook veel Westerse allochtonen toch. Of gaat het daar nu dezelfde kant op als in Frankrijk, England, Duitsland, België, Zweden en Nederland?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:03 schreef bijstandboy het volgende:
Gaat Spanje nu ook wat doen aan die open grenzen?
Dat van tanks is ook wel na te zoeken lijkt mij zo. Die vallen wel beetje op. Kreeg foto van tank op snelweg.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:00 schreef Strani het volgende:
Dat van die tanks geloof ik best maar dat kan net zo goed uit voorzorg zijn. Mensen zien dat en gaan dan tegen elkaar roepen dat er overal bommen liggen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Wat voor extra informatie moeten die mensen in de gebouwen dan krijgen? Enige bron is het nieuws op de tv/internet en dan zou die informatie wel verder verspreidt moeten zijn.
liever kogel denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:07 schreef Hdero het volgende:
Als je de keuze had, zou je liever voor een dood door de kogel in een schietaanslag of door een doodrijding door truck kiezen?
Ja, mb. Sinds 05;00 op en niets gegeten sinds circa 14:00.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben beter van je gewend.
Is dat een greep in de lucht, die genoemde landen?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoe zat dat in Spanje eigenlijk? Percentage allochtonen is daar de laatste tien jaar explosief gegroeid, maar ook veel Westerse allochtonen toch. Of gaat het daar nu dezelfde kant op als in Frankrijk, England, Duitsland, België, Zweden en Nederland?
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:08:42MORE: Catalan police official says neither of two men arrested were drivers of van in #Barcelona attack; one is Moroccan, one from Melilla reageer retweet
Zou hetquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:08 schreef Hdero het volgende:
[..]
Is dat een greep in de lucht, die genoemde landen?
Ik woonde tot 2 jaar terug in een dorp van zo'n 11,000 inwoners in het binnenland van Alicante. In de laatste 10 jaar zijn daar zeker 500 Marokkanen bijgekomen, maar ik denk nog een stuk meer die niet ingeschreven waren. Ze namen veel fabrieken over waar dan weer nieuwe Marokkanen in kwamen werken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hoe zat dat in Spanje eigenlijk? Percentage allochtonen is daar de laatste tien jaar explosief gegroeid, maar ook veel Westerse allochtonen toch. Of gaat het daar nu dezelfde kant op als in Frankrijk, England, Duitsland, België, Zweden en Nederland?
Melilla is een Spaanse exclave aan de Middellandse Zee in Noord-Afrika vlak bij de Marokkaanse stad Nador.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Reuters twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:08:42MORE: Catalan police official says neither of two men arrested were drivers of van in #Barcelona attack; one is Moroccan, one from Melilla reageer retweet
Ben je ook aan de antibiotica?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, mb. Sinds 05;00 op en niets gegeten sinds circa 14:00.
Hier in mijn dorp 5 uur ten zuiden van Barcelona zag ik eerder vanavond al twee busjes van de Policia Nacional rondrijden, dus in Barcelona zelf zal de beveiliging op dit moment extreem zijn. (Ik woon wel aan het strand dus men zal hier ook wel meer op de hoede zijn).quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat van tanks is ook wel na te zoeken lijkt mij zo. Die vallen wel beetje op. Kreeg foto van tank op snelweg.
En zo te zien had mijn bron daar nog gelijk ook met wat ze doorkregen over explosieven.
[..]
De aanslag was dan ook pas nu.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik was van de week nog in Algeciras. Ik heb eigenlijk niets gemerkt van de grimmige sfeer door de aanslag.²
Ja, ik heb het ook over de aanslag van vandaag in Barcelona.quote:
[offtopic]Ik ben anti-antibiotica. Mankeer verder ook niets. Ten minste, men vertelt mij dat chronische vermoeidheid bij het arbeidsbestaan hoort. [/offtopic]quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik was van de week nog in Algeciras. Ik heb eigenlijk niets gemerkt van de grimmige sfeer door de aanslag.²
Totaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:13 schreef Halcon het volgende:
Dat is toch wel wat erger dan in Charlotteville. Zou er evenveel drukte om gemaakt worden?
Dus hoe kan een grimmige sfeer ontstaan vóór een aanslag, behalve bij de daders?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook over de aanslag van vandaag in Barcelona.²
Denk dat de twitter berichten van Trump morgen weer de koppen sieren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:13 schreef Halcon het volgende:
Dat is toch wel wat erger dan in Charlotteville. Zou er evenveel drukte om gemaakt worden?
Ik zeg toch, de sfeer was niet grimmig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:14 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dus hoe kan een grimmige sfeer ontstaan vóór een aanslag, behalve bij de daders?
Hm ja, ok. Fair enough. Maar alsnog, hopelijk een trigger om je iets meer te verdiepen over waarom de politieke leiders denken over migratie zoals ze doen, wat de politieke filosofie erachter is en de afspraken zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, mb. Sinds 05;00 op en niets gegeten sinds circa 14:00.
Flinke explosie geweest zo te zien.twitter:AmichaiStein1 twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:06:59#BREAKING: Catalan police: Explosion in a house in Catalonia in incident connected to Barcelona attack. One person… https://t.co/vwHypNnCkr reageer retweet
Ja. Liep wat achter, maar dreigen ze toch in rap tempo te herstellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En ik snap ook wel dat sommige mensen angstig worden door dit soort gebeurtenissen, maar angst is vaak wel de slechtste raadgever.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Steekincidenten zijn over het algemeen een stuk minder dodelijk. Maar ik snap je punt
Nieuwswaarde = Aantal doden/ Afstandquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
We hebben Charlotte-topic ook allang en breed ingehaald, binnen een paar uurtjes.
Daar is niets meer van over.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:17 schreef LelijKnap het volgende:
Flinke explosie geweest zo te zien.twitter:AmichaiStein1 twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:06:59#BREAKING: Catalan police: Explosion in a house in Catalonia in incident connected to Barcelona attack. One person… https://t.co/vwHypNnCkr reageer retweet
Hier veel meer doden en gewonden inderdaad. Plus een ideologie die voor veel meer ellende zorgt de laatste tijd.quote:
Het dodental had slechts een paar minuten nodig om Charlotte in te halen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:15 schreef LelijKnap het volgende:
We hebben Charlotte-topic ook allang en breed ingehaald, binnen een paar uurtjes.
Het was een terroristische aanslag met de bedoeling om zo veel mogelijk mensen te doden, zei de majoor van de Catalaanse politie. Hij voegde toe dat nog wordt onderzocht of de explosie in een huis in Alcanar in de afgelopen nacht, waar een persoon om het leven kwam, gelinkt is aan deze aanslag.quote:"Ha sido un atentado terrorista con voluntad de matar al mayor número de personas", ha continuado explicando el major de los Mossos, que ha añadido que se investiga si el ataque está relacionado con la explosión de una casa la pasada madrugada en Alcanar, donde ha muerto una persona."
Mijn punt is dat wanneer er eens een keertje één terror daad gepleegd word door een niet moslim de deugjes massaal in afgunst in protest gaan wanneer door invloedrijke (lees ''belangrijke'') mensen het beestje niet bij zn naam word genoemd, terwijl bij de zoveelste aanslag gepleegd door een moslim de naam van het beestje waar mogelijk vermeden word.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 13:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welke aanslagen die door moslimextremisten zijn gepleegd zijn weggezet als "dader was diabeet en verward"? Oh wacht, ga ik toch weer happen op dit getroll.
Theresa;quote:The Prime Minister, Justin Trudeau, today issued the following statement on the terrorist attack in Barcelona:
“I am deeply saddened by today’s terrorist attack in Barcelona that has killed and injured so many innocent people.
“Sophie and I join all Canadians in offering our sincere condolences to the families and friends who have lost loved ones, and our best wishes for a fast and full recovery to those injured today.
“While we cannot ignore the outrage we feel, together we must renew our commitment to protect the freedom found in societies that promote unity, openness and inclusion.
“Spain, we grieve with you and denounce hate and violence in all of its forms. Canada will continue working with the international community to fight terrorism and build a world where we can all feel safe and secure.”
Sundar Pichaiquote:I am sickened by the senseless loss of life in Barcelona today. The Foreign Office is working to establish if any British nationals were involved in this appalling incident and we are in close contact with the authorities in Spain, who have our full support.
Following the attacks in Manchester and London, Spain stood alongside the British people. Tonight, Britain stands with Spain against the evil of terrorism.
Zo inderdaad. Ik zal het maar als feit aannemen anders ben ik natuurlijk een antisemietquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:17 schreef LelijKnap het volgende:
Jij vandaag en gisteren nog afstand gedaan van Trump?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef HSG het volgende:
Je suis Barcelona.
Straks maar even een Spaanse vlag op mijn Facebook zetten.
Misschien moeten ook maar eens meer asielzoekers binnen laten.
Dat bedoel ik ook helemaal niet, bedoel meer dat voorzorgsmaatregelen wel genomen moeten worden bij publieke evenementen hier. Maar vooralsnog lukt dat aardig naar mijn inziensquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:17 schreef FYazz het volgende:
[..]
En ik snap ook wel dat sommige mensen angstig worden door dit soort gebeurtenissen, maar angst is vaak wel de slechtste raadgever.
We zijn in NL al sinds 9/11 bang voor een aanslag. Die aanslag gaat er vast een keer komen, maar wanneer en door wie en met welk motief weten we gewoon niet.
Vooralsnog zijn er in de afgelopen 16 jaar twee heftige publieke incidenten geweest (Apeldoorn en Alphen) en beide keren was het geen terreur.
Dus ik ga me in ieder geval geen angst aan laten praten. Ook niet omdat dat precies is wat IS wil. De spanningen tussen Europeanen en vluchtelingen (die in hun ogen afvalligen zijn) vergroten.
Wat is er met Trump dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij vandaag en gisteren nog afstand gedaan van Trump?
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef HSG het volgende:
Je suis Barcelona.
Straks maar even een Spaanse vlag op mijn Facebook zetten.
Misschien moeten ook maar eens meer asielzoekers binnen laten.
Meer verdiepen dan blijkt uit die post(s) van vanavond? Beetje flauw.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm ja, ok. Fair enough. Maar alsnog, hopelijk een trigger om je iets meer te verdiepen over waarom de politieke leiders denken over migratie zoals ze doen, wat de politieke filosofie erachter is en de afspraken zijn.
Nee. Je suis Barcelona, Facebook filtertje, na een week is iedereen het weer vergeten, verandert er niets, en mogen we weer wachten op de volgende.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:13 schreef Halcon het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:17 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nieuwswaarde = Aantal doden/ Afstand
Joehoe, was een reactie op;quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het dodental had slechts een paar minuten nodig om Charlotte in te halen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:13 schreef Halcon het volgende:
Inderdaad. De reacties van figuren als Trudeau zegt alweer genoeg. Morgenvroeg is de islam het voornaamste slachtoffer van deze aanslag. Zo weet men het wel weer te draaienquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee. Je suis Barcelona, Facebook filtertje, na een week is iedereen het weer vergeten, verandert er niets, en mogen we weer wachten op de volgende.
Wel een relevante vraag opzich. Waarom voeren Marokkanen alle negatieve lijstjes aan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef mar1m het volgende:
Waarom zijn het in 80% van de gevallen met terreur toch altijd Marokkanen?
Hebben die lui een soort van vernietigingsgen in hun dna zitten. Ik krijg al last van plaats vervangende schaamte als ik weer wat over een aso nederlander in het buitenland lees. De Marokkanen zijn bijna overal welkom en krijgen recht op vruchtgebruik van hun gastland of nieuwe uch uch vaderland en toch steeds ontevreden wat zich uit in diefstal , misbruik van regels en gelden , geweld en terreur.
Ja die vluchtelingen, jongejongejonge die zitten achter veel aanslagen. Zoooohé da wil je gewoon nie geleuvenquote:
Het was dan ook geen aanklacht aan jou, maar slechts een constatering.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Joehoe, was een reactie op;
[..]
Schijnt na recente ontdekkingen dat de eerste mens uit Marokko is komen wandelen. Misschien is de bron uitgeput of zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef mar1m het volgende:
Waarom zijn het in 80% van de gevallen met terreur toch altijd Marokkanen?
Hebben die lui een soort van vernietigingsgen in hun dna zitten. Ik krijg al last van plaats vervangende schaamte als ik weer wat over een aso nederlander in het buitenland lees. De Marokkanen zijn bijna overal welkom en krijgen recht op vruchtgebruik van hun gastland of nieuwe uch uch vaderland en toch steeds ontevreden wat zich uit in diefstal , misbruik van regels en gelden , geweld en terreur.
Jullie zijn het slachtoffer!'!!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
"Het beestje wordt niet bij de naam genoemd." Wat een onzin, het (wellicht vochtige) beestje wordt al jaren bij de (verkeerde!!!) naam genoemd, en wel de Moslims/Islam.²
Ik begreep wat je bedoeldequote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook helemaal niet, bedoel meer dat voorzorgsmaatregelen wel genomen moeten worden bij publieke evenementen hier. Maar vooralsnog lukt dat aardig naar mijn inziens
Ik ben blij dat iemand dit inziet. Ik reed net door het centrum en ik zag angstige gezichtjes. Want ik ben moslim en rijd in een auto. Ik zou ze weleens kunnen aanrijden lijken ze te denken. Waanzin.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jullie zijn het slachtoffer!'!!
Kom op man
Ja, deze had ik ook gepost in 't Charlottesville-topic:quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Mijn punt is dat wanneer er eens een keertje één terror daad gepleegd word door een niet moslim de deugjes massaal in afgunst in protest gaan wanneer door invloedrijke (lees ''belangrijke'') mensen het beestje niet bij zn naam word genoemd, terwijl bij de zoveelste aanslag gepleegd door een moslim de naam van het beestje waar mogelijk vermeden word.
Bij charlottesville vielen mensen over elkaar heen omdat trump het had over evil on many sides en niet direct iets concreets noemde, nu word het opnieuw (nog) vager benadrukt, en al die zelfde mensen hoor je niet. Want er zou maar eens benadrukt worden en concreet uitgesproken worden dat het islam gerelateerd is... Vallen ze weer over elkaar heen.
Want het heeft natuurlijks niets met de islam te maken.![]()
Nee, islam is het ware slachtoffer hier.
Waarom voeren mannen alle negatieve lijstjes aan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:23 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Wel een relevante vraag opzich. Waarom voeren Marokkanen alle negatieve lijstjes aan?
Ik heb geen enkele politieke leider zien posten vanavond. Ik bedoel adhv hun platform. Ik heb namelijk wel een hoop bullshit voorbij zien komen, zoals Klaver en Pechtold die voro open grenzen zouden zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:21 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Meer verdiepen dan blijkt uit die post(s) van vanavond? Beetje flauw.
De moderne NSB.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:26 schreef Hdero het volgende:
[..]
Waarom dragen die vrouwen allemaal capuchons?
ik denk altijd dat daar mijn dealer rijdtquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand dit inziet. Ik reed net door het centrum en ik zag angstige gezichtjes. Want ik ben moslim en rijd in een auto. Ik zou ze weleens kunnen aanrijden lijken ze te denken. Waanzin.
Vocht!²
twitter:jesseklaver twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:54:14Verschrikkelijk. ❤️ voor Barcelona reageer retweet
Dat is te algemeen. Nee, het gaat om Marokkanen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef FYazz het volgende:
[..]
Waarom voeren mannen alle negatieve lijstjes aan?
Als we dan de 'bron' willen aanpakken, laten we dan ook bij de daadwerkelijke bron beginnen.
Dat papier kan toch de 'Woede van de Blanke Man' worden getiteld?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, deze had ik ook gepost in 't Charlottesville-topic:
[ afbeelding ]
Dit soort aanslagtopic-reeksen zijn niet echt voor de verdieping. Het gaat of te snel of mensen willen voornamelijk hun frustratie kwijt. Niet op dezelfde dag iig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele politieke leider zien posten vanavond. Ik bedoel adhv hun platform. Ik heb namelijk wel een hoop bullshit voorbij zien komen, zoals Klaver en Pechtold die voro open grenzen zouden zijn.
Jij hebt echt een misselijke mentaliteit, toon je elke keer weer.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand dit inziet. Ik reed net door het centrum en ik zag angstige gezichtjes. Want ik ben moslim en rijd in een auto. Ik zou ze weleens kunnen aanrijden lijken ze te denken. Waanzin.
Vocht!²
twitter:APechtold twitterde op donderdag 17-08-2017 om 19:32:51Weerzinwekkend geweld in #Barcelona, symbool van vrijheid. Ideaal van verdraagzaamheid lijkt nu weerloos, maar zal alle waanzin overwinnen. reageer retweet
Die explosie was gisteren al, maar wel gelinkt aan vandaagquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:17 schreef LelijKnap het volgende:
Hoeveel immigratie moeten we nog meer hebben, meneer Pechtold?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:29 schreef Halcon het volgende:
twitter:APechtold twitterde op donderdag 17-08-2017 om 19:32:51Weerzinwekkend geweld in #Barcelona, symbool van vrijheid. Ideaal van verdraagzaamheid lijkt nu weerloos, maar zal alle waanzin overwinnen. reageer retweet
twitter:geenstijl twitterde op donderdag 17-08-2017 om 22:15:03Plotwending: dader Driss Oukabir zou NIET de dader zijn - zijn broer zou zijn papieren gestolen hebben -… https://t.co/5zBr0dkCZT reageer retweet
Te algemeenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:28 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dat is te algemeen. Nee, het gaat om Marokkanen.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:29 schreef Halcon het volgende:
Bijna als daders afgelopen decennia zijn in Europa geboren. Sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:30 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoeveel immigratie moeten we nog meer hebben, meneer Pechtold?
Je dwaalt af. Het onderwerp was Marokkanen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Te algemeen![]()
Dus je vindt het geen probleem dat mannen de negatieve lijstjes aanvoeren, als het maar geen Marokkanen zijn
Ik zie hier ook regelmatig moslims rijden in auto's... Het probleem is alleen dat het ventjes van 25 zijn die in een wagen van 200k rijdenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vocht!²
Wat een onzin. 'Man' is nog veel te algemeen. Ik zou er 'mens', 'organisme' of 'verzameling bacteriën' van maken. En anders wellicht 'atomen'. Dát zijn de echte schuldigen. Oplossing is al bijna inzicht.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:27 schreef FYazz het volgende:
[..]
Waarom voeren mannen alle negatieve lijstjes aan?
Als we dan de 'bron' willen aanpakken, laten we dan ook bij de daadwerkelijke bron beginnen.
Dit kan ik niet ontkennen. Maar wat jij niet kan ontkennen is dat helaas niet iedereen zo genuanceerd is als jij.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:29 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zal niet beweren dat de Islam de schuldige is maar er zijn wel heel veel idioten die uit naam van Allah onschuldige burgers dood en bang willen hebben.
Net zoveel als de Duitsers en Italianen die netto 1.000.000 hebben?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:30 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hoeveel immigratie moeten we nog meer hebben, meneer Pechtold?
We gaan niet met details beginnen hequote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bijna als daders afgelopen decennia zijn in Europa geboren. Sorry
Er is gewoon niks aan de handquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen. Maar wat jij niet kan ontkennen is dat helaas niet iedereen zo genuanceerd is als jij.²
Immigratie is niet gisteren begonnen hèquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Deze reactie snap ik dan weer niet. Maar ik kom al een tijdje niet op Fok!. Dus wellicht is dit een nieuwe stijl?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is gewoon niks aan de hand
En de witneus maar bewonderend toekijken....quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat het ventjes van 25 zijn die in een wagen van 200k rijden
Ah, de racist komt uit de mouw gekropen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:35 schreef riazop het volgende:
[..]
En de witneus maar bewonderend toekijken....
50, de echte vluchtelingen. Maar ik ben gul Angela mag ze van mij allemaal hebben. Zij heeft ze uitgenodigd dus mag ze er ook voor gaan dokkenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:33 schreef riazop het volgende:
[..]
Net zoveel als de Duitsers en Italianen die netto 1.000.000 hebben?
Of zoiets als nu met netto 34.000
Kies maar
Hier begon dat met de Batavieren idd, hebben we ook een hoop ellende mee gehad...quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Immigratie is niet gisteren begonnen hè
Ik ben het gewoon met jou eensquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze reactie snap ik dan weer niet. Maar ik kom al een tijdje niet op Fok!. Dus wellicht is dit een nieuwe stijl?²
Ook idd. Verder weinig relevant.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Hier begon dat met de Batavieren idd, hebben we ook een hoop ellende mee gehad...
Dat bewijst maar weer dat inburgering mislukt isquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
gewoon wt je ziet in de straten van Nederland.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, de racist komt uit de mouw gekropen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:38 schreef riazop het volgende:
[..]
gewoon wt je ziet in de straten van Nederland.
Allochtoon die voetbalt, rapt of in ene dure waggie rijdt, en de witneus die de rol van bewonderaar op zich neemt
En de witneuzinnen die weer een andere rol op zich nemen
loopt ook altijd een harem aan BLONDE dames achteraan ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]Zijn gwn achterlijke drugsdealers man, maar goed
Van die domme snollen misschien, past wel bij het IQ van die randdebielenquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:39 schreef riazop het volgende:
[..]
loopt ook altijd een harem aan BLONDE dames achteraan ja.
Ik weet niet man. Ik zie dit niet zoveel. Vaak is het een kwestie van prioriteiten. Waar een gemiddelde Hollander goed wil wonen zal een allochtoon dit minder belangrijk vinden en een duurdere/dikkere bolide rijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]Zijn gwn achterlijke drugsdealers man, maar goed
Ik weet het wel, maar ben blij dat je het toegeeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Ik zie dit niet zoveel. Vaak is het een kwestie van prioriteiten. Waar een gemiddelde Hollander goed wil wonen zal een allochtoon dit minder belangrijk vinden en een duurdere/dikkere bolide rijden.
Ja.²
Je hebt gelijk, bij deze staak ik mijn discussiequote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een baggertopic is dit geworden. De gebruikelijke trollen zijn ook weer uit hun holen gekropen hoor.
quote:De Catalaanse politie heeft donderdagavond de nationaliteit bekendgemaakt van de twee mannen die gearresteerd zijn in verband met de aanslag in Barcelona. Het gaat om een Marokkaan en om een Spanjaard, die afkomstig is uit de Noord-Afrikaanse enclave Melilla. Geen van beiden zou achter het stuur hebben gezeten van het bestelbusje dat een bloedbad aanrichtte op de Rambla.
De politiewoordvoerder bevestigde ook dat de man die in het westen van de stad twee agenten die hem wilden aanhouden aanreed, is doodgeschoten.
Er is geen bewijs dat hij iets te maken had met de terreurdaad in het centrum, waardoor dertien mensen om het leven kwamen en ruim honderd andere voetgangers gewond raakten.
Ja, beetje wannabe ghettoneger wel die Mocro's in NL. Komt door de MTV-opvoeding denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:38 schreef riazop het volgende:
[..]
gewoon wt je ziet in de straten van Nederland.
Allochtoon die voetbalt, rapt of in ene dure waggie rijdt, en de witneus die de rol van bewonderaar op zich neemt
En de witneuzinnen die weer een andere rol op zich nemen
Ik ben blij dat je blij bent.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar ben blij dat je het toegeeft.
Waarom heb jij zo'n obsessie met huidskleuren, en dan met name die van blanken...? u jelly?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:35 schreef riazop het volgende:
[..]
En de witneus maar bewonderend toekijken....
Het onderwerp was de bron van al het kwaad en dat is zogezegd de islam, want het zijn de Marokkanen die de negatieve lijstjes aanvoeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:32 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Je dwaalt af. Het onderwerp was Marokkanen.
Ja, in puntgave staat en vast nog 10 jaar geldig.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Was er nou wéér een paspoort in het bewuste voertuig gevonden?
FOK! is een grote trekpleister voor racisten en xenofoben geworden helaas, vooral NWS.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze reactie snap ik dan weer niet. Maar ik kom al een tijdje niet op Fok!. Dus wellicht is dit een nieuwe stijl?²
Volgens mij is hij een voetballer? Kan je alsjeblieft kappen met je racistische gezeik over dat alle negers rappers zijn?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:43 schreef riazop het volgende:
2 Hollanders, een rapper en zijn BLONDE vriendin ontsnapten aan de dood
[ afbeelding ]
Tja... Wat had jij dan verwacht?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een baggertopic is dit geworden.
Nou echt he?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
FOK! is een grote trekpleister voor racisten en xenofoben geworden helaas, vooral NWS.
De nuance is bijna totaal verdwenen.
Ze keken een dader in zijn ogen door zijn zonnebril heen? Knap.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:43 schreef riazop het volgende:
2 Hollanders, een rapper en zijn BLONDE vriendin ontsnapten aan de dood
[ afbeelding ]
Idd. Sommige users kunnen gewoon met tientallen posts vertellen dat ze mensen van een bep. politieke signatuur kapot willen slaan zonder verbannen te worden. Verlinksing van FOK! noem ik dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
FOK! is een grote trekpleister voor racisten en xenofoben geworden helaas, vooral NWS.
Jammer. We hebben er jaren over gedaan om het tot iets moois te maken hier.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Lul niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Idd. Sommige users kunnen gewoon met tientallen posts vertellen dat ze mensen van een bep. politieke signatuur kapot willen slaan zonder verbannen te worden. Verlinksing van FOK! noem ik dat.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:28 schreef Halcon het volgende:
twitter:jesseklaver twitterde op donderdag 17-08-2017 om 20:54:14Verschrikkelijk. ❤️ voor Barcelona reageer retweet
Hier heb je toch een feedback topic voor?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Sad but true, in deze poel van haat hebben steeds minder redelijke mensen zin,
redelijke mensen horen op feesboekquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee want hij heeft gelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij vandaag en gisteren nog afstand gedaan van Trump?
Dit kun je al afstrepen volgens mij nu:quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Mijn punt is dat wanneer er eens een keertje één terror daad gepleegd word door een niet moslim de deugjes massaal in afgunst in protest gaan wanneer door invloedrijke (lees ''belangrijke'') mensen het beestje niet bij zn naam word genoemd, terwijl bij de zoveelste aanslag gepleegd door een moslim de naam van het beestje waar mogelijk vermeden word.
Trudeau;
[..]
Theresa;
[..]
Sundar Pichai
Bij charlottesville vielen mensen over elkaar heen omdat trump het had over evil on many sides en niet direct iets concreets noemde, nu word het opnieuw (nog) vager benadrukt, en al die zelfde mensen hoor je niet. Want er zou maar eens benadrukt worden en concreet uitgesproken worden dat het islam gerelateerd is... Vallen ze weer over elkaar heen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'saamhorigheid'
'heeft niets met islam te maken'
'de-escalleren moeten we'
'geestelijk niet in orde'
'moeilijke jeugd'
'was zo'n lieve jongen...'
In 3... 2... 1...
Schril contrast met afgelopen zaterdag.
Een huis opgeblazen? Is dit niet een boobytrap tijdens een inval in een terroristen-hide-out ofzo?twitter:JCdeGraaf twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:02:24BREEK: Catalaanse politie: Explosie in huis Catalonië, 1 dodelijk slachtoffer. Gelinkt aan aanslag in Barcelona. reageer retweet
Wat is er?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Een huis opgeblazen? Is dit niet een boobytrap tijdens een inval in een terroristen-hide-out ofzo?twitter:JCdeGraaf twitterde op donderdag 17-08-2017 om 23:02:24BREEK: Catalaanse politie: Explosie in huis Catalonië, 1 dodelijk slachtoffer. Gelinkt aan aanslag in Barcelona. reageer retweet
Kei-hard waarheid.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:51 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Wat een shitpost, ga terug je hok in.
Dat was gisteren al, waarschijnlijk iets fout gegaan ofzoquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Hoe linken ze een dergelijke explosie in een huis aan een terreur-aanslag? Dat is de eerste keer dat ik het hoor?
Zet m neer als reactie. Kijken hoe lang het duurt voordat je geblokt bent.quote:
Foutje in de media door domme geruchten en non-checked facts?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat was gisteren al, waarschijnlijk iets fout gegaan ofzo
Islam post, er wonen er meer dan 1 mio in NL, wat is hier gebeurd? Niks, los zelf je problemen ff lekker op zonder het bij anderen neer te leggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kei-hard waarheid.
Zolang hij niet wil mee doen aan de oplossing van die islamprobleem, continu blijft weg kijken en nota bene 2x kabinetsbesprekingen laat klappen omdat niemand 25.000 extra kneuzen per jaar extra wil, is dit gewoon de juiste weergave. Met z'n vriendjes er bij. Want 'Wir schaffen das!'
Toch?
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:51 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Wat een shitpost, ga terug je hok in.
lolquote:
waren die 200 Nederlandse doden in de mh17 een gristenprobleem dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kei-hard waarheid.
Zolang hij niet wil mee doen aan de oplossing van die islamprobleem, continu blijft weg kijken
Koop een spiegeltje onruststokerquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
De domme tokkies zijn weer aan het discrimineren hoor!! Man man man
Alsof asielzoekers aanslagen plegen, nooit gebeurd zelfs.quote:
Nazi goes naziquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:58 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Koop een spiegeltje onruststoker
Nee, het wordt wel gelinkt aan de aanslag in Barcelona.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:56 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Foutje in de media door domme geruchten en non-checked facts?
Hoe wil je dit voor een hele stad gaan doen? Alle stoepen in de stad afschermen met betonblokken? Doe je dat in een grote straat, dan pakken ze gewoon kleine straatjes. En elke stad heeft gewoon tientallen drukke straten. Het is gewoon niet te doen om dit tegen te gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:49 schreef MrSweets het volgende:
Yasser al klaver krijgt veel positieve reacties..quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:28 schreef Halcon het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vuile racistische en xenofobe overgrote meerderheidquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nazi's zijn toch voor het uitroeien van mensen of op zijn minst het met geweld segregeren van mensen? Wat heeft star6lord daar mee van doen?quote:
Het is wel frappant hoe vaak deze doelgroep negatief in het nieuws komtquote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof asielzoekers aanslagen plegen, nooit gebeurd zelfs.
Wel enkelen die in de vluchtelingenstroom meekwamen. Zo'n 0,001%
Of jij bent de kneus want je juicht het toe?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Yasser al klaver krijgt veel positieve reacties..
Denkt de volgende keer ook wel 3x na hoop ik.
Kneus.
Sorry, maar ik snap er geen biet van?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, het wordt wel gelinkt aan de aanslag in Barcelona.
Waarschijnlijk een foutje van de islamitische terroristen.
De xenofobe meute jaagt normale mensen hier vanzelf weg. Dat zei ik al.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Die vuile racistische en xenofobe overgrote meerderheid![]()
Straks behoor jij tot de 1% nog redelijke users.
En dat in deze poel van haat het grootste algemene forum van nederland. Waar mensen komen om recepten uit te wisselen, te praten over voetbal, wielrennen, muziek of hun huisdier.
Gelukkig zijn er nog grote uitzonderingen zoals jij die het morele gelijk aan hun zijde hebben
Wat ik niet snap is dat je nazi's niet ziet als nazi's in welke omstandigheid dan ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:01 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap er geen biet van?
Het huis is gisteren opgeblazen door IS-gekkies, en vandaag was de aanslag in Barcelona. Dus dit was een voorproefje van Mr. Haatbaard om eventjes te zeggen?
Bedoel je dit?
Welk forum moet je dan bezoeken?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
De xenofobe meute jaagt normale mensen hier vanzelf weg. Dat zei ik al.
Nee. yasser al klaver moet uit zijn roze bubbel gehaald worden. Dit is prima zo. Aanspreken op zijn daden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:00 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Of jij bent de kneus want je juicht het toe?
Een asielzoeker die een misdaad begaat kan meteen fluiten naar z'n asiel. Dat zijn zo ongeveer de braafste mensen die we hebben in dit land.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:00 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Het is wel frappant hoe vaak deze doelgroep negatief in het nieuws komt
Zijn daden nog wel.. harde woorden, volgens mij heeft ie nog weinig gepresteerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. yasser al klaver moet uit zijn roze bubbel gehaald worden. Dit is prima zo. Aanspreken op zijn daden.
Heb nog geen bedreiging gezien.
quote:Bij de aanslag in Barcelona vielen dertien doden en meer dan 100 gewonden, meldt Joaquim Forn, de minister van Binnenlandse Aangelegenheden van de Catalaanse regionale regering, op een persconferentie. Het aantal dodelijke slachtoffers dreigt nog op te lopen omdat verschillende gewonden er erg aan toe zijn.
De Catalaanse regering doet er alles aan om alle slachtoffers te identificeren, aangezien ze niet allemaal identiteitsdocumenten bij hadden, aldus nog de minister. Ze staat ook in nauw contact met de verschillende buitenlandse consulaten.
"We doen ook ons best om de mensen die geblokkeerd zaten en zitten in de veiligheidszone, te evacueren", ging minister Forn verder.
Forn uitte ook zijn lof voor de politie- en hulpdiensten en voor de burgerbevolking, die zich volgens hem zeer verantwoordelijk gedragen heeft.
Volgens de Duitse zender ZDF zijn er drie Duitse slachtoffers onder de doden. Eerder werd al bekend dat er ook slachtoffers zijn uit Griekenland en Nederland.
Nee, waarschijnlijk hebben ze geprobeerd een bom in elkaar te knutselen en is dat mislukt -> boem.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:01 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap er geen biet van?
Het huis is gisteren opgeblazen door IS-gekkies, en vandaag was de aanslag in Barcelona. Dus dit was dus een voorproefje van Mr. Haatbaard om eventjes te zeggen?
Bedoel je dit?
Wordt nou eens concreet joh .. waar ben je het oneens mee met zijn regeringsplan? Dit gelul heeft niemand wat aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. yasser al klaver moet uit zijn roze bubbel gehaald worden. Dit is prima zo. Aanspreken op zijn daden.
Heb nog geen bedreiging gezien.
Jij moet vooral hier blijven.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:02 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Welk forum moet je dan bezoeken?
Helemaal mee eens. Maar asielzoekers dobberen lekker rond in de onderbuik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Een asielzoeker die een misdaad begaat kan meteen fluiten naar z'n asiel. Dat zijn zo ongeveer de braafste mensen die we hebben in dit land.
Niemand is normaal, behalve ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Vluchtelingenbeleid en aanpakken van het schorem wat hier de straten en de maatschappij terroriseert. Daar wilde hij er nog 25.000 van extra per jaar. Tot 2x aan toe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wordt nou eens concreet joh .. waar ben je het oneens mee met zijn regeringsplan? Dit gelul heeft niemand wat aan
Goeie godwin.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 23:19 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Trudeau;
[..]
Theresa;
[..]
Sundar Pichai
Duitsland heeft een miljoen per jaarquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vluchtelingenbeleid en aanpakken van het schorem wat hier de straten en de maatschappij terroriseert. Daar wilde hij er nog 25.000 van extra per jaar. Tot 2x aan toe.
Jij doet het nu toch ook? Als je dat niet vindt moet je het ook niet ineens als argument gebruiken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die zulke argumenten in hun mond durven nemen om walgelijke aanslagen zoals vanavond te bagatelliseren.
Economische achterstanden, discriminatie in de beroepspraktijkvorming, institutioneel racisme....
ik heb genoeg van zulke onzin voorbij zien komen.
Vluchtelingenbeleid? Op welk gebied met het vluchtelingenbeleid en wat bedoel je met "aanpakken van het schorem wat hier de straten en de maatschappij terroriseert"?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vluchtelingenbeleid en aanpakken van het schorem wat hier de straten en de maatschappij terroriseert. Daar wilde hij er nog 25.000 van extra per jaar. Tot 2x aan toe.
Braafste mensen. Grappenmaker.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Een asielzoeker die een misdaad begaat kan meteen fluiten naar z'n asiel. Dat zijn zo ongeveer de braafste mensen die we hebben in dit land.
Als ik normaal was postte ik hier al lang niet meer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niemand is normaal, behalve ik![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is duidelijk ook inderdaad met de problemen die ze hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Duitsland heeft een miljoen per jaar
Asiel vraag je niet zomaar aan hè? Dan heb je echt alles verloren en heb je niets meer.quote:
Ik wacht met jou op zijn bron.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet? Plegen asielzoekers dan significant vaker misdrijven en misdaden dan niet-asielzoekers?
Plegen ze significant minder overtredinge, misdaden en misdrijven dan niet-asielzoekers?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet? Plegen asielzoekers dan significant vaker misdrijven en misdaden dan niet-asielzoekers?
Ik vind geen van alle punten ook maar in de buurt komen van een verklaring voor een aanslag. Het zijn drogredenen om de ware motieven te verhullen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij doet het nu toch ook? Als je dat niet vindt moet je het ook niet ineens als argument gebruiken.
Het grootste gros zijn ook gewoon gelukszoekersquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Asiel vraag je niet zomaar aan hè? Dan heb je echt alles verloren en heb je niets meer.
Hoop voor je dat jij nooit in zo'n situatie zal komen.
Wat lul je dan net?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vind geen van alle punten ook maar in de buurt komen van een verklaring voor een aanslag. Het zijn drogredenen om de ware motieven te verhullen.
Dit is gewoon onzin, het is bewezen dat een groot deel van de mensen die asiel aanvraagt hier dat gewoon onterecht doet. Hoe kan je deze leugen nog vol blijven houden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Asiel vraag je niet zomaar aan hè? Dan heb je echt alles verloren en heb je niets meer.
is dit serieus een vraag?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja want ze vragen het allemaal aan omdat ze alles hebben verloren he.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik maak de claim niet. Dus ik wacht op jouw cijfers.quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Plegen ze significant minder overtredingen, misdaden en misdrijven dan niet-asielzoekers?
Ik maak de claim niet. Dus de persoon die de claim maakt, mag het onderbouwen met cijfers.
We hadden het er over dat anderen 1 van die punten als argument gebruikte. Ik heb niet beweerd dat ik het daarmee eens was, integendeel.quote:
alles verloren..... maar wel op vakantie gaan naar land van herkomstquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. De 'normale' mensen, zoals jij dat noemt, raken in de minderheid omdat ze langzaam gaan in zien dat ze fout zitten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zegt net dat het (terroristen) er steeds meer gaan worden want wijken verpauperen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hadden het er over dat anderen 1 van die punten als argument gebruikte. Ik heb niet beweerd dat ik het daarmee eens was, integendeel.
Gaan we zo beginnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vluchtelingenbeleid? Op welk gebied met het vluchtelingenbeleid en wat bedoel je met "aanpakken van het schorem wat hier de straten en de maatschappij terroriseert"?
Ja, uitzonderingen erbij pakken om hele groepen te criminaliseren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:14 schreef Racalt het volgende:
[..]
alles verloren..... maar wel op vakantie gaan naar land van herkomst
Ik sta niet avers tegenover serieus debat, maar kennelijk maakt je eigen standpunten voorheen dit wat lastigquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen
Dit is geen discussie voeren, dit is zuigen. Ga lekker naar het Spui ofso.
Ah, Klaver is geen voorstander van aanpakken van mensen die strafbaar bezig zijn? Bijzonder. Daar heb je vast wel een bron voor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn op fok! genoeg mensen met meningen die van de norm in Nederland afwijken. Maar als je op fok! bijna iedere user xenofoob vind en bijna iedere mening onderdeel van een poel van verderf vind horen, misschien begin je dan in te zien dat het vooral jouw mening is die extreem afwijkt van de geldende norm.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik normaal was postte ik hier al lang niet meer.
Hoeveel islamitische aanslagen in NL de laatste 10 jaar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:19 schreef Racalt het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 18 augustus 2017 00:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, uitzonderingen erbij pakken om hele groepen te criminaliseren.
[/quote
hoezo uitzonderingen?
Stageplaatsen en 'mee doen in de maatschappij' is het advies van GL.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, Klaver is geen voorstander van aanpakken van mensen die strafbaar bezig zijn? Bijzonder. Daar heb je vast wel een bron voor.
Wat bedoelen ze met mensen die geblokkeerd zitten in de veiligheidszone evacueren?quote:
Sommigen schijnen dat nog te denken jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
want het blijft een anoniem forum,
Ik merk dat je niet 'avers' staat tegenover serieus debat... Jep. Je zuigt waar je kan. Als jij dat serieus debat noemt, dan waarschijnlijk niet nee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik sta niet avers tegenover serieus debat, maar kennelijk maakt je eigen standpunten voorheen dit wat lastig
Jij houdt van pepquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:14 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Gooi nog meer pep door je teriyaki zou ik zeggen
Nee, dat is niet mijn bewering.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zegt net dat het (terroristen) er steeds meer gaan worden want wijken verpauperen...
Right!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mijn bewering.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er gebeurt als dat cijfer straks omhoog gaat.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het gebeurd al. De wijken waarin Marokkaanse gastarbeiders en hun nakomelingen voor meer dan 20% van de inwoners gelden zijn al verpaupert.
De voetbalclubs waarin de 3e en 4e generatie Marokkanen de 'Derksen-norm' overschrijden zijn al verpest of geschorst.
Ik ben volgens mij meer dan normaal beschikbaar voor debat, ook voor shit wat ik repulsief vind .... het Amerika topic in POL ben ik te vinden...quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik merk dat je niet 'avers' staat tegenover serieus debat... Jep. Je zuigt waar je kan. Als jij dat serieus debat noemt, dan waarschijnlijk niet nee.
Het is immers wat echt in de gedachte leeft van de posters. Want op internet lezen we mensen hun gedachten. We luisteren niet wat ze te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 00:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn op fok! genoeg mensen met meningen die van de norm in Nederland afwijken. Maar als je op fok! bijna iedere user xenofoob vind en bijna iedere mening onderdeel van een poel van verderf vind horen, misschien begin je dan in te zien dat het vooral jouw mening is die extreem afwijkt van de geldende norm.
Fok! is geen stormfront en de politieke overtuigingen wijken, zowel naar de ene als de andere kant, sterk uiteen.
De meeste visies die je tegenkomt zijn, hoewel sterk aangedikt want het blijft een anoniem forum,
een redelijk goede weergave van de gemiddelde Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |